حمایت ویژه ژاکت از معلولین محترم

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

ژاکت مفتخر است آمادگی خود را برای همکاری با معلولان عزیز کشورمان در راستای مسئولیت اجتماعی خود اعلام کند. این یک پروژه همکاری است که برای حمایت از معلولان در راستای درآمدزایی در نظر گرفته شده است.

در بازارگاه ژاکت همه توسعه دهندگان خدمات مبتنی بر وب می توانند خدمات و دستاوردهای خود را عرضه کنند و در اختیار طیف وسیعی از مخاطبان قرار دهند. لازم به ذکر است تا به حال بیش از 250 هزار کسب و کار اینترنتی با محصولاتی که توسعه دهندگان در ژاکت ارائه داده اند، راه اندازی شده اند.

جمعیت معلولان 15 درصد از جمعیت کشورمان را تشکیل می دهد. از آنجا که این افراد غالبا با مشکلات معیشتی و کسب درآمد دست به گریبان اند، کسب و کارهای اینترنتی می تواند فرصت بسیار مناسبی را برای این دسته از افراد توانمند کشورمان ایجاد کند. کسب درآمد غیرفعال در بستر آنلاین، راه حل خوبی برای معلولان جسمی_حرکتی است که امکان کار حضوری ندارند.

هر کس با هر شرایط جسمانی به شرط داشتن مهارت در این حوزه، می تواند به عنوان توسعه دهنده در ژاکت همکاری کند. تاکنون نیز ژاکت افتخار داشته است میزبان تعدادی از معلولین در پلتفرم خود باشد. لذا در طرح حمایتی خود قصد دارد تا حد امکان بار کوچکی از دوش این عزیزان بردارد؛ به همین خاطر امکان کسب درآمد با سهم 100 درصدی برای معلولین فراهم شده، یعنی یک فرصت عالی تا بدون پرداخت کمیسیون از ژاکت درآمد داشته باشند. این در حالی است که سهم کسب درآمد برای سایر افراد در ژاکت 50 تا 90 درصد است.

بنابراین، از همه معلولین دعوت به عمل می آید هم در بخش بومی سازی محصولات غیربومی و هم در بخش توسعه محصول ایرانی، به ارائه محصولات خود در ژاکت پرداخته و بدون پرداخت هیچ کارمزدی درآمد مولد کسب کنند.

شرایط و اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه فعالیت را در ژاکت را اینجا بخوانید. همچنین می توانید با توسعه دهندگان ژاکت از طریق شماره تلفن ۰۲۱-۹۱۰۰۶۵۶۴ داخلی ۳ در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه