توصیه هایی درباره رتبه بندی محتوای کپی از منابع اصلی

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

یکی از دغدغه های مدیران سایت ها و محتوا نویسان، سرقت ادبی و کپی محتوایی است که برای آن زحمت زیادی کشده شده اما سایت دیگری دسترنج شما را با رتبه بالاتری به نتایج می اورند. موضوعی که تقریبا هر روز گریبان سایت های محتوایی را گرفته و تبدیل به یک چالش جدی شده است. دنی سالیوان از گوگل اما در پاسخ به این سوال که در خصوص رتبه بندی محتوای کپی چه باید کرد توصیه هایی داشته که در ادامه به آن می پردازیم.

 

با رتبه بندی محتوای کپی چه باید کرد؟

بعد از آپدیت محتوای مفید  helpful contetn سایت های زیادی برای ارایه محتوای با کیفیت بروزرسانی هایی داشتند و این در حالی است که هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص این بروزرسانی پیچیده در دسترس نیست. اما نکته ای که وجود دارد این است که بسیاری از رقبا محتوای سایت را کپی و رتبه بهتری هم دارند.

دنی سالیوان در خصوص محتوای کپی می گوید: همه چیز به خلاقیت و شیوه ارایه شما بستگی دارد. ابتدا اینکه لینک های ورودی به محتوای شما اهمیت بالایی دارد و تلاش شما در این جهت که دیگران به شما لینک منبع بدهند ارزش بالایی دارد. همینطور شیوه ارایه شما در تولید محتوا و ارایه خدمات باید منحصر بفرد و یونیک به نظر برسد زیرا سایت های کپی همواره همه چیز را از شما سرقت نمی کنند و شما به عنوان منبع محتوا می توانید شیوه ارایه را با استفاده از المان های بصری و ویدئویی با طراحی هایی که مخصوص شماست و بدین ترتیب سرچ انجین هم متوجه خواهد شد. لینک های ورودی بسیار مورد تاکید هستند و باعث می شوند اعتبار محتوای شما حفظ و افزایش یابد.

توضیحات فوق چکیده ای از آنچه بود که دنی سالیوان مدت ها است که توصیه می کند و در این مورد نیز به لینک های ورودی، عناصر بصری و ویژگی های منحصر بفرد تاکید می کند. آپدیت محتوای مفید یک الگوریتم وزنی است و دست بسیاری از سایت ها را برای تولید محتوای بی کیفیت بسته است.


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه