zhaket logo

هوش مصنوعی SGE گوگل با ویژگی های جدید بروزرسانی شد

اخبار

1 دقیقه زمان مطالعه

گوگل با تلاش برای ارائه تجربه بهتری از جستجو، اخیراً با افزودن چندین ویژگی جدید، جستجوی مولد SGE  را ارتقا داده است. با بهبود های انجام شده، به راحتی و با سرعت بیشتری می‌توانید در جستجوی موضوعات جدید، محصولات و هرچیزی که به آن‌ها نیاز دارید، لینک رفرنس ها و صفحات را نیز داشته باشید.

گوگل می گوید: گاهی اوقات درک اکثر چیزها با دیدن آنها راحت تر است.  به همین ترتیب تصاویر بیشتری به نتایج جستجوهای هوش مصنوعی اضافه شده و بزودی ویدئوها نیز نمایش داده خواهند شد. به عنوان مثال اگر عبارت “کوچک ترین پرنده شکاری دنیا” را جستجو کنید، هوش مصنوعی گوگل اطلاعات دقیقی را به همراه عکس نمایش داده و کلیپ های مرتبط را نیز ارایه می کند.

سرعت تولید پاسخ ها در محصولات هوش مصنوعی گوگل از جمله بارد و SGE جزو ویژگی های منحصر بفرد آن است. گوگل اخیراً با کاهش زمان تولید جستجوهای هوش مصنوعی به 50درصد، پاسخ‌های سریع‌تری را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

 

tiniest birds of prey

 

هدف از جستجو با هوش مصنوعی، پیشنهاد منابع مناسب برای یافتن اطلاعات موثق است. به همین منظور، در هر اسنپ شات از این پس لینک‌هایی به منابع مرتبط با موضوع نیز ارائه می‌شود. همینطور به تازگی تاریخ انتشار هر لینک را نیز به همراه آن‌ها در جستجوهای هوش مصنوعی نمایش داده می شود تا کاربران بهتر بتوانند به بروزترین منابع دسترسی پیدا کنند.


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه