Retry
zhaket smart hub plugin has been released

محدودیت های اینترنت داخلی و تحریم های بین المللی باعث شده تا کسب و کارهای آنلاین و مدیران وب سایت ها با چالش های فراوانی مواجه شوند. مشکلاتی که نتنها باعث کاهش نرخ تبدیل و جذب ترافیک طبیعی شده، بلکه زمینه ساز مسایل فنی متعددی نیز گشته است. در اکثر مواقع وب سایت ها مجبور به تعویض هاست و یا استفاده از CDN می شوند، فرآیندی حساس که بر روی عملکرد صفحات وب نزد موتورهای جستجو سابه انداخته و گزارش های کنسول جستجو و سایر ابزارهای بررسی سایت را با انواع هشدارها و خطاها همراه می سازد.

ژاکت به عنوان ارایه دهنده راهکارها و ابزارهای حرفه ای برای سایت های وردپرسی، قدم های بزرگی را در مسیر حمایت از مشاغل و فعالیت های آسیب دیده برداشته که با همراهی برندهای بزرگ حوزه دیجیتال مارکتینگ نیز همراه شده است. پس از تجربه موفق افزونه بومی Smart Request و به موازات پویش بزرگ “با هم برای ایران – for Iran“، اکنون مفتخر است تا پلتفرم تخصصی هاب هوشمند – Smart Hub را به عنوان راهکاری قدرتمند و منحصربفرد راه اندازی و بصورت رایگان ارایه کند.

 

سرویس هاب هوشمند ژاکت چیست؟

حتما شما هم مسایلی چون بروز نشدن افزونه ها، هشدارهای متعدد، سرعت کم پیشخوان وردپرس و صفحات سایت، اتصال به منابع خارجی و بسیاری دیگر را تجربه کرده اید. مشکلاتی که اغلب  را مجبورتان کرده تا از هاست داخلی و یا میزبانی خارجی با CDN استفاده کنید. انتخاب هایی که هرکدام بازهم محدودیت های خاص خودش را داشته و علاوه بر سردرگمی، وب سایت را با ریسک های متعددی همراه می کند.

تیم ژاکت پس از تحقیق، بررسی و شناختی که از جوانب کار بدست آورد و با تکیه بر تجربه دیرین خود، پروژه هاب هوشمند را آغاز کرد که امروز تبدیل به زیرساختی کارآمد برای رفع محدودیت ها در سایت های وردپرسی شده است. بدین ترتیب هیچکدام از منابع داخلی سایت شما برای اتصال با سرویس دهنده خارجی محدودیتی نداشته و داده ها فارق از میزبانی هاست داخلی یا خارجی با کیفیت بالایی تبادل می شوند.

ویژگی قابل توجه سیستم هاب هوشمند ژاکت این است که به شما امکان می دهد تا بتوانید مسیرها، منابع و APIهایی که مدنظرتان است را به پلتفرم افزوده و سپس با کمک هاب ژاکت، محدودیت های روی سایت تان بردارید. به عنوان مثال در هاست های داخلی که ارتباط میان wordpress.com یا سایت ووکامرس میسر نمی شود، به کمک این ابزار فوق العاده، محدودیت ها برداشته شده و شما نیز قادر هستید تا مسیرهای درخواستی تان را در لیست هاب ژاکت قرار دهید.

هاب هوشمند ژاکت مجهز به کتابخانه ای متشکل از سایت ها و پیوندها است که بطور پیشفرض، دسترسی های محدود شده را برای ارتباط پایدار در سایت تان میسر می کند. در واقع شما علاوه بر بهره مندی از قابلیت های کارآمد هاب هوشمند، امکان درج منبع یا پیوند و هر چیزی را بصورت سفارشی دارا خواهید بود.

 

قابلیت های هاب هوشمند ژاکت

سرویس هاب هوشمند ژاکت به کمک افزونه ای اختصاصی، به مدیر سایت این امکان را می دهد تا بتواند از خدمات آن استفاده کند.

امکانات هاب هوشمند ژاکت:

  • بهبود سرعت پیشخوان سایت های وردپرس
  • دسترسی کامل به API سایت های خارجی
  • دسترسی به سرویس های third party
  • رفع محدودیت دسترسی سرور افزونه ها و قالب وردپرس
  • رفع محدودیت های درون ریزی و برون بری
  • رفع هشدارهای حاصل از محدودیت ها
  • رفع محدودیت های فعالسازی لایسنس
  • کتابخانه ای کامل از سایت های ضروری پیشفرض
  • ثبت درخواست افزودن سایت و سرویس در هاب هوشمند
  • افزونه وردپرس مدیریت هاب هوشمند
  • سرورهای بسیار قدرتمند زیرساخت افزونه smart hub

 

هم اکنون می توانید هاب هوشمند ژاکت را دریافت و آن را بر روی وب سایت خود راه اندازی کنید. پس از نصب افزونه Zhaket Smart Hub، آموزش ویدئویی و دستورالعمل متنی استفاده از آن نیز در اختیارتان قرار داده می شود.

دیدگاه‌ها

Comments
  • سیدمصطفی حسینی

    سلام
    تشکر از تیم خوب ژاکت بابت این کار بزرگ و ارائه آن بصورت رایگان
    بهترین ها را برایتان آرزو میکنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *