Retry
deepmind ai

هوش مصنوعی Transframer با بررسی محتوای داخل عکس و با استفاده از داده‌های آموزشی خود می‌تواند محیط اطراف و نحوه نمایش اشیا آن را از زوایای مختلف حدس بزند. همانطور که تیم DeepMind توضیح دادند، مدل هوش‌مصنوعی آن‌ها در پیش‌بینی ویدیو و مشاهده ترکیب‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند از یک تصویر، ویدیوهای 30 ثانیه‌ای تولید کند. Transframer با پیش‌بینی محیط اطراف تصاویر هدف، ویدیوهای خود را تولید می‌کند.

کاربرد هوش مصنوعی دیپ‌مایند

این چارچوب با توانایی تولید ویدیوی دقیق بر اساس مجموعه بسیار محدودی از داده‌ها، گام بزرگی در فناوری ویدیو محسوب می‌شود. قابلیت‌های Transframer همچنین نتایج بسیار امیدوارکننده‌ای را در سایر عملیات‌ها و معیارهای مرتبط با ویدیو مانند طبقه بندی تصویر ارائه می‌کند. علاوه بر این می‌تواند پیامدهای بالقوه بسیار زیادی برای صنایع مبتنی بر ویدیو، مانند توسعه بازی داشته باشد. محیط‌های فعلی توسعه بازی بر تکنیک‌های اصلی رندرینگ مانند سایه‌زنی، نقشه‌برداری بافت، عمق میدان و ردیابی پرتو تکیه دارند. فناوری‌هایی مانند Transframer این پتانسیل را دارند که با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای ساخت محیط، مسیر توسعه کاملا جدیدی را به توسعه‌دهندگان ارائه کنند و در عین حال، زمان، منابع و تلاش لازم برای ایجاد آن‌ها را کاهش دهند.

به عنوان مثال، با حدس زدن صحیح یکی از صندلی‌های زیر، می‌تواند به کاربران نحوه نمایش یک شی واقعی از زاویه دیگر را نشان دهد.

deepminde video generation

 

 

 

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *