۱۴ شغل آنلاین برای نوجوانان با حقوق خوب

کسب و کار

18 دقیقه زمان مطالعه

پدر و مادر ها در سراسر دنیا، همیشه سعی می کنند بهترین امکانات را در اختیار فرزندان خود بگذارند و این کار ممکن است این حس را در نوجوانان ایجاد کند که دیگر نیازی به کسب درآمد ندارند. در دوران نوجوانی ممکن است شما برای نیازهای خود مانند خرید لباس، صورتحساب تلفن همراه، هزینه های مربوط به تفریح ، تحصیل و مدرسه نیاز به پیدا کردن کار و درآمدزایی نداشته باشید و از پرد و مادرتان پول تو جیبی بگیرید، اما داشتن یک شغل آنلاین برای نوجوانان راهی عالی برای پیشرفت شخصی، کسب مهارت های جدید، آماده شدن برای ورود به بازار کار و از همه مهم تر کسب درآمد می باشد. باید بدانید کسب درآمد در سنین کم نوجوانی سخت نیست کافی است راه آن را بلد باشید. 

روش های کسب درآمد از طریق گوشی برای نوجوانان را به طور کامل در مقاله دیگری از ژاکت توضح داده ایم.

داشتن یک شغل درآمد زا برای دانش آموزان مزایای گسترده ای را به همراه دارد. از نظر کارفرمایان، دانش آموزانی که شاغل هستند و یا بهتر بگوییم، مشاغل شخصی خود را راه اندازی کرده اند، مسئولیت پذیر، نوآور و با تجربه تر هستند و راحت تر آن ها را استخدام می کنند. از طرفی پدران و مادرانی که می بینند فرزندانشان استقلال مالی دارند بیشتر به آنها اعتماد می کنند.

 

 

 

معرفی ۱۴ شغل آنلاین برای نوجوانان

یکی از کار هایی که بسیاری از نوجوانان ترجیح می دهند انجام دهند، کار در فروشگاه ها ، کافه ها و رستوران های محلی است، اما این گزینه ها به دلیل محدودیت های جغرافیایی محدود است. علاوه بر این، بیماری همه گیر COVID-19 باعث شده بسیاری از مشاغل درهای خود را ببندند و گزینه های استخدام کار برای نوجوانان را محدود کنند. پس اگر شما هم نوجوان هستید و می خواهید در حین کسب مهارت و تخصص ارزشمند، درآمد نیز کسب کنید شغل های اینترنتی که برای دانش آموزان وجود دارد بهنرین انتخاب برای شما است و حتما یکی از شغل های آنلاین برای نوجوانان را امتحان کنید.

ما در این مقاله به معرفی انواع شغل برای نوجوانان می پردازیم و به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنیم. در نظر داشته باشید این ایده ها کسب درآمد برای دانش آموزان را نیز شامل می شوند.

کار برای نوجوانان

وجود اینترنت در حالت کلی یافتن مشاغل مختلف را برای هر گروه سنی امکان پذیر می کند. با این حال، یافتن شغل آنلاین برای نوجوانان با درآمد مناسب، اغلب چالش بر انگیز است اما ما در اینجا چند مورد از پردرآمدترین مشاغل خانگی که دانش آموزان باید در نظر بگیرند را جمع آوری کرده ایم.

 

 

 

صدا پیشه و گویندگی

کسب درامد از طریق گوینده شدن

شرایط سنی: 13 به بالا

آیا صدای دلنشینی دارید؟ آیا می توانید با لهجه های مختلف صحبت کنید و صدا های مختلف را ادا کنید؟ در این صورت، می توانید به عنوان صداپیشه خدمات خود را ارائه دهید. این دسته از مشاغل معمولاً برای مواردی مانند تبلیغات تجاری، فیلم، کتاب صوتی، بازی و موارد دیگر به صداپیشگان نیاز دارند.  گویندگی یکی از راه های کسب درآمد برای نوجوانان از اینترنت است. برای نریشن گویی در سطح حرفه ای احتمالاً نیاز به خرید تجهیزات ضبط حرفه ای صدا هم خواهید داشت، ولی برای شروع با میکروفون های گوشی های موبایل هم می توانید کار کنید. کافی است برای شروع در تست های گویندگی موسسه های مختلف شرکت کنید تا میزان مهارت خود را بسنجید.

 

 

کسب درآمد از تایپ

کسب درآمد زا طریق تایپ کردن و تایپیست شدن

شرایط سنی: ندارد

تایپ کردن یکی از روش های درآمدزایی در خانه است. شما اگر سرعت تایپ مناسبی داشته باشید و به تایپ 10 انگشتی مسلط باشید خیلی راحت می توانید از این طریق به درامد برسید. کسب درامد از تایپ نیاز به سرمایه چندانی ندارد و اگر یک کامپیوتر یا لپ تاپ در خانه داشته باشید می توانید شروع کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید در شرکتهایی که نیاز به تایپیست دارند هم استخدام شوید. این شغل نیاز به سابقه کار ندارد و انچه مهم است سرعت و دقت شما در تایپ است. برای اموزش تایپ ده انگشتی نیز می توانید از نرم افزار هایی مثل RapidTyping و TypingMaster Pro استفاده کنید.

 

 

 

گیمر شدن

کسب درانمد نوجوان از بازی و گیم

شرایط سنی: ندارد

کسب درآمد از بازی و گیم یکی از روش های پر طرفدار نوجوانان به عنوان یک شغل تفریحی است. شما می توانید در کنار تحصیل از روش هایی همچون تستر بازی های جدید شدن ، نوشتن تجربیات در رابطه با بازی ها ، شرکت در مسابقه ها، ارتقا اکانت و فروش آن و استریم بازی در یوتیوب کسب درآمد کنید. این شغل برای نوجوانان از این جهت جذابیت دارد که جنبه تفریحی هم دارد. یعنی هم بازی می کنند و هم پول ازش در میارن. بازی هایی همچون کلش آف کلنز ، Swagbucks و زولا از جمله بازی هایی است که گیمرهای زیادی از طریق ان کسب درآمد می کنند.

 

تدریس زبان

کسب درامد نوجوانان از آموزش زبان

شرایط سنی: 13 سال به بالا

امروزه اهمیت یادگیری زبان های خارجی خیلی بیشتر شده است و اولویت اکثر افراد یاد گرفتن زبان است. خوشبختانه در نسل نوجوان ما دانش اموزانی هستند که سطح زبان خوبی دارند. پس اگر این توانمندی را در خود می بینید می توانید به فکر کسب درامد از طریق تدریس زبان باشید. اگر به صورت خصوصی زبان آموزش دهید معمولا ساعتی 100 به بالا حق الزحمه خواهید داشت. همچنین می توانید با یک موسسه آموزش زبان همکاری کنید. در سایت هایی مثل ایران مدرس iranmodares.com و اروبیتال تیچر orbital-teache هم می توانید اطلاعات تماس خود را برای جذب شاگرد قرار دهید.

 

 

ادمین اینستاگرام شدن

کسب درامد نوجوانان از ادمین شدن سایت

شرایط سنی: 10 سال به بالا

در اینستاگرام کسب و کارهای مختلف فعال هستند و برای مدیریت پیج و امور مشتریان خود دراین شبکه اجتماعی نیاز به ادمین دارند. ادمین به جز پاسخگویی به کامنت ها و دایرکت ها باید بتواند پست و ساتوری هم بگذارد که معمولا کپشن و محتوای ان را اماده به ادمین می دهند. ولی اگر بتوانید خودتان هم در تولید محتوای پست و استوری نقش داشته باشید مسلما حقوق دریافتی تان بیشتر خواهد بود. مزیت ادمین بودن این است که به صرت دورکاری از همه جای کشور می توانید با بیزینس ها همکاری کنید. دوره آموزش اینستاگرام علی حاجی محمدی تخصص هایی که برای ادمین شدن لازم دارید را یاد می گیرید.

 

پشتیبانی سایت

کسب دراند نوجوانان از پشتیبانی سایت

شرایط سنی: 11 سال به بالا

همان طور که یک پیج اینستاگرامی نیاز به ادمین دارد یک سایت اینترنتی هم نیاز به ادمین دارد که به ان می گوییم پشتیبان سایت. وردپرس یک نرم افزار رایگان است که اکثر سایت های اینترنتی با آن راه اندازی شده است. برای اینکه پشتیبان یک سایت وردپرسی بشوید نیازی به داشتن تخصص خاص یا طی کردن دوره های طولانی مدت ندارد. کافی است فقط وردپرس را یاد بگیرید که آن هم از شما چندین ساعت بیشتر زمان نمیگیرد. وظیفه پشتیبان سایت انتشار مقالات، درج محتوای محصولات و به روزرسانی قالب و افزونه های سایت است. برای آموزش وردپرس هم می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

نویسندگی

کسب دراند نوجوان از نویسندگی

شرایط سنی: 12سال به بالا

در صورتی که استعداد نوشتن و نویسندگی دارید، وبلاگ نویسی آزاد را در نظر بگیرید که می تواند بهترین شغل آنلاین برای نوجوانان باشد. اگر به صورت حرفه ای داستان, فیلم نامه ,نمایش نامه ,رمان و سفرنامه می نویسید برای نویسندگی معطل نکنید. البته برای گرفتن سفارش نویسندگی نیاز به سابقه و تجربه کافی دارید، پس ابتدا شروع به نوشتن آزاد کنید و با مجلات و روزنامه های محلی همکاری کنید. همچنین می توانید در مجلات مدارس خود هم نویسندگی را تمرین کنید. در نظر داشته باشید برای اینکه نویسنده خوبی باشید باید اهل خواندن و مطالعه باشید. شروع به نوشتن کتاب خود کنید تا بتوانید با ناشران قرارداد ببندید. همچنین می توانید به دنبال آگهی های استخدام نویسندگان در سایت های کاریابی نیز باشید.

 

ترجمه و ترانسکرایب

کسب درامد نوجوانان از ترجمه

شرایط سنی: ندارد

اگر توانمندی لازم برای ترجمه متون و فیلم های خارجی را دارید نوید یک کسب درامد آسان و بی دردسر را به شما می دهیم. دانشجویان، اساتید، سایت ها و مجلات و خیلی از اقشار جامعه نیاز به مترجم دارند. اینکه بتوانید متن یک مقاله یا رساله را ترجمه کنید یا محتوای یک فایل صوتی و ویدئویی که به زبان خارجی است را بر روی کاغذ پیاده سازی کنید نشان از این است که برای این شغل مناسب هستید. علاوه بر ترجمه کردن محتوا، ترانسکرایب فیلم های تلویزیونی به جهت تهیه زیرنویس هم مخاطب خود را دارد. شما می توانید به صورت دورکاری به عنوان مترجم مشغول به کار شوید وکارفرما هم با نوجوان بودن یا دانش آموز بودن شما مشلکلی ندارد. همچنین می توانید در سایت هایی مثل transis.me و transnet.ir هم استخدام شوید.

 

 

کسب درآمد از وردپرس

کسب درآمد از وردپرس

شرایط سنی: 18سال به بالا

همان طور که گفتیم وردپرس یک نرم افزار رایگان است که اکثر سایت های اینترنتی با آن راه اندازی شده است. این سایت ها برای اینکه حرفه ای تر باشند از قالب ها و افزوه های پولی استفاده می کنند. فروش این محصولات وردپرسی بازار داغی دارد که در آ« می توانید کسب درآ»د میلیونی داشته باشید. حتی بدون اینکه دانش برنامه نویسی داشته باشید می توانید قالب های خارجی را به راحتی تبدیل به قالب های فارسی و راستچین کنید و در سایت ژاکت به مشتریان بفروشید. یک بار قالب وردپرس آماده می کنید و به هزاران نفر می فروشید. برای این کار کافیه با شماره 02191006564 تماس بگیرید و مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید یا شرایط آن را از لینک زیر مطالعه کنید.

 

تدریس

کسب درامد نوجوانان از تدریس

شرایط سنی: ندارد

اگر در یک یا چند موضوع مسلط باشید، می توانید به کسب درآمد از طریق تدریس آن موضوع هم فکر کنید. ممکن است قبلاً تجربه آموزش دادن به همکلاسی های خود را داشته باشید. تدریس خصوصی یکی از بهترین مشاغل آنلاین برای دانش آموزان و به خصوص دبیرستانی ها است. شما می توانید خدمات خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید. اگر 18 سال یا بیشتر دارید، ممکن است بتوانید از طریق یک سایت تدریس خصوصی مشتری پیدا کنید. این سایت ها با اتصال مدرسان به مشتریان، به شما اجازه می دهند تا تخصص خود را انتخاب کرده و نرخ ساعتی تدریس را تعیین کنید. مثلا سایت هایی مانند استاد بانک و استاد سلام به شما این امکان را می دهند که مشخصات و تخصص های خود را وارد کنید و کسانی که دنبال مدرس هستند با شما تماس بگیرند.

 

 

برنامه نویسی

کسب درآمد نوجوانان از برنامه نویسی

شرایط سنی: 10سال به بالا

نوجوانان ممکن است بخواهند به عنوان یک برنامه نویس کار خود را دنبال کنند. اگر در php ، Java ، Python و یا زبان برنامه نویسی دیگری مهارت دارید، از مهارت خود در برنامه نویسی استفاده کنید. شما می توانید مهارت های خود را در سایت های کاریابی مثل پارس کدرز اعلام کنید و پروژه بگیرید از راه دور به صورت فریلسنری کسب درامد کنید.

در حالی که میزان حقوق شما برای این شغل آنلاین برای نوجوانان بسته به میزان مهارت و تجربه شما بسیار متفاوت است، نوجوان برنامه نویس می توانند به راحتی درآمد کسب کنند. حتی ممکن است بتوانید به عنوان یک کارآموز کار انجام دهید. این کار به شما این امکان می دهد که کار را بصورت آنلاین در دوران کرونا انجام دهید.

 

فروش هنرهای دستی

کسب درامد از فروش هنرهای دستی

شرایط سنی: ندارد

ممکن است شما هنر خاصی بلد باشید که با سرمایه کم بتوانید در خانه آن را تولید کنید و بسازید. از جمله این هنر ها می تواند موارد زیر را نام برد:

  • سفال گری
  • نقاشی و تصویرگری
  • عروسک سازی
  • ساخت زیورآلات مثل دستبند و گوشواره
  • ملیله دوزی و بافتنی ها

شما می توانید تولیدات خود را به راحتی در سایت هایی نظیر basalam.com به فروش برسانید. همچنین می توانید برای فروش محصولات خود یک پیج اینستاگرامی هم راه اندازی کنید.

 

 

بلاگری و ولاگری

شرایط سنی: 14 سال به بالا

بلاگر به افرادی می گویند که با استفاده از محتوای متنی اقدام به انتقال تجربیات، احساسات ، علایق و تجربیات خود می کنند. این انتقال از طریق بستر هایی مانند سایت های بلاگی، سایت های شخصی و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد. ولاگر هم در اصل همان بلاگر هست با این تفاوت که به جای متن از طریق ویدئو با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. به همین جهت به ولاگر، ویدئو بلاگر هم می گویند. وبلاگ نویسی و بلاگری برای کسانی که می خواهند نظرات خود را به صورت آنلاین ( به عنوان مثال در اینستاگرام) به اشتراک بگذارند یک ایده کار اینترنتی در منزل است. شما برای شروع وبلاگ نویسی موضوعی کم ندارید و می توانید هر موضوع دلخواه خود را پوشش دهید. پس از مدتی که رسانه شما(سایت شخصی یا پیج تان) مخاطب خود را پیدا کرد می توانید با درج تبلیغات در محتوای خود کسب درآمد کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
کار در منزل - آموزش حرفه ایی کسب درآمد از خانه

 

همکاری در فروش

شرایط سنی: 15 سال به بالا

یکی از پلن های درآمدی جذاب برای نوجوانان در عصر حاضر همکاری در فروش است. کسب درآمد از طریق همکاری در فروش خیلی گسترده است و حوزه های متنوعی را در بر می گیرد. مثلا می توانید برای پلتفرم های فروش هاست، خدمات پیامکی و… لینک افیلیت دریافت کنید و کسب درآمد کنید. یکی از بهترین پلتفرم ها بریا همکاری در فروش دیجی کالاست که اگر در زمینه افیلیتی قصد ورود دارید نباید از همکاری در فروش دیجی کالا غافل شوید. برای اطلاعات بیتشتر در زمینه افیلیت مارکتینگ اینجا و برای کسب درآمد از دیجی کالا اینجا را کلیک کنید. بهتر است بدانید که یکی از راه های موفق شدن در همکاری در فروش بلاگری است. وقتی شما رد بستر بلاگری بر روی سایت و پیج خود ورودی زیادی داشته باشید کافی است لینک های همکاری در فروش خود را با کاربرانتان به اشتراک بگذارید و تمام.

ژاکت استودیو همان جایی است که دنبالش می گردید

اگر علاقه و مهارت خود را یافته اید و می خواهید در یکی از زمینه های شغلی ذکر شده شروع به کار کنید، پلتفرم های فریلنسری بهترین جا هستند که می توانید پروژه های کاری بگیرید. استودیو ژاکت راه حل ما برای نوجوانان تازه کار و حتی افراد باتجربه است که به دنبال جای مطمئنی برای کار فریلنسری هستند.

استودیو ژاکت، پلتفرم فریلنسری ژاکت است که فضایی امن و مطمئن برای کارفرماها جهت برون سپاری پروژه ها، و فریلنسرها جهت دریافت پروژه های کار فریلنسری فراهم کرده است. اگر به دنبال این هستید که در خانه بمانید و حقوق بگیرید، پیشنهاد می کنیم همین الان در استودیو ژاکت ثبت نام کنید، مهارت و تخصص خود را ذکر کنید و با کافرماهایی که به دنبال شما می گردند، مرتبط  شوید.

سایر شغل های اینترنتی برای نوجوانان

به لیست بالا شغل های دیگری از جمله مدلینگ شدن برای مزون ها، آموزش تتو، برگزاری کلاس های ورزش و تناسب اندام ، طراحی لباس ، ساخت تمپلیت های پاورپوینت و… هم میتوان اضافه کرد که برای شغل نوجوانان مناسب است و توضیحات بیشتر در این رابطه را اضافه خواهیم کرد. شما هم اگر تخصص یا ایده ای دارید که به فکر کسب درامد از طریق آن هستید ولی در این مقاله به آن اشاره نشد در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم. فقط موقع درج دیدگاه اسم، سن و ایمیل خود را وارد کنید تا بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

درآمد خانگی برای نوجوانان

برخی از ایده های کسب درآمد که در بالا ذکر شد مستلزم حضور در اجتماع و فعالیت بیرون از خانه است. برخی از نوجوانان ترجیح می دهند در خانه درآمد داشته باشند و نیاز به فعالیت خارج خانه نداشته باشند. از بین شغل نوجوانان که در بالا ذکر شد موارد ذیل برای درآمد خانگی جوانان مناسب تر هستند:

  • ادمین اینستاگرام شدن در خانه
  • ترجمه در خانه
  • برنامه نویسی در خانه
  • کسب درآمد از ژاکت
  • طراحی لباس در خانه
  • پرورش گل و گیاه در خانه
  • ملیله دوزی در خانه

البته این نکته را در نظر بگیرید که کارهایی مثل برنامه نویسی هم به صورت دورکاری و خانگی قابل انجام هستند و هم به صورت حضوری و استخدام در یک شرکت.

کسب و کار خانگی برای نوجوانان با کامپیوتر

برخی از ایده های کسب درآمد که در بالا ذکر شد  نیازمند داشتن یک کامپیوتر یا لبتاپ هستند. به این صورت که نوجوان برای کسب درآمد از طریق این روش ها باید کامپیوتر یا لبتاپ داشته باشد. تعدادی از ایده های کسب در آمد در منزل نوجوانان که کامپیوتر لازم دارد عبارتند از:

  • برنامه نویسی
  • پشتیبانی سایت وردپرس
  • کسب درآمد از تایپ
  • کسب درآمد از وردپرس

شغل های مناسب برای دختران جوان

به عنوان یه دختر جوان به دنبال کاری هستید که در کنار اون بتونید به مدرسه، دانشگاه و … هم برسید؟ خوشبختانه موقعیت های شغلی ایده الی هستن که میتونید طبق علایقتون یکی از اونها رو انتخاب کنید. توی این مطلب، این شغل های مناسب برای دختران جوان رو با  هم مرور میکنیم.

شاید پیدا کردن یک شغل مناسب برای دختر 18 ساله که درگیر درس و کلاس است، سخت به نظر برسد. بله؛ پیدا کردن کار در سنین پایین تر سخت تر است؛ اما شغل هایی هم هستند که شرایط شان دقیقاً مناسب شماست. چه شغل هایی؟ در ادامه همراه ما باشید تا جواب این سؤال را با هم ببینیم.

اینجا انواع شغل های مناسب برای دختران جوان و به خصوص شغل های اینترنتی رو بهتون معرفی میکنیم، تا بتونید آینده شغلیتون رو از همین الآن رقم بزنید.

به عنوان یک دختر جوان برای انتخاب شغل آینده خود باید به چه چیزهایی توجه کنم؟

در کل به عنوان یک دختر جوان بهتر است به سراغ شغل های پاره وقت بروید. شغل های پاره وقت یا هر روز (فقط در شیفت عصر یا فقط در شیفت صبح) هستند یا فقط روزهای خاصی (مثلاً آخر هفته ها) هستند. وقتی به عنوان یک دختر جوان به دنبال انتخاب شغل ایده ال خود هستید، چند نکته را باید گوشه ذهن خود داشته باشید.

از طرف دیگر بسیاری از موقعیت های شغلی که برای شما مناسب اند، به صورت کارآموزی هستند. حالا بعضی از این شرکت ها در همین دوره کارآموزی هم حقوق پرداخت می کنند؛ اما بعضی دیگر حقوقی را برای کارآموزان در نظر ندارند. در هر صورت از کارآموزی نترسید! اما اگر قرار است کارآموز باشید، بهتر است قبل از این که مشغول به کار شوید، کمی در مورد آن شرکت تحقیق کنید. مثلاً در اینترنت درباره آن سرچ کنید یا با کارمندان فعلی آنجا صحبت کنید. با این کار مطمئن می شوید که این شرکت معتبر است و واقعاً اگر از کارتان راضی باشند، با شما قرارداد خواهند بست.

مکان

این خیلی مهم است که بتوانید به راحتی و بدون هیچ استرسی به محل کارتان برسید. هزینه رفت و آمد و زمانی که این مسیر از شما می برد، می تواند باعث استرس تان شود. پس وقتی دارید آگهی های استخدام مختلف را می بینید، دقت کنید که محل کار کجاست.

البته طبیعتاً این فاکتور وقتی مطرح است که بخواهید جایی حضوری کار کنید. اما اگر مایل باشید که به عنوان یک فریلنسر از خانه (یا از هر جایی که علاقه دارید) کار کنید، داستان فرق می کند. در این صورت احتمالاً فقط یک بار برای امضای قرارداد باید تا محل کار بروید. البته که در عصر دیجیتالی امروز، خیلی از قراردادهای فریلنسری هم دیجیتالی امضا می شوند و حتی نیاز به همان یک بار رفت و آمد تا محل کار هم نیست!

ساعت کاری

اگر در رنج سنی ای که در این مقاله در مورد آن صحبت می کنیم باشید، احتمالاً مُحصِل هستید. شاید مدرسه یا دانشگاه تان آنلاین باشد و پیش خودتان بگویید که از پس یک کار تمام وقت بر می آیم. اما معمولاً مدیریت زمان به صورت فشرده، در عمل به مراتب سخت تر از روی کاغذ است. از طرفی شما تازه اول راهید؛ اگر از الآن تا این حد به خودتان سخت بگیرید، احتمالاً در آینده ای نزدیک از این مسیر دلسرد و خسته می شوید.

پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال شغل مناسب برای دختر 18 ساله یا سن کمتر هستید، به سراغ کارهای پاره وقت بروید. کارهای پاره وقتی که تایم آنها مناسب شماست. مثلاً بعضی از کارهای پاره وقت، از صبح تا ظهر هستند و بعضی دیگر از ظهر تا عصر. اگر کلاس هایتان از صبح تا ظهر برگزار می شود، به دنبال کارهایی باشید که در شیفت عصر به شما نیاز دارند.

مهارت هایی که دارید

کاری را که بیشتر از مهارت هایتان است را قبول نکنید! شاید بگویید از پس آن بر می آیم یا مهارت هایم را همزمان با کار کردن تقویت می کنم. اما با این تصمیم، احتمالاً قرار است حجم زیادی از استرس را متحمل شوید.

مهارت هایتان را به صورت دقیق در رزومه تان بنویسید. با این کار هم کارفرما می داند دقیقاً در چه سطحی هستید (و انتظار بیشتر از آن از شما نخواهد داشت) و هم خودتان می توانید دقیقاً به سراغ آگهی هایی بروید که مطابق با مهارت هایتان هستند.

علاقه ای که دارید

به این فکر کنید که دوست دارید در چه حوزه ای تجربه کسب کنید؟ به چه چیزی بیشتر علاقه دارید؟ به کار کردن در چه حوزه ای اصلاً علاقه ندارید؟ وقتی جواب این سؤال ها را بدهید، تکلیف تان با خیلی از موقعیت های کاری روشن تر می شود.

یادتان باشد که کاری که الآن قرار است انجام دهید، در آینده سوابق کاری شما محسوب می شوند. گاهی اوقات همین سوابق کاری، آینده کاری شما را تعیین می کنند. پس بهتر است تا جای ممکن به سراغ حوزه هایی بروید که دوست دارید مثلاً 10 سال آینده هم در همین حوزه کار کنید.

شغل های اینترنتی مناسب برای دختران جوان

در کنار شغل هایی که بالاتر دیدیم، بعضی کارهای دیگر هم هستند که در بستر اینترنت هستند و به فضای دیجیتال مربوط می شوند. به خصوص وقتی صحبت از شغل برای دختر 13 ساله تا 18 ساله است، شغل های اینترنتی می توانند بهترین گزینه باشند. چون هم متناسب با دنیای دیجیتالی امروزی (و آینده) هستند و هم اکثراً می توانید به صورت دورکاری یا به عنوان فریلنسر در آنها کار کنید.

همه شغل هایی که پایین تر معرفی می کنیم، بازار کار فوق العاده دارند. اما یک نکته مهم در مورد این کارها وجود دارد و آن این است که بازار رقابت در این شغل ها کمی داغ تر از شغل های دیگر است. اما اصلاً نگران نباشید! اگر می دانید که به کارتان متعهدید و در کارتان دقت دارید، همیشه به دنبال یادگیری هستید و اهل سرهم بندی کارها نیستید، برای شما همیشه کار هست.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک هم شامل چندین و چند شاخه است. اما اگر در کل به کارهای گرافیکی علاقه دارید، می توانید در شاخه دلخواه تان کمی مهارت کسب کنید و بعد به سراغ همان کار بروید (یا شاید از قبل مهارت هایی را دارید و حالا اماده کار هستید).

طراحی لوگو، طراحی بنر دیجیتالی، طراحی پوستر و … همیشه مشتریان خود را دارند. علاوه بر اینها حوزه های ادیت ویدئو، طراحی موشن گرافیک، طراحی تیزر تبلیغاتی و … هم که در دسته هنرهای سینمای دیجیتال هستند، بازار کار بسیار خوبی دارند.

یادتان نرود که در کارهایی مثل طراحی گرافیک، نمونه کار حرف اول را می زند و حتی از اطلاعات دیگر رزومه مهم تر است. پس وقت صرف کنید و تا می توانید نمونه کارهای متنوع و باکیفیت طراحی کنید.

یکی از خوبی های طراحی گرافیک هم این است که هم می توانید به صورت پاره وقت مشغول کار شوید و هم به عنوان یک فریلنسر.

طراحی سایت و لندینگ پیج

کار با وردپرس هم راحت است و هم شیرین. حتی اگر تجربه ای با وردپرس ندارید، می توانید در مدت زمان کوتاهی آن را یاد بگیرید. برای شروع هم می توانید از آموزش وردپرس در ژاکت استفاده کنید. بعد از این که طراحی سایت های وردپرس را یاد بگیرید هم می توانید پروژه های طراحی سایت را به عنوان فریلنسر قبول کنید.

اما در کنار طراحی سایت، می توانید فقط طراح لندینگ پیج باشید. لندینگ پیج ها یا صفحات فرود، صفحاتی هستند که مثلاً برای معرفی یک محصول خاص یا یک جشنواره فروش طراحی می شوند. این صفحات با صفحه سازهای وردپرس (مثل المنتور) طراحی می شوند. بنابراین کافیست کار با یک صفحه ساز را بلد باشید، تا به عنوان یک فریلنسر، در زمینه طراحی لندینگ پیج فعالیت کنید.

تولید محتوا

تولید محتوا شامل شاخه های بسیار متنوعی است. مثلاً منظور از محتوا می تواند فقط محتوای متنی باشد، یا محتواهای تصویری و ویدئویی را هم شامل شود. همینطور این محتوا شاید برای وب سایت باشد یا برای شبکه های اجتماعی. اما به هر حال کافیست در اینترنت عبارت “آگهی استخدام تولید محتوا” را جست و جو کنید تا با تعداد زیادی از آگهی ها رو به رو شوید. بعد جزئیات اگهی را بخوانید و ببینید دقیقاً چه نوع محتوایی مد نظرشان است. همینطور زمانبندی کار را هم بررسی کنید. خوشبختانه تولید محتوا جزو کارهایی است که در بسیاری از موارد به صورت دورکاری یا پاره وقت است.

آیا شغل اینترنتی برای نوجوانان در دانشگاه تأثیرگذار است؟

به عنوان یک قانون کلی، هر فعالیتی که در خارج از کلاس انجام می دهید ، ممکن است به عنوان برنامه درسی فوق العاده و اضافی شناخته شود. با این حال، متقاضیان باید توجه داشته باشند که برنامه های درسی فوق العاده برای پیشرفت شما به عنوان یک دانشجو یا یک فرد ارزشمند است.

دانشگاه ها به طور کلی کلاس های فوق برنامه را به چهار طبقه تفکیک می کنند ، طبقه اول نمایانگر نادرترین و چشمگیرترین فعالیت ها و طبقه چهارم نمایانگر فعالیت های متداول است. با توجه به این موضوع، مشاغلی که کارآفرینی را نشان می دهند – مانند فروش صنایع دستی یا راه اندازی کسب و کار – احتمالاً تأثیر عمیق تری در تبلیغات خواهند داشت. بعلاوه، دانش آموزانی که برای کمک به تأمین هزینه های خانواده خود به صورت نیمه وقت کار می کنند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

رقابت برای ورود به دانشگاه از هر زمان دیگری چالش برانگیز تر شده است. در نتیجه، دانش آموزان دبیرستانی باید در حین انجام دادن کارهایی مانند مقاله نویسی، آزمون گرفتن، مصاحبه و …، موارد دیگر را نیز در نظر بگیرند و ابعاد مختلف زندگی خود را تنها برای کسب درآمد فراموش نکنند.

آیا نوجوانان می توانند بدون تجربه شغل پیدا کنند؟

دانش آموزان آیا واقعاً واجد شرایط شغل آنلاین برای نوجوانان و مشاغل پاره وقت و مجازی هستند یا خیر. بسیاری از مشاغل برای نوجوانان نیازی به تجربه ندارند – این به این دلیل است که شما هنوز فرصتی برای کسب تجربه در کار نداشته اید.

 

کد تخفیف

gsdm35

کپی کد

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

480

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

سلام من دلم میخواد یه شغل اینترنتی پر درآمد داشته باشم ولی دوست ندارم برای کلاس برنامه نویسی هزینه کنم چیکار کنم

سلام و وقت بخیر
شما می تونین از سایر شغل های اینترنتی درامد کسب کنید و یا اگه به برنامه نویسی علاقه دارید، منابع آموزشی آنلاین رایگان زیادی وجود دارند که می تونید با جستجو در گوگل اون ها رو پیدا کنید.

سلام خسته نباشید من می خوام گوینده ی کتاب صوتی بشم باید چی کار کنم ک در آمد خوبی داشته باشم و خوب نمی دونم‌ باید چیکار کنم یکی از دوستان گفته ادمین چنل های کتاب گویا یا همون کتاب صوتی بشم باید چی کار کنم لطفا بگید خیلی نیاز ب کمک دارم

سلام آریا! خب تو قدم اول بهتره که کلاس های گویندگی شرکت کنی تا با مهارت هاش آشنا بشی و صدای خودت رو پرورش بدی. بعد میتونی تو پلتفرم هایی مث ژاکت استودیو به عنوان متقاضی کار گویندگی یا narrator ثبت نام کنی تا پروژه های کاری بهت معرفی بشه.

سلام من امیر هستم ۱۶ سالمه نقاشی و طراحی به صورت حرفه ای بلد هستم اما بلد نیستم که چجوری از این راه پول در بیارم میشه راهنماییم کنید؟ ممنون

سلام امیر
اگه به گرافیک و طراحی دیجیتال علاقه داری، میتونی تو این زمینه فعالیت کنی و از طریق پلتفرم های فریلنسری مثل ژاکت سرویس درآمد کسب کنی.

سلام ببخشید من 14 سالمه و دوست دارم تو خونه برای خودم یه شغل پر درامد داشته باشم بدون اینکه کلاس برم بنظرتون چه کاری کنم؟
هر چیزی با گوشی باشه میتونم انجام بدم ادمین سایت و ادمین اینستا و..
شما جایی رو میشه پشنهاد کنید که این ها رو بخاد؟

سلام دوست عزیز
خب برای شروع هر کاری از جمله ادمین شبکه های اجتماعی نیاز به گذروندن یه سری دوره های آموزشی دارین تا با کار کاملا آشنا بشید. چون برای اینکه کارفرمایی به شما اعتماد کنه تا کاری رو به شما بسپره، یا باید دوره های آموزشی مربوط بهش رو گذرونده باشید یا تجریه کاری داشته باشید.
اما میتونین تو پلتفرم های فریلنسری مثل ژاکت سرویس ثبت نام کنین و سرویس بسازین تا کسایی که به سرویس شما نیاز دارن بهتون پیشنهاد کار بدن.

دوست عزیز با کمک مهارت و توانمندی خودتون میتونین به تنهایی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید. فقط کافیه خودتون رو باور داشته باشید.

سلام من ب راحتی میتونم پی دی اف را بهه ورد تبدیل کنم ولی خیلی از شرکتا پورسانت میخواستن اولین من دانش اموز هستم و توانایی پرداخت رو نداشتم و مبلغ خیلی زیادی درخواست میکردن

سلام من می خوام ی کار پیدا کنم و من مهارت بازی یا گیمر است چجوری می توان ثبت نام کنم و کارمو شروع کنم؟
به کمک شماها احتیاج دارم!

سلام و وقت بخیر
می‌تونید از خاصیت استریمینگ یوتیوب کمک بگیرید. در این موضوع می‌تونید مقاله کسب درآمد از یوتیوب را مطالعه نکنید

سلام خسته نباشید. من 14 سالم. برای درامد خیلی خوب به این سایت امدم. گیمری من عالی هستش
توی هر گیمر عالی هستم فقط میخوام از طریق همین کار درامد خیلی خوبی داشته باشم لطفاً اگه میشه راهنمایی بفرمایید

سلام دوست عزیز
پیشنهاد ما ابنه که وارد فضای یوتیوب برای کسب درامد بشی. خیلی از گیمرهای معروف یه کانال یوتیوب دارن، محتوا درباره بازی ها درست میکنن و با هر بار دیده شدنش پول بدست میارن. مقاله آموزش کسب درآمد از یوتیوب میتونه بهت کمک کنه.

از نظر من بهترین گزینه برای شروع لایو استریم میتونه باشه چون من خودم یوتوبرم از اونجا سیستمم رو ارتقا دادم از توییچ پابجی بازی. میکردم همینجوری اتاق گیمینگ اکی کردم با 7 تا سیستم الان ریکورد میکنم یکی برا چت استریم یکی برا ریکورد با اوبی اس و خلاصه از لایو استریم شروع کن که مخاطبان بیشتری جذب کنی چون همینجوری بری یوتوب خیلی حمایت نمیشی

از نویسندگی چطور میشه درامدزایی کرد؟ مثلا کسی بهمون پروزه میده باید راجبش بنویسیم؟

سلام
من هم می خواهم وارد یوتیوب بشم ولی اولا که اینترنت ضعیفه دوما فیلتر

سلام من می خوام یه کار پیدا بکنم موبایل و کامپیوتر هم دارم ولی نمی تونم که به صورت حضوری کار کنم نمی خوام بقیه خانواده متوجه این قضیه بشن می تویند یه کار برای من پیدا کنید من تایپسیت خوبی هستم می تونم خیلی سریع تایپ کنم ولی خانواده اجازه کار نمیدن البته فقط پدرم میشه یه کاری پیدا کنم که نیازی به حضور داشتن ر محل کار نباشه لطفا کمک کنید

سلام
مهسای عزیز همه پروژه های فریلنسری و دورکاری بدون حضور تو محل کاره و از خونه کار میکنی. میتونی با مراجعه به سایت هایی که معرفی شده، از جمله ژاکت سرویس، پروژه تایپ بگیری و تو خونه کار کنی

شما با دریافت حکم رشد از مراجع قانونی میتونید در این پلتفرم ثبت نام کنید.

سلام ببخشید من نویسنده خلاق وخوبی هستم گویندگی م هم خوبه ولی نمیدونم کجا‌میتونم اینارو تقویت کنم و چطور از طریقشون درامدزایی کنم و اینکهومیخوام شغل اینترنتی باشه ن حضوری ب خاطر درسام و خانوادم میشه راهنماییم کنین لطفا

سلام دوست عزیز
برای تقویت مهارت هاتون کلاس ها و دوره های آموزشی زیادی رو میتونین تو اینترنت پیدا کنین و حضوری یا مجازی توشون شرکت کنین. اما برای کار و کسب درآمد، می تونین از پلتفرم های فریلنسری مثل ژاکت سرویس استفاده کنین و تو خونه کار کنین.

سلام من دنبال شغل خوب میگردم واز کجا ثبت نام کنم

سلام
لطفا به سایت ژاکت سرویس سر بزنید و ثبت نام کنید.

سلام من استعداد خوبی در داستان نویسی دارم چجوری میتونم به عنوان یک شغل از این استعدادم استفاده کنم ؟

سلام
اگر به تولید محتوای دیجیتال علاقه دارید، میتونید وارد این حوزه بشید و درآمدزایی داشته باشید.

سلام من فتوشاپ بصورت متوسط بلدم
چه شکلی می تونم کارم شروع کنم

سلام
پیشنهاد میکنم با شرکت توی کلاس ها و کارگاه های آموزش فتوشاپ مهارتتون رو بیشتر کنین تا بتونین حرفه ای تر کار کنین. برای کار هم پلتفرم های فریلنسری مثل ژاکت سرویس جای خوبیه که بتونین کار فتوشاپ رو به صورت دورکاری انجام بدید.

سلام وقتتون به خیر، ببخشید برای همین سایت ژاکت اگه کسی بخواد مثلا گویندگی یا نویسندگی یا آموزش زبان و… انجام بده تو این سایت چطوری و کدوم قسمت سایت باید بره؟ چون وقتی هم که میری تو سایت بخش فروشنده، آدرس شرکت و… اینا ازت می خوان. ممنون می شم راهنماییم کنیم.

سلام دوست عزیز
شما باید به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید. مهارت خودتون رو در واقع سرویس بسازید.

خب من الان چطور می تونم کارم رو به عنوان فرینسر تو ژاکت شروع کنم، باید به چه قسمتی برم؟

سلام
در قسمت بالای سایت تو قسمت ثبت نام برید و به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید.

سلام وقتتون بخیر
من میخام تو پشتیبان سایت شدن مهارت کسب کنم
فقط میشه راهنماییم کنید وقتی کاملا یاد گرفتم کجا و چجوری میتونم در این حرفه کار کنم؟
ممنونم بابت سایت خوبتون

سلام
اول از همه پیشنهاد میکنیم آموزش وردپرس رو کامل یاد بگیرید و با خطاهای وردپرس آشنا بشید. که هر دو این مطالب رو میتونین در وبلاگ ژاکت پیدا کنید و مطالعه کنید. بعد از اون نوبت میرسه به یادگیری پشتیبانی سایت که دوره های زیادی موجودند که با سرچ در گوگل میتونین پیدا کنین. برای شروع کار هم پلتفرم های فریلنسری فضای خوبی هستن تا کار فریلنسری پشتیبانی سایت رو شروع کنین و درآمد کسب کنید.

سلام خسته نباشید برای شروع کار باید کجا بریم مثلا پیشه و گویندگی ؟

سلام من 14سالمه و به نویسندگی علاقه دارم چطور میتونم با گوشی شغلی پیدا کنم ؟

سلام و وقت بخیر
شما می‌تونید بعد از پرورش استعدادتون می‌تونید عضو سایت‌های فریلنسری مثل ژاکت سرویس بشید و پروژه‌هایی که تعریف شدند، انجام دهید.

سلام من ۱۴سالمه
موشن گرافیک با مونو بلدم
و ادیت با فتوشاپ از کجا میتونم آنلاین کسب درآمد کنم؟

سلام من ۱۴ سالمه توی ریاضی خیلی خوبم ‌. می خام معلم خصوصی شم یا حالا تایپر یا مترجم . اما اولویت معلمیه . از کجا شروع کنم چون همه جا ۱۸ سال به بالا هستش

سلام من ۱۴ سالمه توی ریاضی خیلی خوبم ‌. می خام معلم خصوصی شم یا حالا تایپر یا مترجم . اما اولویت معلمیه . از کجا شروع کنم چون همه جا ۱۸ سال به بالا هستش…

سلام من فتوشاپ رو کامل بلدم
و کلیپ می تونم بسازم
ولی نمیدونم چیجوری استفاده کنم

کافرما ها پروژه های خودشون رو در سایت هایی مثل سایت پونیشا میذارن و شما می تونید به عنوان فریلنسر اون پروژه ها رو انجام بدید و دستمزد دریافت کنید

سلام من می خوام کار ورد پرس را شروع کنم باید چکار کنم خلی هم سرمایه ندارم و در خانواده یی هم هستم همایت نمی کند شماره تلفنم شمارا چه جوری پیدا کنیم

سلام دوست عزیز
شما میتونین با شماره تلفن ژاکت تماس بگیرین 02191006564

بابا اینا دروغا معمولا از سن ۲۰ سال به بالا با دیپلم و کارت خدمت استخدام میکنن منم الان به فکر کار هستم توی سن ۱۵ سالگی ولی من آخرش با دیپلم و کارت خدمت میشم یه نظافتچی یا کارگر ساده تازه رشته ام وب هست همون تولید و توسعه پایگاه های اینترنتی ولی واسه اینکه درآمد داشته باشه آخه با دیپلم این رشته به من هیچ کاری نمیدن و بیمه بازنشستگی نداره باید بری دانشگاه که من ندارم و اعصابش رو ندارم

سلام حسین عزیز
نگرانی و دلواپسی شما رو از وضعیت شغلی آینده کاملا درک میکنم اما برخلاف گذشته که مدرک تحصیلی ملاک تعیین کننده ای بود برای بدست آوردن مشاغل خوب، الان دیگه مهارت مهمه و اون چیزی که میتونه شما رو به جایگاه های خوب برسونه مهارت و توانمندی خود شماست.

سلام خدمت شما،،من پسر پونزده سالشه دنبال کار می‌گرده که هم درس بخونه هم کنار درسش یه درآمد ی داشته باشد میتونید راهنمایی کنید ممنون

سلام خدمت شما،،من پسر پونزده ساله دارم، دنبال کار می‌گرده که هم درس بخونه هم کنار درسش یه درآمد ی داشته باشد میتونید راهنمایی کنید ممنون

من احساس میکنم هیچکدوم ازین کارارو نمیتونم انجام بدم و حتی نمیدونم از کجا باید شروع کنم 😐

سلام
معلومه که می تونید! الان با وجود اینترنت می تونید همه چیز رو آنلاین یاد بگیرید. فقط باید حوزه ای رو که بهش علاقه دارید سرچ کنید و کلی منبع آموزشی پیدا می کنید

سلام من 13 سالمه . از اینکه از بابام پول بگیرم متنفرم .
خودم میخام پول در بیارم .
ولی نمیتونم واسه کاری هزینه کنم .
میشه راهنماییم کنید

سلام. ژاکت سرویس میتونه جای خوبی برای شما باشه. توش ثبت نام کنین و سرویس بسازید. اطلاعات بیشتر رو هم توی سایت ژاکت سرویس بخونید.

سلام من ۱۴ سالمه دنبال یه کار آنلاین هستم من مترجم رو انتخاب کردم اما نمیدونم میتونم با این سن یا نه یا اینکه اگه میتونم از کجا شروع کنم میتونم به زبان کره ای و ژاپنی و اینیگلیسی صحبت کنم .
آیا میتونم ؟

سلام و روز بخیر
بله می تونید به صورت فریلنسری کار کنید و از سایت هایی مثل کارلنسر، ترجمیک، پونیشا و … پروژه بگیرید.

سلام ببخشید برای ادمین شدن خودتون کار پیشنهاد میدید ؟

سلام و وقت بخیر
شما با مراجعه به سایت ژاکت سرویس میتونید با کارفرماهایی که در این زمینه پروژه تعریف کردند ارتباط بگیرید.

ارسال دیدگاه