15 مورد از بهترین افزونه های گرویتی فرم

افزونه های وردپرس

10 دقیقه زمان مطالعه

خواه یک مبتدی، یک طراح و یا یک توسعه دهنده باشید حتما نام گرویتی فرمز را شنیده اید. گرویتی فرمز تمام ابزارهای لازم برای ایجاد فرم های تماس را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، استفاده از آن فوق العاده آسان است و این موضوع آن را برای بسیاری از کاربران وردپرس به یک فرم ساز معروف تبدیل کرده است. این فرم ساز قدرتمند تعداد زیادی افزونه جانبی رایگان و پولی نیز دارد. استفاده از این افزونه ها بسیار توصیه می شود زیرا دارای ویژگی های اضافی و زیادی هستند و بسیار کاربردی می باشند. همچنین افزونه ها باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما می شوند زیرا دیگر مجبور نیستید از یک توسعه دهنده برای اضافه کردن ویژگی های اضافی و مورد نیاز خود استفاده کنید. در این مقاله، ما برخی از بهترین افزونه های گرویتی فرم را که بسیار کاربردی می باشند را معرفی خواهیم کرد و توصیه می کنیم که حتماً از این افزونه ها استفاده کنید.

  1. Gravity Forms Basic Add-Ons

افزودنی های گرویتی فرمز

این افزونه جانبی گرویتی فرم یک بسته الحاقی شگفت انگیز ارائه می دهد و پس از خرید، بلافاصله به افزونه های Basic دسترسی پیدا خواهید کرد و آن ها به شما کمک می کنند که گرویتی فرمز را با چندین ارائه دهنده بازاریابی ایمیل ادغام کنید.

به غیر از ارائه دهندگان ایمیل مارکتینگ، افزونه های Gravity Forms  با به روزرسانی های خودکار و پشتیبانی استاندارد همراه هستند. با استفاده از این افزونه ها شما می توانید براحتی فرم های خود را پیکربندی کرده و ویزگی های مختلفی را به آن ها اضافه کنید.

  1. Gravity Forms Pro Add-Ons

افزودنی gravity forms

نوع دیگر افزودنی های گرویتی فرمز به گونه ای هستند که شما می توانید با استفاده از ان ها قابلیت های نا محدودی را ارائه دهید و به فرم های خود اضافه کنید. این دسته از افزونه های گرویتی فرم پرو می باشند و نیاز به لایسنس خواهند داشت. با استفاده از مجوز شما علاوه بر افزونه های پایه و Basic، 16 افزونه دیگر نیز دریافت می کنید که بدون شک تاثیر بسیار مثبتی بر تجربه شما خواهند داشت.

همچنین شما می توانید به سایر موارد افزودنی مانند Agile CRM ، Dropbox ، Slack ، Trello ، Help Scout ، Campfire ، Breeze ، Pipe Video  و Highrise دسترسی پیدا کنید.

  1. Gravity Forms Elite Add-Ons

افزودنی elite

این نوع افزونه های گرویتی فرم بزرگترین و قوی ترین بسته نرم افزاری از بین موارد گذشته می باشد .(Basic ، pro) این بسته از وب سایت ها به تعداد نامحدود پشتیبانی می کند و برای چند سایت وردپرس آماده استفاده است. علاوه بر این ، شما پشتیبانی 24 ساعته و در مجموع 43 افزونه به صورت رایگان دریافت می کنید. اگر مجوز Pro را دارید ، ارتقا دادن به Elite License به شما 14 مورد اضافی مانند 2Checkout ، Authorize.net ، کوپن ها ، نظرسنجی ها ، ثبت نام کاربر و … را ارائه می دهد.

  1. Gravity Forms Styles Pro

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توان فرم های خود را مانند یک حرفه ای بدون وارد کردن حتی یک خط کد ، ایجاد کنید؟ اگر پاسختان مثبت باشد باید از افزونه Gravity Forms Styles Pro استفاده کنید.

شما با استفاده از افزودنی های گراویتی که در بالا ارائه دادیم می توانید فرم هایی را ایجاد کنید اما با استفاده از افزودنی Gravity Forms Styles Pro شما قادر خواهید بود که طرح بندی فرم ها ، دکمه ها ، کادرهای انتخاب و …. را تعیین و سفارشی کنید و به آن ها سبک مورد علاقه خود را بدهید.

علاوه بر این ، بیش از 2000 فونت و موارد مختلف دریافت می کنید. علاوه بر این ، برای شروع می توانید از تم های از پیش ساخته شده استفاده کنید و سپس با داشتن گزینه های بیشتر می توانید عناصری مانند رنگ و حاشیه ، رنگ متن ها ، پس زمینه ، فونت ، اندازه و… را سفارشی سازی کنید.

با تشکر از آن دیگر نیازی به جستجوی کد نخواهید داشت زیرا این افزودنی طراحی فرم به شما امکاناتی بی پایان برای ایجاد فرم هایی با طرح زیبا ارائه می دهد که نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد.

  1. Even Tracking for Gravity Forms

شما می توانید با استفاده از این افزودنی ابزار هایی مانند گوگل انالیتیکس و گوگل تگ منیجر  را به راحتی به سایت خود اضافه کرده و به شما امکان ردیابی و تجزیه و تحلیل را به فرم های خود را می دهد.

علاوه بر این، این یکی از افزونه های گرویتی فرم است که شما می توانید با ان صفحه بندی فرم ها را تعیین کنید ، دسته های رویداد ، برچسب ها و مقادیری که قابلیت سفارشی شدن دارند را ایجاد کنید. علاوه بر این ، می توانید مقادیر پویا را در فرم های پرداخت و … خود تنظیم کنید.

  1. WP Contact Slider

افزودنی فرم تماس

افزودنی WP Contact Slider یکی از ابزارهای کاربردی می باشد که کار کردن با آن بسیار ساده و راحت است. به جای انتشار فرم در هر صفحه به صورت جداگانه ، می توانید فرم های تماس خود را در کل وب سایت با استفاده از یک دکمه تماس نمایش دهید و دیگر لازم نیست آن ها را به هر صفحه اضافه کنید.

وقتی بازدید کننده روی دکمه تماس کلیک می کند ، فرم شما به صورت اسلاید در می آید و شما می توانید این کار را با استفاده از افزودنی  WP Contact Slider  انجام دهید.

شما همچنین می توانید چندین اسلایدر ایجاد کنید تا آن را در پست ها و یا صفحات خاص خود نمایش دهید. علاوه بر این ، شما می توانید اشکال مختلفی را برای نمایش دکمه تماس خود از جمله سمت چپ یا راست بودن آن در وب سایت خود را انتخاب و تنظیم کنید. علاوه بر این شما قادر خواهید بود که ظاهر دکمه تماس و فرم های کشویی خود را متناسب با نام تجاری خود تنظیم کنید.

WP Contact Slider یکی از افزونه های گرویتی فرم است که به راحتی قابل تنظیم و استفاده است.

  1. Surbma Divi & Gravity Forms

قالب دیوی

اگر از قالب دیوی توسط Elegant Themes استفاده می کنید احتمالاً شما از قبل با قالب های مختلفی از سبک های خارق العاده برای همه عناصر از جمله فرم های تماس آشنا هستید. اگر می خواهید سبک های Gravity Forms خود را با آنچه Divi برای فرم های خود دارد مطابقت دهید ، از افزودنی Surbma Divi & Gravity Forms  استفاده کنید.

این افزونه های گرویتی فرم سبک های واکنش گرا را به فرم های شما اضافه می کند و این قابلیت در صورتی که از فرم های پیچیده ای استفاده می کنید کاربردی می باشد. این افزونه بسیار سبک و کاربردی است و استفاده از آن فوق العاده آسان است ، اما برای استفاده از این افزودنی Gravity Forms باید تم Divi را داشته باشید.

  1. Gravity PDF

اگر شما نیاز به تولید فایل های PDF  از فرم های ارسالی خود دارید ، افزودنی Gravity PDF به شما کمک خواهد کرد. این افزودنی از افزونه های گرویتی فرم بسیار ساده اما کاملاً مفید و کاربردی برای فرم های شما است. این افزودنی همراه با مجموعه ای از ویژگی های بسیار جذاب مانند ایجاد فایل هایPDF  است که کاملاً رایگان می باشد.

با استفاده از این افزودنی شما به هیچ API احتیاج ندارید و این بدان معنی است که شما کاملاً بر فرم ها و اسناد PDF خود کنترل دارید و شما می توانید فایل هایPDF  را به طور خودکار از طریق ایمیل ارسال کنید.

با استفاده از این افزودنی شما قادر خواهید بود که فایل های PDF خود را با قلم ، رنگ و حتی اندازه کاغذ خود سفارشی کنید. بخاطر داشته باشید که این افزونه همراه با چهار الگوی از پیش ساخته شده می باشد.

این مقاله را حتما بخوانید
آموزش قالب سیگما + فیلم ویدئویی

از دیگر ویژگی های این افزودنی این است که شما می توانید قلم ها و تنظیمات امنیتی خود را برای کنترل دسترسی به فایل های PDF  که ایجاد می کنید نصب  و فعال کنید. علاوه بر این ، افزودنی Gravity PDF  با پسوندهای ممتاز همراه است یعنی شما علاوه بر صرفه جویی در وقت  خود قادر خواهید بود، به چیزهای بسیار بیشتری دست پیدا کنید.

  1. Gravity Perks

Gravity Perks  مجموعه ای از بیش از 30 تا از افزونه های گرویتی فرم است و مزایای بسیار زیادی دارد. شما به راحتی می توانید آن را نصب کنید و سپس آن را برای فرم های خود فعال کنید. همچنین مواردی مانند :

  • قابل استفاده بودن برای فرم های پیچیده تر
  • پر کردن خودکار قسمت های مختلف فرم شما
  • قیمت منطقی و مقزون به صرفه
  • پیش نمایش ارسال (کاربران می توانند اطلاعات خود را پیش از ارسال فرم تأیید کنند)
  • تعداد کلمه
  • ورود خودکار

و … از جمله مزایای افزودنی گرویتی پرکس می باشد.

  1. Gravity Forms Entries in Excel

با استفاده از این افزودنی گرویتی فرم شما می توانید تمامی ورودی ها را از گرویتی فرمز مستقیماً به اکسل وارد کنید. این افزونه داده ها را به داخل یک پرونده .CSV قرار داده و سپس یک URL بارگیری منحصر به فرد و امن ایجاد می کند. سپس می توانید داده ها را بارگیری کنید و یا آن URL  را برای کسی که نیاز به دسترسی به فایل Excel دارد بدون ایجاد حساب های کاربری جدید ارسال کنید.

این افزونه دارای قلاب های زیادی است که به شما این امکان را می دهد که خروجی اکسل را به حالت دلخواه خود تنظیم کنید. بسیاری از کاربران حتی اگر افزونه رایگان باشد ، از توسعه دهنده برای پشتیبانی عالی احساس رضایت می کنند.

  1. Gravity Forms Image Choices

به جای اضافه کردن هزار کلمه برای برچسب ها، با این افزودنی از افزونه های گرویتی فرم تنها کافی است که یک تصویر وارد کنید. افزونه Gravity Forms Image Choices امکان ایجاد تصویر مختلف برای کادر تأیید ، نظرسنجی ، مسابقه و … را فراهم می کند.

برای انجام این کار شما دیگر نیازی به افزودن HTML در برچسب های خود نخواهید داشت. با استفاده از گزینه های Gravity Forms Image ، شما یک رابط کاربری زیبا و همچنین کتابخانه رسانه برای انتخاب و درج تصویر خود را دریافت می کنید.

شما می توانید پس زمینه های فرم های خود را با تصاویر مورد علاقه خود ایجاد کنید و اضافه کردن نشانه ها به صورت جداگانه برای هر یک از فرم خود را برای همیشه متوقف کنید. اگرچه Gravity Forms Image Choices  دارای یک سبک طراحی پیش فرض است ، اما به راحتی می توان سبک های خود را اعمال کرد تا فیلدها کاملاً متفاوت جلوه کنند.

  1. Bulk Actions for Gravity Forms

روند ویرایش فرم ها با تعداد زیاد بسیار طولانی می باشد و این افزونه از افزونه های گرویتی فرم به معنای واقعی می تواند این روند ویرایش فرم ها را بسیار تسریع کند. این افزودنی گرویتی فرمز از یک رابط کاربری آشنا و ساده برای ویرایش فرم ها استفاده می کند.

با استفاده از این افزودنی شما می توانید تعداد زیادی از فیلدها در فرم های خود را به سرعت حذف کنید و همچنین قادر خواهید بود که تمام قسمت هایی را که می خواهید حذف کنید چند بار انتخاب کرده و با کلیک بر روی یک دکمه ، تمام قسمت های ناخواسته را در فرم خود حذف کنید.

با استفاده از این افزودنی شما می توانید به سادگی هر تعداد فیلد فرم را انتخاب کنید ، روی دکمه کپی کلیک کنید و در عرض چند ثانیه هر تعداد فیلد را در فرم خود تکرار کنید. روند کپی کردن به همین راحتی است. به سادگی دکمه کپی را انتخاب کنید تا آن قسمت ها را به فرم دیگری شبیه سازی کنید. این موضوع برای ایجاد سریع فرم ها با قسمت های مشابه عالی عمل می کند.

بعلاوه عملکرد مرتب سازی این افزودنی برای فرم ها باعث می شود که سرعت شما بسیار بالا برود. شما می توانید در عرض تنها چند ثانیه قسمت های فرم خود را به ترتیب مورد نظر خود ایجاد کنید.

  1. Gravity Forms to Word

این افزونه گرویتی فرم یک راه حل کامل و ساده برای وردپرس است. دیگر لازم نیست وقت خود را با ارسال دستی ایمیل به مشتری ها تلف کنید و شما می توانید با استفاده از افزونه Word Document Auto-fill این کار را در عرض چند ثانیه انجام دهید.

 

داده های جمع آوری شده از طریق فرم ها به فایل Word تبدیل می شوند که می توانند به راحتی بارگیری شده و یا از طریق ایمیل برای همه ی افراد ارسال شوند. شما می توانید هر تعداد فایل ورد که می خواهید را بارگذاری کرده و برای شکل گیری فیلدها از آن ها استفاده کنید.

این افزونه شامل گزینه های مختلفی برای بارگذاری الگوهای نامحدود برای فایلWord  می باشد و به ص.رت خودکار عمل می کند. (بنابراین هر بار که یک فرم توسط کاربران پر می شود ، فایل ورد مربوطه ایجاد می شوند) ،فایل های مربوطه را ایجاد کرده و سپس بارگیری کنید. همچنین می توانید از طریق ایمیل آن ها ارسال کرده و در صورت لزوم بازسازی کنید.

  1. . Gravity Forms to PDF Auto-Fill Solution

افزونه های گرویتی فرم

یکی از بهترین راه های ساختن پل ارتباطی با مشتریان فعلی و بالقوه شما ، نگه داشتن آنها در حلقه اطلاعات در هر زمان مشخص است. با این وجود ارسال ایمیل به صورت دستی و پس از هر بار که فرم را در وب سایت شما پر می کنند تقریباً کاری غیرممکن و دشوار می باشد.

شما می توانید از ایمیل های خودکار برای پاسخ دادن به مشترکان خود استفاده کنید و آن ها را از قبل تعریف کنید. پلاگین Gravity Forms to PDF Auto-Fill یکی از این راه حل هاست که فایل های PDF از اطلاعات وارد شده توسط کاربران شما را ایجاد می کند و پس از ارسال فرم به طور خودکار آن ها را ارسال می کند.

ابتدا باید یک فرم ایجاد کنید. در مرحله بعدی یکقالب در حالت فایل  PDF با همان قسمت ها طراحی کنید و نام قسمت فرم جاذبه را به عنوان نام الگوی PDF خود تنظیم کنید. سپس آن را از تنظیمات Auto-Fill  بارگذاری و منتشر کنید.

شما همچنین می توانید از الگوی ایمیل استفاده کنید. برای انجام این کار فقط شناسه های ایمیل گیرنده را اضافه کنید و یک پیام سفارشی شده برای پاسخگوی خودکار خود اضافه کنید. هنگامی که همه این تنظیمات انجام شد ، هر زمان که یک کاربر فرم وب سایت شما را پر کرد ، این پلاگین شروع به ارسال فایل های PDF خودکار به عنوان پیوست در ایمیل می کند. توجه داشته باشید که این افزونه فایل های PDFTK را به پوشه ریشه سرور شما اضافه می کند.

  1. MailPoet 3

شما می توانید از MailPoet  برای خبرنامه ها و  فرم های ثبت نام خود استفاده کنید. این افزونه به طور یکپارچه فرم های شما را با لیست MailPoet ادغام می کند و به این ترتیب بازدید کنندگان جدید می توانند به راحتی در خبرنامه شما عضو شوند.

این افزونه از فیلد های نام و ایمیل و همچنین لیست های متعدد ، فرم های انتخاب (یا انصراف) و فیلدهای سفارشی MailPoet پشتیبانی می کند. با استفاده از این افزونه رایگان می توانید فرم های خود را در کمترین زمان سفارشی کنید!

در پایان هر یک از این افزونه های گرویتی فرم را به دقت بررسی کرده و بهترین آن ها را انتخاب کنید. افزودنی های گرویتی فرمز در چندین زمینه از جمله پرداخت ، ایجاد فرم ، مدیریت ارتباط با مشتری ، امنیت و موارد دیگر تأثیر می گذارد و اکنون می توانید فرم های خود را فراتر از تصورات خود گسترش دهید.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

8

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه