zhaket logo

هزینه طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت

3 دقیقه زمان مطالعه

با توجه به نیاز امروزی افراد به سایت و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی، در حال حاضر همه به دنبال هزینه منطقی‌تری برای طراحی سایت خود هستند. معمولا این هزینه‌ها با توجه به عوامل خاصی تغییر می‌کند و رقم ثابتی ندارد. در این مقاله قصد داریم درباره هزینه طراحی سایت با وردپرس صحبت کنیم و تمام عوامل موثر در آن را بررسی کرده و درنهایت قیمت تقریبی و منطقی را درباره هر مدل سایتی ارائه کنیم تا بتوانید هر چه راحت‌تر کار خود را پیش ببرید.

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت با وردپرس

همانطور که در مقدمه گفتیم مشخص شدن قیمت طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. اول از همه باید بدانیم این موارد چه هستند و سپس هزینه‌ها را تعریف کنیم. در ادامه به موارد موثر در طراحی سایت می‌پردازیم…

1- ایستا یا پویا بودن سایت

وبسایت ایستا به سایتی گفته می‌شود که تنها از چند صفحه تشکیل شده و نیازی به تغییر ندارد. در واقع جنبه کاتالوگی بودن داشته و دیر به دیر محتویات آن تغییر می‌کند. این مدل سایت‌ها معمولا با کمک html و css کدنویسی شده و برای تغییر آن نیاز به کمک برنامه‌نویس است. اما برعکس، وبسایت‌های پویا پنل مدیریت داشته و کاملا قابلیت تغییر دارد. یعنی شما مدام می‌توانید روی آن کار کرده، محتوا تولید و ایجاد کنید، تصاویر و اطلاعات هر صفحه از آن را تغییر دهید و موارد این چنینی. این مدل سایت‌ها نیز یا کدنویسی می‌شوند یا به کمک سیستم‌های مدیریت محتوایی مانند وردپرس اجرا می‌شوند.

2- سایت اختصاصی یا مدیریت محتوا

بعضی سایت‌ها از پایه کدنویسی شده‌اند و مسلما زمان بسیاری صرف ایجادشان شده که هزینه بیشتری دربردارد. اما برخی دیگر با صرف زمان کمتری با کمک سیستم‌های مدیریت محتوا ایجاد شده که تنها زمان لازم بیشتر صرف طرح صفحات آن شده است. این مسئله نیز تاثیر بسزایی در برنامه قیمتی دارد که البته ناگفته نماند که در حال حاضر کمتر کسی با کمک برنامه نویسی یک سایت اختصاصی را از پایه ایجاد می‌کند زیرا سیستم‌های مدیریت محتوایی مانند وردپرس واقعا کار را ساده کرده و سی ام اس‌هایی قوی و بی‌نقص هستند که طراحان سایت نیز از آن‌ها برای طراحی سایت استفاده می‌کنند.

3- بکار بردن المان‌ های گرافیکی

برخی سایت‌ها طراحی ساده‌تری داشته و در مقابل برخی دیگر از طراحی سنگین‌تر و گرافیکی‌تری برخوردارند که این امر نیز در هزینه طراحی سایت با وردپرس دخیل است. باید ببینیم سایت دقیقا چه نیازهایی از نظر المان‌های گرافیکی دارد.

این مقاله را حتما بخوانید
چگونه با وردپرس یک سایت مشاور املاک راه اندازی کنیم؟

4- چندزبانه بودن سایت

برخی افراد خواهان سایت‌های دو زبانه یا چند زبانه هستند که این مورد نیز کاملا متفاوت بررسی می‌شود و باید در هزینه محاسبه شود. معمولا طراحی سایت‌های چندزبانه نیز سختی‌های خود را برای تیم طراحی به همراه دارد.

5- نوع سایت

زمانی مشتری شما خواهان یک سایت خبری است اما گاهی یک سایت فروشگاهی را طلب می‌کند. این‌ها کاملا با هم تفاوت داشته و نحوه عملکردشان پیچیدگی خاص خود را دارد. پس باید مشخص کنید که مشتری دقیقا چه مدل سایتی می‌خواهد.

مواردی که در بالا گفته شد قطعا در کم و زیاد شدن هزینه‌ها موثر است. البته که اعتبار و حرفه‌ای بودن طراح یا شرکت طراحی نیز امر مهمی است که در هزینه طراحی سایت با وردپرس تاثیر خواهد گذاشت. پس باید با توجه به این موارد مسئله را بررسی کرده و تصمیم درست بگیرید. همچنین لازم است تمام نیازمندی‌های خود را با تیم طراحی درمیان بگذارید تا بتوانند قیمت شفاف‌تری را به شما ارائه دهند. حال با وجود توضیحاتی که دادیم با هم قیمت حدودی هر نوع سایت را بررسی می‌کنیم.

هزینه تقریبی طراحی انواع سایت‌ های وردپرس

  • طراحی سایت فروشگاهی وردپرس: شروع قیمت از 7500000
  • طراحی سایت نیازمندی‌ها: شروع قیمت از 5200000
  • طراحی سایت شرکتی: شروع قیمت از 6900000
  • طراحی سایت املاک: شروع قیمت از 5900000
  • طراحی سایت خبری: شروع قیمت از 5500000

هر کدام از این موارد با توجه به شروطی که گفتیم هزینه متغیری دارند و باید بررسی شوند.

جمع بندی

افرادی که به دنبال طراح برای ساخت وبسایت‌های کسب و کاری خود هستند همیشه به دنبال قیمت مشخصی می‌گردند تا بتوانند دید خوبی در این زمینه داشته باشند. هزینه طراحی سایت با وردپرس واقعا به شرایط مشخصی وابسته بوده و باید همه آن‌ها را بررسی کرد و مدنظر قرار داد. به همین منظور بهترین کار این است که شما به عنوان مشتری تمامی نیازمندی‌های خود را همان ابتدای کار به طراح بگویید تا بتواند قیمت نهایی خود را اعلام کند.

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی ایران کالا | قالب Irankala

995,000 تومان

83.35%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی


نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه