Retry
معرفی Jetpack AI Assistant دستیار هوش مصنوعی جدید وردپرس

شرکت Automattic، یکی از مشارکت‌کنندگان اصلی وردپرس، از یک ابزار هوش مصنوعی جدید برای این پلتفرم رونمایی کرد. این ابزار جدید که Jetpack AI Assistant نام دارد، برای نوشتن مطالب، ترجمه محتوا، ساخت لیست‌ها و جداول و همچنین رفع مشکلات گرامری کاربرد دارد.

این ابزار هوش مصنوعی جدید می‌تواند با لحن‌های مختلفی متن بنویسد و امکان ادغام آن با وردپرس و تمام وب‌سایت‌های مبتنی بر Jetpack وجود دارد. دارندگان وب‌سایت می‌توانند Jetpack AI Assistant را به ادیتور وردپرس خود اضافه کنند و با شورتکات بلوک ai/ از آن بهره ببرند. همانطور که گفتیم، این ابزار علاوه بر نوشتن متن، می‌تواند با تحلیل متن نوشته‌شده، مشکلات گرامری آن را هم برطرف کند.

 

ابزار هوش مصنوعی جدید وردپرس می‌تواند متن را ترجمه کند

ابزار هوش مصنوعی جدید وردپرس قادر به ترجمه متون به 12 زبان مختلف ازجمله چینی، فرانسوی و هندی است. برای مثال کاربران می‌توانند یک مطلب را به زبان مادری خود بنویسند و سپس آن را به انگلیسی ترجمه کنند. Jetpack AI Assistant همچنین می‌تواند به شما عنوان مطلب و خلاصه پیشنهاد دهد و همچنین با حالت گفت‌وگو، حکم یک چت‌بات را هم پیدا کند.

 

ابزار هوش مصنوعی جدید وردپرس می‌تواند متن را ترجمه کند

 

درحال‌حاضر Jetpack AI Assistant یک ویژگی آزمایشی است که تا 20 درخواست را به‌صورت رایگان برای شما انجام می‌دهد. بعد از این میزان درخواست، باید ماهانه 10 دلار برای آن هزینه بپردازید. البته این ابزار برای مدت محدودی به‌صورت رایگان برای تمام سایت‌های WordPress.com در دسترس است.

به گفته Automattic، درحال‌حاضر برای نسخه پریمیوم این ابزار سقف درخواستی درنظر گرفته نشده است، اما اگر استقبال چشمگیری از آن شود، این احتمال وجود دارد که در آینده با یک سقف درخواست روبه‌رو شویم.

Jetpack AI Assistant در کنار ابزارهایی مانند گرامرلی، Notion AI و Help Me Write گوگل قرار می‌گیرد که از هوش مصنوعی برای نوشتن مطالب و ایمیل‌ها استفاده می‌کنند. باید منتظر ماند و دید از ابزار هوش مصنوعی جدید وردپرس تا چه اندازه استقبال می‌شود.

شما می توانید افزونه وردپرس دستیار تولید محتوا با هوش مصنوعی chatgpt را نیز از اینجا تهیه کنید.

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *