Retry

قالب Divi یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس است. در حال حاضر بیش از 2 میلیون وب سایت فعال با این قالب ساخته شده اند. دلیل این حجم از سایت های ساخته شده با قالب Divi، انعطاف بالایی است که این قالب دارد. در واقع Divi یک قالب چند منظوره است که به کمک آن می توان انواع وب سایت ها اعم از فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و … را طراحی کرد. اگر شما هم مشتاقید که با این قالب بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. چرا که در این مطلب 25 نمونه از وب سایت هایی که با قالب وردپرس Divi ساخته شده اند را با هم مرور می کنیم.

ویژگی های محبوب قالب وردپرس Divi چیست؟

ویژگی های زیادی قالب Divi را به این مرتبه از محبوبیت رسانده اند، که از جمله آنها می توان به سیستم تست داخلی و همینطور یک صفحه ساز داخلی قدرتمند اشاره کرد. صفحه ساز این قالب یعنی Divi Builder، نه تنها عملکرد و انعطاف پذیری بیشتری به نسبت ویرایشگر گوتنبرگ دارد، بلکه از بعضی از صفحه سازهای شناخته شده نیز قدرتمندتر است. در این صفحه ساز می توانید سرصفحه ها، پا صفحه ها، ستون های فرعی و … را سفارشی سازی کنید.

25 وب سایت ساخته شده با Divi

در ادامه 25 نمونه از بهترین سایت هایی که با این قالب ساخته شده اند را با هم بررسی می کنیم. لازم به ذکر است که از آنجایی که Divi یک قالب چند منظوره محسوب می شود، ما نیز سعی کردیم نمونه هایی از سایت هایی با موضوعات متنوع و در سبک های متفاوت را در  کنار هم جمع کنیم تا میزان انعطاف این قالب برای شما همراهان گرامی روشن شود. بیایید شروع کنیم.

1/ وب سایت Spaces with Harmony

فعالیت اصلی سایت Spaces with Harmony در حوزه ارائه خدمات طراحی داخلی است. نکته جالب توجه در مورد این سایت این است که همانطور که از یک سایت طراحی داخلی انتظار می رود، بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. در این سایت متن ها، تصاویر و فضاهای سفید در یک تعادل چشم نواز چیده شده اند. در پالت رنگ این سایت نیز از رنگ های آرامش بخش در کنار سایه ها و انیمیشن های ملایم استفاده شده است.

سایت Spaces with Harmony

2/ وب سایت Buy from Tasmania

این سایت متعلق به یک سایت فروشگاه آنلاین است که از ترکیب قالب وردپرس Divi و افزونه ووکامرس ساخته شده است. مسئولیت اصلی این سایت گردآوری یک جامعه آنلاین برای فروش کالاها و خدمات مشاغل کوچک است.

در صفحه اصلی این سایت یک منوی ناوبری می بینید که شامل دسته بندی های متنوع برای محصولات و چندین گزینه CTA (Call To Action با عبارتی مثل ” Shop now” است. بنابراین کاربران در این سایت پیمایش جذاب و راحتی دارند و می توانند سریعاً به چیزی که می خواهند، دست پیدا کنند.

وب سایت Buy from Tasmania

3/ وب سایت 9AM Cinematography

9AM Cinematography که در مکزیکوسیتی مستقر است، جامعه ای آنلاین در صنعت تبلیغات و فیلم است. این سایت نیز طراحی بسیار خلاقانه ای دارد. به این ترتیب که در صفحه اصلی سایت، یک بک گراند ویدئویی می بینید که در یک لوپ پخش می شود. در این بک گراند فقط سه اِلِمان دیده می شود: لوگوی این برند، آیکون اینستاگرام و یک منوی همبرگری. با کلیک روی منوی همبرگری نیز یک منوی ناوبری با چهار گزینه باز می شود. اکثر صفحات این سایت نیز از ترکیب متن مشکی روی پس زمینه سفید طراحی شده اند.

وب سایت 9AM Cinematography

4/ وب سایت Ends + Stems

Ends + Stems یک وبلاگ غذایی است که برنامه های غذایی هفتگی را برای کاهش ضایعات مواد غذایی منتشر می کند. محتواهای اصلی این سایت تصاویر، آیکون ها، گزینه های CTA، ویدئوها، پست های وبلاگ و … هستند. در واقع این سایت بیشتر مسئولیت اطلاع رسانی و راهنمایی را بر عهده دارد.

وب سایت Ends + Stems

5/ وب سایت whyfi

Whyfi یک آژانس تجاری و تبلیغاتی است. بنابراین از آن انتظار می رود که طراحی فکر شده و جذابی داشته باشد که اینطور نیز هست. در این سایت با طرح های رنگی هیجان انگیز، تایپوگرافی های واضح و سرصفحه های عمودی رو به رو می شویم. همین ویژگی ها نیز باعث شده که Whyfi یکی از متفاوت ترین سایت هایی باشد که با قالب وردپرس Divi طراحی شده است.

وب سایت whyfi

6/ وب سایت The Global Church Project

این وب سایت یک مرکز تجمع آنلاین برای کلیساها، کشیشان، کالج ها، فرقه ها، سازمان های غیر انتفاعی مسیحی و گروه های این چنینی است. صفحه اصلی این سایت از ترکیب یک طرح رنگی جذاب و پویا با یک تایپوگرافی ساده تشکیل شده است. در منوی اصلی سایت نیز به آخرین منابع، رسانه ها، دوره های آموزشی سازمان جهانی مسیحیت و سایر خدمات این مجموعه دسترسی داده شده است.

وب سایت The Global Church Project

7/ وب سایت Devlin Photos

یکی از بهترین نمونه های سایت های عکاسی که با قالب وردپرس Divi ساخته شده است. صفحه اصلی این سایت، شامل یک شبکه است که در آن از تصاویر، ویدئوها، اسلایدرها و متن ها استفاده شده است. یک منوی عمودی نیز به عنوان منوی اصلی طراحی شده که با کلیک روی گزینه های آن می توان در بخش های مختلف سایت پیمایش کرد. اگر شما هم میخ واهید سایت عکاسی راه اندازی کنید، راهنمای طراحی سایت عکاسی با وردپرس را مطالعه کنید.

وب سایت Devlin Photos

8/ وب سایت Nomad capitalist

این سایت نیز منبعی برای اطلاع رسانی و آگاهی دادن پیرامون استراتژی های قانونی برای کارآفرینان با هدف کاهش قبوض مالیاتی، افزایش سرمایه در خارج از کشور و تبدیل شدن به شهروندان جهانی است. وقتی وارد این وب سایت می شوید، در صفحه اصلی شامل چند بخش درباره ما، یک اسلایدر برای توضیحات لازم، چندین تصویر و یک ویدئو از بنیانگذار Nomad capitalist، گزینه های CTA رنگارنگ و یک فرم برای وارد کردن ایمیل است.

وب سایت Nomad capitalist

9/ وب سایت Art and Craft

این سایت به صورت انحصاری برای تبلیغ فیلم Art and Craft طراحی شده است. در واقع این سایت چند صفحه ای، شامل اطلاعاتی درباره این فیلم است. اطلاعاتی مثل این که این فیلم درباره چیست، کجا می توان آن را تماشا کرد، نظر منتقدین درباره آن چه بوده است و … .

طراحی همه صفحات این سایت شبیه به هم است. به این ترتیب که از یک منوی Sticky، تصویر بک گراند تمام صفحه و متن و منوی carousel در انتهای صفحه تشکیل شده اند. ضمناً یک افکت برای اسکرول کردن نیز اعمال شده که باعث عمق دهی بیشتر شده است.

وب سایت Art and Craft

10/ وب سایت Findability Sciences

فعالیت Findability Sciences پیرامون مباحثی چون Big Data، محاسبات شناختی و هوش مصنوعی (AI) است. وظیفه اصلی این مجموعه این است که راه حل ها و استراتژی هایی را در این حوزه ها به شرکت های جهانی ارائه دهد. بنابراین Findability Sciences یک سایت کاملاً تخصصی است که با قالب وردپرس Divi ساخته شده است.

در صفحه اصلی این وب سایت نیز با توضیحاتی درباره این مجموعه، چند گزینه CTA و یک گالری ویدئویی رو به رو هستیم.

وب سایت Findability Sciences

11/ وب سایت Veronica Ariel

ورونیکا آریل یک طراح مد و کارگردانی خلاق از شیکاگو است. در وب سایت متعلق به آریل نیز از قالب وردپرس Divi برای ایجاد یک تجربه بصری آنلاین استفاده شده است. با این کار در واقع سبک و زیبایی بصری محصولات خود را با جلوه ای زیباتر به تماشاگران نشان می دهد.

اولین چیزی که در صفحه اصلی این سایت خودنمایی می کند، یک Hero Header (تصویر هدر بزرگ و تمام صفحه) است. در کنار این هدر نیز تصاویری از محصولات قرار گرفته اند. به علاوه این سایت شامل یک فروشگاه تجارت الکترونیک نیز هست. صفحات جذاب این سایت هم برای دسکتاپ و برای موبایل کاملاً ریسپانسیو هستند. در خصوص اهمیت سایت ریسپانسیو بیشتر بدانید.

وب سایت Veronica Ariel

12/ وب سایت White Gorilla

White Gorilla یک آژانس دیجیتالی است که خدماتی مانند طراحی UI/UX، طراحی گرافیک، بازاریابی شبکه های اجتماعی و … را ارائه می دهد. وب سایت تک صفحه ای این مجموعه شامل یک تایپوگرافی جسورانه، انیمیشن هایی هنگام اسکرول و فضاهای سفید است.

این وب سایت می تواند مثالی باشد بر این که برای داشتن یک وب سایت فوق العاده، حتی نیازی به استفاده از ماژول های طراحی پیشرفته Divi ندارید. بلکه در عوض می توانید از طرح مینیمالیستی و فلَت مثل سایت White Gorilla استفاده کنید تا فقط اطلاعات مهم را در اختیار مشتریان احتمالی قرار دهید. این وب سایت فقط شامل بخش های درباره ما، تیم، خدمات، تماس با ما و مجموعه ی نمونه کارهاست.

وب سایت White Gorilla

13/  وب سایت M for Montreal

M for Montreal یک جشنواره سالانه موسیقی برای نوازندگان محلی و بین المللی است و در جهت ارتباط تماشاگران با این حوزه و همینطور ارتباط متخصصان این حوزه با هم فعالیت می کند. سایت این مجموعه نیز با هدف فروش بلیت و اطلاع رسانی درباره رویدادها راه اندازی شده است. شما هم می توانید با وردپرس، طراحی سایت موسیقی انجام دهید.

یکی از اِلِمان هایی که در طراحی این سایت به چشم می خورد، رنگ بندی سیاه و سفید آن است که با تصاویر رنگارنگ و بزرگ و تایپوگرافی های خیره کننده ترکیب شده است. یک منوی کشویی و افکت های متحرک نیز صفحه اصلی این سایت را جذاب تر کرده اند.

وب سایت M for Montreal

14/ وب سایت The White Lion Inn

سایت The White Lion Inn یک مثال فوق العاده از وب سایت هایی است که با قاب وردپرس Divi برای یک هتل ساخته شده است. صفحه اصلی این مجموعه با داشتن یک اسلایدر، یک شبکه، فرم وارد کردن ایمیل و پاورقی به خوبی توانسته مسئولیت خود را به انجام برساند. در همین صفحه اصلی هر اطلاعاتی که کاربران ممکن است نیاز داشته باشند، نمایش داده می شود. همچنین کاربران می توانند علاوه بر مشاهده منوی رستوران این مجموعه، برای خود اتاق رزرو کنند.

وب سایت The White Lion Inn

15/ وب سایت Share Vancouver Island

این وب سایت معرفی و نمایش British Columbia در جزیره ونکوور ساخته شده است. محتوای اصلی این سایت شامل تصاویر، ویدئوها و پست هایی از شبکه های اجتماعی است که همگی برای نمایش زیبایی جزیره منتشر می شوند. همینطور در منوی اصلی این سایت می توان شهرهای مختلف جزیره ونکوور را انتخاب کرد تا به بخش مربوط به آن شهر بروید و تصاویر و اطلاعات آن را مشاهده کنید. این وب سایت تمیز و مرتب، هر چیزی که لازم است گردشگران درباره این جزیره بدانند را منتقل می کند.

وب سایت Share Vancouver Island

16/ وب سایت Timeline Missions

این وب سایت را می توان یکی از بهترین سایت هایی دانست که با قالب وردپرس Divi طراحی شده است. Timeline Missions یک شرکت بین المللی فیلمبرداری، عکاسی، کارگردانی، تبلیغاتی و … است. این وب سایت با تصاویر خیره کننده خود در صفحه اصلی می تواند مشتریان خود را از سرتاسر دنیا پیدا کند.

وب سایت Timeline Missions

17/ وب سایت Blog Genesis

Blog Genesis یک مثال عالی از سایت هایی است که مجموعه ای از لندینگ پیج ها هستند. فعالیت این سایت در جهت آموزش ساخت و توسعه وبلاگ است. وقتی وارد صفحه اصلی این سایت می شوید، بلافاصله از شما خواسته می شود که به بخش مورد نظر خود بروید. همچنین می توانید در خبرنامه این مجموعه نیز شرکت کنید تا به صورت هفتگی نکاتی را برای توسعه وبلاگ خود دریافت کنید. به علاوه این انتخاب را هم دارید که در قسمت پاورقی روی یکی از پست های پرطرفدار کلیک کنید.

وب سایت Blog Genesis

18/ وب سایت Dan Carr Photography

Dan Carr Photography نیز یکی دیگر از وب سایت هایی است که در حوزه عکاسی با قالب وردپرس Divi ساخته شده است. صفحه اصلی این سایت شامل یک تصویر تمام صفحه است که پایین آن چهار تصویر دیگر نمایش داده می شود. زیر هر یک از این تصاویر نیز یک لینک و قسمتی از متن دیده می شود که خدمات مختلف Carr را نمایش می دهند.

در صفحه اصلی این سایت از چندین ماژول Divi برای سفارشی سازی هر چه بیشتر این صفحه استفاده شده است؛ از جمله افکت Parallax، وبلاگ شبکه ای، گالری تصاویر، فیدهای اینستاگرام و فیس بوک، آیکون های شبکه های اجتماعی و … .

وب سایت Dan Carr Photography

19/ وب سایت Southern Bancorp

قالب Divi حتی می تواند برای سایت های حوزه بانکداری نیز به خوبی کار کند. Southern Bancorp یک مؤسسه مالی است که علاوه بر ارائه خدمات بانکی استاندارد، وام هایی را هم ارائه می دهد. بنابراین طبیعتاً این سایت دارای یک درگاه بانکی آنلاین نیز هست.

در این سایت یک پالت چند رنگی، فونت های مدرن و متن های Bold با هم ترکیب شده اند. همینطور یک منوی ناوبری بزرگ هم بالای صفحه به چشم می خورد.

وب سایت Southern Bancorp

20/ وب سایت Samui Garden Villa

Samui Garden Villa یک ویلای لوکس در تایلند است. وب سایت این مجموعه که با قالب وردپرس Divi طراحی شده، همه اطلاعات لازم را برای یک سفر عالی به مهمانان آینده ارائه می دهد.

در این وب سایت کاربران می توانند اتاق ها و امکانات رفاهی ویلا را بررسی کنند، نرخ های فصلی را ارزیابی کنند، اتاق دلخواه خود را رزرو کنند و هزینه لازم را پرداخت کنند. این سایت هم از بعضی از امکانات Divi مثل اسلایدرها، افکت Parallax، رنگ های متضاد و … استفاده کرده تا خوانندگان را حین پیمایش جذب خود کند.

وب سایت Samui Garden Villa

21/ وب سایت How to Beast

این وب سایت یک مرجع برای تناسب اندام و شیوه زندگی سالم است. How to Beast با ترکیب تایپوگرافی های جذاب، طرح های مینیمال و استفاده استراتژیک از رنگ ها، تجربه کاربری شیرینی را به مخاطبان خود ارائه داده است. بازدیدگنندگان این سایت می توانند پست های بلاگ، فیلم های یوتیوب یا کتاب های دلخواه خود را در این حوزه به راحتی پیدا کنند.

وب سایت How to Beast

22/ وب سایت Sweet Cecily’s

Sweet Cecily’s یک فروشگاه برای فروش محصولات طبیعی و دست ساز مراقبت از پوست است. برجسته ترین ویژگی این سایت تجارت الکترونیک را می توان منوی ناوبری آن دانست. چرا که نه تنها دارای یک منوی ناوبری افقی با زیرمنوهای بسیار کاربردی است، بلکه یک شبکه تصویری با لینک های مربوط به آن تصاویر را هم در صفحه اصلی قرار داده است. با این کار کاربران چندین روش برای رسیدن به محصولات یا اطلاعات مورد نظر، پیش روی خود دارند.

وب سایت Sweet Cecily’s

23/ وب سایت Heidi Rose

Heidi Rose یک طراح وب است که تلاش می کند مهارت و دانش خود را برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین در اختیار دیگران قرار دهد. این وب سایت با یک پالت رنگ ملایم، تایپوگرافی های خلاقانه و تصاویر فوق العاده باکیفیت، یک برند جذاب و منحصر به فرد را برای Heidi Rose فراهم کرده است.

وب سایت Heidi Rose

24/ وب سایت Sushi à la Maison

قالب وردپرس Divi با امکاناتی مانند طرح بندی های انعطاف پذیر، ماژول های محتوایی متنوع، گزینه های بسیار زیاد سفارشی سازی و … یک گزینه عالی برای ساخت سایت های رستورانی است. وب سایت رستوران Sushi à la Maison نیز یک مثال جذاب برای اثبات این امر است.

در این وب سایت علاوه بر امکان رزرو میز، خدماتی مثل آشپز در خانه و ارسال محصولات غذایی نیز ارائه می شود. در صفحه اصلی این سایت دو اسلایدر تصویری، آیکون های شبکه های اجتماعی، گالری ویدئو و تعداد زیادی گزینه های CTA دیده می شود. علاوه بر این ها یک منوی ناوبری افقی با زیرمنوهای کاربردی نیز از عناصر اصلی این سایت است.

وب سایت Sushi à la Maison

25/ وب سایت Leanna Belle

Leanna Belle یک آرایشگر مو است که با افراد شناخته شده برای عکاسی یا ساخت موزیک ویدئو همکاری می کند. وب سایت او نیز دارای تصاویری با کیفیت بالا و تایپوگرافی های چشم نواز است. این سایت به دو بخش خدمات و نمونه کارها تقسیم می شود. فوتر سایت نیز بسیار ساده است و فقط شامل ایمیل، آیکون اینستاگرام و فرم تماس است.

وب سایت Leanna Belle

جمع بندی

همانطور که در نمونه وب سایت های بالا مشاهده کردید، تقریباً هیچ سایتی در حوزه ای نیست که نتوان آن را با قالب Divi طراحی کرد. بنابراین شما هم می توانید به کمک این قالب و بدون نیاز به کدنویسی، سایت خود را داشته باشید. لازم به ذکر است که برای دانلود قالب Divi می توانید نسخه اورجینال آن را به صورت فارسی سازی شده و راست چین از مجموعه ژاکت تهیه کنید. ضمناً این نسخه مانند سایر محصولات ژاکت، با 6 ماه پشتیبانی رایگان نیز همراه است. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *