ویژگی های تعاملی جدید در نتایج جستجوی بینگ

اخبار

1 دقیقه زمان مطالعه

موتور جستجوی Bing به طرز چشمگیری در حال بررسی فیچرها و تغییرات بصری جدیدی است که از ابتدای سال 2022 با جدیت بیشتری آغاز شد. این سرچ انجین دائماً از تمام کاربران می‌خواهد نظرات خود را از تحولات جدیدی که می‌بینند ارائه کنند. هرچند تغییرات بصری و ابزارهای متنوعی که در بینگ بررسی و آزمایش می‌شود هنوز به آن پختگی لازم نرسیده است، بااین‌حال اخیراً اتفاقات متفاوتی افتاده که نظر بسیاری را به خود جلب کرده.

یکی از جالب‌توجه ترین به‌روزرسانی‌هایی که شاهد آن خواهید بود، فیچر جدید question carousel است. در سرپ بینگ برای سرچ کوئری‌های informational پاسخ‌هایی را از اسکیمای Q&A استخراج و با موضوع مربوط به کوئری به‌صورت کاروسل نمایش می‌دهد. به‌این‌ترتیب سؤالاتی که جستجوگران می‌پرسند، پاسخش از داخل پراپرتی Answer دریافت خواهد شد که در نوع خود منحصربه‌فرد است.

 

ویژگی‌های تعاملی نتایج ویکی‌پدیا در بینگ

نتایج جستجوی  Bing کادر تعاملی ویکی‌پدیا را با تغییرات متفاوتی  به‌روزرسانی کرده است تا بر اساس موقعیتی که ماوس را بر روی تیترها حرکت می‌دهید، تغییر می‌کند. ویژگی فوق از این نظر اهمیت دارد که یک صفحه می‌تواند بر اساس هاور موس واکنش نشان دهد و زمینه را برای فیچرهای کاربردی فراهم سازد. در تصویر زیر می‌توانید حرکت موس و واکنش نتایج به آن را مشاهده کنید.

Bing Wikipedia Box In Search Results Now Scrolls On Hover


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه