Retry
ویژگی های قالب فروشگاهی وودمارت

در یک کسب و کار اینترنتی، هیچ چیز مهم تر از وجود یک بستر فنی مناسب و تجهیزات ارایه خدمات حرفه ای نمی تواند وجود داشته باشد. وقتی برای راه اندازی سایت فروشگاهی تان اقدام می کنید، موارد زیادی است که باید به هنگام تدوین استراتژی های فروش و سئو مد نظر قرار دهید. در واقع از ارتباط میان تمام عناصر است که می توان برای برپایی تجارتی موفق قدم های پایدار برداشت.

وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین CMS های جهان، میزبان سایت های مختلفی است که قابلیت های کاربردی بی نظیری را در اختیار وب مستران قرار داده است. با اینحال، یک قالب خوب که بتواند تمام نیازهای مدیران سایت ها را پوشش دهد، دارای ویژگی هایی است که به ندرت می توان یافت. در این مقاله به معرفی یکی از بهترین قالب های وردپرسی می پردازیم که می تواند زمینه ساز حضوری موفقیت آمیز در نتایج جستجو و برای مخاطبین تان باشد.

ویژگی های یک قالب فروشگاهی مناسب

قبل از هرچیز، بیایید ببینیم که برای داشتن یک سایت مناسب کسب و کار آنلاین، قالب وردپرسی که بتواند بهترین شرایط را داشته باشد، دارای چه خصوصیاتی است. از آنجاییکه وردپرس آمد تا مسیر راه اندازی وب سایت ها را ساده تر کند، المان های بصری و گرافیکی یکی از اولین فاکتورهای انتخاب قالب فروشگاهی است. ویژگی‌های قالب فروشگاهی به شرح زیر است:

  1. رابط کاربری (UI)
  2. قابلیت نمایش در اندازه مختلف (Responsive)
  3. کدنویسی اصولی
  4. سرعت لود بالا
  5. سازگاری با تمام مرورگرها
  6. امنیت بالا
  7. امکانات و ابزارها
  8. قابلیت شخصی‌سازی
  9. پشتیبانی و آپدیت منظم
  10. پشتیبانی از زبان فارسی

در ادامه هریک از این ویژگی‌های قالب فروشگاهی وردپرس را برای شما شرح می‌دهیم.

رابط کاربری – User Interface

در نظر گرفتن اهمیت جایگاه رابط کاربری مناسب، آنقدر زیاد است که می تواند نقش یک ویترین بسیار خوب را در جذب مشتریان بالقوه داشته باشد. ایجاد شرایطی که کاربر بتواند با فضای سایت تان ارتباط موثر برقرار کرده و جذابیت هایی داشته باشد که مخاطبین تان را برای بازگشت مجدد ترغیب نماید، را باید در لیست اولویت های تان قرار دهید. در نظر داشته باشید که محیط گرافیکی و المان های بصری ارتباط میان زبان ماشین و انسان را تسهیل می کند و هرچقدر این روند بهتر و بهینه تر باشد، حداکثر رضایت کاربر را به همراه خواهد داشت.

پایداری در تمام صفحات نمایش – Responsive Design

صفحه سازها در قالب های وردپرسی به یک طراحی فوق العاده کمک می کنند. جدا از هنر طراح سایت، انعطاف پذیری و وجود المان های استاندارد، می تواند به جای گیری مناسب همه عناصر در صفحه بیانجامد. از جمله مهم ترین این ابزارها، المنتور و ویژوال کامپوزر است که تقریبا در تمام تم های وردپرسی فعال هستند. اما کمتر قالبی را می توان نام برد که از هردوی این صفحه سازها پشتیبانی کنند.

سایت فروشگاهی

کدنویسی تمیز و اصولی

بهینه بودن کدهای سایت و استفاده صحیح از زبان برنامه نویسی عمده در وردپرس که عموما html ،css و php  از اصلی ترین شان است، کیفیت سایت را تضمین می کند. عملکرد خوب یک برنامه نویس در نوشتن عناصر، همان چیزی است که گوگل برای سئوی نتیجه بخش در نظر می گیرد. قالب های تخصصی که از منابع معتبر تهیه می شوند و شرکت های با تجربه آنها را پشتیبانی می کنند، به عنوان قالب های کدنویسی سئو فرندلی شناخته می شوند. تگ ها، اپن گراف ها و داده های جی سان، از جمله مواردی هستند که توسط موتورهای جستجو مد نظر قرار می گیرند.

سرعت بارگذاری مناسب

قالب های وردپرسی باید در حالت عادی یا خام بتوانند در سریع ترین زمان ممکن لود شوند. این موضوع ارتباط زیادی به مبحث کدنویسی صحیح دارد و با درست قرار گرفتن آیتم های برنامه نویسی در کنار هم، یک ساختار مناسب به ارمغان بیاورند. صفحه سازهای معتبر نیز در این زمینه نقش موثری دارند و به عنوان مثال، قالب های نال شده و یا پلاگین های دارای کدهای مخرب از بدترین شرایط برخوردارند.

سازگاری با تمام مرورگرها

اکثر کاربران اینترنتی از کروم و فایرفاکس برای جستجو استفاده می کنند. همینطور اپلیکیشن های اندرویدی و یا سافاری در آیفون نیز به همین شکل در تلفن های همراه، بالاترین محبوبیت را میان کاربران دارا هستند. توسعه دهندگان قالب های وردپرسی در صفحه معرفی محصول به این مهم اشاره می کنند تا بتوانید خرید آگاهانه تری را در پاسخ به نیازهای افراد داشته باشید.

امنیت قالب های وردپرسی

کدهای مخرب بلای جان سایت هایی است که کاربران شان از هیچی خبر ندارند. همانطور که در مقاله آشنایی با قالب های نال شده به مشکلات و خطرات محصولات غیر استاندارد پرداخته بودیم، اهمیت توجه به امنیت اطلاعات و در خطر نبودن منافع کاربران می تواند به قیمت از دست رفتن همه چیز تمام شود. قالب های رایگانی که نسخه پولی آنها در دسترس هستند، صرفا می توانند نقش آزمایش و تجربه داشته باشند ولی برای یک کار تخصصی اصلا مناسب نیستند.

خرید اینترنتی با موبایل

امکانات و ابزارها

وقتی سری به فروشگاه های آنلاین می زنید، هرچقدر امکانات و ابزارهای تسهیل گری در دسترس تان باشد، باعث می شود تا ضمن راحتی در انجام کارها، حس تعلق بیشتری داشته باشید. امکاناتی مانند اطلاع از تاریخ فروش یا موجود بودن، نمایش نمودار قیمت، نظرات و تعامل کاربران، مشاهده مسیر ارسال کالا و پروفایل کاربری و غیره می تواند به ویژگی هایی کمک کند که به آن توجه به کاربر گفته می شود. در واقع هرچقدر ویژگی های بیشتری در یک قالب وجود داشته باشد، مشتریان از حس بهتری برخوردار خواهند بود.

شخصی سازی قالب

سلایق شما در صفحه آرایی برگه های سایت چیزی است که می تواند جایگاه یک طراح قالب را در اختیارتان قرار دهد. همینطور این شما هستید که در تعامل با افراد مختلف از نیازها و خصوصیات رفتاری شان مطلع هستید، پس باید بتوانید بهترین سازگاری را برای شان به وجود آورید. این به شما کمک می کند تا برای کاربران تان خاص تر و حرفه ای تر به نظر بیایید.

پشتیبانی و بروزرسانی های منظم

با خرید یک محصول، تعهدات فروشنده به شکل جدی تری آغاز می شود. قالب های وردپرسی نیاز به بروزرسانی دارند و باید دائما بروزرسانی شوند تا از خطاها و رخنه های امنیتی جلوگیری شود. به عنوان مثال با ارتقا هسته وردپرس و روی کارآمدن افزونه های جدید، لازم است تا کارایی و سازگاری تم نیز همگام با متدهای روز باشد. باگ ها و خطاهای گزارش شده با هر آپدیت توسط توسعه دهندگان برطرف می شود که نشان از ارزش یک قالب با کیفیت دارد.

پشتیبانی از زبان فارسی

قالب های خارجی توسط توسعه دهندگان داخلی ترجمه می شوند تا مناسب استفاده کاربران باشند. کیفیت فنی و تخصصی ترجمه ها نکته بسیار حیاتی است که می تواند مسیر درک پیام ها و توضیحات مربوط به تنظیمات را به کلی تغییر دهد. همینطور نحوه چیدمان المان ها و نوشته ها که از راست به چپ است، باید بدرستی برای نمایش در هر ابعادی صورت پذیرد. در پیش نمایش قالب ها می توان از این موضوع اطمینان پیدا کرد.

معرفی قالب وودمارت  WoodMart– بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

وودمارت را می توان به عنوان بهترین و پرفروش ترین قالب فروشگاهی دانست که ویژگی های گفته شده، تنها بخشی از خصوصیات منحصر بفرد این تم بی نظیر است. مهم تر از همه اینکه برای دستگاه های تلفن همراه به اپلیکیشن اختصاصی فروشگاه آنلاین نیز دسترسی خواهید داشت. این ویژگی فوق العاده که به صورت native ارایه می شود، مشتریان شما را با یک فروشگاه همه فن حریف مواجه می کند.

می توانید آموزش وودمارت را به صورت امع از ژاکت دریافت کنید.

ویژگی های قالب وودمارت –  WoodMart

قالب فروشگاهی وودمارت قابلیت ها و امکانات بی شماری دارد که شما را در برابر مشتریان تان سربلند می سازد. در اینجا با هم به بررسی قابلیت های شاخص این تم می پردازیم.

مجموعه ای کامل از دموهای کاربردی و زیبا

نمایش وودمارت

سلیقه های مختلف برای هر نوع کاربری. بسته به نوع تجارتی که به مدیریت آن مشغول هستید، مشتریان شما می توانند لذت یک جستجوی بی نظیر را تجربه کنند. با تنوع در طراحی و چیدمان محصولات، قادر هستید ویترین متفاوتی را در سایت فروشگاه تان داشته باشید.

امکاناتی به وسعت همه خواست ها

پشتیبانی صفحه ساز با وودمارت

قالب وودمارت به گونه ای توسعه یافته است که شما را از نصب افزونه های متعدد بی نیاز می کند. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست برای هر خواسته ای، از پلاگین های مختلف استفاده کنید. ویژگی های موجود در تم هایی که تا این حد به جزئیات توجه می کنند، به بهینه بودن کدهای داخلی سایت بیشترین کمک را می رسانند.

کدنویسی بهینه و سئو فرندلی

سرعت سایت با وودمارت

یکی از بهترین و تمیز ترین کدنویسی های سایت های فروشگاهی را با قالب وودمارت تجربه خواهید کرد. کدهای js و css در صفحاتی اجرا می شوند که به آنها نیاز است و این بر روی سرعت بارگذاری بیشتر تاثیر دارد. توسعه دهندگان وودمارت با آخرین بروزرسانی های گوگل، قالب را همگام کرده اند تا در آزمون های  core web vitals  سربلند باشید.

طراحی واکنشگرا و سازگار با هر صفحه نمایش

طراحی واکنشگرا وودمارت

یکی دیگر از قابلیت های شگفت آور وودمارت این است که می توانید برای تمام صفحات سایت تان، نسخه موبایل و دسکتاپ جداگانه طراحی نمایید. سایت هایی که بیشترین توجه را به نمایش موبایل دارند و با دستگاه های مختلف بهینه ترین تصویر را ارایه می کنند، از جایگاه بالاتری در کنار محتوای با کیفیت و تجربه کاربری بالا برخوردار هستند.

پشتیبانی از ویژگی چند فروشندگی

افزونه های وودمارت

اگر تجارت شما با فروشندگان مختلف سروکار دارد، قالب وودمارت با کمک افزونه قدرتمند دکان، یک مارکت پلیس بی نقص را در اختیارتان قرار می دهد. دکان به تنهایی از امکانات منحصر بفرد زیادی پشتیبانی می کند که خود به تنهایی یک فروشگاه مستقل است.

پنل تنظیمات و پیکربندی های وودمارت

کتابخانه قالب وودمارت

سفارشی سازی تا بی نهایت. قالب فروشگاهی وودمارت مجهز به قدرتمند ترین بخش مدیریت سایت است تا جاییکه به جزئی ترین بخش ها و ویژگی ها توجه شده است. با وودمارت هرگونه سفارشی سازی که نیاز دارید را با پنل تنظیمات این تم رویایی انجام دهید.

پیشرفته ترین هدرساز در وردپرس

هدرساز وودمارت

قالب وودمارت دارای هدر ساز پیشرفته ای است که آن را در میان سایر تم ها متمایز ساخته. استفاده از الگوهای پیشفرض و جانمایی هر تعداد ابزار کاربردی که برای یک سربرگ حرفه ای نیاز دارید، در هدرساز وودمارت در دسترس شماست.

بروزرسانی، مستقیم از پنل وردپرس

نصب وودمارت

با نصب افزونه بروزرسان ژاکت، آپدیت قالب وودمارت را می توانید از بخش پلاگین ها انجام دهید. به محض در دسترس قرار گرفتن هر نسخه، ضمن اطلاع از طریق ایمیل و صفحه پرزنت محصول، اعلان مربوط به بروزرسانی را خواهید داشت.

جمع بندی با قالب وودمارت

محبوبیت و حفظ اعتبار یک برند ساده به دست نمی آید، اما حفظ آن از ساختنش سخت تر است. برند وودمارت در بازار ایران امتحان خود را به عنوان یکی از پرچم داران قالب های فروشگاهی پس داده است و این مشتریان راضی هستند که گواه بر تداوم بروز رسانی و عرضه یک تم موفق هستند.

کسب و کارهای آنلاینی که به وودمارت اعتماد داشته اند، لذت یک خرید تمام عیار را به مخاطبین شان هدیه کرده اند. به لطف ویژگی های اختصاصی این قالب بوده که بسیاری از سایت های فروشگاهی راه اندازی شده اند و افراد بسیاری تصمیم به تبدیل تجارت سنتی به آنلاین گرفته اند.

قالب فروشگاهی وودمارت از ویژگی های بسیاری برخوردار است و امکانات آن بهترین خدمات را به مخاطبین و مشتریان تان ارایه می کنند. هرچقدر بیشتر به نیازهای جاری و پیش روی افراد توجه داشته باشید، تجربه کاربری بی نظیری را بدست خواهید آورد. عاملی که جزو مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی به حساب آمده و در کنار شاخص های دیگر، یک فروشگاه بزرگ و تمام عیار را به مشتریان اش هدیه می کند.

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *