برترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی که باید در سال 2021 استفاده کنید

نکات آموزشی

10 دقیقه زمان مطالعه

حتما می دانید که رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند، تولید آگهی های بیشتر و در نهایت تبدیل های بیشتر چقدر مهم هستند. به همین علت در این مقاله به معرفی چند ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی می پردازیم.

حداقل 50٪ از جهان در رسانه های اجتماعی است بنابراین اگر می خواهید محصول یا خدمات شما به گوش حداکثر تعداد افراد برسد، تجارت شما نیز باید در شبکه های اجتماعی باشد.

با این حال، رسانه های اجتماعی می توانند بسیار وقت گیر باشند. این برنامه همچنین شامل بسیاری از کارهای متنوع است ، از فعالیت های مبتنی بر داده مانند ردیابی تجزیه و تحلیل، تا کارهای خلاقانه مانند طراحی گرافیک.

یافتن مهارت ها و نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای یک استراتژی مناسب رسانه های اجتماعی دشوار است – به همین دلیل شما به ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نیاز دارید.

در این مقاله، ما بهترین ابزار های رسانه های اجتماعی را که باید در سال 2021 استفاده کنید، برای کمک به شما در صرفه جویی در وقت و افزایش نرخ تبدیل ها، پوشش خواهیم داد.

چه چیزی باعث ایجاد یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی خوب می شود؟

اگر چه اصطلاح “ابزار رسانه های اجتماعی” بسیار عمومی است و می تواند در طیف گسترده ای از خدمات کاربرد داشته باشد ، اما چند ویژگی اصلی وجود دارد که برترین ابزار های رسانه های اجتماعی شما باید داشته باشند.ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

باید باعث صرفه جویی در وقت شما شود.

هدف یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی این است که در وقت خود صرفه جویی کنید در حالی که نتایج مشابه – یا بهتر – از آن چه می توانستید بدون آن داشته باشید را کسب کنید. به دنبال ابزار های رسانه های اجتماعی باشید که یک فرآیند را خودکار می کنند ، اما اطمینان حاصل کنید که روند همچنان به درستی اتفاق می افتد، زیرا برخی از میان بر ها ممکن است خیلی سریع باشند و بنابراین روی کیفیت تمرکز نخواهند کرد.

به شما کمک می کند تا آگاهی از برند را افزایش دهید.

یکی از بزرگ ترین مزایای شبکه های اجتماعی توانایی آن ها در افزایش آگاهی از برند شما است، به همین دلیل هر ابزار رسانه اجتماعی را که انتخاب می کنید باید خدمات خود را با در نظر گرفتن آگاهی از برند انجام دهد.

شاید ابزار مورد نظر شما یک سیستم ویرایش مانند Lightroom باشد که به شما کمک کند تصاویری متناسب با بقیه فید خود ایجاد کنید. یا شاید این یک برنامه ریز اینستاگرام  باشد. هر پرونده ای که باشد، ابزار های رسانه های اجتماعی باید بیشتر بر آگاهی از برند تمرکز کنند.

استفاده از آن آسان است.

ابزار های رسانه های اجتماعی تنها درصورت صرفه جویی در وقت، آسان هستند. هر ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی را که انتخاب می کنید باید بسیار کاربر پسند باشد تا در صورت نیاز ، تیم حسابداری شما بتواند عکس ها را ویرایش کند و نویسندگان خلاق شما هنوز هم می توانند از تجزیه و تحلیل برای ردیابی معیارهای اجتماعی روزانه استفاده کنند.

بسیاری از ابزار های مدیریت شبکه های اجتماعی آموزش های لازم را در وب سایت های خود ارائه می دهند. سایرین ، مانند Kicksta ، از خدمات درجه یک مشتری برخوردار هستند ، بنابراین در صورت نیاز به کمک از پشتیبانی ، می توانید فوراً مشاوره تخصصی دریافت کنید

مقرون به صرفه است

ابزار های رسانه های اجتماعی باید مقرون به صرفه باشد بسیاری از ابزار های رسانه های اجتماعی با کیفیت بالا حتی رایگان هستند ، مانند برنامه Unfold که برای ایجاد استوری های اینستاگرام بسیار مناسب است.

با استفاده ازابزار مدیریت شبکه های اجتماعی، دیگر نیازی نیست که با حسابداری سعی کنید بودجه خود را تأیید کنید ، رفت و برگشت کنید. بیشتر ابزار های رسانه های اجتماعی در حال حاضر مقرون به صرفه هستند بنابراین تمام کاری که شما باید انجام دهید ثبت نام است.

شما را منظم نگه می دارد.

یکی از راه هایی که ابزار های شبکه های اجتماعی در وقت شما صرفه جویی می کنند، منظم نگه داشتن شماست ، بنابراین مطمئن شوید که ابزار های رسانه های اجتماعی که تصمیم دارید از آن ها استفاده کنید کارآمد و مرتب باشند.

به عنوان مثال ، ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی HubSpot به شما کمک می کند تا تعاملات رسانه های اجتماعی خود را در اولویت قرار دهید و وب سایت طراحی گرافیکی Canva طراحی های شما را ذخیره می کند تا بعداً بتوانید برگردید و آن ها را ویرایش کنید.

معرفی چند ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

  1. ابزار  HubSpot

ابزار صندوق ورودی اجتماعی HubSpot ضمن بهینه سازی تلاش های اجتماعی ، در وقت صرفه جویی می کند. پست های خود را برنامه ریزی کنید ، شبکه های اجتماعی خود را با وبلاگ خود ادغام کنید ، و پیام ها و موارد ذکر شده را کنترل کنید تا بتوانید لید های جدید را پرورش دهید.

HubSpot همچنین تمام بازاریابی شما را با CRM شما ادغام می کند، بنابراین به راحتی می توانید دریابید که چه تعداد هدایت و مشتری مستقیماً از رسانه های اجتماعی دریافت می کنید. یکی از مشتریان می گوید: “HubSpot Marketing Hub … پتانسیل بازاریابی شرکتی را در دسترس همه قرار می دهد .”

 

  1. Kicksta

ابزار شبکه اجتماعیKicksta یک سرویس رشد اینستاگرام است که به شما کمک می کند دنبال کنندگان ارگانیک بیشتری در حساب تجاری اینستاگرام خود پیدا کنید. با استفاده از حساب شرکت شما ، سرویس رشد ماهیانه حدود 30،000 عکس را در حساب های با هدف دقیق “لایک” ایجاد می کنید. این کاربران – افراد واقعی ، نه ربات های هرزنامه یا حساب های جعلی – شروع به دنبال کردن حساب شما می کنند ، و آگاهی از نام تجاری شما را افزایش می دهند.

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی Kicksta مناسب هر صنعت است و یک تیم دوستانه، پاسخگو و مفید برای مشتری ارائه می دهد. رایان بلتران، مدیرعامل شرکت ساعت های اصلی Grain می گوید: “Kicksta به شما کمک می کند تا مخاطبان جدیدی را به مارک ما معرفی کرده و در عین حال رشد منظم آلی اینستاگرام را فراهم کنیم.” “این برای اثبات اجتماعی نیز عالی است!”

 

  1. Lightroom

محیط لایت روممحصول Adobe Lightroom ابزاری است که به شما امکان می دهد عکس ها را مرتب و ویرایش کنید. از آن جا که رسانه های اجتماعی کاملاً بصری هستند ، حساب های رسانه های اجتماعی کسب و کار شما بسیار مهم است که عکس های پر جنب و جوش و تجاری را به نمایش می گذارد.

لغزنده ها ، فیلترها و بسیاری از ویژگی های دیگر Lightroom را به یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی کاربر پسند برای ایجاد عکس های زیبا تبدیل کرده است حتی اگر تجربه ویرایش زیادی ندارید. Lightroom هم برای موبایل و هم برای دسک تاپ در دسترس است و از همه بهتر ، تغییرات ایجاد شده در یک دستگاه بلافاصله برای همه دستگاه ها اعمال می شود.

 

  1. Canva

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعیCanva یک وب سایت طراحی گرافیکی با کاربرد آسان است که در آن می توانید گرافیک های سفارشی و با مارک تجاری برای حساب های شبکه های اجتماعی شرکت خود ایجاد کنید. این وب سایت ده ها الگو دارد – از بنر های فیس بوک گرفته تا استوری های اینستاگرام تا پست های توییتر – بنابراین اگر شروع کار برای ایجاد گرافیک های اجتماعی ترسناک به نظر می رسد ، به جای آن از الگو های آماده استفاده کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
معرفی بهترین ربات‌های تلگرامی

یکی از کاربران گفت: “Canva نجات دهنده من و تجارت من بوده است. ساعتی از شبانه روز را جلوی رایانه می شینم و با طراحی گرافیک برای پست های رسانه های اجتماعی یا پست های Pinterest خود وقت می گذارم.”

  1. Unfold

Unfold به عنوان “یک جعبه ابزار برای داستان نویسان” توصیف شده است ، یک برنامه iOS و Android است که به شما کمک می کند الگو های زیبایی برای داستان های اینستاگرام ایجاد کنید. حیات بخشیدن به چشم اندازهای خلاقانه شما ایده محوری Unfold است.

این ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی یک برنامه ایده آل برای برند های سبک زندگی است که می خواهند کلاژ های شیک ایجاد کنند تا حساب های شبکه های اجتماعی خود را روی مارک خود نگه دارند و حداکثر میزان تعامل را از دنبال کنندگان دریافت کنند.

 

  1. HypeAuditor

شما هرگز از پیروان جعلی درآمد کسب نخواهید کرد – آن ها فقط نامزدی شما را بد جلوه می دهند (فکر کنید میلیون ها دنبال کننده ، اما فقط چند صد لایک برای هر عکس) و اعتبار شما را از بین می برد. به همین دلیل HypeAuditor پیروان جعلی را در حساب اینستاگرام شما از بین می برد تا به شما کمک کند میزان دسترسی آلی خود را تعیین کنید.

علاوه بر این ، HypeAuditor مخاطبان شما را تجزیه و تحلیل می کند تا بفهمد در کجا زندگی می کنند ، سن و جنسیت آن ها چیست و کدام یک از پیروان شما فیک هستند.

  1. Retouchup

وب سایت Retouchup یک روش آسان برای ویرایش عکس ها برای رسانه های اجتماعی ، از تصحیح اساسی رنگ گرفته تا ویژگی های پیشرفته تر مانند فتوشاپ مانند اضافه کردن یا حذف افراد از یک عکس ، فراهم می کند. با Retouchup ، خودتان کار را انجام نمی دهید – در عوض ، فقط یک عکس ارسال کنید و متخصصان وب سایت ظرف 24 ساعت عکس را برای شما ویرایش می کنند.

“شما باعث می شوید که من مانند یک عکاس عالی جلوه کنم!” یک کاربر این نوشته را کامنت کرده. Retouchup می تواند در زمان ویرایش در وقت شما صرفه جویی کند و تصاویر شما را با کیفیت بالاتر و جذاب تر نشان دهد.

 

  1. Marketing Video Builder

بازاریابی ویدئو ساز توسط Animoto به شما کمک می کند ویدیو هایی در سطح حرفه ای ایجاد کنید تا با مخاطبان ارتباط برقرار کنید. فیلم ها را می توان با استفاده از ویرایشگر آنلاین ویدیو در عرض چند دقیقه ایجاد کرد. بهترین قسمت در مورد این ابزار ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی این است که برای شروع کار حتی نیازی به تجربه ویرایش ندارید.

شما می توانید با ساخت فیلم هایی برای شرکت خود آگاهی از برند را افزایش داده و آن ها را در کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا مخاطبان خود را افزایش دهید. علاوه بر این ، اگر مشتری HubSpot هستید ، می توانید آن حساب را با حساب Animoto خود ادغام کنید.

هنگام ایجاد ویدیو ، می توانید از یک الگوی داستانی از قبل ساخته شده استفاده کنید که توسط Animoto یا HubSpot تنظیم شده باشد. متناوباً ، می توانید از ابتدا فیلم بسازید. پس از پایان کار ، می توانید ویدیو را با یک کلیک به مدیر فایل HubSpot خود صادر کرده و از آن جا مدیریت کنید.

Animoto همچنین با فیس بوک ، یوتیوب ، توییتر و LinkedIn ادغام می شود ، بنابراین می توانید ابزار های ویدئویی را برای بخش خوبی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در یک مکان داشته باشید.

ابزارهای کمپین رسانه های اجتماعی

علاوه بر ابزار های فوق این ابزار های کمپین رسانه های اجتماعی برای افزودن به کارایی ابزار شما نیز مفید هستند.

  1. Falcon

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعیFalcon یک بستر مدیریت رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد برای تقویم محتوای مشترک پست هایی را برای شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.

این ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی  با HubSpot ، Microsoft و Salesforce ادغام می شود تا به کاربران کمک کند وظایف بازاریابی را بین تیم ها تنظیم کنند.

 

  1. Quuu

Quuu پلتفرمی است که به کاربرانش کمک می کند محتوای بصری و خیره کننده رسانه های اجتماعی را اجرا کنند. این فرآیند زمان بر را برای ایجاد صحیح دارایی های چند رسانه ای حرفه ای و جذاب برای فعالیت ها به طور خودکار انجام می دهد.

هنگام استفاده از ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی Quuu ، می توانید بیش از 500 دسته علاقه مانند بازاریابی یا املاک و مستغلات را انتخاب کنید و براساس آن انتخاب ها ، پیشنهادات محتوا را دریافت کنید. براساس تنظیمات خود ، روزانه مقدار مشخصی از پیشنهادات محتوا را دریافت خواهید کرد ، اطمینان حاصل کنید که همیشه پست های مربوطه برای مخاطبان خود خواهید داشت.

این ابزار همچنین با Buffer ، Hootsuite و Socialbee ادغام می شود.

  1. Later

بستر بازاریابی شبکه های اجتماعی later به شما امکان می دهد پست های اینستاگرام ، توییتر ، فیس بوک و Pinterest خود را برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید. تقویم کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد پست های آینده خود را ترسیم کرده و با یک نگاه از نحوه کار خود مطلع شوید.

همچنین می توانید با این ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی تجزیه و تحلیل خود را پیگیری کنید ، که به شما کمک می کند تا بهترین زمان روز برای ارسال و بهترین هشتگ های مورد استفاده در شبکه های اجتماعی را دریابید. علاوه بر این ، ویژگی Linkin.Bio برای اینستاگرام به شما کمک می کند تا پست های شما فوراً قابل خرید شوند.

گزینه های بی شماری برای ابزار های با کیفیت بالا در رسانه های اجتماعی وجود دارد. در نهایت ، این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید کدام وسیله برای نیازهای شما ، بودجه ، کمپین ها و اهداف بازاریابی شما مناسب است.

  1. Design Wizard

این ابزار به شما امکان می دهد انواع مختلفی از محتوا را ایجاد کنید ، مانند عکس و فیلم ، بدون تجربه ویرایش حرفه ای. اگر بودجه و وقت محدودی در دست دارید ، این ابزار رایگان محتوای تصویری برای شما ایده آل است.

Design Wizard دارای یک کتابخانه با بیش از یک میلیون گرافیک چند رسانه ای برای الهام و استفاده است. به علاوه ، همه تصاویر دارای مجوز استفاده تجاری هستند ، بنابراین اگر از یکی از سایت ها استفاده کنید ، با نقض حق نسخه برداری مواجه نخواهید شد.ابزار مدیریت کمپین های شبکه های اجتماعی

جمع بندی

آیا به یک روش بدون درد سر برای ردیابی تعاملات اجتماعی خود نیاز دارید؟ می توانید از یکی از ابزار های مدیریت شبکه های اجتماعی را که توضیحات آن را در ابتدا مقاله به شما دادیم امتحان کنید .

امیدواریم شما با مطالعه این مقاله با برترین ابزار های رسانه های اجتماعی که باید در سال 2021 استفاده کنید آشنا شده باشید و بتوانید برای رشد کسب و کار خود آز آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

1

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه