معرفی و بررسی ادغام لرن دش با المنتور

افزونه های وردپرس

13 دقیقه زمان مطالعه

علاقه فزاینده به آموزش آنلاین، با توجه به شرایط کنونی، به ویژه در این اواخر به شدت دیده می شود. به همین دلیل ما از اعلام ادغام لرن دش با المنتور هیجان زده هستیم که یک تجربه یادگیری بهینه و در دسترس برای دانشجویان دوره های آنلاین است.

از ابتدای شروع به کار اینترنت، آموزش های آنلاین ابزاری امیدوار کننده برای ارائه آموزش مقرون به صرفه و در دسترس به دانشجویان در سراسر جهان ارائه داده است. در عین حال، این یک مدل کاملاً جدید تجاری را برای کارآفرینان آنلاین که می خواهند تخصص خود را با مخاطبان جهانی به اشتراک بگذارند و دوره آنلاین خود را ایجاد کنند، ایجاد شده است.

در طول سال ها، علاقه به آموزش آنلاین بطور مداوم افزایش یافته است و در این راه، ابزارهای جدیدی برای ایجاد دوره آسان تر ساخته شده است. ادغام لرن دش با المنتور باعث فراهم شدن تجربه دوره بهتر برای دانشجویان به بهترین شکل ممکن شده است.

این ادغام در بهترین زمان ممکن صورت گرفته است. شیوع ویروس کرونا منجر به افزایش علاقه و نیاز به آموزش های آنلاین شده است. مدارس در هر درس و رشته ای در حال حرکت به سوی کلاس های آنلاین هستند، مشاغل باید کارگران را از راه دور آموزش دهند و کارآفرینان به دنبال راه هایی برای درآمد زایی بیشتر در کرونا هستند.

افرادی که می خواهند سرمایه گذاری در زمینه آموزش آنلاین انجام دهند و در این راه سود ببرند، باید با انتخاب ابزارهای مناسب شروع کنند. که المنتور و لرن دش و افزودنی های لرن دش بهترین راه حل ها هستند.

نحوه نصب و استفاده از المنتور با لرن دش

برای استفاده به صورت یکپارچه، باید لرن دش و همچنین نسخه پرو المنتور را روی سایت خود نصب کنید. برای نصب لرن دش، باید نسخه ای از آن را خریداری کنید. شما می توانید افزونه لرن دش را به همراه افزونه المنتور از فروشگاه ژاکت خریداری کنید.

افزونه لرن دش را از کتابخانه افزونه ها در وردپرس نمی توانید دریافت کنید.

هنگامی که لرن دش را خریداری و بارگیری کردید، می توانید آن را به صورت زیر نصب کنید:

  • به افزونه ها و افزودن موارد جدید بروید.
  • روی بارگذاری افزونه کلیک کنید.
  • فایل zip. لرن دش را که هنگام خرید افزونه بارگیری کرده اید، جستجو کرده و انتخاب کنید.
  • اکنون نصب را انتخاب کنید.
  • فعال کردن افزونه را کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی، باید مجوز خود را فعال کنید، که پس از خرید برای شما از طریق ایمیل ارسال شده است.
  • به لرن دش LMS و نمای کلی بروید.
  • در لرن دش Bootcamp، ایمیل حساب کاربری و کلید مجوز خود را وارد کنید.
  • ذخیره مجوز را کلیک کنید.
  • تأیید کنید که شما پیام  “مجاز شما معتبر است” را دریافت کرده اید.

ادغام لرن دش با المنتور فقط با سه مرحله ساده انجام می شود.

به لرن دش LMS> ADDONS بروید.

یکپارچه سازی عناصر لرن دش را پیدا کرده و روی Install Now کلیک کنید.

فعال کردن افزونه را کلیک کنید.

قبل از شروع استفاده از المنتور، یک مرحله نهایی دارید که باید ان را انجام دهید. شما باید المنتور را در صفحات درس دوره های خود فعال کنید.

به المنتور و سپس تنظیمات بروید.

از سربرگ General، انواع پست مورد نظر برای فعال شدن را انتخاب کنید.

نحوه نصب و استفاده از المنتور با لرن دش

یکپارچه سازی به شما امکان می دهد به راحتی محتوای پویای لرن دش را در المنتور ایجاد کنید و حتی با گزینه های الگوی جهانی آن ها کار کنید. در مرحله بعدی، وقت آن است که بررسی کنید کدام عناصر لرن دش با استفاده از قابلیت های جدید المنتور قابل ویرایش هستند.

اگر در نصب افزونه ها به مشکلی برخورد کردید، به مقاله مشکلات رایج در نصب افزونه های وردپرسی ژاکت مراجعه کنید.

الگو ها و ابزارک های جدید برای محتوای آموزش الکترونیکی

الگو ها برای هر سازنده وب یک دارایی ارزشمند است. آن ها به کاربران این امکان را می دهند صفحاتی مشابه را بدون نیاز به طراحی مجدد هر یک از ابتدا، از نو بسازند. المنتور مجموعه ای از الگو ها را برای طیف وسیعی از موارد استفاده، ارائه می دهد که شروع کار را برای طراحی سایت آسان تر می کند.

اکنون، با ادغام لرن دش با المنتور سازندگان دوره می توانند از الگوهای المنتور که به طور اختصاص برای صفحه آموزش الکترونیکی طراحی شده اند، استفاده کنند. مانند: دوره ها، درس ها، مباحث و آزمون ها.

المنتور همچنین ابزارک های خود را برای این یکپارچه سازی گسترش داده است و شامل چندین موردی است که می توانید در تمام صفحه های خود از آن ها استفاده کنید. شما می توانید از طریق صفحه طراحی به این ابزارک ها دسترسی پیدا کنید و آن ها را به راحتی در دسترس قرار دهید تا در صفحه خود هر جا که نیاز دارید وارد کنید.

ابزارک های لرن دش

ابزارک های لرن دش

ورود به سایت لرن دش: دکمه ورود به سیستم را با استفاده از کد کوتاه [لرن دش_login] وارد می کند.

Profile: ایکون ورود را با لینک به صفحه نمایه زبان آموز با استفاده از کد کوتاه [ld_profile] درج می کند.

Course List: لیست دوره ها را با استفاده از کد کوتاه [ld_course_list] نمایش می دهد.

Lesson List: لیست درس ها را با استفاده از کد کوتاه [ld_lesson_list درج می کند.

Topic List: با استفاده از کد کوتاه [ld_topic_list] مباحث درس را برای کاربران لیست می کند.

Quiz list: لیست آزمون ها را با استفاده از کد کوتاه [ld_quiz_list] نشان می دهد.

الگوهای لرن دش

  1. الگوی دوره

لدغام لرن دش با المنتور

الگوی دوره برای صفحه اصلی هر دوره است. از این صفحه می توانید یک نمای کلی از دوره، اطلاعات قیمت گذاری، توضیحات دوره و گواهینامه ای را که هر فراگیر پس از اتمام دوره دریافت می کند را نمایش دهید.

یک صفحه جذاب دوره با ارائه توصیفی جذاب از مطالب و ارائه نمای کلی از آنچه در این مقاله پوشش داده می شود، دوره را برای زبان آموزان تبلیغ می کند. با این حال، این یک صفحه مرجع مهم برای زبان آموزان است.

با استفاده از المنتور، طراحان می توانند ویژگی هایی مانند دکمه ها را برای گسترش محتوای دوره، فونت ها و رنگ های نوشته ها و سایر ویژگی های اندازه و سبک تنظیم کنند.

ابزارک های دوره در ادغام لرن دش با المنتور

محتوای دوره: دروس و تعداد جلسات موضوع هر جلسه و آزمون ها را نمایش می دهد.

Infobar دوره: نمایش قیمت، وضعیت ثبت نام و دکمه شروع یادگیری.

Certificate Course: نشان می دهد که آیا زبان آموز گواهی کسب کرده است یا خیر و اگر گواهی کسب کرده است به هنر آموز دکمه بارگیری را نشان می دهد.

  1. الگوی درس

الگوی درس لرن دش

صفحه محلی درس است که محتوای دوره در آن آغاز می شود. از نظر سلسله مراتب یک ردیف پایین تر از صفحه دوره است و در یک دوره کوچک و متوسط ​​ می توان آن را معرفی کرد. در اینجا می توان قسمت عمده ای از مطالب را ارائه داد، با آزمون هایی که برای ارزیابی میزان یادگیری استفاده می شود را در این صفحه اضافه کرد.

منطقه محتوای دوره از طیف وسیعی از انواع محتوای از جمله تصاویر، ویدئو و صدا پشتیبانی می کند. برای دوره های با محتوای زیاد، این بخش می تواند مقدمه ای ارائه دهد.

المنتور می تواند یک ظاهر طراحی شده ساده را ویرایش کند. رنگ، فونت و اندازه دکمه ها، لینک ها، همچنین نوار مرور محتوای درس و رنگ کادرهای بررسی موضوع و نماد مسابقه نیز می توانند به روز شوند.

ابزارک های درس

محتوای درس: لیست مطالب شامل موضوعات و آزمون ها را نمایش می دهد.

Infobar درس: توضیحات کلی دوره را ارائه می دهد.

  1. الگوی قالب

الگوی قالب لرن دش

مباحث راهی برای افزایش بیشتر مطالب درسی است به طوری که مربیان می توانند مطالب را در سطح های مختلف دسته بندی کنند. پس از بررسی مطالب موضوع، فراگیران باید اطلاعات کافی برای تکمیل آزمون های را داشته باشند.

محتوای موضوعی همچنین می تواند مجموعه ای از انواع محتوا را پشتیبانی کند، همچنین از سایر عناصر سبک سازی محتوای المنتور پشتیبانی می کند. اگر مربیان بخواهند یک جعبه تصویر یا سبک بخش داخلی را در آن قرار دهند، می تواند به هر قسمت محتوایی اضافه کنند.

همانند سایر الگوها، عنصر المنتور می تواند عناصر طراحی مانند نوار پیشرفت و دکمه های ناوبری را ویرایش کند تا از رنگ ها یا فونت های مختلف استفاده شود.

ابزارک های موضوع

محتوای مبحث: مطالب موضوع را به کاربران دوره نشان می دهد.

Top Infobar: پیشرفت درس و وضعیت تکمیل دوره را نشان می دهد.

  1. الگوی آزمون

الگوی آزمون لرن دش

آزمون ها ابزار ارزیابی اولیه اکثر دوره های آنلاین هستند. آن ها یک روش اساسی برای مربیان هستند تا بدانند که آیا دانشجویان مطالب خود را به خوبی درک می کنند یا خیر و همچنین در مورد میزان عملکرد خود در این دوره به دانش آموزان بازخورد می دهند.

لرن دش شامل چندین نوع آزمون است که به مربیان اجازه می دهد درک فراگیر را از روش های مختلف آزمایش کنند. این آزمون ها شامل سوالات چند گزینه ای، پاسخ کوتاه، تشریحی، پر کردن جای خالی، نظرسنجی، مطابقت دادن است. سوال ها و پاسخ های مسابقه همچنین انواع مختلفی از رسانه را پشتیبانی می کند، و به شما این امکان را می دهد قالب سوالات حرفه ای تری داشته باشید.

آزمون های لرن دش همچنین شامل آزمون های زمان دار نیز است و مربیان می توانند سوالات مربوط به بانک سوالات را برای صرفه جویی در وقت آن ها هنگام ایجاد محتوای مسابقه استفاده کنند.

این مقاله را حتما بخوانید
آموزش ساخت صفحه اصلی اختصاصی در وردپرس

مدرسین می توانند از المنتور برای ویرایش سبک نوار اطلاعات استفاده کنند. همچنین می توان از آن ها برای تنظیم عناصر مختلف طراحی در آزمون ها استفاده کرد.

ابزارک های آزمون

Quiz Content:  انواع مختلف سوالات مسابقه را به کاربران دوره نمایش می دهد.

Quiz Infobar: وضعیت پیشرفت آزمون را به کاربران دوره نشان می دهد.

درست کردن آزمون های حرفه ای برای مدرسان حرفه ای

مربیان آنلاین با شروع ساختن دوره های آنلاین خود، اغلب با گزینه های گیج کننده ای روبرو می شوند، این گزینه ها توسط هاست میزبان خریداری می شود و بعضی از امکانات آن ها محدود می شود. مدرسین دوره ها باید قبل از شروع کار مطمئن شوند که برخی از امکانات لازم برای آن ها فراهم شده باشد، که در این جا به برخی از این امکانات اشاره شده است:

کنترل:

مربیان باید از بستر های یادگیری میزبانی شده، مانند Teachable یا Thinkific، که آن ها را در مدل های خاصی از دوره ها یا ساختارهای قیمت گذاری محدود می کند، اجتناب کنند و ادامه کار را به روشی که می خواهند برای آن ها سخت کند، دوری کنند. این همان چیزی است که وردپرس را به گزینه مناسبی برای این کار تبدیل کرده است.

طراحی:

فراگیران جذب دوره هایی می شوند که طراحی جذابی دارند. تصاویر زیبا همچنین باعث افزایش تعامل و لذت بخش تر شدن دوره ها می شود.

قابلیت شخصی سازی:

هیچ دو دوره آموزشی و همچنین مربیان و یا فراگیران دوره به طور کامل شبیه هم نیستند. مربیان برای ایجاد دوره های متناسب با آنچه کاربران آن ها نیاز دارند، به ابزارهای ساده ای نیاز دارند تا بتوانند به راحتی طراحی وب سایت خود را انجام دهند.

ارتباطات:

مربیان باید بتوانند ارتباطات خود را از طریق بازاریابی الکترونیکی یکپارچه و محتوای دوره های قطره ای ساده کنند.

محتوا:

مربیان باید بتوانند انواع مختلفی از محتوا را بارگذاری و ارائه دهند و آن ها باید این مطالب را به صورت جذاب ارائه دهند.

ارزیابی:

مربیان باید طیف وسیعی از ابزارها و گزینه های ارزیابی را برای ارائه بازخورد فراگیران داشته باشند.

شبکه های اجتماعی:

زبان آموزان از پشتیبانی سایر فراگیران دوره خود بهره مند می شوند و وب سایت شما باید ابزارهایی را برای ساخت آن شبکه ها در اختیار شما قرار دهد.

هر ابزاری که کنترل شما بر وب سایت و محتوای دوره شما را محدود کند، شما را در طراحی های که مد نظر دارید بر روی سایت خود پیاده سازی کنید محدود می کند یا توانایی شما در برقراری ارتباط با دانش آموزان یا ارائه ابزارهای پیشرفته آموزش را کم می کند و شما نمی توانید آن چه را که در ذهن خود دارید برای دانش آموزان و فراگیران خود پیاده سازی کنید.

خوشبختانه، لرن دش و المنتور همه این ویژگی ها را ارائه می دهند.

بستر کاربر و حرفه ای برای مدرسان جدید

قبل از ورود به بخش ساخت سایت شما، باید نگاهی به طراحی سایت وردپرسی بیندازیم. کاربران به وردپرس مراجعه می کنند زیرا می خواهند سایت خود را با توجه به سلیقه خود طراحی کنند، اما اغلب خود را درگیر پوسته با طراحی نامناسب می کنند که متناسب با نیاز های آن ها نیست. مربیان نیز به ابزارهای طراحی وب با گزینه های ویرایش پیشرفته نیاز دارند.

المنتور یک گزینه عالی برای طراحی وب سایت به شما ارائه می دهد که برای کاربران جدید وردپرس قابل دسترسی است و به اندازه کافی قابل تنظیم است تا بتواند طیف وسیعی از موارد استفاده را برآورده کند. کاربران می توانند وب سایت خود را از ابتدا با استفاده از عناصر طراحی کشیدن و رها کردن ایجاد کنند. یا اینکه آن ها می توانند از یک الگوی از پیش طراحی شده استفاده کنند و ویژگی های محتوای قبل خود را با توجه به سلیقه شخصی شان تغییر دهند

فراتر از سهولت استفاده، المنتور گزینه ای هوشمندانه برای ایجاد کنندگان دوره های آینده نگر است. برای کسانی که می خواهند یک دوره کامل را ارائه دهند که در سال های آینده نیز کارایی لازم را برای فراگیران داشته باشد، المنتور بستر خوبی را فراهم می کند که می تواند به راحتی رشد کند و برای تأمین نیازهای پیش بینی نشده در آینده سازگار شود.

و اگر چه در اینجا موارد زیادی در مورد کاربر پسند بودن آن برای طراحان و مربیان گفته شده است، اما همچنان این ابزار مطابق میل توسعه دهندگان نیز است، این ابزار امکاناتی بی نظیری مانند: کد های سفارشی CSS به صورت جهانی، کلید های میانبر و صفحه های بازی و همچنین امکان وارد کردن و صادرات آسان طرح ها از یک سایت به سایت دیگر را برای شما فراهم می کند.

علاوه بر همه این موارد، المنتور با افزونه های معروف دیگر در وردپرس از جمله لرن دش به خوبی سازگار است.

در مقاله آموزش کار با المنتور می توانید نحوه کار با المنتور را یاد بگیرید.

مدیریت در فضای آموزش الکترونیکی وردپرس با ادغام لرن دش با المنتور

لرن دش افزونه ای است که برای افزودن قابلیت آموزش الکترونیکی به هر سایت وردپرسی طراحی شده است. سازنده دوره لرن دش همان انعطاف پذیری و کاربر پسندی المنتور را ارائه می دهد، اما با هدف ارائه ابزارهای قدرتمند برای ایجاد دوره توسط مربیان.

المنتور از تخصص خود در زمینه طراحی آموزشی برای ایجاد افزونه های مناسب استفاده کرده است که به مربیان مجموعه ابزارهای لازم برای ایجاد یک دوره کارآمد، از جمله آزمون های پیشرفته، دوره های قطره ای برای مطالب و کتاب های سطح بندی شده را ارائه می دهد. المنتور همچنین از عملکرد های ایجاد جامعه مانند انجمن دوره، گیمیفیکیشن و گواهینامه ها و نشان ها پشتیبانی می کند.

با ادغام لرن دش با المنتور ویژگی ها در کنار هم، ایجاد و راه اندازی سریع دوره های آنلاین، حتی بدون داشتن تخصص فنی زیاد، را برای مربیان آسان می کند. در واقع، ما شاهد بوده ایم که کاربران المنتور در سراسر جهان این کار را انجام می دهند زیرا مدارسین، افراد شاغل و دانش جویان مجبور می شوند به سرعت با بیماری همه گیر ویروس کرونا سازگار شوند. در اینجا فقط چند مورد از آن ها گفته شده است.

برای ساختن صفحات حرفه ای با المنتور، مقاله آموزش ساخت صفحه در المنتور را مطالعه کنید.

نقل قول از کاربران فعلی که دوره های خود را در ذوران Covid-19 شروع کرده اند:

“من از ادغام لرن دش با المنتور برای حمایت از افراد مبتلا به کمردرد و سیاتیک استفاده می کنم. من نمی توانم آن ها را به صورت حضوری ببینم بنابراین به جای آن از لرن دش برای پشتیبانی از آن ها استفاده می کنم. ”

“ما در حال حاضر تمام دوره های خود را با تمرکز ویژه بر روی دوره دیجیتال، رسانه و روزنامه نگاری آنلاین قرار داده ایم. ما در ابتدا قصد آموزش آنلاین آن را داشتیم ، اما به دلیل Covid-19 ، مجبور شدیم راهی برای انتقال سریع آن به صورت آنلاین پیدا کنیم. ما در واقع موفق شدیم به هدف خود دست پیدا کنیم و اکنون دوره های رایگان مربوط به اطلاعات غلط پیرامون Covid-19 را نیز راه اندازی کرده ایم. ”

“من یک دکتر هستم که دوره هایی را برای کمک به افراد مضطرب ایجاد می کنم. من مدت طولانی است که می خواهم دوره را ایجاد کنم، اما در حال حاضر به شدت به آن نیاز دارم. بسیاری از افراد در جامعه من استرس، اضطراب و دشواری بیشتری در خواب دارند. همه در خانه مشغول آشپزی هستند بنابراین برای بسیاری از افراد احساس می شود زمان خوبی برای یادگیری بیشتر در مورد بهبود سلامتی آن ها است. ”

افزودنی های لرن دش و ویژگی های موجود در آن عملکرد هر وب سایتی را بسیار گسترش می دهد. اما المنتور همچنین با بسیاری از ابزارهای آنلاین قدرتمند دیگر مانند Zapier و MailChimp ادغام می شود، و یکپارچه سازی جدید المنتور این عناصر را بیشتر با هم پیوند می دهد.

کنترل را در دست مربی قرار دهید

اگر طی چند ماه گذشته از افزایش علاقه به آموزش آنلاین را در جامعه مشاهده کرده ایم، این بدان معنا است که مربیان به ابزارهای شهودی پاسخگو نیاز دارند که به آن ها کمک می کند مطالب خود را به سرعت در اختیار زبان آموزان قرار دهند.

دقیقاً همین قابلیت است که این ادغام جدید را به عنوان پیشنهادی قدرتمند و حرفه ای تبدیل کرده است. لرن دش و المنتور همراه با اصول مشترک کاربرپسندی ساخته شده اند که باعث می شود هر شخصی که توانایی در تدریس دارد بتواند به راحتی به کمک این دو افزونه دوره های آنلاین خود را تشکیل دهند و مطالب خود را در اختیار فراگیران قرار دهد. این دو افزونه در کنار هم ترکیبی بی نظیری را ایجاد می کنند که یادگیری الکترونیکی را به سمت بهتری پیش می برد.

امیدواریم شما با مطالعه مقاله ادغام لرن دش با المنتور توانسته باشید مطالب مهمی را در مورد نحوه ادغام لرن دش با المنتور یاد گرفته باشید و از آن برای درست کردن دوره های آموزشی برای کاربران سایت خود استفاده کنید. هم چنین با استفاده از این راه بتوانید دانش و علمی را که دارید به راحتی با هنرجویان دوره های خود به اشتراک بگذارید و آن ها نیز از این دوره ها به خوبی استفاده کنند.

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی


نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

8

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

سلام وقت بخیر، عذر میخوام آیا افزونه ای باید نصب کرد که لرن دش و المنتور به هم متصل بشوند؟ چون که من ویجت های لرن دش رو در المنتور خود نمیبینم، با اینکه از المنتور پرو هم استفاده میکنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

درود بر شما محمد عزیز. برای ادغام لرن دش با المنتور نیاز به افزونه LearnDash Elementor Integration است که نسخه کامل تر به همراه اددان های بسیار کاربردی تر را می توانید در ژاکت به نام LearnDash LMS Addon تهیه بفرمایید که در ادرس زیر است. موفق باشید

https://www.zhaket.com/web/learndash-lms-addon

سلام وقت بخیر
من ویدیوهام در vod هستش بعد می خوام کاربرها وقتی دوره رو می خرن در سایت به صورت انلاین به ان ها دسترسی داشته باشن
با افزونه لرن دش میشه

سلام وقت بخیر ببخشید من یکم گیج شدم الان نیاز به افزونه لرن دش و همچنین افزونه لرن دش lms داریم؟ یعنی دو افزونه مجزا هستن؟
لطفا اگرجدا هستن لینک هر دو رو قرار بدین
ممنون از شما

ارسال دیدگاه