بهترین افزونه‌های هوش مصنوعی وردپرس

افزونه های وردپرس

5 دقیقه زمان مطالعه

امروزه استفاده از هوش مصنوعی در توسعه نرم‌افزارها، نشانه پیشرفت و راه‌کاری برای طراحی ویژگی‌های نوآورانه و خلاقانه است. وردپرس نیز از این تحول بی‌نصیب نمانده و تعداد زیادی افزونه که از هوش مصنوعی بهره می‌برند، برای آن طراحی شده است. هوش مصنوعی فرآیندهای مدیریتی مختلف در وبسایت‌های وردپرسی را بهبود می‌بخشد، وظایف پیچیده را خودکارسازی و محتوای وبسایت را مطابق انتظارات بازدیدکنندگان و نیازهای موتورهای جستجو تنظیم می‌کند. برای همین افزونه های هوش مصنوعی وردپرس به راه‌حل‌های محبوب برای افزایش سرعت سایت و بهینه‌سازی وبسایت‌ها تبدیل شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از این افزونه‌های وردپرس را به شما معرفی کنیم.

 

آینده وردپرس با هوش مصنوعی به کجا می‌رسد؟

وردپرس، محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان، از هوش مصنوعی برای بهبود ویژگی‌ها و عملکرد خود استفاده کرده است. البته استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس، هنوز در مراحل اولیه است، اما این پتانسیل را دارد که این پلتفرم را متحول کند و موجب شود که کاربران تجربه کارآمدتر و بهینه‌تری از سایت‌های وردپرسی داشته‌باشند.

چت‌بات‌ها و دستیارهای صوتی هوشمند می‌توانند با بازدیدکنندگان تعامل داشته‌باشند و اطلاعات، پشتیبانی و راهنمایی لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهند. همچنین ابزارهای تولید و تجزیه‌و‌تحلیل محتوا که از هوش مصنوعی بهره می‌برند، می‌توانند محتوای باکیفیت ایجاد، آن را برای سئو بهینه کنند و بینشی دقیقی در مورد رفتار و ترجیحات کاربران ارائه دهند.

 

کارکرد افزونه های هوش مصنوعی چیست؟

هم‌اکنون برخی افزونه های هوش مصنوعی وردپرس در دسترس هستند که وظایفی مانند پاسخ‌گویی و تجربه بلادرنگ کاربران را پوشش می‌دهند، با شناسایی آسیب‌پذیری‌ها و فعالیت‌های مشکوک، امنیت وبسایت را تقویت می‌کنند و می‌توانند محتوای وبسایت را به بهترین شکل مدیریت کنند. با افزونه‌های وردپرس که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، راه‌های جدیدی برای ارتباط با مشتریان، خودکارسازی برخی وظایف، بهبود عملکرد وبسایت و حضور آنلاین فعال‌تر ایجاد شده است.

 

بهترین افزونه های هوش مصنوعی وردپرس

برخی از بهترین افزونه های هوش مصنوعی وردپرس عبارتند از:

 

افزونه ImageSEO

هم‌اکنون جستجوی تصویر بیش از ۲۰٪ از کل جستجوها در گوگل و سایر موتورهای جستجوی محبوب را شامل می‌شود. شما باید از تصاویر مناسب در وبسایت خود استفاده کنید، زیرا آن‌ها به محتوای شما ارزش می‌بخشند و توجه کاربران را جلب می‌کنند. اگر از تصاویر به‌درستی استفاده شود، می‌تواند افراد را ترغیب کند که از سایت شما بازدید کنند. بدین ترتیب رتبه سایت در نتایج جستجو بهبود می‌یابد. افزونه ImageSEO به شما کمک می‌کند که بهترین و جذاب‌ترین عکس‌ها را برای سایت خود انتخاب کنید.

 

افزونه هوش مصنوعی AI Engine

AI Engine یکی از افزونه های هوش مصنوعی وردپرس رایگان است که می‌توانید از آن برای تولید محتوا استفاده کنید. این ابزار با مدل هوش مصنوعی محبوب ChatGPT، یکپارچه می‌شود. برخی از کارهایی که می‌توانید با افزونه AI Engine انجام دهید عبارتند از تولید تصویر، تولید محتوای سفارشی، درج ویجت چت‌باکس و غیره. برای انجام این کارها نیازی به استفاده از کدهای سفارشی نیست، بلکه تنها چیزی که نیاز دارید یک کلید API از OpenAI است تا به شما کمک کند، حساب OpenAI خود را با این افزونه هوش مصنوعی رایگان، یکپارچه کنید. هنگامی‌که این کار را انجام دادید، این امکان را دارید که به‌دلخواه افزونه را تغییر و کارهای خاصی را با آن انجام دهید.

 

افزونه WebsiteVoice

WebsiteVoice یک افزونه وردپرس است که قابلیت تبدیل متن به گفتار را به وبسایت شما اضافه می‌کند. این افزونه هوش مصنوعی به بازدیدکنندگان سایت اجازه می‌دهد که به‌جای خواندن محتوا، به آن گوش دهند. این قابلیت می‌تواند تعامل و دسترسی افراد را افزایش دهد. افزونه WebsiteVoice از چندین زبان پشتیبانی می‌کند و برای سایت‌های کوچک رایگان است، برای استفاده از این افزونه، به یک توکن WebsiteVoice.com نیاز دارید که برای چند روز اول رایگان است.

 

افزونه ZeusGPT

یکی از افزونه‌های قدرتمند وردپرس که از هوش مصنوعی ChatGPT بهره می‌برد و می‌تواند امکانات مختلفی را برای بهینه‌سازی سایت در اختیار شما قرار دهد، افزونه ZeusGPT است. از این افزونه هوش مصنوعی می‌توان برای افزایش تعامل با کاربران و تولید محتوا در سایت خود استفاده کنید. برخی از ویژگی‌های ZeusGPT عبارتند از:

  • تولید محتوا: می‌توانید با برقراری ارتباط با ChatGPT ایده‌های محتوا، تولید مقاله و موارد دیگر را دریافت کنید.
  • گزینه‌های سفارشی‌سازی: با ZeusGPT این امکان وجود دارد که ChatGPT را در سایت خود ادغام کنید و ظاهر چت‌باکس را مطابق با طراحی سایت خود تغییر دهید.
  • بهینه‌سازی تجربه چت: بازدیدکنندگان می‌توانند با ChatGPT ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را به‌صورت روان و کاربرپسند دریافت کنند.
  • محدود کردن نرخ: به‌وسیله این افزونه می‌توانید تعداد دفعات چت کردن بازدیدکنندگان با ChatGPT را محدود کنید تا سایت شما، سریع و پاسخگو باقی بماند.
  • شخصی‌سازی چت: صاحبان سایت می‌توانند به ChatGPT یک هویت یا شخصیت مجزا بدهند تا تجربه چت را برای بازدیدکنندگان خود شخصی کنند.
این مقاله را حتما بخوانید
آموزش بخش نوشته ها در وردپرس و ویرایشگر گوتنبرگ و کلاسیک

 

افزونه ALKit

این افزونه، جزو پرطرفدارترین و پرکاربردترین افزونه های هوش مصنوعی وردپرس است که به‌طور یکپارچه سایت شما را با مدل‌های متن و تصویر هوش مصنوعی پیشرفته OpenAI، از جمله GPT-3 و GPT-4 و DALL.E ادغام می‌کند. با افزونه AIKit، می‌توانید از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای جذاب و تصاویر خیره‌کننده استفاده کنید. خودکارسازی تولید محتوا، تغییر مقالات و حتی ویدیوهای یوتیوب، بهبود سایت با یک چت‌بات زیبا، ایجاد پاراگراف‌های جامع در مورد هر موضوع قابل تصور، خلاصه‌سازی متون و بسیاری امکانات دیگر، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این افزونه است.

 

افزونه ChatGPT

با استفاده از این افزونه وردپرس، این امکان را دارید که بدون دانش فنی و خیلی سریع، محتوایی باکیفیت تولید و مخاطبان را به سایت خود جذب کنید. همان‌طور که می‌دانید یکی از جنبه‌های اصلی سئو، تولید محتواست که می‌تواند زمان‌بر و پرهزینه باشد. اما افزونه ChatGPT این کار را برای شما آسان و مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

این افزونه به شما کمک می‌کند تا به‌صورت خودکار، محتوایی تولید کنید که با محتوای مورد نیاز وبسایت شما سازگاری دارد، از کلمات کلیدی مرتبط استفاده می‌کند و از نظر سئو، بهینه‌سازی شده است. نویسندگان، بلاگرها و کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از این افزونه در جهت ارتقا رتبه‌بندی سایت خود بهره ببرند.

 

قالب هوش مصنوعی وردپرس ANN

این قالب وردپرسی به‌طور خاص برای دنیای در حال تکامل هوش مصنوعی و علم داده طراحی شده است. قالب وردپرس ANN دارای یک طراحی زیبا و حرفه‌ای همراه با گزینه‌های مختلف سفارشی‌سازی پیشرفته است که آن را به یک انتخاب عالی برای وبسایت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، ChatGPT، OpenAI و موارد دیگر تبدیل می‌کند. قالب وردپرسی هوش مصنوعی از افزونه‌های محبوب مختلفی مانند Elementor، WooCommerce، Instagram Feed، MailChimp و Revolution Slider پشتیبانی می‌کند تا بتوانید وبسایت خود را از جنبه‌های مختلف گسترش دهید.

 

امروزه هوش مصنوعی نقش مهمی در بهینه‌سازی و ارتقا عملکرد سایت‌ها ایفا می‌کند. افزونه های هوش مصنوعی وردپرس این قابلیت را دارند که محتوا تولید کنند، چت‌بات بسازند و سئو سایت را بهینه کنید. این افزونه‌ها به شما در صرفه‌جویی در زمان، بهبود کیفیت سایت و جذب مخاطبان بیشتر کمک می‌کنند. اگر به‌دنبال افزونه‌ای هستید که متناسب با نیازهای شما باشد، می‌توانید گزینه‌های ذکرشده در این مقاله را مد نظر قرار دهید یا در وبسایت‌های معتبر جستجو کنید.

در حال حاضر ابزارهای هوش مصنوعی در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت می‌کنند و خیلی از کسب و کارها  از آن برای تولید محتوا بهره می‌برند. دوره اموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی هم به همین منظور توسط ژاکت آکادمی تولید و ارائه شده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سرفصل‌های دوره به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید. ارائه موضوع به این ابزارها و دریافت متن از آن‌ها تحول عظیمی در حوزه بازاریابی محتوایی ایجاد کرد. به طوری که آموزش تولید محتوا تا مدت‌ها استفاده درست از ابزارهای هوش مصنوعی تلقی میشد.


محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی


نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه