Retry
How can we download Instagram story

استوری اینستاگرام یکی از ویژگی‌های جذاب است که کاربران می‌توانند به کمک آن پست‌هایی را منتشر کنند که بسرعت برای کاربران قابل مشاهده است و برای اعلان های موقت یا برای آگاهی استفاده می شود.

قابلیت استوری آگوست ۲۰۱۶ به رسانه‌ی اجتماعی محبوب اینستاگرام اضافه شد و تاکنون به‌روزرسانی‌های متعددی برای آن منتشر شده است. برای مثال بعضی از کاربران قادر هستند بیشتر از ۱۵ ثانیه ویدئو در این بخش منتشر کنند یا استیکرهای مختلفی برای اضافه شدن به استوری طراحی شده‌اند.

اما اگر روزی استوری را ببینید که دوست داشته باشید آن را در دستگاه خود ذخیره کنید باید چه کرد؟ خود اینستاگرام امکان دانلود فیلم و عکس‌های منتشر شده در این بخش را دردسترس کاربران قرار نمی‌دهد اما خبر خوب این است که می‌توانید از روش‌های مختلف چنین کاری را انجام دهید.

 

دانلود استوری اینستاگرام در کامپیوتر

اگر جزو آن دسته افرادی باشید که حساب اینستاگرام خود را روی سیستمشان باز می‌کنند، باید چند روش برای نحوه دانلود استوری اینستاگرام بدانید. در ادامه دو روش استفاده از افزونه کروم و نرم افزار مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

افزونه کروم برای دانلود استوری اینستاگرام

افزونه کروم برای دانلود استوری اینستاگرام

یکی از روش‌های دانلود استوری اینستاگرام در کامپیوتر استفاده از افزونه کروم است. می‌توان Story Saver را بهترین گزینه‌ی موجود دانست که تنها با کلیکی روی مرورگر کروم نصب می‌شود.

به کمک Story Saver به‌سادگی استور‌ی‌ها را از اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ دانلود و ذخیره کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب کنید، سپس آیکونی در گوشه سمت چپ بالای مرورگر ظاهر می‌شود. روی آن آیکون کلیک کنید تا استوری مورد نظرتان دانلود شود.

درضمن، به منظور جلوگیری از هک شدن پیج اینستا حتماً در دانلود کردن افزونه‌ها مراقب باشید و از امنیت توسعه‌دهندگان آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

نرم افزار دانلود استوری اینستاگرام

نرم‌افزارهای مختلفی توسعه یافته‌اند که یکی از وظایف آن‌ها دانلود استوری اینستاگرام است. در این بخش از مقاله قصد داریم چند مورد از آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

4KDownloader

نرم افزار دانلود استوری اینستاگرام 4KDownloader

اولین گزینه در فهرست ما 4KDownloader است که علاوه بر استوری‌های اینستاگرام، ویدئوهای تیک تاک را نیز دانلود می‌کند. این نرم افزار به صورت انحصاری برای اینستاگرام نیست و در صورت تمایل می‌توانید فایل نهایی را به صورت MP3 دانلود کنید.

یکی از موارد جذاب سرویس مذکور تمیز و ساده بودن محیط کاربری آن است؛ درنتیجه کار کردن با 4KDownloader برای کاربران دشوار نیست. می‌توانید روی استوری‌های اینستاگرام یا شبکه‌های اجتماعی دیگر تمرکز کنید. حتی 4KDownloader این امکان را به شما می‌دهد که صدای ویدئوها را به صورت جداگانه استخراج کنید. ویژگی‌های اصلی 4KDownloader رایگان هستند، اما اگر قصد استفاده از قابلیت‌های بیشتر را دارید باید هزینه اشتراک را بپردازید.

 

Snapdownloader

نرم افزار دانلود استوری اینستاگرام Snapdownloader

می‌توان گفت Snapdownloader یکی از بهترین ابزارها برای دانلود استوری اینستاگرام است زیرا می‌توان از آن در ویندوز و مک استفاده کرد و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از قبیل توییتر، یوتیوب و فیسبوک نیز پشتیبانی می‌شوند. دانلود استوری توسط آن رایگان است اما محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. برای رفع این مسئله می‌توان اشتراک Snapdownloader را خریداری کرد تا قابلیت‌های بیشتری دردسترس قرار گیرند.

بیش از ۲۰۰ مشتری تاکنون به این نرم افزار امتیاز کامل داده‌‎اند و گفته می‌شود حتی Snapdownloader از ویدئوهایی با رزولوشن 8K نیز پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید هنگام دانلود ویدئو و استوری‌های اینستاگرام کیفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید. درضمن، در سایت نرم‌افزار Snapdownloader نیز آموزش گام به گام استفاده از آن ذکر شده است.

 

ITubeGo

نرم افزار دانلود استوری اینستاگرام ITubeGo

دانلودر بعدی استوری اینستاگرام در لیست ما می‌تواند به شما در دانلود ویدیوهای یوتیوب، استوری اینستاگرام و سایر موارد کمک کند. ITubeGo دارای مبدل یوتیوب داخلی است؛ به این معنی که می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را به MP4 ،MP3 و هر فرمت با کیفیت دیگری که می‌خواهید تبدیل کنید. درضمن، امکان دانلود صدای ویدئو به تنهایی نیز وجود دارد. درنتیجه، اگر دوست داشتید موسیقی استفاده شده در استوری اینستاگرام کاربری را ذخیره کنید، می‌توانید به‌راحتی از ITubeGo استفاده کنید.

ITubeGo نه‌تنها دانلود استوری اینستاگرام، بلکه ویدئوهای یوتیوب، فیسبوک و تیک‌تاک را نیز برای شما آسان می‌کند. می‌توانید به کمک آن بیش از یک ویدئو را به صورت هم‌زمان دانلود کنید و همه کارها ازطریق مرورگر داخلی قابل انجام هستند.

 

Inflact

Inflact می‌تواند کارهای بیشتری نسبت به تنها دانلود استوری اینستاگرام انجام دهد، اما با توجه به موضوع مقاله، فقط روی همین قابلیت آن تمرکز می‌کنیم. نرم افزار مذکور می‌تواند به کاربران کمک کند تا فیلم‌ها و عکس‌های اینستاگرام را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به مک، رایانه شخصی، آیفون یا گوشی اندرویدی خود ارسال کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک را در باکس موجود قرار دهید و سپس ویدیوها و عکس‌های خود را به‌طور خودکار دریافت کنید.

 

4K Stogram

دانلودر بعدی استوری اینستاگرام در فهرست ما برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند تمام داده‌های اینستاگرام خود، از جمله استوری‌های بسیار مهم را دانلود کنید. همچنین امکان دانلود پست‌ها با نام کاربری، هشتگ یا لوکیشن نیز وجود دارد. 4K Stogram ذخیره پست‌های اینستاگرام را براساس تاریخ آن‌ها را نیز برای شما آسان می‌کند. به این معنی که پس از دانلود محتوای اینستاگرام مورد نظر خود، می‌توانید به‌راحتی آن را دسته‌بندی کنید.

 

دانلود استوری اینستاگرام اندروید

استوری‌های اینستاگرام برای دانلود دردسترس نیستند. اما اپ‌های شخص ثالثی برای دانلود فیلم‌ها، استوری ها و عکس‌های اینستاگرام توسعه‌ یافته‌اند که می‌توانند برای انجام چنین کاری به ما کمک کنند. برای استفاده از این برنامه‌های دانلودر اینستاگرام، کافی است لینک پست یا استوری که قصد ذخیره کردن آن را دارید، کپی و سپس در اپ مذکور الصاق کنید. در ادامه برخی از بهترین اپلیکیشن‌‌هایی که به منظور دانلود استوری‌های اینستاگرام توسعه یافته‌اند را فهرست کرده‌ایم.

 

Fast Save

FastSave پرکاربردترین سرویس برای دانلود محتوای اینستاگرام است. این گزینه یکی از بهترین برنامه‌های ذخیره استوری برای اندروید محسوب می‌شود.

  • ساخت پوشه مخفی در FastSave امکان‌پذیر است.
  • بیش از ۱۰ میلیون دانلود و بازخورد بسیار مثبت از سوی کاربران دارد.
  • رابط کاربری اپلیکیشن مشابه اینستاگرام است.
  • FastSave داشبوردی برای مدیریت تمام فایل‌های دانلود شده دارد.

Story Saver

دانلود استوری اینستاگرام اندروید Story Saver

Story Saver برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و عکس‌های اینستاگرام را در دستگاه خود ذخیره کنید.

  • برای استفاده فوری از اپلیکیشن، نیازی نیست وارد حساب کاربری خود شوید.
  • برای شروع دانلود، لینک مورد نظر را در اپلیکیشن الصاق کنید و سپس فایل اصلی دانلود خواهد شد.
  • امکان دانلود عکس پروفایل کاربر نیز وجود دارد.
  • رابط کاربری دوستانه‌ای دارد و استفاده از آن آسان است.

 

Story Saver for Instagram

Story Saver اپی برای ذخیره محتوای اینستاگرام است. آن را می‌توان یکی از بهترین برنامه‌های ذخیره استوری اینستاگرام برای اندروید دانست.

  • می‌توانید از این اپلیکیشن برای دانلود عکس‌ها، فیلم‌ها و استوری‌ها در گوشی هوشمند خود استفاده کنید.
  • در صورت لزوم می‌توانید مسیر دانلود را تغییر دهید.
  • همه عکس‌های موجود در یک پست دانلود خواهند شد.
  • می‌توانید پست‌ها، تگ‌ها، عکس‌ها، کپشن‌ها و ویدیوها را با این ابزار بخوانید و کپی کنید.
  • اپ مذکور به شما امکان می‌دهد مطالب را مستقیماً به اشتراک گذاشته یا آن‌ها را مجدداً در صفحه خود منتشر کنید.
  • می‌توانید از پیام‌رسان و ایمیل برای انتقال عکس و فیلم استفاده کنید.
  • امکان جستجوی صفحات و تگ‌ها وجود دارد.

Instore

Instore برنامه دیگری است که به شما امکان دانلود هر محتوای اینستاگرام را می‌دهد.

  • به کمک اپلیکیشن مذکور متن‌ها، ویدیوها، تصاویر، پخش‌های زنده و استوری‌های جالب در تلفن هوشمند شما ذخیره می‌شوند تا هر زمان که دوست داشتید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
  • این برنامه علاوه بر عکس‌ها و فیلم‌ها، تگ‌های اینستاگرام را نیز ذخیره می‌کند.
  • نیازی به ورود به سیستم با استفاده از برنامه شخص ثالث ندارید. در عوض، می‌توانید از سرویس رسمی توسعه‌دهندگان استفاده کنید.

Regrann

دانلود استوری اینستاگرام اندروید Regrann

Regrann نیز با رابط کاربری جالب خود به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و عکس‌های اینستاگرام را دانلود کنید.

  • می‌توانید به عکس‌ها کپشن اضافه کنید.
  • می‌توانید با استفاده از برنامه مذکور هر پستی را در اینستاگرام دانلود کنید.
  • کاور پست‌ها نیز همراه کلیپ‌ها دانلود می‌شوند.
  • در گالری می‌توانید فایل‌های دانلود شده را مشاهده کنید.
  • می‌توانید از این اپلیکیشن برای بازنشر پست‌های دیگران با کیفیت اصلی استفاده کنید.
  • گزینه‌های بازنشر و ذخیره سریع در برنامه موجود است.

iSave

اپلیکیشن iSave برای انتقال عکس‌ها و فیلم‌ها از اینستاگرام به گوشی هوشمند شما طراحی شده است.

  • می‌توانید از آن برای بارگیری عکس‌ها و فیلم‌ها در دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید.
  • این اپلیکیشن با آموزش ویدیویی‌ای در مورد نحوه استخراج مطالب از شبکه اجتماعی ارائه می‌شود.
  • اپ مذکور به شما امکان می‌دهد محتواهای پست‌شده را با کیفیت اصلی دانلود کنید.
  • iSave دارای گالری یکپارچه‌ای است که محتوای دانلود شده را در مکانی مشخص و یکسان نشان می‌دهد.
  • تمامی فایل‌ها در حافظه داخلی گوشی نگه‌داری می‌شوند و ازطریق تب جداگانه‌ای قابل دسترسی هستند.

4kdownload

دانلود استوری اینستاگرام اندروید 4kdownload

4kdownload می‌تواند از اکثر پلتفرم‌های موجود ویدئو دانلود کند. می‌توانید به کمک آن ویدئوهای منتشر شده در اینستاگرام، یوتیوب و حتی تیک‌تاک را ذخیره کنید.

  • می‌توانید ویدیوهای اینستاگرام، تیک‌‌تاک، یوتیوب و سایر پلتفرم‌ها را دانلود کنید.
  • این اپلیکیشن ساده نه‌تنها برای ذخیره استوری‌های اینستاگرام، بلکه برای دسته‌بندی آن‌ها نیز عالی است.
  • ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن رایگان هستند. بااین‌حال، اگر می‌خواهید از خدمات اضافی استفاده کنید، باید هزینه عضویت بپردازید.

AhaSave

AhaSave اپلیکیشن ذخیره استوری فوق‌العاده اینستاگرام برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که به شما امکان دانلود و ذخیره هر محتوای اینستاگرامی را می‌دهد.

  • می‌توان به کمک آن تمام محتواهای منتشرشده در اینستاگرام را دانلود کرد.
  • اگر از کپشن پستی خوشتان آمده، لینک آن را در اپلیکیشن قرار دهید تا بتوانید به متن مورد نظر دسترسی داشته باشید.
  • همچنین می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را باکیفیت بالا مستقیماً در اینستاگرام آپلود کنید.

دانلود استوری اینستاگرام اندروید Quick Save

استوری‌ها مختلف اینستاگرام را با یکی از بهترین اپ‌های ذخیره استوری اینستاگرام برای اندروید، یعنی Quick Save ذخیره کنید.

  • بهترین بخش اپ مذکور این است که آمار تمام فالوورهای جدید یا از دست رفته را به صورت ساعتی ذخیره می‌کند و به شما امکان می‌دهد فالوورهای شبکه اجتماعی خود را افزایش دهید.
  • می‌توانید به کمک تگ‌ها میان پست‌های مختلف بگردید تا گزینه‌ی مورد نظر خود را بیابید.
  • این سریع‌ترین روش برای ذخیره پست‌های اینستاگرام است.
  • می‌توانید از Quick Save برای ویرایش عکس‌ها یا ویدیوهای مورد علاقه خود با فیلترهای رنگی و ابزارهای ویرایشی متعدد و همچنین انتشار آن‌ها بلافاصله در اینستاگرام استفاده کنید.

TailWind

TailWind به شما این احساس را می‌دهد که تیم بازاریابی خود را استخدام کرده‌اید. این گزینه یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ذخیره استوری اینستاگرام برای اندروید است.

  • با این برنامه می‌توانید بدون زحمت پست‌های خود را ایجاد کرده و آن‌ها را زمان‌بندی کنید.
  • همچنین دسترسی به مخاطب هدف را آسان‌تر می‌کند.
  • TailWind گزارش‌های درستی را برای تمرکز روی افراد و هشتگ‌های درست ارائه می‌دهد.
  • TailWind یکی از بهترین برنامه‌های ذخیره استوری اینستاگرام برای اندروید و همچنین برنامه‌ریزی زمان انتشار پست‌ها و جذب فالوورهای جدید محسوب می‌شود.

دانلود استوری اینستاگرام با گوشی آیفون

اپلیکیشن‌های مختلفی برای دانلود استوری اینستاگرام در گوشی آیفون وجود دارند که بعضی از آن‌ها برای هر دو سیستم‌عامل اندروید وiOS سرویس‌دهی می‌کنند. از این اپ‌ها می‌توان به TailWind ،Quick Save ،Regrannو Instore اشاره کرد که در فهرست پیشین مورد بررسی قرار گرفتند.

اکنون در ادامه به چند اپلیکیشن دیگر برای دانلود استوری اینستاگرام با گوشی آیفون اشاره می‌کنیم.

Story Saver for Me

دانلود استوری اینستاگرام با گوشی آیفون Story Saver for Me

Story saver for me اپی مبتنی بر iOS است که به شما کمک می‌کند استوری‌ها، پست‌ها و هایلایت‌های حساب کاربری فرد مورد نظر خود را ذخیره کنید. برای استفاده فوری از برنامه نیازی به ورود به حساب کاربری ندارید.

برای شروع دانلود، لینک پست مورد نظر خود را به اپلیکیشن اضافه کنید و منتظر باشید دانلود آن به اتمام برسد.

  • استوری‌ها و پست‌ها را ذخیره و تماشا کنید.
  • امکان برنامه‌ریزی انتشار محتوا نیز وجود دارد.

IG Story Saver

IG Story Saver به شما کمک می‌کند استوری‌های اینستاگرام مورد علاقه خود را ذخیره کنید. همچنین اپلیکیشن مذکور می‌تواند پست‌ها، هایلایت‌‌ها و ویدئوها را دانلود کند.

رابط کاربری برنامه دوستانه است و می‌توان به‌راحتی با آن کار کرد.

  • امکان بازنشر استوری‌‎ها، هایلایت، عکس‌ها و فیلم‌ها وجود دارد.
  • هیچ پرداختی لازم نیست.

 

دانلود استوری اینستاگرام بدون برنامه

حال که نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مختلفی را برای دانلود استوری‌های اینستاگرام به شما معرفی کردیم، زمان آن فرا رسیده است که روشی‌هایی که نیاز به برنامه ندارند را نیز پیش‌رویتان قرار دهیم. در ادامه بهترین سایت‌ها و ربات‌های تلگرامی موجود برای دانلود استوری اینستاگرام فهرست شده‌اند. به کمک آن‌ها می‌توانید بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن شخص ثالثی، پست‌های محبوب خود را از شبکه‌ی اجتماعی مذکور دانلود کنید.

بهترین سایت دانلود استوری اینستاگرام

در این بخش از مقاله قصد داریم بهترین سایت‌های دانلود استوری استوری اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

دانلود استوری اینستاگرام بدون برنامه Storysaver.net

استفاده از این وب‌سایت ذخیره‌کننده استوری اینستاگرام بسیار ساده و آسان است. وارد سایت شوید، نام کاربری اکانت مورد نظر را وارد کرده، روی دکمه دانلود ضربه بزنید، استوری که قصد ذخیره کردنش را دارید بیابید و روی دانلود کلیک کنید. به همین راحتی!

 

Toolzu.com

Toolzu

Toolzu ابزار شخص ثالث اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد پست‌ها، ویدیوها، استوری‌ها و سایر محتواها را دانلود کنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید اشتراک بخرید تا تبلیغات حذف، سرعت بیشتر و مزایای دیگری در اختیارتان قرار داده شوند.

Save-insta.com

save-insta اپ تحت وبی است که به شما امکان می‌دهد بدون هیچ مشکلی استوری‌های اینستاگرام را در مکان ذخیره‌سازی دلخواه خود ذخیره کنید. وارد وب‌سایت شوید و نام کاربری اینستاگرام را وارد کنید. سپس گزینه «View» را فشار دهید تا استوری‌های موجود در حساب کاربری را ببینید. در نهایت نیز روی دکمه‌ی دانلود ضربه بزنید.

 

Igram.io

Igram.io

Igram پلتفرمی بسیار آسان برای دانلود استوری اینستاگرام است که می‌توان به‌راحتی از آن استفاده کرد. لینک استوری که قصد ذخیره‌اش را دارید کپی کنید و در وب‌سایت قرار دهید. سپس روی گزینه‌ی دانلود ضربه بزنید.

 

Savefrom.net

Savefrom.net

Savefrom یکی دیگر از اپ‌های جذاب و ساده‌ای است که به دانلود استوری اینستاگرام کمک می‌کند. از آن نیز باید مانند دیگر موارد یادشده در فهرست استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک استوری یا حساب کاربری مورد نظر را در آن کپی و روی دکمه دانلود کلیک کنید.

 

ربات دانلود استوری اینستاگرام

حال که اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف برای دانلود استوری اینستاگرام را معرفی کردیم، بیاید کمی هم درباره‌ی ربات‌های تلگرامی و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها صحبت کنیم.

 

درواقع، ربات‌ها سرویس‌های شخص ثالثی هستند که کارهای مختلف را بنا به درخواست کاربر انجام می‌دهند. آن‌ها مانند انسان با کاربر تعامل دارند و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که دستورهای خاص را به سرعت اجرا کنند. ازآنجاکه اینستاگرام محبوب به کاربران خود اجازه دانلود عکس یا ویدیو را نمی‌دهد، در اینجا تلگرام به کمک کاربران می‌آید. همان‌طورکه ربات‌های دانلودر یوتیوب توسعه یافته‌اند، مواردی نیز برای دانلود استوری‌های اینستاگرام وجود دارند.

ربات‌های تلگرام به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به کاربر امکان دانلود فیلم، عکس، ریلز یا استوری اینستاگرام را بدهند. البته باید حساب فرد عمومی (پابلیک) باشد. دانلود محتوای اینستاگرام ازطریق ربات‌های دانلودر تلگرام آسان و راحت است. فقط باید لینک را بفرستید تا در عرض چند ثانیه ویدیو یا تصویر به صورت خودکار دانلود شود. در ادامه فهرستی از بهترین ربات‌های تلگرام که می‌توانند محتوای اینستاگرام را برای شما دانلود کنند، آورده شده است:

 

ربات دانلود استوری اینستاگرام

چگونه از ربات‌های تلگرام دانلودر اینستاگرام استفاده کنیم؟

کار با ربات‌های تلگرام بسیار راحت است و تنها باید این مراحل را دنبال کنید تا ویدیوهای مورد نظر خود را از اینستاگرام دریافت کنید.

  • تلگرام را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • نام هر کدام از ربات‌های معرفی‌شده را که در قسمت جستجو سرچ کنید به آن دسترسی خواهید داشت.
  • می‌توانید با تایپ کردن دستور /start، تعامل با ربات را شروع کنید.
  • ربات از شما لینک عکس یا ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید را می‌خواهد. می‌توانید لینک استوری یا پست مورد نظر خود را از اینستاگرام کپی کنید.
  • اگر نمی‌دانید چگونه می‌توانید لینک را دریافت کنید، وقتی پستی را در اینستاگرام می‌بینید دکمه‌ی منوی عمودی سه نقطه در سمت راست آن وجود دارد؛ روی آن کلیک و سپس گزینه «copy link» را انتخاب کنید.
  • سپس لینک را به ربات دانلودر ارسال و عکس یا فیلم خود را دریافت کنید.

چگونه از ربات‌های تلگرام دانلودر اینستاگرام استفاده کنیم؟

 

 

چگونه می‌توانم استوری‌های اینستاگرام را دانلود کنم؟

از اپلیکیشن‌هایی مانند Regrann ،Instagram Saver ،Toolzu ،Fast Save ،StoriesDown و موارد مشابه برای دانلود رایگان استوری‌های اینستاگرام بدون واترمارک استفاده کنید.

 

چگونه می‌توانم استوری‌های اینستاگرام را در کامپیوتر دانلود کنم؟

موارد بسیاری برای دانلود استوری اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید در مرورگر وب خود به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین نباید افزونه‌های کروم را فراموش کرد. بسیاری از آن‌ها نیز رایگان هستند.

 

دانلودر استوری اینستاگرام چیست؟

دانلودر استوری اینستاگرام ابزاری اینستاگرامی است که برای دانلود استوری‌های اینستاگرام در دستگاه شما، تماشا یا بازنشر آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

چگونه می‌توانم استوری‌های اینستاگرام را به صورت ناشناس ذخیره کنم؟

تمام استوری‌های اینستاگرام که با استفاده از برنامه‌های شخص ثالث دانلود می‌کنید، به‌صورت ناشناس ذخیره می‌شوند و کاربر از آن مطلع نمی‌شود.

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *