نمایش تصاویر سه بعدی و واقعیت افزوده در نتایج جستجوی گوگل

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

گوگل برای اولین‌بار در سال 2019 شکل جدیدی از ویژگی‌های بصری تصاویر که واقعیت افزوده سه‌بعدی – 3D augmented reality images  نام دارد را در نتایج جستجو نمایش داد. بدین ترتیب سایت‌های فروشگاهی که المان‌های سه‌بعدی را برای صفحات محصول استفاده می‌کنند، می‌توانند تصویر فوق را به‌صورت مستقیم در نتایج جستجو مشاهده کنند.

نمایش تصاویر واقعیت افزوده سه بعدی در نتایج جستجوی گوگل

مدیرعامل گوگل طی صحبت‌های خود از اهمیت ویژگی‌های عناصر 3D سخن گفت و آن را الهام‌بخش قابلیت‌های دیگر دانست. وی افزود: ما امروز در جایی هستیم که المان‌های سه‌بعدی و مدل‌های چندوجهی تجربه بهتری برای بررسی محصولات در بردارند. عمیقاً معتقد هستم مسیری که با تحولات بصری در صفحه نتایج در حال ارتقا است، می‌توانیم حس خوب تعامل و خریدی منطبق با نیاز واقعی را به مشتری ببخشیم.

 

view your 3D content directly from Google Search

به‌زودی می‌توانید از فناوری 3D/AR  گوگل استفاده کنید

گوگل می‌گوید: نتایج سه‌بعدی و واقعیت افزوده AR به مردم کمک می‌کند تا محتوای سه‌بعدی را مستقیماً از نتایج جستجو مشاهده کنند. اگر کاربران وب بر روی دکمه View موجود در تصویر سه‌بعدی ضربه بزنند یا کلیک کنند، تجربه‌ای ناب و همه‌جانبه را برایشان به ارمغان می‌آورد که در آن می‌توانند با مثلاً محصولات سه‌بعدی یا حتی با محل فروشگاه شما تعامل داشته باشند. ویژگی AR بخشی از نتایج جستجو خواهد بود و تمام وب‌سایت‌ها قادر هستند آن را در صفحات خود داشته باشند.

قالب‌های وردپرس فروشگاهی هم هستند که از مدل‌های 3D محصول پشتیبانی می‌کنند. در صورت استفاده از تصاویر سه‌بعدی در صفحات محصول شانس نمایش آنها به‌صورت مستقیم در سرپ گوگل و امکان بررسی همه‌جانبه یک کالا را به مشتریان بالقوه می‌دهید.

 

new 3d view function in google serp


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه