ژاکت امروز ۵ ساله شد

اخبار

3 دقیقه زمان مطالعه

سالروز تولد پنج سالگی ژاکت

بسیار مفتخریم که پنجمین سال تولد ژاکت را به کلیه کاربران و توسعه دهندگانی که در این سال‌ها ما را همراهی کرده‌اند و با پیشنهادات و انتقادات خود در بهبود روز افزون این مجموعه ما را یاری نموده‌اند،‌ تبریک عرض نماییم. خرسندیم که در پنجمین سال فعالیت مجموعه ژاکت توانستیم بیش از پیش اعتماد کاربران خود را جلب کرده و با تلاش روز افزون تیم ژاکت، به رشدی بیشتر و همه جانبه‌تر از سال‌های گذشته دست یابیم.

در پنجمین سال فعالیت ژاکت چه گذشت

در یکسال گذشته و در پنجمین سال فعالیت ژاکت بیش از پیش تلاش خود را به کار بستیم تا بتوانیم کیفیت محصولات، پشتیبانی و فروش دستاوردهای توسعه دهندگان را افزایش دهیم. علی رغم افزایش ۷۰٪ نرخ ورود محصول توسعه دهندگان و افزایش ۴۰۰٪ نرخ ورود کاربران و کسب رتبه اول در جشنواره وب و موبایل ایران برای سومین سال پیاپی، بی‌نهایت خود را نیازمند دریافت پیشنهادات و انتقادات صمیمانه شما می‌دانیم تا بتوانیم در سال‌های پیش رو به شکلی بهتر پاسخ‌گوی نیازهای شما کاربران و توسعه دهندگان باشیم. در زیر به کلیدی‌ترین اقدامات پنجمین سال فعالیت ژاکت اشاره‌ای مختصر می‌کنیم:

بروز رسانی خودکار ژاکت | بروز رسانی خودکار وردپرس | دستاوردهای پنجمین سال فعالیت ژاکت

بروز رسان هوشمند ژاکت

یکی از بزرگ ترین خدماتی که در این سال برای کاربران خود داشتیم، توسعه افزونه بروز رسان هوشمند ژاکت بود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با یک کلیک و از پیشخوان وردپرس خود، و بدون نیاز به وارد کردن مشخصات کاربری ژاکت در افزونه، محصولات خریداری شده از ژاکت را بروز رسانی کنند. اگر هنوز افزونه بروز رسانی هوشند ژاکت را نصب نکرده اید، توصیه می‌کنیم هم اکنون آن را از این لینک دریافت و آن را نصب کنید.

دمو آماده محصول ژاکت | دستاوردهای پنجمین سال فعالیت ژاکت

دسته های جدید ثبت محصول

در سال گذشته دو دسته جدید برای ثبت محصول به سبد محصولات ژاکت اضافه شد. دسته اول صفحات فرود html که به متخصصان HTML/CSS این فرصت را می‌دهد تا با طراحی صفحات فرود اختصاصی برای هر مناسبت و یا خدمات، به کاربران امکان راه اندازی جشنواره فروش ویژه و یا صفحه اختصاصی معرفی خدمات در کمترین زمان و به صورت حرفه‌ای، سبک و اختصاصی را می‌دهد. جزییات ارسال محصول در این دسته را میتوانید در اینجا مطالعه کنید.

دسته مهم دیگر محصول دموهای آماده ژاکت است که به متخصصان وردپرس این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به سرمایه گذاری دلاری قالب‌های حرفه‌ای، بتوانند تنها بر پایه خلاقیت خود برای قالب‌های موجود در ژاکت دمو آماده ایجاد کنند و به گستره بیشتر از نیازهای کاربران پاسخ دهند. باعث خرسندی است که علی رغم مدت زمان کم اضافه شدن این دسته، محصولات خوبی برای ژاکت ارسال شده است. می‌توانید این محصولات را در این لینک بررسی کنید.

دستاوردهای پنجمین سال فعالیت ژاکت |‌ پشتیبانی سریع ژاکت

پشتیبانی در کمتر از ۲۴ ساعت توسعه دهندگان منتخب

شرایطی را در ژاکت فراهم کردیم تا توسعه دهندگانی که پشتیبانی سریع‌تری به کاربران و خریداران محصولات خود ارائه می‌کنند، برای کاربران پیش از خرید مشخص باشند و این تمایز با مدال پشتیبانی ۲۴ ساعته در مدال‌های فروشنده برای کاربران مشخص شده است.  توسعه دهندگان با این مدال موظف خواهند بود در یک ماه اول خرید هر کاربر تیکت‌های ایشان را در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ‌گو باشند. جزییات مدال‌های توسعه دهندگان را می‌توانید از اینجا بررسی کنید.

تخفیف دائمی ژاکت به مشتریان وفادار

تخفیف دائمی مشتریان وفادار

یکی دیگر از خدماتی که در پنجمین سال فعالیت ژاکت به کاربران تقدیم شد، کد تخفیف دائمی مشتریان وفادار و طراحان سایت بود که می‌توانید جزییات این خبر را در این مقاله بخوانید و اگر شما نیز شرایط آن را دارید، از ما کد تخفیف ۲۰٪ بر روی همه خریدهای آتی خود دریافت کنید.

 

هدیه کاربران به مناسبت پنچمین سالگرد فعالیت ژاکت

به رسم قدردانی از همراهی همیشگی شما ژاکتی‌های عزیز، به مدت ۲ روز و تا پایان روز دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸، کد تخفیف ۲۵٪ ZHAKET5 بروی کلیه محصولات ژاکت به شما تقدیم می‌گردد. توجه داشته باشید که این کد تخفیف برای هر کاربر تنها یک بار قابل استفاده است و هیچ محدودیتی در حداقل و یا حداکثر سبد خرید شما ندارد.