رویداد تخصصی جامعه توسعه دهندگان ایران 1401

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

DevSummit رویدادی تخصصی ویژه برنامه نویسان و توسعه دهندگان ایران است که در بخش‌های مورد نیاز امروز جامعه برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی شکل گرفته است و سعی در افزایش سطح دانش، انتقال تجربه و تخصص و شبکه سازی و پیشرفت دارد. این رویداد با حضور متخصصان و صاحب نظران و مشارکت کنندگان در دهمین روز شهریورماه 1401 در هتل قلب تهران برگزار خواهد شد. این رویداد با هدف ایجاد جامعه تخصصی در راستای افزایش دانش، تجربه و شبکه سازی برنامه نویسان و توسعه دهندگان ایران شکل گرفته است و در اولین گردهمایی این رویداد، از متخصصان این حوزه و فناوری دعوت به عمل آورده ایم تا دانش، تخصص و تجربه خود را در اختیار مشتاقان و علاقه مندان قرار دهند.

رویدادی که قرار هست از هر حیث استاندارد و به روز باشد، سعی دارد با هدف فراهم سازی بستری جهت آموزش و ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان با همراهی ارائه دهندگان خبره، مورد تایید و برگزیده اکوسیستم خود در راستای هرچه بهتر اجرا کردن این مهم، فضای آموزش و انتقال تجربه جهت نیازمندی‌های رشد تخصصی و فردی را برای مخاطبان به ارمغان آورد. DevSummit هم برای دوستداران و علاقه‌مندان به علوم برنامه نویسی کارا و مفید خواهد بود هم برای توسعه‌دهندگانی که قصد ارتقا سطح دانش فنی و مهارت­های فردی خود را دارند و می‌خواهند خود را با آخرین استانداردهای روز دنیای برنامه‌نویسی و تکنولوژی بروزرسانی کنند.

برنامه‌ها و محورهای گفتگو در اولین دوره از رویداد DevSummit متشکل از:

  • “رودمپ برنامه نویسی و آموزش مهارتهای نرم و پرسونال برندینگ”
  • “چالش‌های برنامه نویسان و الزام دانش مارکتینگ برای برنامه نویسان”
  • “مهارت های ورود به بازار کار جهانی (درآمد ارزی)”
  • “اهمیت و چگونگی تست نویسی در پروژه­های برنامه نویسی”

از موضوعات سخنرانی این رویداد می‌باشد. و در ادامه با برگزاری پنل‌ تخصصی  درباره “مقایسه CMS اختصاصی یا وردپرس” تجربیات و چالش­های افراد موفق این حوزه را بررسی خواهد کرد.

در اولین رویداد DevSummit از تجربیات سخنرانان و اساتید مطرحی چون آقایان لقمان آوند(بنیان‌گذار سون لرن)، وحید بهرامیان(مدیرعامل ژاکت)، حسن جهان( توسعه دهنده انوتو و هم بنیان گذار دشت)، کیوان علی محمدی (لید تیم تکنیکال اسنپ فود)، در قالب موضوعات سخنرانی و آقایان محمدعلی طوقانی (توسعه دهنده ارشد نرم افزار و بنیان گذار جهشینو)، علیرضا یوسفی (سرپرست تیم فنی زرین پال)، هومن نقی­ای (مدیرفنی زرین پال) و آقای آرش سروری(برنامه ساز فناوری و مشاور استارت­اپ­ها) در پنل انتقال تجربه (یک پنل تخصصی 4 نفره) بهره مند خواهیم شد. همچنین مجری این رویداد آقای آرش سروری می‌باشند.

این رویداد با حضور متخصصان و صاحب نظران و مشارکت کنندگان در دهمین روز شهریورماه 1401 در هتل قلب تهران برگزار خواهد شد. علاقه مندان جهت شرکت در رویداد DevSummit از تاریخ 29 مرداد می­توانند به صورت حضوری و آنلاین از طریق وبسایت رویداد devsumit 2022 ثبت نام نمایند.


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه