Retry

ژاکت نیوز – موتورهای جستجو طی چند روز اخیر بیکار نبودند و تحولات متعددی را برای آنها شاهد بودیم. از جمله گوگل که طی ماه های اخیر بروزرسانی ها و الگوریتم های متعددی را به هسته خود اضافه کرد. اما در میان این خبرها که اکثرا در بخش های دیگر پوشش دادیم، چند مورد از همه مهم تر بود که تصمیم گرفتیم برا اطلاع مخطابین محترم ژاکت نیوز منتشر کنیم.

 

انواع اسنیپت های things to know

یکی از فیچرهای بسیار مهم سرپ گوگل که با فیچر اسنیپت نیز یکسان خوانده می شود، فیچر things to know است. این فیچر وظیفه دارد جستجوی شما را در مسیری قرار دهد تا هرچقدر نتایج را ادامه می دهید، دیتای جدیدتر و مرتبط تری را بدست آورید. در ادامه 4 نوع از انواع فیچر things to know را مشاهده خواهید کرد.

 

things to know google serp1

 

 

things to know google serp2

 

things to know google serp3

 

things to know google serp4

 

توسعه ویژگی های آزمایش شده بینگ – Hover and blur variation

موتور جستجوی Bing مدتی است در حال کار بر روی ویژگی هاور باکس ویکی پدیا است که شامل پیمایش داده ها بدون اسکرول صفحه و بهبود گرافیکی است.

 

آیکون های گرد و نام سایت بر روی دامنه – سرپ گوگل

گوگل یک بار دیگر از آیکون های گرد و نام سایت بر روی دامنه استفاده می کند. این ویژگی چندمین بار پیاپی است که در سال جدید بررسی می شود و به نظر می رسد به عنوان یک بروزرسانی نهایی نخواهد شد. این تغییرات در تم بینگ است و گوگل عمداتا چنین تغییراتی را ایجاد نمی کند.

rounded corner icon and title on snippet

 

ویژگی های تعاملی سرپ گوگل نسخه دسکتاپ

سرپ گوگل با جستجوی نام حیوانات صدای آنها را با یک ویژگی تعاملی جدید ارایه می کند. این فیچرها برای آموزش کودکان و آشنایی آنها با انواع حیوانات بسیار مناسب می باشد.

 

ابزار international targeting feature برای بسیاری از دامنه ها غیر فعال شده است

وقتی گوگل خبر از انقضا یک ابزار می دهد، مدت ها قبل آن را دیگر از مدار خارج کرده است. حال جالب است بدانید که برای مدیریت ترافیک سایر ریجن ها، اصلا دیگر نیازی به کنسول جستجو نخواهید داشت. گوگل ان را خودکار شناسایی می کند. حالا این ابزار که قرار بود از 27 شهریور غیرفعال شود، از هم اکنون دیگر برای بسیاری از دامنه نمایش داده نمی شود.

international targeting feature

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *