ژاکت، برنده دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

ژاکِت، رتبه نخست دهمین جشنواره وب و موبایل ایران در دسته مارکت ها و سرویس های اپ استور

جشنواره وب و موبایل ایران

طی یکسال اخیر کسب و کارهای بسیاری تصمیم گرفتند تا حضور پر رنگ تری در فضای مجازی داشته باشند و یکی از گزینه های انتخابی برای افزایش حضور در این فضا، راه اندازی سایت به کمک سیستم های مدیریت محتوا بخصوص وردپرس است.

محبوبیت وردپرس در میان کاربران سراسر دنیا موجب شده است تا کاربران بسیاری به مارکت های تخصصی قالب و افزونه نیاز پیدا کنند و همین احساس نیاز کاربران موجب شد تا ژاکت با قدرتی بیش از پیش به فعالیت در این حوزه بپردازد.

در طی این مدت امکانات بسیاری از جمله تیم پشتیبانی، ارزیابی تیکت، لینک های دانلود روی سرویس ابری و … را به ژاکت اضافه کردیم و در ادامه در راستای حمایت از خریداران، قوانین جدیدی را برای فروشندگان لحاظ کردیم تا بتوانیم با اطمینان بیشتر، محصولاتی با کیفیت بالاتر را در اختیار خریداران قرار دهیم.

مفتخریم که اکنون پس از گذشت یکسال، با تلاش شبانه روزی کلیه اعضای تیم ژاکت و حمایت های بی دریغ شما فروشندگان و خریداران گرامی، توانستیم در دومین سال متوالی تندیس رتبه نخست در جشنواره وب و موبایل ایران را در دسته مارکت ها و سرویس های اپ استور به خود اختصاص دهیم. همچنین خوشحالیم که به پشتوانه حمایت های شما عزیزان نه تنها ژاکت از نگاه داوران جشنواره رتبه اول را کسب کرد بلکه از نگاه مردم (داوری مردمی) نیز رتبه اول در این دسته را به خود اختصاص داد.

تندیس جشنواره وب و موبایل ایران

کسب این جایگاه را به کلیه فروشندگان، خریداران و تیم دلسوز و فعال ژاکت تبریک می گویم و به پاس قدردانی از شما عزیزان، به نمایندگی از تمام فروشندگان ژاکت، کد تخفیف 20% قابل استفاده روی کلیه محصولات بدون محدودیت در تعداد و دفعات خرید را تقدیم شما میکنم.

کد تخفیف: iwmf96

قابل استفاده تا ساعت 24 روز یکشنبه 29 بهمن 1396

مجددا از تمام عزیزانی که در کسب این رتبه همراه ما بودند تشکر میکنم و موفقیت و سلامتی را برای همگان آرزومندم.

امیر عصاری
مدیریت ژاکت


نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه