zhaket logo

چگونه از گوگل فیلم دانلود کنیم؟

ابزارهای سایت

3 دقیقه زمان مطالعه

تا به حال برایتان پیش آمده بخواهید فیلمی را دانلود کنید اما هیچ دکمه‌ای برای دانلود وجود نداشته و نمی‌دانید چطور باید آن را دریافت کنید؟ قطعا اگر در سایت‌هایی مانند یوتیوب فیلمی را می‌بینید باید بدانید که امکان دانلود وجود نداشته و شما تنها می‌توانید یک مشاهده‌گر باشید. اما جای نگرانی نیست، در این مقاله تصمیم گرفتیم تمامی راه‌های دانلود فیلم از گوگل را بررسی کنیم تا هر راهی را که با آن راحت هستید انتخاب کنید.

نحوه دانلود فیلم از گوگل

برای دانلود فیلم به کمک گوگل، ابزارهای آنلاین، افزونه‌های کروم، برنامه‌های دانلود فیلم از گوگل و دانلود فیلم از طریق اندروید موجود است که ما به بررسی تمامی این موارد می‌پردازیم.

ابزارهای آنلاین دانلود فیلم

با کمی جستجو در گوگل به ابزارهای خوبی برای دانلود فیلم‌هایتان خواهید رسید. در زیر چند نمونه ابزار یا سایت آنلاین را معرفی می‌کنیم:

 

1- zamzar

 

زمزار یکی از سایت‌های دانلود فیلم و تبدیل فایل به صورت آنلاین کاملا رایگان است. این ابزار می‌تواند فیلم‌ها را بدون اتصال به اینترنت به MOV، 3GP، AVI، MP4، MPEG، و غیره تبدیل کند. همچنین می‌تواند بین فایل‌های صوتی، فرمت‌های سند و تصاویر تبدیل شود. برای تبدیل فایل، کافی است URL را در Step1 قرار دهید و سپس تبدیل را شروع کنید.

 

2- Vixy.net

Vixy.net

 

Vixy.net راحتی برای دانلود و تبدیل ویدیوهای وب ارائه می‌دهد. می‌توانید هر ویدیوی وب را دانلود کنید و ویدیو را به MOV، MP4، 3GP، AVI یا MP3 تبدیل کنید (از استخراج صدا از ویدیو پشتیبانی می‌کند). با کمک Vixy.net، می‌توانید از هر ویدیوی وب با هر فرمتی (با عملکردی مشابه زمزار) لذت ببرید.

 

3- DoVideo

ابزار آنلاین DoVideo

 

DoVideo سایتی برای دانلود ویدیوها است و دارای گزینه Top Videos است که به شما امکان می‌دهد انواع ویدیوهای محبوب وب را به سرعت و به راحتی دانلود کنید.

 

4- Media Converter

ابزار Media Converter

 

مشابه vixy.net و ZamZar، تفاوت Media Converter در این است که برای کاهش ویدیو به یک حساب کاربری نیاز دارید. علاوه بر این، فقط ویدیوهای YouTube برای دانلود و تبدیل در دسترس هستند. اگر اپلیکیشن دانلود ویدیوی آن را دانلود کرده باشید، می‌توانید 5 سایت پشتیبانی شده را دریافت کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
صفحه ساز چیست؟

 

5- Coconut

Coconut 

 

Coconut یک سرویس وب برای رمزگذاری آنلاین ویدیو است. این ابزار دانلود فیلم از گوگل می‌تواند به سرعت فیلم‌ها را به انواع فرمت‌ها و همچنین HD رمزگذاری کند. این رابط گرافیکی زیبا دارد و ویژگی‌ها و گزینه‌های متعددی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید مستقیماً هر ویدیویی را که دوست دارید از وب در فضای ذخیره سازی آنلاین یا سرور FTP آپلود کنید.

 

دانلود فیلم از طریق اکستنشن های کروم

افزونه‌ها و اکستنشن‌های کروم زیادی هستند که با نصب آن روی مرورگر می‌توانید فیلم‌ها را دانلود کنید. حال به معرفی هر کدام می‌پردازیم.

  • Video Downloader professional
  • FBDown Video downloader
  • vGet Extension
  • Honorable mention

با نصب این اکستنشن‌ها روی کروم به راحتی امکان دانلود فیلم برایتان محیا خواهد شد.

 

دانلود فیلم از گوگل کروم اندروید

اول از همه کروم گوشی خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید. سپس در صفحه‌ای که ویدیو موجود است از سه نقطه بالا سمت راست روی آیکون دانلود بزنید.

 

کروم دانلودر

 

حال از گزینه دانلود می‌توانید، ویدیوهای دانلود شده را مشاهده کنید.

برنامه های دانلود فیلم از سایت

یکی از معروف‌ترین برنامه‌های دانلود ویدیو Internet Download Manager (IDM) است که با کمک آن می‌توان از سایت‌های مختلفی مانند یوتیوب، Vimeo و سایت‌های این چنینی به راحتی ویدیوها را دانلود کرد. اول از همه باید این نرم‌افزار را نصب کنید. کافیست IDM را در گوگل سرچ کنید و آخرین نسخه را دانلود نمایید. پس از نصب آن می‌توانید روی هر ویدیویی ماوس را نگه داشته و با تصویری مانند زیر مواجه شوید:

دانلود آی دی ام

 

اینگونه می‌توانید ویدیوها را به راحتی دانلود کنید.

 

جمع بندی

بعضی سرویس دهنده‌ها امکان دانلود ویدیو را ندارند. مانند سایت‌های یوتیوب که شما تنها امکان مشاهده ویدیو را دارید. اما اگر دوست داشته باشیم ویدیوی موردنظر را دانلود کنیم چه باید کرد؟ با ابزارها و نرم افزارهایی که در بالا معرفی شد به راحتی امکان دانلود فیلم از گوگل برایتان فراهم می‌شود.

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردپرس | پلاگین All In One WP Security

445,000 تومان

100%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.56%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.09%

نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه