سلر دیجی کالا | آموزش راه اندازی دیجی کالا سلر با افزونه بیگی سلر |

افزونه های وردپرس

3 دقیقه زمان مطالعه

اگر دارای کسب و کار اینترنتی و فروشگاه انلاین هستید حتمایکی از روش های توسعه پیشرفت خود را الگو قرار دادن کسب و کارهای موفق می دانید. از جمله کسب و کارهای موفق در ایران دیجی کالا است که همواره در مباحث مربوط به فروشگاه اینترنتی پیشرو بوده است. digikala seller از استراتژی های کاربردی و موفق مربوط مباحث چندفروشندگی است که دیجی کالا از ان رونمایی کرد.  این روش باعث افزایش تنوع محصولات فروشگاه و در نتیجه گسترش اعتبار یک برند به خاطر شریک های تجاری آن می شود. پس اگر قصد دارید برای فروشگاه اینترنتی خود استراتژی دیجی کالا سلر  یا همان داشبورد فروشندگان دیجی کالا را راه اندازی کنید حتما فیلم آموزش دیجی کالا سلر را مشاهده کنید.

فیلم اموزش راه اندازی دیجی کالا سلر | اضافه کردن پنل فروشندگان دیجی کالا به سایت

آیا به فکر افزایش تنوع محصولات خود هستید و تخصص و سرمایه کافی جهت انجام اینکار را ندارید؟
پیشنهاد قطعی ما به شما افزونه کاملا اختصاصی بیگی سلر است.
با تهیه و نصب این افزونه، شما میتوانید دیگر دوستان یا همکاران خود را که در زمینه های مختلف کسب و کار تجربه و توانایی تخصصی داشته و هنوز فروشگاه اینترنتی خود را راه انداری نکردند جذب و محصولات آنها را فروخته و پورسانت کسب کنید.
بیگی سلر کنترل پنلی کامل مشابه با پنل فروشندگان دیجی کالا را در اختیار شما قرار میدهد که به واسطه آن میتوانید فروشندگان مختلفی در فروشگاه خود ثبت نام کنید تا آنها محصولات تخصصی خود را در سایت شما درج کنند و شما درصد همکاری دریافت کنید.
نکته جالب این نوع کسب و کار این است که در بازار هدف و غایت (فروش) است و نکته مهم اینجاست که در مجموع فروش تمامی این اجناس در قالب یک برند خواهد بود (برند شما) (دقت کنید توسعه و نیک نامی یک برند از جمله اهداف یک فروشگاه اینترنتی است)
پس چنانچه سایت شما فروشنده خوبی است(به این معنی که مخاطبان خوب و بازدید کنندگان خوبی دارد) این روش کسب و کار قطعا برای شما جواب میدهد.
مسلما شما هر میزان هم که در زمینه های مختلف کسب و کار آگاهی و توانایی داشته باشید نمیتوانید ادعا کنید که در همه زمینه ها متخصص هستید؛ ضمن اینکه مدیریت کسب و کارهای متنوع هم کار بسیار دشواری است؛ اما بازهم اشاره میکنیم نکته مهم اینجاست که در مجموع فروش تمامی این اجناس در قالب یک برند خواهد بود “برند شما” پس در مجموع شما به سه آیتم نیازمندید:

این مقاله را حتما بخوانید
9 نکته برای ساخت فرم‌ تماس در وردپرس

افزایش تنوع محصولات؛ نتیجتا سبب گسترش اعتبار یک برند تجاری میشود. این روش کاربردی؛ توسط بسیاری از فروشگاه های معتبر از جمله : دیجی کالا، آمازون، Ebay و … در حال اجراست که تقریبا موفقیت و گسترش فروشگاه های اینترنتی بدون استفاده از این تکنیک، دور از دسترس است.

تفاوت بیگی سلر و دکان چیست؟ چه ضرورتی برای استفاده از این افزونه است؟

بیگی سلر افزونه ای مستقل از دکان است که روی افزونه دکان نصب می شود. افزونه بیگی سلر ضعف های دکان را حذف کرده و علاوه بر آن امکانات بسیار زیادی هم به افزونه دکان اضافه کرده است. به کمک این افزونه دیگر نیازی نیست هسته ووکامرس را دستکاری کنید.شما به کار های مهم تر برسید این کار را ما بهینه تر و کامل تر انجام داده ایم و در واقع به شما اطمینان میدهیم توسعه کسب و کار به سبک سایت های معتبری همانند دیجی کالا ، آمازون و Ebay تنها با اصلاحات و امکاناتی که در بیگی سلر فراهم شده امکان پذیر است. شما با بیگی سلر تنها در چند دقیقه میتوانید سایت خود را مجهز به پنل فروشندگان دیجی کالا کنید.

پنل فروشندگان دیجی کالا

 

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

8

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

17

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

سلام وقتتون بخیر
آیا افزونه دکان هم همراه این افزونه است یا باید جدا تهیه شود و اینکه چجوری رو سایت ما ست میشه مثلن زمان ارسال نام فروشنده و… چجوری با قالب فروشگاه و اپلیکیشن که دارم ست میشه شما اگه تهیه کنم میتونید ست کنید و تضمین میدید که ست میشه سایت من فروشگاهی ووکامرس و اپلیکیشن ووکامرس است

سلام
قبل از خرید سوالاتتون رو در دیدگاه همون محصول در ژاکت بپرسید. همکاران پاسخگوی شما خواهند بود
با سپاس

سلام من این افزونه رو خریدم ولی ویدیوی آموزشی نداشت ویدیوی آموزشی فقظ همینه که اینجا گذاشتید

سلام. بله همین ویدئو هست ولی فیلم آپدیت خواهد شد و آپدیت فیلم همینجا و در محصول منتشر میشه.

سلام //// کالایی در پیشفرض ووکامرس موجوده /// به عنوان تست میخوام به عنوان کاربر جدید قیمت گذاری کنم /اما چطوری محصولو بیامر منم قیمت بذارم ؟

سلام. من متوجه سوالتون نشدم. میشه لطفا واضح تر توضیح بدین؟

سلام مجدد /// قالب ووکامروس نصب شده /دکان و بیگی سلر نصبند / کالاهایی پیش فرض در ووکامروس قیمت دارند . در دیجی کالا وقتی کالایی موجود است میشود فروشنده دیگر قیمتگذاری کند . من چطوری روی کالای موجود قیمتگذاری کنم ؟ که مثل دیجی کالا هم قیمت من نشون داده بشه هم فروشنده دیگه و خریدار انتخاب کنه

سلام
دکان برای این موضوع یک افزودنی به نام یک محصول و چند فروشنده داره که با استفاده از اون می تونید از این قابلیت استفاده کنید.

سلام وقت بخیر
من میخوام یک سایت چندفروشندگی طراحی کنم که در اون وقتی خریدار خریدش رو انجام میده و پول پرداخت می کنه، پول توی حساب سایت امانت بمونه تا خریدار بعد از تحویل گرفتن کالا و اطمینان از اصالت خریدش توی سایت خریدش رو تایید کنه و بعد از تایید پول به حساب فروشنده واریز بشه.
و اگر هم خواست کالا رو مرجوع کنه و فروشنده بعد از پس گرفتن کالا، توی سایت بیاد و تایید کنه که کالا رو پس گرفته و پول خریدار به حساب خودش برگرده.
چطور میتونم این کارو انجام بدم؟ آیا این افزونه بیگی سلر می تونه این کارو انجام بده؟ یعنی فروش با تایید خریدار و فروشنده
و اگر این افزونه نمیتونه، افزونه دیگه یا قالب دیگه ای برای اینکار می شناسید؟؟

ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام
یکی از افزونه های سفارشی سازی وضعیت سفارش رو باید نصب کنید. چندین وضعیت مث در انتظار تایید خریدار یا در انتظار اقدام فروشنده و … قبل از وضعیت تکمیل شده تعریف کنید. و زمانی که سفارش به وضعیت تکمیل شده رسید، پول به حساب واریز شود.

ارسال دیدگاه