Retry
ابزارهای جدید Code Tips و Add to Shheets در نتایج جستجوی گوگل

اختصاصی ژاکت: نتایج جستجوی گوگل با فیچرها و ویژگی های جدید خود علاوه بر تجربه کاربری خوب، قابلیت سازماندهی و ساده سازی کارها را نیز بهبود بخشیده که جزوی از تحولات جستجوی مولد گوگل بشمار می رود.

ابزار Code Tips بصورت خودکار در نتایج جستجو نمایش داده می شود و کار آن تولید قطعات کد کوتاه و سریع برای رسیدن به پاسخ های فوری است. به عنوان مثال اگر در جستجوی قطعه کدی هستید که یک پراپرتی جی سان را در یک اسکریپت بتواند پیدا کند، می توانید آن را در گوگل جستجو کرده و در فیچر Code Tips دریافت کنید.

ابزار Add to Sheets به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هر کدام از اسنیپت های رتبه بندی شده در سرپ را بصورت مستقیم به یکی از شیت های خود ارسال و ذخیره کنید. برای این منظور با هاور موس در کنار اسنیپت نتایج جستجو، منوی باز می شود که قابلیت اشتراک گذاری، ذخیره و ارسال اسنیپت به شیت های شما را دارد.

سازماندهی اسنیپت های سرپ بدون آنکه بخواهید بوک مارک کنید نیز میسر است. با کلیک بر روی نماد ذخیره کنار اسنیپت نتایج، علاوه بر قرار دادن آن در لیست سفارشی می توانید انواع پوشه های ذخیره سازی نتایج را برای اهداف متنوع ساخته و دسته بندی کنید.

 

google bard code generator on serp

 

google add to sheets

 

google code tips

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *