تغییرات جدید در ابزار تست ریچ ریزالت

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

در تغییرات اخیر کنسول جستجوی گوگل، هشدارهای Pages به دو بخش indexed و not indexed تقسیم شده است. برای video pages به دو قسمت video indexed و no video indexed و همینطور برای اسکیما، هشدارها به دو قسمت Valid و Invalid تبدیل گشته که با توجه به تقسیم خروجی مشکلات صفحه به 2 وضعیت سبز و قرمز، هشدارها نیز بسته به تاثیری که می گذارند، قابل پذیرش و غیرقابل پذیرش تقسیم شده اند.

 

تست ریچ ریزالت دیگر نتیجه زرد ندارد

تغییرات زیادی در ابزار ریچ ریزالت صورت گرفته که مهم ترین آن، عدم وجود تست زرد است. بدین ترتیب هشدارهای غیر مهم ئ هشدارهای مهم بدین شکل نمایش داده می شوند:

تست قرمز – Critical issues:
یعنی اسکیما مشکلاتی دارد که باید حل شوند

تست سبز – Non-critical issues:
یعنی اسکیما مشکلی ندارد، بلکه اعلان هایی دارد که تاثیری در نمایش اسکیما در نتایج و ایندکس صفحه ندارد و در صورت نیاز رسیدگی می شود.

در صورتیگه تست ریچ ریزالت شما سبز شد ولی هشدارهای زرد را داخل ساختار مشاهده کردید، این یعنی اسکیما هیچ مشکلی ندارد و پراپرتی های ذکر شده هم اگر برای اش مقداری وجود دارد یا قابل پوشش است به آن رسیدگی کنید. مهم ترین اتفاقی که افتاده اینجاست که دیگه نیاز نیست از داده های فیک و غیر واقعی استفاده کرده و بزور آن را سبز کنید. گوگل کلا اسکیما را به تست قرمز و تست سبز تغییر داده است، بدین ترتیب هشدارهای زرد بصورت تست سبز درآمده که یعنی اسکیما کاملا سالم و در نتایج هم در صورت نیاز نمایش داده می شود.

 

rich result test updated due console cheangs


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه