Retry
The future of Laravel in 2022

لاراول شناخته شده ترین فریم ورک پی اچ پی است که در نظر گرفتن آینده آن مهم بشمار می رود. این موضوع از جایی اهمیت پیدا کرده که بازاریابی وب را بهبود بخشیده و استفاده از ویژگی های ساده، واضح و کاربردی را افزایش می دهد. این مساله می تواند تجربه کدنویسی بهتری را برای تعداد زیادی از مشتریان فراهم کند و در عین حال زمان توسعه محصول را کاهش دهد. لاراول در نهایت قادر است به دلیل مزیت برنامه نویسی ایمن و مزیت توسعه قدرتمند خود شناخته شود و به آن اجازه دهد تا به منبع عظیم وب تبدیل شود. شرکت های بیشتری از لاراول برای توسعه وب PHP استفاده می کنند زیرا کسب و کارهای بیشتری برای توسعه برنامه های کاربردی وب به لاراول مهاجرت می کنند.

 

توسعه وب سایت با استفاده از لاراول

بسیاری از توسعه دهندگان وب به دلیل قابلیت هایی که لاراول ارائه می کند و همچنین سهولت توسعه، آن را به عنوان یک جایگزین مناسب برای برنامه های کاربردی وب انتخاب کرده اند. محبوبیت لاراول روز به روز در حال افزایش است و شرکت های بیشتری در سال های آینده روی آن سرمایه گذاری خواهند کرد. توسعه لاراول بهترین گزینه برای  ایجاد برنامه های قابل اعتماد، سریع و غنی است و می‌تواند مزایای بلندمدتی را برای وب‌سایت‌ها فراهم کند، زیرا تلاش می‌کند تا شایستگی سازمانی را با تولید وب‌سایت‌های با کیفیت بالا و مقیاس‌پذیر که می‌توانند ترافیک بیشتری ایجاد کنند، بهبود بخشد. حتی لاراول به طرق مختلف زندگی توسعه دهندگان را آسان تر می کند، از بهبود عملکرد گرفته تا کمک های اجتماعی. می توان گفت که آینده توسعه لاراول در سال 2022 رو به پیشرفت و رشد است. لاراول به دلیل ترویج ایده‌های محصول نوآورانه معروف است و به آن اجازه می‌دهد در بازار آینده پیشرفت کند.

 

نیمی از وب سایت های موجود از PHP استفاده می کنند

یکی از شناخته شده ترین فریم ورک های PHP، لاراول است. ساختار توسعه وب سایت لاراول به دلیل ترکیبی از معماری Model-View-Controller برای ایجاد برنامه های کاربردی وب، به تدریج در حال ارتباط و بازارپذیری است. لاراول یک فریم ورک پی اچ پی مبتنی بر MVC – معماری نمای مدل است که به شما امکان می دهد به سرعت برنامه های ایمن، با کارایی بالا و آماده برای آینده در سطح سازمانی ایجاد کنید. می توان با فناوری وب لاراول، وب سایت هایی با ویژگی های غنی ایجاد کرد که نتنها روند کار را بهبود می بخشد بلکه کارایی کلی شرکت را نیز افزایش می دهد.

 

دلایل استفاده توسعه دهندگان از لاراول

  • لاراول امن است

همانطور که همه ما می دانیم، هیچ چیز در دنیای تجارت آنلاین کاملا امن نیست، اما با برنامه های وب لاراول، همه چیز در دست توسعه دهنده وب شما است. اگر توسعه دهندگان وب شما کد بنویسند و  آن را به درستی سازماندهی کنند، احتمال خطر کاهش می یابد. از طرف دیگر ساختار لاراول سطح فوق العاده ای از محافظت را ارائه می دهد که در هیچ سیستم دیگری در دسترس نیست.

  • پلت فرم در حال ظهور فناوری جدید

هر روز در بازار فناوری پیشرفته معرفی می شود و لاراول با سرعتی سرسام آور در حال رشد است. به همین دلیل، با تکامل چارچوب، پیدا کردن توسعه‌دهنده لاراول مناسب ممکن است دشوار باشد. شما به فردی نیاز دارید که در هر نسخه جدید به روز باشد. قابلیت‌های این پلتفرم بسیار پویا هستند و همین امر آن را واکنش‌گرا و دلیل اصلی ظاهر شدن آن در فهرست ترندهای گوگل می‌کند.

  • پشتیبانی از معماری MVC

پشتیبانی از MVC مهمترین دلیلی است که لاراول به عنوان بهترین ساختار PHP در نظر گرفته می شود. بسیاری از پلتفرم ها این ویژگی را نادیده می گیرند، با این حال، لاراول دارای طراحی MVC در هسته خود است. در نتیجه، لاراول می تواند به بهبود اجرای کلی، بهبود اسناد و ارائه انواع عملکردها کمک کند. وب سایت های مبتنی بر لاراول هم ساده و هم جذاب هستند.

  • قالب های آسان لاراول

قالب های با کاربری آسان آن است. موتور قالب تیغه یک موتور منحصر به فرد است که عملکرد تحسین برانگیزی دارد و با اکثر اسکریپت های PHP/HTML به خوبی کار می کند. لاراول دارای فرمت های  بسیار سبک وزنی است که به شما امکان می دهد طرح های ساده، جذاب و با ویژگی های غنی ایجاد کنید.

  • برنامه نویسی طولانی بدون session

لاراول دارای ویژگی به نام Laracasts است که نه تنها آموزش های رایگان بلکه عالی را نیز ارائه می دهد که به توسعه دهندگان کمک می کند تا به سرعت بر سخت ترین موقعیت های کدنویسی غلبه کنند. از آنجایی که محتوای این سایت توسط متخصصان و متخصصان صنعت تولید می شود، آن را بسیار واضح و منظم خواهید دید و درک آن را ساده می کند.

  • برنامه های کاربردی با طراحی خوب

بحث در مورد طراحی جدید اپلیکیشن موبایل همانطور که توسعه وب لاراول محبوب تر می شود، اهمیت عملکردهای مشابه نیز در حال افزایش است. برای رفع این نیاز رو به رشد، تعداد زیادی اپلیکیشن  سریع در بازار منتشر شده است که می توان از آنها برای ارتقای سایت لاراول با ویژگی های مختلف استفاده کرد. این برنامه‌های خوش‌طراحی و آماده برای استفاده، هزینه‌های توسعه را کاهش می‌دهند و به شما امکان می‌دهند در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید.

  • کنسول Artisan

کنسول Artisan Laravel یک ابزار داخلی است که به برنامه نویسان اجازه می دهد تا با ساده کردن مدیریت کار، بهره وری خود را افزایش دهند. توسعه دهندگان می توانند با ارائه یک سبک کدنویسی ساختاریافته، پروژه های طولانی را در یک محیط بدون مشکل تکمیل کنند. این موضوع به طور موثر بهره وری تیم را افزایش می دهد و آنها را برای انجام تکالیف در مهلت تعیین شده توانمند می کند.

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *