zhaket logo

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به تصاویر

هوش مصنوعی

12 دقیقه زمان مطالعه

دیگر نیازی به جست و جوی Google Images برای یافتن عکس ایده آل ندارید. ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به تصاویر، گرافیک و هنر دیجیتال مورد نیاز برای شما را امکانپذیر می‌کند. با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، اکنون می‌توانید انواع آثار هنری هوش مصنوعی را تولید کرده و آن را در مقالات وبلاگ، ویدیوها یا حتی مطالب چاپی خود بگنجانید. در این پست، بهترین ابزارهای تبدیل متن به تصویر هوش مصنوعی را با هم مقایسه می‌کنیم. ویژگی‌های کلیدی و موارد دیگر را بررسی کرده تا بتوانیم انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشیم و ابزار هوش مصنوعی مناسب را برای پروژه خود انتخاب کنیم.

ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به تصاویر

همانطور که از نام آن پیداست، ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به تصاویر از هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و شبکه‌های عصبی برای تبدیل زبان به تصاویر دیجیتال استفاده می‌کنند. نقاشی‌ها، طراحی‌ها، تصاویر و موارد دیگر را می‌توان با ارسال چند خط متن به یک تولیدکننده متن به تصویر هوش مصنوعی به سرعت و کارآمد ایجاد کرد. یک ابزار معمولی تبدیل متن به تصویر هوش مصنوعی با پذیرش یک ورودی متن (یا درخواست) شروع می‌شود. سپس به شما این امکان را می‌دهد که از فیلترها یا قالب‌ها برای پیاده‌سازی سبک‌های اضافی به درخواست خود قبل از ایجاد مجموعه‌ای از تصاویر دیجیتال براساس متن خود استفاده کنید.

 

12 ابزار تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی در سال 2023

در این مقاله به بهترین ابزارهای تبدیل متن به تصویر در هوش مصنوعی اشاره شده است. پلتفرم‌ها، برنامه‌های موبایل و ربات‌های هوش مصنوعی را می‌توانید در این لیست پیدا کنید.

  1. Photosonic
  2. Jasper Art
  3. Midjourney
  4. DALL-E
  5. NightCafe
  6. Image Creator from Microsoft Bing
  7. Dream by WOMBO
  8. Divi AI
  9. Shutterstock AI
  10. Picsart
  11. Canva
  12. CF Spark
  13. deepdreamgenerator
  14. deepai
  15. Leonado AI

 

  • Photosonic

Photosonic

 

Photosonic یک تولیدکننده هنری متن به تصویر است که بخشی از مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی Writesonic به حساب می‌آید. این ابزار پیام متنی شما به تصاویری با سبک تبدیل می‌شود. عکاسی از طبیعت بی‌جان، تصاویر سه بعدی، پرتره حیوانات، مناظر شهری، هنر انتزاعی و موارد دیگر را می‌توان از چند خط متن ایجاد کرد. علاوه بر ایجاد پیام‌ها و هنر دیجیتال، Photosonic به شما اجازه می‌دهد تا از دستورات و هنر تولید شده توسط سایر کاربران Photosonic استفاده کنید. برگه جدید و بهترین نسل‌های Photosonic الهام‌بخش طراحی به شما می‌دهد که می‌توانید از آن برای ساخت آثار هنری خلاقانه خود استفاده کنید. از رابط کاربری ساده Photosonic برای تبدیل کلمات خود به آثار هنری دیجیتالی زیبا استفاده کنید. ویژگی‌های کلیدی Photosonic:

  • تصاویر سه بعدی
  • حداکثر پنج تصویر را در یک زمان تولید می‌کند
  • مستقیماً تصاویر را روی هارد دیسک خود دانلود کنید
  • هنر دیجیتال خود را در فیسبوک، توییتر، Pinterest، LinkedIn، Reddit و Whatsapp به اشتراک بگذارید

عملکرد نرم افزار

 

ویژگی Enhance Prompt Photosonic واقعاً برجسته است. این درخواست اولیه شما را می‌گیرد و جزئیات بیشتری را اضافه کرده و هنر دیجیتال خارق العاده‌ای ایجاد می‌کند. این مسئله تضمین می‌کند که هوش مصنوعی Photosonic می‌تواند تصویر عالی را برای شما ایجاد کند.

  • Jasper Art

ابزار گرافیکی Jasper Art

Jasper Art یک مولد هنری بخشی از مجموعه ابزارهای Jasper AI است. در چند ثانیه، متن شما را به تصاویر، عکس‌ها و تصاویر منحصر به فرد تبدیل می‌کند. Jasper Art می‌تواند گرافیک‌های با وضوح بالا را از پیام‌های متنی ساده ایجاد کند. این امر به شما امکان می‌دهد تصاویر نامحدودی را بدون واترمارک تولید کرده و آنها را با پیام‌های متنی به دلخواه ویرایش کنید. Jasper Art همچنین مجموعه‌ای از تنظیمات را در اختیار شما قرار داده تا از آن استفاده کنید. علاوه بر ایجاد تصاویر خود، می‌توانید تصاویر مورد علاقه خود را در کتابخانه تصاویر قابل جستجو نشانه گذاری کرده و ذخیره کنید که برای کسانی که با جاسپر محتوا می‌نویسند عالی است. داشتن کپی و تصاویر بی‌نقص پیکسلی در یک مکان، Jasper Art را به یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به تصاویر برای سازندگان محتوای دیجیتال امروزی تبدیل می‌کند.

  • Midjourney

ابزار Midjourney

 

Midjourney نوع متفاوتی از تولیدکننده متن به تصویر است. برخلاف رقبای خود، این یک پلتفرم مستقل نیست بلکه یک ربات Discord است. برای استفاده از ربات در ایجاد تصاویر، به یک حساب Discord و دسترسی به سرور Midjourney Discord نیاز دارید. اگرچه ممکن است خسته کننده به نظر برسد، پس از ایجاد حساب Discord و پیوستن به سرور Midjourney، گزینه‌های شما برای ایجاد تصویر گسترده است. Midjourney دارای یک جامعه قوی از کاربران است که می‌توانند به شما کمک کنند تا پیام‌های الهام بخش برای هنر خود ایجاد کنید. Midjourney می‌تواند پرتره، مناظر شهری، هنر انتزاعی و موارد دیگر را ایجاد کند! اگرچه Midjourney با سایر سازندگان متن به تصویر در لیست ما متفاوت است، اما یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که می‌توانید برای تبدیل کلمات خود به هنر از آن استفاده کنید.

  • DALL-E

سرویس DALL-E

 

DALL-E به عنوان یک پیشگام در زمینه تولید کننده‌های متن به تصویر شناخته می‌شود. این ابزار هنری هوش مصنوعی که از خانواده‌ای مشابه ChatGPT است، چندین مورد را که در لیست خود در مورد آنها صحبت کرده‌ایم قدرت می‌دهد. بنابراین، به دلیل اینکه یکی از رقبای اولیه در این زمینه است، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای متن به تصویر است. DALL-E می‌تواند سبک‌ها و انواع مختلف هنری را تنها با چند خط متن به عنوان ورودی ایجاد کند. این ابزار می‌تواند قطعات فوتورئالیستی، مناظر، هنر انتزاعی و موارد دیگر را تداعی کند. یک مزیت اضافه شده، توانایی DALL-E برای به خاطر سپردن تاریخچه آثار هنری شما است. این ویژگی تاریخچه به شما امکان می‌دهد تا با قطعات قبلی خود آزمایش بیشتری انجام دهید، در زمان با ارزش شما صرفه جویی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که تصویری عالی برای مطابقت با دید خود ایجاد کرده‌اید. اگرچه رابط کاربری DALL-E دارای ویژگی‌های اضافی مانند قالب‌ها یا فیلترهایی نیست که برخی ممکن است انتظار داشته باشند، اما در میان ابزارهای سطح بالای متن به تصویر موجود باقی می‌ماند.

  • NightCafe

سرویس nightcafe

 

NightCafe ابزاری است که هدف آن تبدیل متن به تصویر جامعه محور است. با مسابقات هنری منظم، نمایشگاه‌های اجتماعی و آلبوم‌های عمومی، این ابزار هوش مصنوعی در میان علاقه‌مندان به هنر دیجیتال به بهترین انتخاب تبدیل شده است. اگر می‌خواهید مرزهای هنر دیجیتال را در جامعه‌ای متشکل از افراد مشابه دنبال کنید، NightCafe راه‌حل اصلی شما خواهد بود. این ابزار به شما امکان می‌دهد در عرض چند ثانیه مناظر افسانه‌ای، مناظر شهری خیره کننده یا کارتون‌های الهام گرفته از انیمه را تداعی کنید. این ابزار با گزینه‌های ویرایش اضافی برای ارتقاء بیشتر آثار هنری همراه است. ویژگی Evolve آن به شما این امکان را می‌دهد تا یک اثر هنری موجود را بدون شروع از ابتدا تغییر دهید. به سادگی seed، prompt، مدل یا الگوریتم را تنظیم کنید و تغییرات منعکس شده را مشاهده کنید. برای هنرمندان دیجیتال جدی که هدفشان ایجاد جامعه‌ای از علاقه مندان خلاق است و همگی اشتیاق مشترکی به هنر هوش مصنوعی دارند، NightCafe ابزاری عالی برای تبدیل متن به تصویر است.

  • Image Creator from Microsoft Bing

ابزار Image Creator from Microsoft Bing

 

Image Creator from Microsoft Bing راهی سریع برای تولید هنر سایبری ارائه می‌دهد. این ابزار شامل اشکال و سبک‌های مختلف، از جمله تصاویر، کارتون و عکس است. چه درخواست‌های متنی با جزئیات ارائه کنید یا حداقلImage Creator چند رسانه‌ای داشته باشید با این ابزار امکانپذیر است. چهار قطعه هنری به طور همزمان از ورودی متن شما ایجاد می‌شود. علاوه بر این، یک ویژگی تصادفی‌سازی در دسترس است و می‌تواند در خلاقیت شما باعث ایجاد جرقه شده و ایده‌های غیرمنتظره و در عین حال چشمگیر را که این ابزار می‌تواند جمع آوری کند، معرفی کند. همه تصاویر در 1024 پیکسل، مربع 1:1 ارائه می‌شوند که برای اشتراک گذاری آنلاین یا در شبکه‌های اجتماعی عالی است. برای ایجاد سریع و راحت تصویر آنلاین، Image Creator from Microsoft Bing را در نظر بگیرید. این یک راه حل همه کاره برای نیازهای هنری دیجیتال شما است.

  • Dream by WOMBO

ابزار Dream by WOMBO

 

Dream by WOMBO فرصتی باورنکردنی برای شما فراهم می‌کند تا هنر دیجیتال عالی بسازید. این یک پلتفرم تلفن همراه و آنلاین است که هر هنری را که تخیل شما می‌تواند با اعلان‌های متنی رویاپردازی کند، ایجاد می‌کند. هنر انتزاعی، آبرنگ، سبک یکپارچه‌سازی با سیستم عامل یا علمی تخیلی، قالب‌های متنوع برای انتخاب خواهید داشت. می‌توانید این موارد را در ورودی‌های متنی خود اعمال کرده تا خلاقیت‌های مجازی منحصر به فرد ایجاد کنید. اگرچه نسخه رایگان امکان تولید یک تصویر را در یک زمان می‌دهد، اما می‌توانید نسل‌های نامحدودی ایجاد کنید. علاوه بر این، تصاویر دانلود شده شما بدون واترمارک ارائه می‌شوند. نسخه پریمیوم افق دید شما را بیشتر می‌کند. نه تنها می‌توانید تا چهار تصویر را به طور همزمان ایجاد کنید، بلکه به شما این قابلیت را می‌دهد که هنر هوش مصنوعی خود را به یک ویدیو تبدیل کنید. بنابراین، Dream by WOMBO چیزی بیش از یک ابزار خلق هنری است – این ابزار دروازه‌ای برای کشف خلاقیت شما به روش‌های جدید و عمیق است.

  • Divi AI

ابزار هوش مصنوعی Divi AI

 

این مقاله را حتما بخوانید
 لورم ایپسوم چیست؟ همه چیز درباره لورم ایپسوم

Divi AI به عنوان یک دستیار قدرتمند هوش مصنوعی برای توسعه وبسایت در وردپرس عمل می‌کند. این ابزار با استفاده از Divi Theme یا افزونه صفحه ساز به دست می‌آید. به غیر از نویسنده هوش مصنوعی خود که محتوای متنی تولید می‌کند، دارای یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است که به طور مشخص برای وبسایت‌های وردپرس ایجاد شده است. همانطور که وبسایت خود را می‌سازید، هوش مصنوعی Divi با پشتکار تصاویر، عکس‌ها، هنرهای متعدد و موارد دیگر را مستقیماً از Divi Builder ایجاد می‌کند. این ابزار سبک‌های تصویری متعددی را برای هماهنگی با زیبایی شناسی برند شما ارائه می‌دهد. خواه نقاشی‌های واقع گرایانه، گرافیک‌های وکتور مینیمالیستی، آبرنگ‌ها یا موارد دیگر تحت پوشش قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید عکسی ایجاد کنید که با برند شما هماهنگ باشد یا گرافیک‌های چشمگیر برای ارتقای وبسایت خود درنظر بگیرید.

  • Shutterstock AI

ابزار Shutterstock AI

Shutterstock یک ابزار عالی در بین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به تصاویر است که در میان ارائه دهندگان برتر عکس‌های استوک، فیلم‌ها و تصاویر رتبه بندی می‌شود. این ابزار یک ارائه دهنده محتوای عالی و یک ابزار کارآمد برای تولید هنر تبدیل متن به تصویر است. رابط کاربری Shutterstock AI ساده بوده و شما را قادر می‌سازد تا اشکال هنری دیجیتال متنوعی ایجاد کنید. پس از ایجاد آثار هنری، یکی از ویژگی‌های کلیدی Shutterstock AI توانایی آن در تولید چهار نسخه از تصاویر شما به طور همزمان است. بدون توقف در اینجا، می‌توانید از مفاهیم اولیه خود برای ایجاد تغییراتی در تصاویر استفاده کنید و به شما فرصتی برای اصلاح عمیق‌تر با درخواست‌های متنی اضافی می‌دهد. علاوه بر این، پس از تولید تصاویر خود، دانلود یا وارد کردن آنها به Shutterstock’s Creative Flow، ویرایشگر عکس و گرافیک آنها، بسیار آسان است. به عنوان یک امتیاز، اگر کسب درآمد از هنر دیجیتال مورد علاقه شماست، Shutterstock پلتفرمی را برای مجوز و فروش آثار هنری دیجیتال ارائه می‌دهد.

  • Picsart

ابزار picsart

 

Picsart یک ویرایشگر عکس و ویدیو را با ابزارهای هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. به عنوان یک ابزار رایگان که تبدیل متن به تصویر را انجام می‌دهد، امکان ایجاد بی‌حد و حصر تصاویر را فراهم می‌سازد. با استفاده از کتابخانه ابزار طراحی، تصاویر پست وبلاگ، پست‌های شبکه اجتماعی و آواتارهای هوش مصنوعی قادر به انجام امور بسیاری هستید. بلافاصله پس از ساخت، جلوه‌هایی مانند شعله‌های لنز، سایه‌ها و فیلترها را به هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی خود اضافه کنید. عملکرد Picsart به همین جا ختم نمی‌شود. این ابزار به شما امکان می‌دهد با افزودن انیمیشن‌ها، خلاقیت را در آغوش گرفته و هنر هوش مصنوعی ثابت خود را به ویدیوهای پویا تبدیل کنید. خروجی گرفتن در آن نیز بسیار آسان بوده و گزینه‌های متنوعی مانند JPG، GIF و MP4 در دسترس هستند. برای کسانی که می‌خواهند با هوش مصنوعی چیزی بیش از هنر دیجیتال را به نمایش بگذارند، Picsart به افزایش خلاقیت موجود در قطعات شما کمک می‌کند.

  • Canva

ابزار Canva

 

وقتی صحبت از ویرایشگرهای تصویر آنلاین به میان می‌آید، Canva نامی شناخته شده است. بنابراین، جای تعجب نیست که وقتی نوبت به استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به تصاویر می‌رسد، جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. ابزار تبدیل متن به تصویر Canva در ویرایشگر معروف آن قرار می‌گیرد و تصاویر هوش مصنوعی را به پست‌ها، سربرگ‌ها، اسناد و موارد دیگر می‌آورد. برخلاف سایر تولیدکننده‌های تصویر در لیست ما، حتی با یک حساب حرفه‌ای، Canva فقط مقدار مشخصی از اعتبارات را ارائه می‌کند که می‌توانید از آنها برای ایجاد تصاویر استفاده کنید. با این حال، ابزار تبدیل متن به تصویر Canva هنوز یک بازیکن قدرتمند در طراحی دیجیتال است. هنگامی که تصویر شما ایجاد شد، آن را به صفحه ویرایشگر Canva بکشید و رها کنید و مقیاس، ویرایش، برش و موارد دیگر را روی تصویر ایجاد شده خود تغییر دهید.

  • CF Spark

ابزار CF Spark

CF Spark دارای طیف گسترده‌ای از ابزارهای هنری هوش مصنوعی است که آن را به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان تبدیل متن به تصویر در دسترس طبقه بندی می‌کند. تنوع محصولات هوش مصنوعی زیر چتر CF Spark آن را به یک محصول برجسته برای هر مجموعه بازاریابی و طراحی تبدیل کرده است. CF Spark Art بر تبدیل متن به شاهکارهای دیجیتال متمرکز است. به طور مشابه، ویژگی CF Spark Pattern متن شما را به الگوهای تکراری مناسب برای استفاده‌های مختلف، مانند پس زمینه وبسایت یا اسناد انتشار دسکتاپ تبدیل می‌کند. جدای از اینها، Imagemix CF Spark یکی دیگر از موارد قابل ذکر است. این ویژگی به طرز هنرمندانه‌ای چندین تصویر را براساس پیام‌های متنی و هوش مصنوعی ترکیب می‌کند. این ویژگی منجر به ادغام زیبای تصاویر می‌شود. CF Spark با تکمیل مجموعه‌ای جامع از ابزارهای تبدیل متن به تصویر هوش مصنوعی، نیازهای مختلف طراحی دیجیتال را برآورده می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید تصاویر هوش مصنوعی جذابی ایجاد کنید، CF Spark را پلتفرم انتخابی خود قرار دهید.

  • deepdreamgenerator

deepdreamgenerator

سایت Deep Dream Generator یک سایت قدرتمند است که از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر خلاقانه و هیجان انگیز استفاده می‌کند. این سایت به شما امکان می‌دهد تصاویر خود را به عنوان ورودی بدهید و با استفاده از الگوریتم های Deep Dream، تصاویر را به صورت تغییر دهید و نتایج جالب و هنری را ببینید.

ویژگی‌های سایت Deep Dream Generator عبارتند از:

  1. امکان تبدیل تصاویر به آثار هنری: با استفاده از الگوریتم های Deep Dream، می‌توانید تصاویر خود را به آثار هنری منحصر به فرد تبدیل کنید.
  2. سادگی استفاده: سایت Deep Dream Generator بسیار ساده و کاربرپسند است و هیچ نیازی به دانش فنی یا برنامه نویسی ندارد.
  3. امکانات پیشرفته: این سایت امکانات پیشرفته‌ای مانند تنظیمات مختلف، انتخاب سطوح عمق مختلف و تنظیمات شبکه را برای شما فراهم می‌کند.
  4. اشتراک گذاری آسان: می‌توانید تصاویر خود و نتایج خلاقانه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  5. با استفاده از سایت Deep Dream Generator، می‌توانید تصاویر خود را به صورت خلاقانه و هنری تغییر دهید و نتایج جالبی را ببینید. این سایت با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم های Deep Dream، به شما امکانات و قابلیت های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد.
  • Leonado AI

app.leonardo.ai

سایت Leonardo AI یک پلتفرم هوش مصنوعی است که قابلیت تولید اثر هنری، تصاویر و موارد دیگر را داراست. این سایت با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به کاربران امکان می‌دهد تا طرح‌ها و آثار هنری خلاقانه‌ای را ایجاد کنند.

با استفاده از Canvas AI در سایت Leonardo AI، شما قادر خواهید بود تا با استفاده از توابع ویرایش قدرتمند، هر جزئی از طرح خود را به دلخواه تنظیم کنید. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا با حذف موانع، تنظیم ابعاد و بهبود جزئیات طرح خود، به عنوان یک هنرمند واقعی، کنترل کاملی بر آثار خود داشته باشید.

با استفاده از Leonardo AI، شما می‌توانید از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای طراحی پیشرفته محیط، کاراکتر، صدا و انیمیشن در گیم‌ها استفاده کنید. این پلتفرم به هنرمندان تازه کار، متخصصین و افرادی که به صورت تفننی کار هنری می‌کنند، کمک می‌کند. همچنین شما می‌توانید با خرید و فروش آثار هنری ساخته شده با هوش مصنوعی، درآمد دلاری کسب کنید.

 

  • Deep AI

Deep AI

وب‌سایت DeepAI یکی از بهترین سایت‌ها و برنامه‌های هوش مصنوعی برای تولید عکس است. این وب‌سایت با استفاده از شبکه‌های عصبی عمیق، تصاویر بی‌نظیری را تولید می‌کند. برای استفاده از این وب‌سایت، شما باید اطلاعات مناسبی را به آن بدهید و سپس می‌‌توانید یک عکس ایده آل را به عنوان نتیجه داشته باشید.

 

جمع بندی

این روزها که هوش مصنوعی تقریبا در هر صنعتی سر و صدا به پا کرده، ما نیز در بخش‌های مختلف با آن مواجه هستیم. مثلا ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به تصاویر یکی از ابزارهای مهم در تولید محتوا هستند که افراد را به شدت به سمت خود سوق می‌دهد. از این رو در این مقاله بهترین و سرشناس‌ترین ابزارها در این حوزه را با هم بررسی کردیم. لازم به ذکر است که تمامی این ابزارها نسخه رایگان داشته و می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد. در حال حاضر ابزارهای هوش مصنوعی در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت می‌کنند و خیلی از کسب و کارها  از آن برای تولید محتوا بهره می‌برند. دوره اموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی هم به همین منظور توسط ژاکت آکادمی تولید و ارائه شده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سرفصل‌های دوره به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

محصول پیشنهادی

افزونه نوشته‌های مرتبط هوشمند | پلاگین Inline Related Posts Pro

345,000 تومان

78.67%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه هاب هوشمند (رایگان) | Smart Hub

0 تومان

76.92%

محصول پیشنهادی

افزونه AI Power | پلاگین هوش مصنوعی برای وردپرس

445,000 تومان

20%

محصول پیشنهادی

افزونه هوش مصنوعی دستیار تولید محتوا المنتور | AI Assistant for Elementor

345,000 تومان

20%

محصول پیشنهادی

افزونه پیشنهادات هوشمندانه | پلاگین Smart Offers

645,000 تومان

90%
دیجیراتی

دیجیراتی


نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه