تغییرات جدید موتورهای جستجو، از Learn Something New تا international targeting

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

ویژگی های جدید موتورهای جستجو این روزها بقدری بازار گرمی دارد که تصمیم گرفتیم در یک صفحه به معرفی همگی بپردازیم. هرچند سر تیتر خبرها بیشتر در اخیار گوگل است، اما آپدیت اخیر مایکروسافت برای تبلیغات بینگ چیزی فراتر از سطح انتظارها بوده است.

 

 

وب استوری های سایت با کال تو اکشن به سرپ آمده اند

فیچر جدیدی به نام Learn Something New به سرپ گوگل امده که علاوه بر ایجاد یک CTA تعاملی، جستجوها را مستقیما به بخش استوری سایت شما می رساند. در سایت های وردپرس با پلاگین وب استوری می توان از این کال تو اکشن کارآمد بهره برد تا استوری های مرتبط با سرچ کوئری های منطبق را به این فیچر بیاورد.

 

Google Learn Something New Web Story Feature

 

ابزار international targeting feature بازنشسته می شود

وقتی گوگل خبر از انقضا یک ابزار می دهد، مدت ها قبل آن را دیگر از مدار خارج کرده است. حال جالب است بدانید که برای مدیریت ترافیک سایر ریجن ها، اصلا دیگر نیازی به کنسول جستجو نخواهید داشت. گوگل آن را خودکار شناسایی می کند. گوگل می گوید سیگنال های مختلفی را برای شناسایی ترافیک ورودی ریجن های مختلف بررسی می کند و به همین دلیل هیچ نیازی به کنسول جسجو برای این مهم نیست.

international targeting feature

 

ویژگی های بسیار زیاد در تبلیغات بینگ مایکروسافت

مایکروسافت امروز تغییرات تبلیغاتی بسیار زیادی را معرفی کرد. این ویژگی ها بقدری مهم بوده که برای آن اطلاعات مشروح زیادی نیز در اختیار کاربران بینگ قرار گرفته است. از تعامل با پینترست و گوگل تا ویژگی های جدید، می توانید خلاصه این بروزرسانی ها و تغییرات را بررسی بفرمایید:
 
import from Pinterest
import from campaigns
support for multimedia ads
cruise ads
tours
subdomain support for dynamic search ads

t-microsoft-advertising-gains-pinterest

 

گوگل می تواند کاربران واقعی و پیام های فیک را تشخیص دهد

و بلاخره گوگل با پیام disclaimer در یکی از ابزارهای خود ویژگی هایی را تعریف می کند که به شما در خصوص مورد تایید بودن یک بازدید و نظرات فیک هشدار می دهد. اخیرا confirmed visits and experiences نظراتی که کاربران واقعی ننوشته باشند یا فیک باشند را پرچم گذاری و حذف می کند.

google-hub-display-reviews-verify

 

 


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه