اضافه کردن حساب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام

تلگرام

4 دقیقه زمان مطالعه

تلگرام یک سرویس پیام‌ رسان بسیار محبوب است و در سال‌های اخیر تعداد کاربران آن به سرعت افزایش یافته است. یکی از دلایل مهم محبوبیت آن، به‌روز شدن آن متناسب با نیازهای کاربران است؛ به همین منظور این اپلیکیشن قابلیت «اضافه کردن چند اکانت در تلگرام» را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند چندین حساب را به طور همزمان در دستگاه‌های خود مدیریت کنند. ما در این مقاله نحوه اضافه کردن حساب تلگرام و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام را به شما آموزش می‌دهیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

چگونه در تلگرام چند اکانت داشته باشیم؟

تا پیش از ارائه نسخه ۴.۷ تلگرام، شما برای مدیریت اکانت‌های خود در تلگرام مجبور بودید از برنامه‌هایی مثل موبوگرام استفاده کنید که در مقایسه با تلگرام از امنیت و رابط کاربری ضعیفی برخوردار بودند، اما با به‌روز شدن تلگرام و ارائه نسخه ۴.۷، شما بدون اینکه مجبور باشید از حساب کاربری خود خارج شوید و دوباره وارد آن شوید، می‌توانید با نصب چند اکانت تلگرام بین حساب‌های مختلف در این برنامه جابه‌جا شوید. تاکنون قابلیت نصب حداکثر ۳ اکانت به صورت همزمان برای کاربران تلگرام فعال است.

مزایای داشتن همزمان چند اکانت تلگرام تنها به این مورد محدود نمی‌شود و شما با استفاده از آن می‌توانید:

  1. ارتباطات شخصی و کاری خود را جدا کنید
    شما با راه اندازی چند اکانت تلگرام می‌توانید از یک حساب برای ارتباطات شخصی و از حساب دیگر برای ارتباطات حرفه‌ای استفاده کنید و آن‌ها را مدیریت و سازماندهی کنید.
  2. مدیریت چندین گروه یا کانال
    اگر عضو یا مدیر چندین گروه یا کانال هستید، با داشتن همزمان چند اکانت تلگرام می‌توانید راحت‌تر گروه یا کانال‌های خود را مدیریت کنید.
  3. حفظ حریم شخصی
    شما با استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام می‌توانید از حساب‌های مختلف برای اهداف مختلف استفاده کنید؛ در نتیجه، می‌توانید اطلاعات شخصی خود را جداگانه و خصوصی‌تر نگه دارید. در این صورت اگر به مشکلی بر خوردید و نیاز به دیلیت اکانت تلگرام داشتید به راحتی می‌توانید بدون از دست رفتن اطلاعات شخصی خود اکانت را پاک کنید.
  4. بازاریابی و برندینگ
    با اضافه کردن حساب تلگرام می‌توانید از حساب‌های مختلف برای مدیریت کمپین‌های بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید و عملکرد هر کمپین را به طور جداگانه پیگیری کنید.

 

آموزش اضافه کردن چند اکانت به اپلیکیشن تلگرام

برای راه اندازی چند اکانت تلگرام باید بسته به نوع سیستم عاملی که دستگاه تلفن همراه شما دارد اقدام کنید. در ادامه روش‌های داشتن همزمان چند اکانت تلگرام را در سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس (IOS) به شما آموزش می‌دهیم.

این مقاله را حتما بخوانید
اهمیت اشتراک ‌گذاری محتوا محتوا توسط بازدیدکنندگان وبسایت

 

بیشتر بخوانید: رفع ریپورت تلگرام

 

اضافه کردن چندین اکانت در گوشی‌های اندرویدی

اگر سیستم عامل دستگاه شما اندروید (Android) است، برای اضافه کردن چندین اکانت به اپلیکیشن تلگرام مراحل زیر را به ترتیب گفته شده دنبال کنید:

  1. وارد برنامه تلگرام شوید و روی سه خط افقی در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.
  2. در منوی ظاهر شده بر روی آیکون مقابل نام خود ضربه بزنید و «افزودن حساب کاربری» (Add Account) را انتخاب کنید.
  3. شماره تلفن خود را برای ثبت حساب جدید وارد کنید.
  4. در سمت راست بالای صفحه، بر روی تیک ضربه بزنید.
  5. کد تایید که به شماره شما پیامک شده را وارد کنید.
  6. مشخصات خود را وارد کنید و بر روی تیک بالای صفحه سمت راست، ضربه بزنید.

اکنون حساب جدیدی در تلگرام شما ساخته شده است که تنها با انتخاب هر یک از حساب‌های خود می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید.

 

اضافه کردن چندین اکانت در گوشی‌های با سیستم عامل IOS

اگر سیستم عامل دستگاه شما آی او اس (IOS) است، برای اضافه کردن چندین اکانت به اپلیکیشن تلگرام ابتدا برنامه تلگرام را در دستگاه خود باز کنید و روی گزینه «تنظیمات» (Settings) در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید. در ادامه، مانند مراحل اضافه کردن چندین اکانت در گوشی‌های اندرویدی مراحل نصب اکانت جدید را دنبال کنید.

 

تلگرام پیام رسانی است که به دلیل ارائه آپدیت‌های کاربردی و قابلیت‌های منحصر به فرد، در بین کاربران دنیای دیجیتال محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. یکی از این قابلیت‌ها، استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام است که از زمان انتشار نسخه ۴.۷، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. به همین خاطر ما در این مقاله به صورت گام به گام مراحل راه اندازی چند اکانت تلگرام را به شما آموزش دادیم تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی از مزایای داشتن همزمان چند حساب کاربری بهره مند شوید.

 

سوالات متداول

مزایای استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام چیست؟

با فعال کردن چند حساب در تلگرام شما به راحتی حداکثر 3 اکانت را با یک اپلیکیشن مدیریت خواهید کرد و نیازی به اپلیکیشن‌هایی مانند موبوگرام که امنیت پایینی دارند، ندارید.

فعال‌سازی چند حساب در یک اپ تلگرام چه مزایایی دارد؟

یکی  از مهمترین مزیت‌های این کار جداسازی پیام‌های کاری از پیام‌های شخصی است.

 

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

بادی باس، قالب آموزشی، شبکه اجتماعی، فروشگاهی، چند منظوره | BuddyBoss

925,000 تومان

73.33%

محصول پیشنهادی

افزونه دکمه تماس با ما | پلاگین All in One Support Button

345,000 تومان

63.64%
4

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

9

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

اونجا که میپرسه همگام سازیه مخاطبین تیک اونو خاموش کن و ادامه بده
یه اکانت حدید ایجاد میشه
میخوای مطمعن بشی با همون به اکانت اولت پیام بده

من وارد یکی دیگه شدم ولی اون فرد منو بیرون کرد به اشتباه الان می‌خوام دوباره وارد بشم کد میزنم درسته ولی اجازه وارد شدن نمی‌ده چه کنم ؟

از من مینویسه همون شمارس شما نمی توانید وارد شوید یا یک حساب دیگر ایجاد کنید چیکار کنم؟

عکس و اطلاعات پروفایل دو اکانتم میخوام متفاوت باشن ولی هربار هر تغییری ایجاد میکنم روی هر دو اکانت تغییر ایجاد میشه چیکار کنم

ارسال دیدگاه