Retry
بهترین قالب وردپرس کدام است

با وجود بیش از 10.000 قالب وردپرس حرفه ای که بسیاری از آن‌ها نیز راستچین و فارسی سازی شده اند، انتخاب بهترین قالب وردپرس برای کاربرانی که تازه با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شده اند، کاری نسبتا دشوار خواهد بود. که امروزه با وجود سایت های معتبری که انواع خدمات وردپرس را ارائه می دهند به راحتی می توانید بهترین قالب را برای سایت خود انتخاب کنید . در همایش ها، کلاس های آموزش وردپرس و حتی در مهمانی ها همواره با افرادی مواجه می شوم که فقط یک سوال دارند، “بهترین قالب وردپرس برای راه اندازی انواع سایت ها توسط وردپرس فارسی کدام است؟” به نظر شما می توان یک قالب وردپرسی را به عنوان بهترین قالب چندمنظوره وردپرسی معرفی کرد؟ یا شاید بهتر باشد این سوال را به چند بخش تقسیم کنیم و به سوالات زیر به طور مجزا پاسخ دهیم؟

  • بهترین قالب وردپرس از نظر سئو کدام است؟
  • بهترین قالب چندمنظوره وردپرس کدام است؟
  • قالب وردپرس حرفه ای چه مشخصاتی دارد؟
  • سریعترین قالب وردپرس کدام قالب است؟

دراین مقاله علاوه بر معرفی بهترین پوسته های رایگان وردپرس، به شما بهترین قالب وردپرس که می‌توانید از ژاکت هم تهیه کنید معرفی می‌کنیم.

در انتخاب بهترین قالب وردپرس باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

وردپرس برای طراحی سایت در زمینه های مختلف کاربرد دارد و هر محتوایی را می تواند در خود جای دهد. این قالب سایت وردپرس است که محتوای سایت شما را کامل می کند و به آن هویت می بخشد. پس به عنوان مثال اگر یک سایت خبری دارید، باید مراقب باشید تا محتوای شما در قالبی نمایش داده شود که از خوانایی لازم برخوردار باشد. همچنین بسیاری از قالب های وردپرسی از امکانات متعددی برخوردار هستند که در مواردی ممکن است این امکانات به خوبی کدنویسی نشده باشد و از سازگاری کافی با سایر افزونه های وردپرس برخوردار نباشد یا حتی به تنهایی دلیل کاهش سرعت سایت وردپرسی شما باشد.

برای مثال در سال‌های اخیر بسیاری از افراد به فروش دوره و اطلاعات روی آورده‌اند و سایت آموزشی راه‌اندازی کردند. سایت آموزشی باید دارای تمامی ویژگی‌هایی باشد که باعث می‌شود کاربر راحت‌تر بتواند آموزش‌های آنلاین را دنبال کند. به همین دلیل است که قالب آموزشی استادیار از پرفروش‌ترین قالب‌ آموزشی ژاکت است؛ تجربه کاربری راحت، سادگی  مینیمالیسم و سبک بودن از ویژگی‌های مهم این قالب است.

آموزش وردپرس

در این شرایط علاوه بر اینکه با محدودیت در استفاده از افزونه ها مواجه می شوید، با کاهش شدید رتبه سایت در گوگل نیز مواجه خواهید شد، چرا که گوگل سایت های آهسته را دوست ندارد! در این مقاله قصد داریم با بررسی دقیق و تخصصی قالب های وردپرسی و آشنایی با 9 مورد از روش های تشخیص بهترین یا به عبارت دیگر کاملترین قالب وردپرسی، به راحتی باتوجه به کسب و کار و انتظاراتمان، از انواع پوسته های وردپرس، بهترین قالب وردپرسی را انتخاب کنیم.

1- به دنبال سادگی باشید

وبسایت وردپرس

 

بسیاری از قالب های حرفه ای وردپرس با رنگ‌ها، انیمیشن ها و افکت های جذاب و پر جنب و جوش ادغام شده اند. ممکن است در موارد خاصی شما نیازمند استفاده از چنین قالب هایی باشید، اما در بسیاری از موارد به هیچ کدام از این پیچیدگی ها نیازی ندارید. به قول لئوناردو داوینچی: “سادگی نهایت پیچیدگی است”

صفحه اول گوگل را به یاد بیاورید. از رنگبندی های عجیب، افکت های انیمیشنی و جنب و جوش های متعدد هیچ خبری نیست. اما همین طراحی بی نهایت ساده به شما کمک می کند تا به راحتی به هدف خود که جستجو کردن است، برسید. هدف طراحی وب سایت این است که کاربران، اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند و صاحب سایت نیز به اهداف خود برسد. پس اگر یک قالب وردپرسی عالی است، اما برای پاسخگویی به نیاز کاربر شما مناسب نیست، به سرعت از آن چشم پوشی کنید و دنبال گزینه بعد بروید.

2- قالب ریسپانسیو را جدی بگیرید

قالب ریسپانسیو وردپرس

قالب ریسپانسیو یا قالب واکنشگرا به پوسته ای گفته می شود که در صفحه نمایش دستگاه های مختلف اعم از موبایل، تبلت و رایانه، به خوبی قابل مشاهده است و باتوجه به ابعاد صفحه نمایش، موقعیت بخش های مختلف قالب تغییر کرده و همواره بهترین تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان سایت شما فراهم می کنند.

امروزه قالب ریسپانسیو فارسی و راستچین در مارکت های مختلف از جمله ژاکت قابل دسترسی است و نه تنها به عنوان یک فاکتور ضروری هنگام انتخاب بهترین پوسته وردپرس به شمار می رود، بلکه جزو فاکتورهای مهم گوگل برای سایت است.

چطور تشخیص دهیم یک قالب ریسپانسیو است؟

ساده ترین روش تشخیص ریسپانسیو بودن قالب، تغییر ابعاد پنجره مرورگر هنگام مشاهده پیش نمایش قالب است. چنانچه موقعیت محتوای قالب با تغییر ابعاد مرورگر تغییر کرد و همواره از خوانایی و دسترس پذیری لازم برخوردار بود، یعنی قالب ریسپانسیو است. همچنین شما می توانید از ابزار گوگل برای تست سازگاری صفحات وب در موبایل نیز کمک بگیرید. برای تست صفحات سایت در موبایل کافیست در ابزار Mobile Friendly Test آدرس یکی از صفحات پیش نمایش قالب موردنظر را وارد کنید و خطاهای احتمالی که به رنگ قرمز نمایش داده می شود را بررسی کنید.

3- سازگاری با انواع مرورگرها

قالب های وردپرس سازگار با انواع مرورگرها

امروزه کاربران با استفاده از مرورگرهای مختلف به وب گردی می پردازند و همین تنوع در مرورگر موجب شده است تا بسیاری از قالب های حرفه ای وردپرس نیز با مرورگرهای مختلف تست شوند و از سازگاری کامل با انواع مرورگرهای رایانه ای و موبایلی برخوردار باشند. با این حال اگر قالبی که قصد انتخاب آن را دارید یک قالب ایرانی است یا به تازگی منتشر شده است، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مرورگرهای مختلف به مشاهده پیش نمایش آن بپردازید تا مطمئن شوید قالب از سازگاری کامل در انواع مرورگرها برخوردار است.

4- سازگاری با افزونه های ضروری وردپرس

وردپرس

افزونه های حرفه ای وردپرس مهمترین مزیت این سیستم مدیریت محتوا در مقایسه با سایر CMS ها به شمار می روند. تعداد بسیاری افزونه وردپرس به شما این امکان را می دهند تا به راحتی قابلیت های بیشتری را به هسته وردپرس اضافه کنید و همین مساله موجب می شود تا هنگام انتخاب بهترین قالب وردپرس نیز به سازگار پذیری قالب وردپرس با محبوب ترین افزونه های وردپرس توجه ویژه ای داشته باشید.

افزونه های حرفه ای وردپرس همچون افزونه فرم ساز گرویتی فرم، افزونه یواست سئو، افزونه افزایش سرعت وردپرس  WP Rocket از جمله افزونه هایی هستند که هر قالب وردپرسی باید به خوبی از آنها پشتیبانی کند و در توضیحات معرفی قالب به این مورد اشاره شده باشد (در صورتی که از سازگارپذیری بهترین افزونه های وردپرس با قالب موردنظر اطمینان ندارید توصیه میکنیم پیش از خرید قالب این مورد را از توسعه دهنده قالب سوال کنید)

 

بیشتر بخوانید: افزونه های کاربردی وردپرس در سال 2022

 

5- قالب دو زبانه وردپرس

قالب دو زبانه وردپرس

بسیاری از سایت های وردپرسی در زبانی به جز زبان انگلیسی هستند و احتمالا شما که در حال مطالعه این مطلب هستید نیز قصد راه اندازی سایت وردپرسی به زبان فارسی، یک سایت دو زبانه وردپرس و یا حتی سایت چند زبانه وردپرس را دارید که یکی از زبان ها، فارسی است.

در این شرایط لازم است هنگام انتخاب قالب وردپرس به پشتیبانی آن از زبان فارسی توجه کنید و عبارتی همچون RTL Compatible را در مشخصات قالب جستجو کنید. خوشبختانه ژاکت به عنوان بزرگترین منبع برای انتخاب قالب فارسی وردپرس به شما این امکان را می دهد تا بهترین قالب های فارسی و راست چین وردپرس را با اطمینان از اورجینال بودن محصولات با قیمت هایی بسیار کمتر از مارکت های جهانی تهیه کنید. افزونه چندزبانه کردن سایت می تواند در این خصوص به شما کمک کند.

6- صفحه سازهای وردپرس

تمامی افزونه های صفحه ساز وردپرس که در اغلب موارد به صورت افزونه های مجزا نیز منتشر می شوند، بسیاری از قالب های حرفه ای وردپرس را همراهی می کنند. صفحه سازها به شما این امکان را می دهند تا به راحتی با کشیدن و رها کردن موضوعات مختلف داخل یک صفحه، اسکلت سایت خود را مشخص کرده و بدون درسرهای کدنویسی، صفحات سایت خود را طراحی کنید.

هنگام انتخاب هریک از صفحه سازها اصل اول یعنی سادگی را فراموش نکنید چرا که گاهی اوقات افزونه های صفحه ساز وردپرس کدهای بسیار زیادی را در صفحات سایت شما فراخوانی می کنند و باعث کاهش سرعت سایت می شوند.

قالب های مجهز به صفحه ساز را می توان برای راه اندازی انواع سایت از جمله فروشگاهی، شرکتی، خبری، شخصی و … مورد استفاده قرار داد و به همین علت نیز اغلب قالب های مجهز به صفحه ساز، قالب چندمنظوره وردپرسی نامگذاری می شوند.

این روزها صفحه ساز المنتور یکی از بهترین صفحه سازهای وردپرس به شمار می رود و برخی قالب ها اعم از قالب فلت سام با صفحه ساز اختصاصی Fusion Builder و قالب انفولد با صفحه ساز اختصاصی Avia Builder در دسته بهترین قالب چند منظوره وردپرس، مجهز به صفحه ساز حرفه ای قرار می گیرند.

7- بهینه شده برای گوگل

سفارش خدمات وردپرس

بهترین قالب وردپرس برای سئو، قالبی است که به بهترین نحو و با رعایت اصول سئو، کدهای HTML را در خود جای داده باشد. توجه به این اصول، مهمترین فاکتور سئو یعنی سرعت را نیز شامل می شود و هنگامی که یک قالب برای گوگل بهینه شده باشد، می توان انتظار داشت از سرعت خوبی نیز برخوردار باشد.

توجه به سئوی قالب وردپرس آنقدر مهم است که بسیاری از توسعه دهندگان در توضیحات محصول خود به این مورد اشاره می کنند و از آنجا که بررسی قالب وردپرس با سئوی خوب برای یک کاربر مبتدی دشوار است، می توانید از سرویس های آنلاینی همچون W3C Markup Validation برای بررسی سئوی قالب وردپرس و انتخاب سریع ترین قالب وردپرس کمک بگیرید.

نکته: ابزار W3C ممکن است هشدارهای بسیاری را هنگام بررسی قالب به شما نشان دهد. با کمی دقت می توانید متوجه شوید کدامیک از هشدارها مهم هستند و کدامیک را نباید جدی بگیرید!

8- پشتیبانی و خدمات پس از فروش

حتی بهترین قالب های رایگان وردپرس نیز پشتیبانی ندارند و اگر قصد دارید برای کسب و کار خود یک قالب انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم سراغ قالب های رایگان نروید، چرا که بالاخره ممکن است در بخشی نیازمند کمک و راهنمایی سازنده محصول باشید و این راهنمایی در قالب های رایگان وجود ندارد.

پس برای بهره مندی از خدمات پشتیبانی، بهتر است قالبی را انتخاب کنید که دارای فایل راهنمای کاملی باشد و از پاسخگویی فروشنده محصول نیز اطمینان داشته باشید.

اگر قالب موردنظر خود را از ژاکت تهیه می کنید، این اطمینان به شما داده می شود که به مدت 6 ماه از پشتیبانی تضمین شده ژاکت بهره مند خواهید بود و در صورت مواجهه با مشکل در عملکرد قالب، می توانید سوال خود را برای فروشنده محصول ارسال کرده و در کمتر از 48 ساعت پاسخ را دریافت کنید.

9- از تجربیات دیگران استفاده کنید

تا وقتی یک قالب را نخریده اید، صرفا به مشاهدات اولیه و گفته های سازنده محصول اعتماد می‌کنید، اما به عنوان آخرین توصیه پیش از انتخاب قالب حرفه ای وردپرس از شما می خواهیم تا به نظرات خریداران قبلی نیز توجه کنید. در مارکت های جهانی از جمله تم فارست و مارکت های ایرانی همچون ژاکت، دیدگاه کاربران قابل مشاهده است و کاربرانی که خریدار محصول هستند، با یک نشان ویژه از سایر کاربران تفکیک شده اند. دیدگاه این دسته از کاربران را پیش از انتخاب نهایی محصول بررسی کنید و به مدال ها و امتیازات محصول نیز توجه داشته باشید.

نکته: همواره هر محصولی ممکن است دیدگاه مخالف نیز داشته باشد و مورد رضایت یک یا چند خریدار نباشد. اگر مشاهده کردید اکثریت دیدگاه های یک محصول با نارضایتی همراه است، می باید آن محصول را از لیست انتخاب های خود حذف کنید و صرفا به یک یا دو مورد نارضایتی بسنده نکنید.

چنانچه با توجه به همه موارد فوق، هنوز بین انتخاب از میان چند محصول شک دارید، بررسی امتیازات فروشنده و دارا بودن مدال پشتیبانی سریع در ژاکت از جمله مواردی هستند که می توانند به شما در انتخاب بهترین قالب وردپرسی کمک کنند.

سریعترین قالب وردپرس ژاکت

معرفی بهترین قالب های وردپرس

برای شناختن بهترین قالب وردپرس باید ویژگی آن‌ها و کاربردشان را بدانیم، ما اینجا لیستی از محبوب‌ترین قالب‌های وردپرسی را داریم که با بیان ویژگی‌ها و کاربردهایشان انتخاب را برای شما تا حد زیادی آسان‌تر می‌کند.

  • قالب چندمنظوره دیوی (Divi)
  • قالب چندمنظوره آسترا پرو (Astra Pro)
  • قالب آوادا (Avada)
  • قالب چندمنظوره انفولد (Enfold)
  • قالب اولترا (Ultra)
  • قالب اوشن (OceanWP)
  • قالب هستیا (Hestia)
  • قالب چندمنظوره سالینت (Salient)
  • قالب فروشگاهی گویا (Goya)
  • قالب فلت سام (Flatsome)
  • قالب چند منظوره ژوپیتر (Jupiter X)
  • قالب سون (The 7)
  • قالب استادیار (Studiare)
  • قالب چندمنظوره فلاکس (Phlox Pro)
  • قالب چندمنظوره جناح (Jannah)
  • قالب چندمنظوره هاب (Hub)
  • قالب فروشگاهی وودمارت (WoodMart)
  • قالب فروشگاهی باکالا (bakala)
  • قالب فروشگاهی دیجی لند (digiland)
  • قالب آموزشی استادیار (Studiare)
  • قالب فروشگاهی ایران کالا (Irankala)

۱- قالب چند منظوره Divi

قالب وردپرس دیوی

Divi یک قالب چند منظوره برای طراحی سایت های مختلف است که در آن مجموعه گسترده ای از الگو ها و المان های از پیش ساخته شده وجود دارد که می‌تواند روند ایجاد وب‌سایت شما را سرعت بخشد. این قالب، یک قالب چند منظوره و زیبا با امکانات فراوان است که به شما اجازه می دهد تا بدون دانش کدنویسی، وب سایت های مختلفی را طراحی کنید. هر طرح و عنصری در این قالب، کاملاً ریسپانسیو و پاسخگو است و در هر دستگاهی خوب به نظر می رسد. اگرچه قالب Divi ممکن است کامل ترین قالب موجود در بازار نباشد، اما بسیار کاربرپسند است و ابزارها و ویژگی‌های کافی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر طرحی را در سایت خود پیاده سازی کنید. این قالب دارای صفحه ساز قدرتمندی است که با کشیدن و رها کردن المان ها، می توانید صفحات دلخواه خود را بسازید و تنظیمات آن ها را تغییر دهید. همچنین این قالب دارای بیش از 600 الگو، 81 دمو فارسی، 120 المان طراحی، ویرایشگر هدر و فوتر، فرم ساز، مگامنو، نمودار، تایمر، گالری، اسلایدر و غیره می باشد.

 

۲- قالب چند منظوره آسترا پرو Astra pro

قالب وردپرس آسترا

قالب آسترا پرو (Astra Pro) یک قالب چندمنظوره و فروشگاهی برای وردپرس است. این قالب به سرعت به یکی از موفق‌ترین قالب‌های وردپرس تبدیل شده است و به کاربر حق انتخاب بی‌ نهایت داده و با صفحه سازهای محبوبی مانند المنتور سازگار است.

ویژگی‌های قالب آسترا عبارتند از:

  • سبک‌بودن و سرعت بالا: قالب آسترا پرو با استفاده از کدهای استاندارد و بهینه، عملکرد وب‌سایت را بهبود می‌بخشد و زمان بارگذاری صفحات را کاهش می‌دهد.
  • طراحی ریسپانسیو: قالب آسترا پرو به‌گونه‌ای طراحی شده است که اندازه صفحات وب سایت را با توجه به اندازه و نوع دستگاه‌های مختلف تنظیم می‌کند و تجربه کاربری خوبی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.
  • تنظیمات جامع سفارشی: قالب آسترا پرو امکان شخصی‌سازی وب سایت را با استفاده از کنترل پنل تنظیمات فراهم می‌کند. می‌توانید رنگ، فونت، پس‌زمینه، هدر، فوتر، سایدبار و عناصر دیگر را به دلخواه خود تغییر دهید.
  • سازگاری با افزونه‌های مختلف وردپرس: قالب آسترا پرو با اغلب افزونه‌های وردپرس سازگار است و می‌توانید از امکانات آن‌ها برای بهبود وب سایت خود استفاده کنید. به‌خصوص
  • افزونه‌های صفحه‌ساز مثل المنتور، ویژوال کامپوزر و دیوی بیلدر.
  • کتابخانه وب‌سایت‌های آماده: قالب آسترا پرو دارای بیش از 100 وب‌سایت آماده است که می‌توانید با یک کلیک درون‌ریزی کنید و از آن‌ها به‌عنوان الگو برای وب سایت خود استفاده کنید. این وب‌سایت‌ها برای انواع مختلف وب سایت‌ها مانند فروشگاهی، آموزشی، خبری، شخصی و غیره طراحی شده‌اند.

نکته منحصر به فرد در مورد این قالب این است که یک نسخه رایگان را نیز ارائه می دهد و در حال حاضر گزینه های اساسی برای داشتن یک سایت فوق العاده را در اختیار شما قرار می دهد، به محض اینکه بخواهید می‌توانید آن را ارتقا دهید و به یک کتابخانه طراحی بزرگ دسترسی پیدا کنید.

۳- قالب آوادا

قالب وردپرس آوادا

قالب آوادا یکی از پرفروش ترین قالب ها بوده و می توان آن را به عنوان یک قالب پرکاربرد در نظر گرفت. این قالب، یک قالب چند منظوره و حرفه ای است که می توانید با آن هر نوع وب سایتی را طراحی کنید. قالب آوادا دارای صدها گزینه سفارشی سازی مختلف و طیف گسترده ای از قالب های پشتیبانی شده است. این قالب دارای پایگاه کاربری بزرگی است، اکثر افزونه ها با آن ادغام می شوند و همچنین در صورت بروز مشکل، می‌توانید از تیم پشتیبانی این قالب کمک بگیرید. قالب آوادا دارای بیش از 600 الگو، 81 دمو فارسی، 120 المان طراحی، صفحه ساز هوشمند، هدر ساز، فوتر ساز، فرم ساز، بهینه سازی هوشمند و افزونه های پرمیومی می باشد. این قالب پرفروش ترین قالب وردپرس در جهان است و برای عملکرد سریع و بهینه طراحی شده است.

۴- قالب Enfold

قالب وردپرس انفولد

قالب انفولد توسط یک توسعه دهنده ی معروف به نام Kriesi ایجاد شده است. او یکی از اولین افرادی است که در بازار جهانی Themeforest حضور داشته است.  شما می توانید از 35 نسخه نمایشی این قالب، قبل از انجام هرگونه تغییرات در طراحی سایت خود و برای مطابقت آن با نیازهای خود استفاده کرده و آن را آزمایش کنید.  این قالب دارای یک صفحه ساز اختصاصی است که این صفحه ساز ویژگی Drag & Drop را دارد و روند طراحی شما را سرعت می بخشد. همه این پیج در کنار هم حرفه ای ترین قالب وردپرس را پدید می‌آورد. قالب انفولد پرفروش ترین قالب وردپرس در جهان می باشد. این قالب دارای بیش از 20 دمو متنوع بوده که می توانید با یک کلیک نصب کنید و سایت خود را راه اندازی کنید.

با استفاده از این ویژگی ها شما به راحتی می توانید وب سایت خود را طراحی و پیاده سازی کنید. قالب انفولد یکی از بهترین قالب چند منظوره است و برای اغلب سایت ها مانند سایت های شرکتی، صفحه‌های فرود، سایت های شخصی و … مناسب است. این قالب به طور کامل با ووکامرس سازگاری دارد و شما می توانید یک سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید.

۵- قالب Ultra

قالب وردپرس اولترا

قالب Ultra یکی دیگر از قالب های پرکاربرد است که عملکرد سایت شما را تا حد زیادی گسترش می دهد و شما می توایند به راحتی سایت خود را ایجاد کنید. . این قالب به شما امکان می دهد تا با استفاده از صفحه ساز کشیدن و رها کردن، هر نوع وب سایتی را به سرعت و زیبایی بسازید. این قالب دارای بیش از 60 الگوی حرفه ای، 17 سبک هدر/صفحه، 6 گزینه پس زمینه هدر، 5 طرح بندی پست تکی و افزونه های پرمیومی می باشد. این قالب همچنین دارای پوسته ها و دمو های متنوعی است که می توانید با یک کلیک وارد کنید و سایت خود را شروع کنید. قالب Ultra با داشتن گزینه‌های طرح‌بندی هوشمند به شما کمک می کند تا به هر صفحه از سایت خود ظاهری منحصربه‌فرد و خاص ارائه بدهید. یکی دیگر از ویژگی های عالی این قالب به نام اسکرول سکشن ها شما را قادر می سازد تا عناصر مختلف را به صورت افقی و عمودی پیمایش و اسکرول کنید تا از این طریق به بازدیدکنندگان خود ظاهری مدرن و کاملاً منحصر به فرد از وب سایت خود ارائه دهید.

۶- قالب OceanWP

قالب وردپرس اقیانوس

قالب OceanWP یکی دیگر از قالب های کاربردی وردپرس است که دارای نسخه ی رایگان و پولی است. نسخه رایگان قالب هستیا از بهترین قالب های وردپرس فارسی رایگان بوده که می‌تواند تا حد زیادی نیاز شما را برطرف کند. این قالب دارای مجموعه ای قدرتمند از ویژگی ها و افزونه های مختلف است که به شما کمک می کند وب سایتی زیبا ایجاد کنید. این قالب از ووکامرس به طور کامل پشتیبانی می کند و به‌روزرسانی‌های مکرر را ارائه می دهد. این قابلیت ها و ویژگی ها یک راه عالی برای راه‌اندازی وب‌سایت شما است و هنگامی که احساس کردید به چیزی پیشرفته‌تر نیاز دارید، می‌توانید در هر زمان آن‌ها را ارتقا دهید.

این قالب منظوره وردپرس با سرعت بالا، طراحی زیبا، سازگاری با صفحه سازها و افزونه های مختلف، و امکانات فراوان می تواند برای انواع وب سایت ها مورد استفاده قرار گیرد. این قالب دارای بیش از 60 الگوی حرفه ای، 17 سبک هدر/صفحه، 6 گزینه پس زمینه هدر، 5 طرح بندی پست تکی و افزونه های پرمیوم است. این قالب همچنین دارای پوسته ها و دمو های متنوعی است که می توانید با یک کلیک وارد کنید و سایت خود را شروع کنید.

۷- قالب Hestia

قالب وردپرس hestia

قالب Hestia بهترین قالب رایگان وردپرس برای وب سایت های وردپرسی است. این قالب نسخه ی رایگان نیز دارد و نسخه ی پولی آن به طور کامل فارسی سازی شده است. این قالب با طیف گسترده ای از برنامه های افزودنی سازگار است و گزینه های در دسترس برای شما در هنگام طراحی وب سایت نامحدود است. با داشتن این قالب سفارشی سازی سایتتان ساده تر می شود و طیف گسترده‌ای از گزینه‌های طراحی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این قالب، یک قالب مدرن وردپرس و حرفه ای بوده که برای انواع وب سایت های خلاق، کوچک، شرکتی، آنلاین و تجاری مناسب است. این قالب،دارای طراحی یک صفحه ای چند منظوره، پاورقی ویجتی، صفحه وبلاگ/اخبار و ظاهری تمیز است. این قالب با افزونه های مختلف مانند Flat Parallax Slider, Photo Gallery, Travel Map و Elementor Page Builder سازگار است. این قالب واکنشگرا، بهینه سازی شده و از Material Kit برای طراحی استفاده می کند.

۸- قالب Salient

قالبSalient

قالب Salient یکی از قالب های چند منظوره موجود در بازار است و اگر فردی هستید که به دنبال عناصر طراحی مینیمالیستی و در عین حال قدرتمندی هستید که محتوا را در کانون توجه قرار دهد، این قالب گزینه عالی خواهد بود. با گسترش عملکرد این قالب شما برای طراحی صفحات عالی به هیچ کدنویسی نیاز نخواهید داشت. این قالب یک قالب چند منظوره وردپرس است که برای انواع وب سایت های خلاق، کسب و کار، فروشگاهی، نمونه کاری و غیره مناسب است. این قالب دارای صفحه ساز کشیدن و رها کردن، اسلایدرهای اختصاصی، المان های زیبا، پنل تنظیمات قدرتمند و افزونه های پرمیوم می باشد.

۹- قالب Goya

قالب Goya

اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک عالی هستید که محصولات شما را متمایز کند، قالب Goya برای شما مناسب خواهد بود. این قالب یک قالب وردپرس فروشگاهی مینیمالیستی، مدرن و کاملا واکنش گرا و ریسپانسیو است که با تمامی دستگاه ها از جمله کامپیوتر، موبایل، تبلت سازگاری دارد. قالب Goya دارای ویژگی‌های عالی مانند سبد خرید و پرداخت چند مرحله‌ای و … است که نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تا محصولات خاصی را به مشتریان خود بفروشید. با ارائه طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی، شما می توانید ظاهر این قالب را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید.

 

۱۰- قالب Flatsome

قالب وردپرس فلت سام

اگر به دنبال راهی ساده و در عین حال پیچیده برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود هستید، قالب فلت سام برای نیاز های شما مناسب است. این قالب تمام ویژگی های مهمی که برای طراحی یک سایت تجاری موفق به آن نیاز دارید را ارائه می دهد. این قالب دارای بیش از 70 المان از پیش ساخته شده است که شما می توانید با یک کلیک تمامی عناصر را به وب سایت خود وارد کنید. با استفاده از این قالب شما می توانید یک وب سایت کامل را بدون نیاز به لمس هیچگونه کدی ایجاد کنید.

۱۱- قالب Jupiter X

قالب وردپرس jupiter

قالب ژوپیتر (Jupiter X) با داشتن بیش از 28000 مشتری و رتبه رضایت فوق العاده، یک قالب بی نظیر است. اگر می خواهید نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید و یا اطلاعات مختلف را به شیوه ای زیبا در سایت خود نمایش دهید این قالب بسیار کاربردی خواهد بود. عناصر مختلفی برای هدر و فوتر وجود دارد که با ترکیب آن‌ها می توانید جلوه‌ای منحصر به فرد برای سایت خود ایجاد کنید. با استفاده از قالب ژوپیتر، شما به بیش از 150 دموی از پیش ساخته شده دسترسی خواهید داشت و به سادگی می‌توانید با ویرایشگر ویژوال سربرگ و فوتر سایت خود را طراحی کنید.

۱۲- قالب The7

قالب The7

قالب The7 یک قالب قابل تنظیم و سفارشی سازی است. این قالب با افزونه المنتور سازگار است و دارای ده ها عنصر از پیش ساخته شده است که به شما امکان می دهد هدر سفارشی، عنوان صفحه، فوتر، بایگانی و بسیاری موارد دیگر را ایجاد کنید. با پشتیبانی از انواع محتوای اصلی مانند نمونه کارها، اسلاید، آلبوم های رسانه ای، توصیفات و بسیاری دیگر، می توانید مطمئن باشید که محتوای صفحه شما به خوبی قابل مدیریت است و ظاهری عالی خواهد داشت.

۱۳- قالب Education

 قالب Education

اگر به دنبال راه حلی برای ایجاد یک پلتفرم آموزشی در مدت زمان نسبتاً کوتاهی هستید و بودجه کمی دارید، می توانید از قالب آموزشی استفاده کنید. این قالب به شما این امکان را می دهد که دوره های خود را به کاربران ارائه دهید و برای آن ها این امکان را ارائه دهید که این دوره ها را به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه ای داشته باشند. این قالب با پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از افزونه‌های محبوب می تواند به شما کمک کند تا آموزش های خود را به خوبی به کاربران ارائه داده و روند پیشرفت ان ها را از طریق یک داشبورد حرفه ای به آن ها نمایش دهید.

۱۴- قالب Authority Pro
قالب Authority Pro

Authority Pro قالبی است که تمامی ابزارهای مورد نیاز برای طراحی یک وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد تا خدمات خود را به کارآمدترین شکل ممکن تبلیغ کنید. این قالب یکی از بهترین قالب های وردپرس فارسی رایگان برای سایت وردپرس است. شما می توانید این قالب را تنها با یک کلیک راه اندازی کنید. این قالب با ویرایشگر بلوک گوتنبرگ بسیار سازگار خواهد بود. این قالب با ووکامرس سازگار است و راه اندازی فروشگاه را بدون هیچ هزینه ای آسان می کند. با توجه به طراحی و رابط کابری مینیمال و مجموعه محدودی از ویژگی ها، یادگیری آن کار بسیار راحتی است و می توانید روی مهم ترین چیز تمرکز کنید.

۱۵- Phlox Pro

قالب وردپرس Phlox Pro

قالب فلوکس (Phlox) از المنتور و ویژوال کامپوزر به طور کامل پشتیبانی می کند و شما می‌توانید با ابزارهای مختلف وب سایت خود را راه اندازی کنید. این قالب دارای بیش از 80 الگوی آماده برای استفاده و بیش از 160 المان است و به شما کنترل لازم برای ساخت صفحات خیره کننده ای را ارائه می دهد. این قالب به شما این امکان را ارائه می دهد که بازدیدکنندگان را به وب سایت خوذ جذب کنید. با استفاده از طیف وسیعی از المان های مختلف در هدر، فوتر می توانید یک وب سایت بسیار زیبا ایجاد کنید. این قالب از ووکامرس به طور کامل پشتیبانی می کند و به همین دلیل شما می‌توانید یک سایت چند منظوره ایجاد کنید که متناسب با هر نیازی باشد. قالب فلوکس می تواند برای انواع سایت های شرکتی، شخصی، فروشگاهی، وبلاگی، نمونه کاری و غیره مورد استفاده قرار گیرد. این قالب همچنین دارای افزونه های پرمیومی مانند المنتور پرو، ویژوال کامپوزر، رولووشن اسلایدر، لایر اسلایدر و غیره می باشد.

۱۶- قالب Hub

قالب Hub

قالب هاب (hub) یکی دیگر از قالب های وردپرس معروف بوده که دارای مجموعه‌ای گسترده از المان های طراحی بوده و بیش از 600 بخش از پیش ساخته شده ارائه می دهد. این قالب با داشتن امکانات و ویژگی های مختلف، تجربه لذت بخشی را هنگام کار برای شما فراهم می کند. قالب Hub یک قالب چند منظوره است که با عملکرد بالا، صفحه ساز پیشرفته و ویژگی های منحصر بفرد طراحی شده است. این قالب دارای بیش از 600 الگو، 60 دمو و 100 صفحه داخلی است که می توانید با چند کلیک ساده نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب با افزونه های مختلف مانند ووکامرس، المنتور، ویژوال کامپوزر و گوتنبرگ سازگار است و شما را قادر می سازد تا وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، خبری، وبلاگی، نمونه کاری و غیره بسازید. با در نظر گرفتن عملکرد آن، می توانید مطمئن باشید که بازدیدکنندگان یک وب سایت سریع و در عین حال کاربردی را تجربه خواهند کرد.

۱۷- قالب Jannah

قالب Jannah

اگر به دنبال یک قالب وردپرس عالی هستید تا بتوانید با استفاده از آن اخبار یا اطلاعات خود را به شیوه ای خیره کننده و بدون حواس پرتی به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید، قالب جنه بسیار مفید خواهد بود .قالب جنه یک قالب خبری و مجله ای وردپرس است که دارای طراحی زیبا، بهینه سازی شده، تنظیمات حرفه ای و سازگاری با افزونه های مختلف می باشد. این قالب با ارائه ی ویژگی های مفید مانند ویجت‌های اسنپ چت و افزونه اینستاگرام که اشتراک‌گذاری محتوای اجتماعی را آسان می‌کند، راه‌حلی عالی برای شماست. قالب جنه دارای 26 دمو متنوع است که می توانید با یک کلیک نصب کنید و سایت خود را راه اندازی کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از صفحه ساز قدرتمند این قالب، صفحات دلخواه خود را بسازید و طرح بندی آن ها را تغییر دهید.

جالب است بدانید که این قالب همراه با یک سوئیچ برای مخاطبان شما ارائه می‌شود تا آن ها بتوانند سایت را به حالتی که می خواهند تبدیل کنند و کارایی را بهبود دهند. این ویژگی به خصوص برای سایت های خبری و یا مجله های آنلاین بسیار کاربردی است و زمان صرف شده در سایت و سهولت در خواندن مطالب را بهبود می بخشد.

۱۸- قالب فروشگاهی WoodMart

قالب woodmart

قالب وودمارت (WoodMart) یک قالب فروشگاهی وردپرس است. این قالب برای طراحی فروشگاه های آنلاین و سایت های تجاری مناسب بوده و ویژگی‌ های متعددی برای ایجاد یک تجربه خرید آسان و حرفه ‌ای برای کاربران فراهم می‌کند. قالب وودمارت با استفاده از طراحی بصری زیبا و مدرن، انعطاف‌پذیری بالا و امکانات فراوان، امکان ساخت فروشگاه آنلاین حرفه‌ای را برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم می‌کند.

برخی از مهم ترین ویژگی‌های وودمارت عبارتند از:

  •  سازگاری با المنتور و ویژوال کامپوزر، که به شما امکان ساخت صفحات به‌صورت کشیدن و رها کردن (Drag and drop)، بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی را می‌دهد.
  • دارای بیش از 80 دموی حرفه‌ ای که با یک کلیک قابل نصب هستند و به شما در راه‌اندازی وب‌سایت خود کمک می‌کنند.
  • قابلیت سفارشی‌سازی بالا، از جمله انتخاب بین 4 فونت فارسی محبوب.
  • پشتیبانی از افزونه‌های مختلف ووکامرس برای ایجاد فروشگاه آنلاین شما.
  •  قابلیت استفاده از اسلایدرهای پیشرفته و ابزارهای صفحه‌ساز جهت نمایش کالاها و محصولات شما به شکل جذاب.

۱۹- قالب باکالا

قالب باکالا (bakala) یک قالب فروشگاهی حرفه‌ای و کارآمد برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. این قالب از ویژگی‌ها و امکانات قدرتمندی برخوردار است که به شما کمک می‌کند یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای و موفق راه‌اندازی کنید.

ویژگی‌های قالب باکالا عبارتند از:

  • طراحی زیبا و حرفه‌ای: قالب باکالا با طراحی مدرن و زیبا، به فروشگاه شما ظاهری حرفه‌ای و جذاب می‌بخشد.
  • سازگاری با ووکامرس: باکالا به طور کامل با افزونه ووکامرس سازگار است و امکانات فروشگاهی شامل مدیریت محصولات، سبد خرید، پرداخت آنلاین و مدیریت سفارشات را فراهم می‌کند.
  • پنل مدیریت قدرتمند: با استفاده از پنل مدیریت قالب باکالا، شما می‌توانید به راحتی تنظیمات و سفارشی‌سازی‌های مورد نیاز خود را انجام دهید.
    طراحی واکنش‌گرا: قالب باکالا به طور کامل واکنش‌گرا است و بر روی تمامی دستگاه‌ها و صفحات نمایش متناسب با اندازه صفحه نمایش قرار می‌گیرد.
  • کدنویسی بهینه: با استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی، قالب باکالا به شما کمک می‌کند تا در موتورهای جستجو بهتر دیده شوید و رتبه بهتری کسب کنید.

با استفاده از قالب باکالا، شما می‌توانید یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای و موفق راه‌اندازی کنید و با استفاده از امکانات و ویژگی‌های آن، تجربه خرید برای مشتریان خود را بهبود بخشید.

۲۰- قالب دیجی لند

قالب دیجی لند

قالب دیجی لند (Digiland) یک قالب فروشگاهی بسیار محبوب و کاربردی برای سایت‌های وردپرسی است. این قالب می‌تواند برای انواع کسب و کارها و فروشگاه‌های آنلاین مورد استفاده قرار بگیرد. قالب دیجی لند از ویژگی‌های بسیاری برخوردار است که آن را از سایر قالب‌ها متمایز می‌کند.

برخی ازویژگی‌های قالب وردپرس دیجی لند:

  •  قالب دیجی لند دارای طراحی زیبا و حرفه‌ای است که باعث جذابیت بیشتر سایت شما می‌شود.
  • این قالب به‌طور کامل با افزونه ووکامرس سازگار است و امکانات حرفه‌ای جهت فروش محصولات را فراهم می‌کند.
  • دیجی لند دارای بیش از 10 دموی آماده است که شما می‌توانید برای طراحی سایت خود از آن‌ها استفاده کرده و دموی مورد نظر خود را درون ریزی کنید.
  • این قالب امکانات متنوعی برای سفارشی‌سازی صفحات و بخش‌های مختلف سایت را فراهم می‌کند.
  • این قالب دارای پنل مدیریتی قدرتمندی است که به شما امکان می‌دهد تنظیمات و مدیریت سایت خود را به راحتی انجام دهید.
  • دیجی لند دارای طراحی ریسپانسیو است که به معنای نمایش صفحات سایت متناسب با صفحه نمایش کاربر است.

قالب دیجی لند امکان صدور فاکتور اختصاصی داشته و با امکانات به خصوصی که دارد، برای سایت های فروشگاه آنلاین جواهر فروشی بسیار مناسب است. این قالب همچنین دارای دمهای متنوعی برای فروشگاه های آنلاین لباس، آهن آلات، موبایل و دیجیتال، آرایشی و بهداشتی، میوه و سوپرمارکت، کودک، ورزشی و خودرو است. علاوه بر این، قالب دیجی لند دارای بلاک های اختصاصی ویژه است که شما را قادر می سازد تا بخش های مختلف سایت خود را به دلخواه سفارشی سازی کنید. همچنین، این قالب امکانات متنوعی مانند پنل پیامکی، امکان انتخاب زمان ارسال محصول، پنل کاربری پیشرفته و نمودار قیمت خودکار را نیز داراست.

۲۱- قالب استادیار

قالب استادیار

 

قالب استادیار (Studiare) یکی از بهترین قالب‌های آموزشی وردپرس است که برای سایت‌های آموزشی، دانشگاه‌ها، مدارس و هر نوع موسسه آموزشی طراحی شده است. این قالب با استفاده از افزونه المنتور و افزونه LearnPress طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد تا یک پلتفرم آموزشی کامل را ایجاد کنید.

ویژگی‌های قالب استادیار:

  • طراحی شده بر پایه ووکامرس: قالب استادیار با توجه به نیازهای فروشگاهی سایت‌های آموزشی، بر پایه ووکامرس طراحی شده است. این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی دوره‌های آموزشی خود را به‌فروش برسانید و از امکانات فروشگاهی ووکامرس بهره ببرید.
  • کدنویسی بهینه و سرعت بارگیری عالی: قالب استادیار با کدنویسی بهینه و استفاده از تکنیک‌های مدرن، سرعت بارگیری بالایی را برای سایت شما تضمین می‌کند.
  • صفحه محصول اختصاصی با قابلیت توسعه ی بیشتر در آینده: قالب استادیار امکان ایجاد صفحات محصول اختصاصی را فراهم می‌کند که قابلیت توسعه در آینده را دارد.
  • سایدبار چسبان: این قالب از سایدبار چسبان پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود سایدبار همیشه در حال نمایش باشد؛ حتی در حین پیمایش صفحه.
  • جستجوی ایجکس: قالب استادیار از جستجوی ایجکس پشتیبانی می‌کند؛‌به این ترتیب، نتایج جستجو به‌صورت زنده و بدون نیاز به بارگیری مجدد صفحه نمایش داده می‌شود.
  • ارسال اطلاعیه در پنل حساب کاربری دانشجویان: این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند به دانشجویان از طریق پنل حساب کاربری آن‌ها اطلاعیه ارسال کنند.
  • تنظیم قوانین درج دیدگاه در برگه محصول: این قابلیت به کاربران امکان تنظیم قوانین خاص برای ارسال دیدگاه در صفحات محصول را می‌دهد.

این قالب دارای تنظیمات گوناگونی برای صفحات و بلاک‌های مختلف است. شما می‌توانید با استفاده از صفحه‌ساز المنتور، طرح‌بندی، رنگ، فونت، عکس، آیکون و محتوای بلاک‌های مختلف را تغییر دهید. همچنین می‌توانید از بلاک‌های آماده قالب استادیار که برای انواع دوره‌ها، استادان، نمونه‌کارها، وبلاگ و غیره طراحی شده‌اند، استفاده کنید.

۲۲- قالب ایران کالا

قالب ایران کالا

قالب ایران کالا (irankala) یک قالب فروشگاهی حرفه‌ای بوده که با الهام‌ از سایت دیجی‌کالا طراحی شده است. قالب ایران کالا دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی است مانند سازگاری با افزونه المنتور، سبک‌بودن و سرعت بالا، مگا منو، اسلایدر پیشنهاد شگفت‌انگیز، جستجوی زنده محصولات و پنل تنظیمات پیشرفته.

ویژگی‌های قالب ایران کالا:

  • سازگاری با افزونه المنتور: این قالب با استفاده از افزونه صفحه‌ساز المنتور طراحی شده و شما می‌توانید با کمک این افزونه، صفحات وب‌سایت خود را به راحتی ویرایش و شخصی‌سازی کنید.
  • سبک‌بودن و سرعت بالا: این قالب از هیچ افزونه اضافی استفاده نمی‌کند و تمامی قسمت‌های آن به‌ صورت مستقیم و با کدهای استاندارد و بهینه کدنویسی شده‌اند. این باعث می‌شود که قالب سبک و کم حجم باشد و زمان بارگذاری صفحات را کاهش دهد.
  • مگا منو: این قالب دارای یک مگا منو کاملاً حرفه‌ای و واکنش‌گرا است که شما می‌توانید آن را برای آیتم‌های مختلف منو فعال یا غیرفعال کنید. همچنین می‌توانید محتوای مگا منو را با استفاده از المنتور طراحی کنید.
  • اسلایدر پیشنهاد شگفت‌انگیز: این قالب امکان نمایش محصولات با تخفیف شگفت‌انگیز را با یک اسلایدر زیبا و حرفه‌ای فراهم می‌کند. شما می‌توانید زمان باقیمانده تا انتهای تخفیف، قیمت قبل و بعد از تخفیف و درصد تخفیف را نمایش دهید.
  • جستجوی زنده محصولات: این قالب امکان جستجوی زنده و آجاکسی محصولات را برای کاربران فراهم می‌کند. کاربر می‌تواند با تایپ کردن کلمه‌ای در جعبه جستجو، محصولات مرتبط را به‌صورت زنده و بدون نیاز به بارگذاری مجدد صفحه مشاهده کند.
  • پنل تنظیمات پیشرفته: این قالب دارای یک پنل تنظیمات کامل و پیشرفته است که شما می‌توانید با استفاده از آن قسمت‌های مختلف قالب را تنظیم و شخصی‌سازی کنید. شما همچنین می‌توانید رنگ، فونت، پس‌زمینه، هدر، فوتر، سایدبار، لوگو، آیکون و غیره را تغییر دهید.

جمع بندی

چنانچه با توجه به همه موارد فوق هنوز بین انتخاب از میان چند محصول شک دارید، بررسی امتیازات فروشنده و دارا بودن مدال پشتیبانی سریع در ژاکت از جمله مواردی هستند که می توانند به شما در انتخاب بهترین قالب وردپرس کمک کنند. شما می توانید جهت خرید قالب وردپرس از طریق ژاکت اقدام کنید اما قبل از آن مقاله آموزش وردپرس را مطالعه کنید تا دید بهتری نسبت به سایت وردپرسی خود پیدا کنید زیرا این کار انتخاب را برای شما راحت تر می کند.

اگر در انتخاب قالب سایت خود اشتباهی مرتکب شده اید یا تجربه ای در این زمینه دارید خوشحال می شویم در بخش دیدگاه همین مطلب آن را با ما به اشتراک بگذارید تا با نظرات کارشناسانه شما این مطلب را بروزرسانی کرده و راهنمای جامع انتخاب قالب وردپرس را در اختیار سایر علاقمندان قرار دهیم.

سوالات متداول

در انتخاب بهترین قالب وردپرس باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

سادگی، ریسپانسیو بودن،سازگاری با افزونه‌ها و مرورگرها،سازگاری با صفحه ساز وردپرس و… از نکاتی است که باید به آن‌ها توجه ویژه داشت.

چطور تشخیص دهیم یک قالب ریسپانسیو است؟

ساده ترین روش تشخیص ریسپانسیو بودن قالب، تغییر ابعاد پنجره مرورگر هنگام مشاهده پیش نمایش قالب است. چنانچه موقعیت محتوای قالب با تغییر ابعاد مرورگر تغییر کرد و همواره از خوانایی و دسترس پذیری لازم برخوردار بود، یعنی قالب ریسپانسیو است.

دیدگاه‌ها

Comments
  • فتانه

    خیلی نوشته عالی وکمک کننده بود ممنون

  • Parsa

    سلام خیلی ممنون بابت این مقاله
    واقعا مفید بود
    موفق باشید🌹

  • علی

    با سلام و احترام
    چطور بفهمیم توسعه دهنده،چه قالبی رو بر روی سایت ما نصب کرده ؟

    • سینا عباسی

      سلام
      شما میتوانید با استفاده از اکستنشن کروم wordpress theme detector کمک بگیرید
      همچنین از قسمت نمایش=> پوسته داخل پنل وردپرس خودتون متوجه شوید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *