ژاکت‌، برنده سه دوره متوالی جشنواره وب و موبایل ایران

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

از زمان مارکت وردپرس تا خلق برند ژاکت، تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم تا در عین ایجاد بستری‌ حرفه‌ای و هوشمند برای متخصصان حوزه وب فارسی و بالاخص وردپرس برای عرضه محصولات خود، همواره کیفیت، مشتری مداری و احترام به کاربر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

در این مسیر سعی شد امکاناتی که یک فروشنده حرفه‌ای برای عرضه بهتر محصولات خود و ارتباطی هرچه بهتر و کارآمدتر با خریداران و کاربران ژاکت و بررسی نیازمندی‌‌ها، پیشنهادات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های آنها نیاز دارد را در اختیار ایشان قرار دهیم که می‌توانید در اینجا برخی از این موارد را مطالعه کنید.

همچنین در راستای مشتری مداری خود، که رسالت اصلی تیم ژاکت است،‌ تلاش کردیم تا محصولات با کیفیت، اورجینال و همراه با پشتیبانی تضمین شده را در اختیار کاربرانمان بگذاریم تا بتوانند با اطمینان خاطر کسب وکارها و وب سایت‌های خود را راه اندازی کنند و با ایجاد ارتباط هرچه نزدیک‌تر با کاربران و تسریع فرآیند پاسخ‌گویی به تیکت‌های آ‌ن‌ها در همه ساعات شبانه روز، پیشگام چنین مشتری مداری باشیم که خوشبختانه تاثیر مثبت چنین رفتاری سطح مشتری مداری را در سایر مارکت ها نیز ارتقا داد.

در راستای حفظ کیفیت نیز محصولات و فروشند‌گان زیادی در سال‌های اخیر اجازه ورود و انتشار محصول در ژاکت را پیدا نکردند و برخی از محصولات نیز که کیفیت خود را همگام با توسعه سیستم بهبود نداده بودند به فروشندگان با کیفیت تر واگذار شد و یا به طور کامل از ژاکت حذف گردید تا این اطمینان را به کاربران‌ و توسعه دهندگان بدهیم که ژاکت بستری برای محصولات با کیفیت است.

به سبب اعتماد شما کاربران عزیز و توسعه دهندگان حرفه‌ای و متعهد، امسال نیز در سومین سال متوالی در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، رتبه اول در دسته مارکت فایل های دیجیتال را کسب کردیم که از این حسن اعتماد، همراهی و همکاری شما بی‌نهایت سپاس گزاریم.

درباره جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.
این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند. می‌توانید به در اینجا با جشنواره وب و موبایل بیشتر آشنا شوید.

امسال در جشنواره وب و موبایل ایران، ۱۹,۵۶۳ وبسایت و ۶۸۱۲ اپلیکیشن موبایل شرکت داشتند. داوری بر مبنای شش معیار «کارکرد»، «محتوا»، «تجربه کلی»، «طراحی دیدار»، «ساختار و مسیر» و «تعامل» انجام گرفته است.

 

 

هدیه ژاکت به کاربران

به مناسبت انتخاب ژاکت به عنوان وب سایت برگزیده بر خود لازم می‌دانیم تا با به رسم ادب و قدرانی هدایایی را به شما تقدیم کنیم:

 


نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه