معرفی بهترین افزونه های بک آپ گیری وردپرس

افزونه های وردپرس

15 دقیقه زمان مطالعه

تصور کنید فردا صبح که از خواب بیدار می شوید متوجه شوید که تمامی اطلاعات و داده های شما پاک شده اند، چه اتفاقی برای سایت وردپرس شما می افتد؟ تصور کنید که زمان و تلاش زیادی را صرف ساختن سایت وردپرس خود کرده اید و تنها در یک لحظه همه آن ها از بین می رود. متأسفانه، گاهی اوقات اینترنت می تواند بسیار مخرب باشد و هکرها همیشه در کمین هستند. بک‌آب سایت یکی از مهمترین لازمه هاست که برای سایت وردپرسی از افزونه بکاپ وردپرس استفاده میشود.

همانطور که در مقاله آموزش وردپرس گفته شده با وجود امینیت بالای وردپرس اما ممکن است بر اساس یکسری اتفاقات اطلاعات سایت شما پاک شود ، در این مواقع گرفتن بک اپ می تواند بسیار مفید واقع شود زیرا با وجود فایل های پشتیبانی، همیشه می توانید پرونده های اصلی وردپرس خود را بازیابی کنید و پشتیبان گیری کامل از پایگاه داده  را انجام دهید. در واقع پشتیبان گیری منظم از وردپرس بهترین کاری است که می توانید برای امنیت وردپرس خود انجام دهید. پشتیبان گیری به شما آرامش می دهد و می تواند شما را در موقعیت های فاجعه بار، از جمله وقتی که سایت شما هک می شود یا به طور تصادفی قفل می شود، مشکل را به سرعت برطرف کنید.

این را به خاطر داشته باشید با این که که بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس خدمات پشتیبان محدودی را ارائه می دهند، ما همیشه توصیه می کنیم که فقط به آن ها اعتماد نکنید. این وظیفه شماست که بطور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و از اطلاعات خود محافظت کنید.

استفاده از افزونه بک آپ گیری از وردپرس یکی از هوشمندانه ترین کارهایی است که می توانید برای اطمینان از در امان ماندن سایت خود از فاجعه انجام دهید. بنابراین با توجه به اهمیت پشتیبان گیری از وب سایت خود ما در این مقاله می خواهیم چندین افزونه پشتیبان گیری رایگان و پولی که در وردپرس وجود دارد و استفاده از اکثر آن ها نسبتاً آسان است را به شما معرفی کنیم. پس با معرفی بهترین افزونه بکاپ گیری وردپرس همراه ما باشید.

آموزش وردپرس

پشتیبان گیری از وب سایت

در حالت کلی نسخه پشتیبان یک نسخه کامل از پرونده ها و فایل های وب سایت و پایگاه داده شماست، به طوری که صاحب وب سایت می تواند وب سایت خود را در صورت بروز هر مشکلی به حالت قبلی بازیابی کند. با این وجود، بک اپ گیری نباید تنها اقدام امنیتی برای وب سایت شما باشد.

اگرچه پشتیبان گیری ها محتوای سایت شما را به آخرین نسخه پشتیبان تهیه شده بازگردانند، اما هر محتوایی که در این بین بارگذاری شود را از بین می رود. همچنین، نمی توان از سایتی که دچار مشکل شده است نسخه پشتیبان تهیه کرد تا زمانی که مشکل اصلی برطرف شود یا از آلوده سازی مجدد وب سایت شما جلوگیری کند. به همین دلیل است که ما به شما توصیه می کنیم در کنار پشتیبان گیری از وب سایت خود با Firewall Application Application  نیز از آن محافظت کنید تا در وهله اول سایت شما هک نشود.

پشتیبان گیری از وب سایت

چرا باید از افزونه بکاپ گیری وردپرس استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید بک آپ گرفتن از سایت وردپرس یکی از مهمترین نکات امنیت وردپرس است. کاربران وردپرس چندین گزینه پلاگین در اختیار دارند که می توانند برای تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت خود انتخاب کنند. اگر یکی از این کاربران هستید، می توانید افزونه مورد نظر خود را نصب کرده و مراحل نصب را دنبال کنید. سپس می توانید برای تهیه نسخه پشتیبان، هر زمان که دوست دارید برنامه ریزی کنید، اعلان های بروزرسانی را تنظیم کرده و گزینه های اضافی مختلفی را انتخاب کنید.

افزونه های بک آپ گیری مزایای بسیاری برای سایت های وردپرسی دارد.

از دیگر مزایای پشتبان گیری با استفاده از افزونه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان بازیابی سایت
  2. قابلیت همگام سازی
  3. مقرون به صرفه بودن
  4. محافظت در برابر گم شدن دیتا
  5. امنیت بالا
  6. بالارفتن اطمینان

 

  • امکان بازیابی سایت: وقتی نوبت به تهیه نسخه پشتیبان می رسد، اطمینان حاصل کنید که چندین سطح افزونگی دارید تا از دست رفتن داده ها به دلیل یک نقطه خرابی رخ ندهد. یک ارائه دهنده پشتیبان گیری وب سایت خودکار می تواند به شما کمک کند داده های از دست رفته را در عرض چند دقیقه بازیابی کنید و از خرابی جلوگیری کنید. همه اینها بدون ایجاد وقفه در روند کار شما انجام می شود.
  • قابلیت های همگام سازی: مزیت دیگر تنظیم بک آپ خودکار وب سایت، ابزار همگام سازی است. این ویژگی دسترسی به آخرین تغییرات ایجاد شده در داده های شما از هر دستگاه را آسان می کند. این بدان معناست که شما از دسترسی به جدیدترین نسخه وب سایت خود بی نیاز خواهید بود!
  • مقرون به صرفه بودن و کارایی: مقرون ترین راه شاید تهیه نسخه ی پشتیبان باشد. بیشتر به این دلیل که نیازی به سرمایه گذاری در خرید درایور های فیزیکی، دیسک ها یا سرورها ندارید. همچنین انجام آن راحت تر است زیرا شما نیازی به نگرانی در مورد آسیب فیزیکی یا تعمیر و نگهداری ندارید، زیرا کل فرآیند خودکار است و توسط افزونه ها مدیریت می شود. علاوه بر این، میزان تلاش لازم برای استفاده از افزونه بکاپ گیری خودکار وردپرس در مقابل پشتیبان دستی به میزان قابل توجهی کمتر است.
  • محافظت در برابر از دست دادن داده ها: پشتیبان گیری خودکار وب سایت به شما کمک می کند تا داده های شما در برابر حذف ناخواسته آن ها، تهدیدات داخلی و مشکلات بارگذاری یا همگام سازی داده ها محافظت شود. از دست دادن داده ها می تواند تحت سناریوهای مختلف رخ دهد. به عنوان مثال، اگر شما به طور تصادفی تغییراتی را در کد وب سایت خود وارد کرده اید، یا یک فردی تصمیم به پاک کردن چند پایگاه داده گرفته باشد، شما یک شبکه ایمنی در دسترس دارید که باعث می شود بازیابی داده ها به راحتی انجام شود. در این شرایط، می توانید به راحتی به نسخه پشتیبان تهیه کنید تا همه داده های خود را بازیابی کنید بدون اینکه بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد.
  • امنیت پیشرفته: پشتیبان گیری از سرور ابری با پیشرفته ترین رمزگذاری ایمن تر از انجام پشتیبان گیری دستی بر روی دیسک رمزگذاری نشده است. در روش های دیگر داده های وب سایت شما در سرورهای رمزگذاری شده ذخیره می شود و در معرض تهدیدها و خطرات قرار می گیرد. اگر درایو اصلی شما خراب یا به سرقت رفته باشد، می توانید به سرعت داده های وب سایت را از این سیستم های ابری امن بازیابی کنید.
  • نسخه سازی داده ها: با اکثر نسخه های پشتیبان گیری وب سایت خودکار، همه نسخه های پشتیبان شما به طور خودکار با اطلاعات نسخه ذخیره می شوند (مگر اینکه برای پاک کردن داده های قدیمی یک بازه زمانی تعیین کنید). ارائه دهنده پشتیبان شما تمام نسخه های بعدی داده های شما را ذخیره می کند و در صورت از دست دادن داده ها، می توانید آن پرونده ها را مرور کرده و بازیابی کنید.
  • قابلیت اطمینان بیشتر: در صورت خرابی سرور یا خرابی سیستم، با پشتیبان گیری از وب سایت خود، می توانید با به حداقل رساندن زمان خرابی و بازیابی سریع اطلاعات خود، از اعتبار کسب و کار خود محافظت کنید

چرا باید از سایت بک اپ بگیریم

چگونه افزونه بک آپ گیری از وردپرس مناسب را انتخاب کنیم؟

تهیه نسخه پشتیبان برای حفظ امنیت وب سایت مهم است. هر زمان وب سایت شما به هر دلیلی خراب شد، می توانید به سرعت از سایت خود بدون از دست دادن محتوا و پرونده ها نسخه پشتیبان تهیه کنید. صرف نظر از اندازه و وسعت کسب و کار خود، سرمایه گذاری روی افزونه بکاپ گیری وردپرس کاملاً ارزش آن را دارد زیرا در آینده ممکن است اعتبار کسب و کار شما را به طور کلی نجات دهد.

از آنجا که ده ها افزونه بک آپ وردپرس در دسترس است، انتخاب افزونه مناسب با نیازهای شما می تواند مشکل باشد. در حالت کلی اطمینان حاصل کنید که افزونه ای را انتخاب کرده اید که به شما امکان می دهد به راحتی از وب سایت خود پشتیبان تهیه کرده و بازیابی کنید. در ادامه مواردی وجود دارد که باید در یک افزونه پشتیبان گیری از وردپرس جستجو کنید:

بررسی روش های بکاپ گیری

مورد اول که باید بررسی کنید مربوط به نوع و روش مورد استفاده برای پشتیبان گیری می باشد. برخی از این روش ها عبارتند از:

پشتیبان پایگاه داده : برخی از افزونه ها به شما امکان می دهند فقط از پایگاه داده وردپرس خود پشتیبان تهیه کنید.

پشتیبان گیری کامل : برخی از افزونه ها به شما امکان پشتیبان گیری از کل وب سایت خود، از جمله پشتیبان گیری از پایگاه داده وردپرس و همه پرونده ها را می دهند.

برنامه ریزی پشتیبان : با استفاده از این گزینه، می توانید یک نسخه پشتیبان را برنامه ریزی کنید تا به صورت خودکار اجرا شود و به شما آرامش خاطر دهد.

مکان ذخیره سازی

بیشتر افزونه های پشتیبان گیری وردپرس به شما امکان می دهد فایل های پشتیبان خود را فقط در سرور خود ذخیره کنید. اکنون، برای بهبود امنیت، تمام افزونه های پشتیبان گیری خوب وردپرس از ارسال پرونده های پشتیبان شما به مکان های از راه دور مانند Dropbox ، Google Drive یا Amazon S3 پشتیبانی می کنند. به این ترتیب، حتی اگر کل وب سایت شما هک شود، می توانید به راحتی پرونده ها و فایل های خود را بازیابی کنید.

این کار همان پشتیبان گیری ابری است. یعنی برخی از افزونه ها به شما امکان می دهند به طور خودکار از سایت خود در سرویس های ذخیره سازی ابری مانند Google Drive ، Dropbox یا سایر موارد پشتیبان تهیه کنید. اگر چنین عملکردی را می خواهید، مطمئن شوید که افزونه شما از سرویس ذخیره سازی ابری مورد نظر شما پشتیبانی می کند.

دارای پشتیبان گیری خودکار

افزونه ای را انتخاب کنید که به طور خودکار پشتیبان گیری از سایت شما را انجام دهد. پشتیبان گیری را به حال خود رها نکنید. من توصیه می کنم همیشه افزونه پشتیبان گیری و بازیابی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد پشتیبان گیری خود را در فواصل زمانی مشخص انجام دهید .

دارای سرعت بالا برای سایت های بزرگ

مطمئن شوید که می تواند سایت شما را اداره کند. برخی از افزونه ها برای سایت های کوچک بسیار عالی عمل می کنند اما برای سایت های عظیم به آرامی اجرا می شوند. بنابراین اگر سایت بزرگی دارید، مطمئن شوید که افزونه ای که انتخاب کرده اید برای اداره سایت های بزرگ طراحی شده است.

بهینه بودن افزونه بکاپ گیری

این همیشه یک مزیت است که بدانید افزونه ای برای کار با سایت شما ساخته شده است و یا خیر. این بدان معنی است که این افزونه با در نظر گرفتن هر جنبه ای از سایت شما طراحی شده است. این شامل عدم بارگیری بیش از حد سایت شما است تا سرعت آن کاهش یابد یا در بارگیری مشکل داشته باشد. برخی از بهترین افزونه های پشتیبان گیری، امکان پشتیبان گیری در بازه های زمانی تعیین شده را دارند که به گونه ای پیکربندی شده اند که سایت شما از زمان قبل بارگیری کند.

این مقاله را حتما بخوانید
مقایسه افزونه Wordfence و افزونه Sucuri کدام یک بهتر است؟

همانطور که احتمالاً می دانید، زمان بارگذاری یک فاکتور مهم سئو است که گوگل تصمیم می گیرد کجا سایت شما را در SERP قرار دهد. هرچه افزونه پشتیبان شما منابع کمتری داشته باشد، شانس شما برای رتبه بندی در موتورهای جستجو بیشتر است.

چگونه در بین افزونه های بک آپ گیری یک پلاگین مناسب پیدا کنیم

بهترین پلاگین های پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات

اکنون با در نظر گرفتن موارد و معیارهای بالا ما می خواهیم لیستی از افزونه های بکاپ وردپرس را به شما معرفی کنیم تا پشتیبان گیری را به راحتی انجام دهید. لازم به ذکر است که تمام افزونه های زیر مدت طولانی است که در دسترس هستند و شهرت زیادی پیدا کرده اند. در ادامه برای انتخاب بهترین افزونه بک آپ گیری وردپرس با ما همراه باشید.

1- افزونه بکاپ و انتقال سایت آپ درفت پلاس | UpdraftPlus Premium

آپ درفت پلاس یکی از بهترین افزونه های بک آپ گیری

افزونه UpdraftPlus یکی از بهترین افزونه های بکاپ گیری وردپرس در بازار است و محبوب ترین افزونه پشتیبان گیری رایگان وردپرس است که در اینترنت موجود است. این افزونه با بیش از 2 میلیون نصب فعال، به عنوان محبوب ترین راه حل پشتیبان گیری از وردپرس رتبه بندی شده است.

در حالی که نسخه رایگان کاملاً مجهز به تمام ویژگی های ضروری است، شما می توانید با نسخه پولی آن به راحتی ویژگی های اصلی برای پشتیبان گیری وب سایت خود را بهبود بخشید. با نسخه رایگان افزونه، می توانید به راحتی پشتیبان گیری کامل، دستی یا برنامه ریزی شده از تمام فایل های وب سایت خود از جمله پایگاه داده، پلاگین ها و قالب ها را تنظیم کنید. بازیابی پرونده های شما ساده است و شما می توانید با حداقل دانش فنی این کار را انجام دهید. از همه بهتر، این افزونه از چندین گزینه ذخیره سازی ابری از جمله Google Drive ، Dropbox و Amazon S3 پشتیبانی می کند.

آپ درفت پلاس به شما امکان می دهد از سایت وردپرس خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و آن را در فضای ابری ذخیره کنید یا در رایانه بارگیری کنید. این افزونه از نسخه پشتیبان تهیه شده برنامه ریزی شده و با پشتیبان های درخواستی نیز سازگاری می کند. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که از کدام فایل ها می خواهید پشتیبان تهیه کنید.

این افزونه می تواند پشتیبان گیری شما را به صورت خودکار انجام دهد و علاوه بر پشتیبان گیری از هر وب سایت وردپرس، UpdraftPlus  همچنین به شما امکان می دهد پشتیبان گیری را به راحتی از پنل مدیریت وردپرس خود به راحتی بازیابی کنید.

در صورت نیاز به بازیابی، UpdraftPlus  بازیابی پایگاه داده و سایت کامل را آسان می کند و اگر سایت شما به ویژه بزرگ است، این افزونه می تواند آن را به چندین بایگانی مختلف تقسیم کند تا روند پشتیبان گیری قابل اطمینان تر شود.

2- افزونه ساخت بسته نصبی آسان با داپلیکیتور پرو | Duplicator Pro

افزونه داپلیکیتور پرو

افزونه داپلیکیتور پرو احتمالاً انعطاف پذیرترین گزینه موجود برای پشتیبان گیری است. در واقع Duplicator به شما این امکان را می دهد که نسخه هایی پشتیبانی از سایت کامل وردپرس خود را ایجاد کنید. می توانید این نسخه ها را به عنوان پشتیبان ذخیره کنید، از آن ها برای بازیابی سایت خود استفاده کنید یا برای انتقال آسان سایت خود به یک نام دامنه جدید از آن بهره ببرید. این افزونه این امکان را به شما می دهد که پشتیبان گیری منظم را برنامه ریزی کنید بنابراین دیگر نیازی به انجام پشتیبان گیری دستی دیگری نخواهید داشت زیرا Duplicator Pro کاملاً خودکار است!

این گزینه به شما امکان می دهد تا مکان پشتیبان گیری خود را نیز ذخیره کنید. بسیاری از گزینه های ذخیره سازی ابر و API بدون توجه به سطح پیچیدگی مورد نظر شما ادغام می شوند. با وجود بسیاری از توصیفات خارق العاده کاربران، به راحتی می توان فهمید که چرا مردم برای پشتیبان گیری و تکثیر یک وب سایت از یک سرور یا دامنه به دامنه دیگر به این افزونه اعتماد می کنند!

تفاوت نسخه ی رایگان و پولی آن این می باشد که در نسخه رایگان شما نمیتوانید از دیتابیس های سنگین و وبسایت های شبکه نسخه پشتیبان تهیه کنید اما اینکار با افزونه داپلیکیتور پرو امکان پذیر می باشد. از دیگر قابلیت های این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت انتقال یک سایت وردپرس از یک میزبان به میزبان دیگر
  • قابلیت تهیه یک پشتیبان کامل از کل سایت
  • قابلیت انتقال یک سایت وردپرس بین دامنه های دلخواه
  • قابلیت انتقال یک سایت وردپرسی تنها با چند کلیک
  • قابلیت زمانبندی پشتیبان گیری
  • قابلیت انتقال یک سایت تا حجم 100 گیگابایت

افزونه Duplicator Pro بر خلاف سایر افزونه هایی که فایل های زیادی ایجاد می کنند که مدیریت آن دشوار است، سایت شما را در یک بایگانی واحد قرار می دهد و این ویژگی آن را متماز می کند.

افزونه ی رایگان Jetpack Backups

افزونه Jetpack Backups

Backups یک افزونه بکاپ گیری در زمان واقعی وردپرس است. این افزونه به طور خودکار تغییرات سایت شما را در نسخه پشتیبان ذخیره می کند، بنابراین وقتی وب سایت شما خراب شد، می توانید آخرین نسخه را با 1 کلیک بازیابی کنید. این افزونه همچنین یک گزارش فعالیت برای اطلاع از اقدامات انجام شده در سایت شما فراهم می کند. به این ترتیب خواهید فهمید که چه کسی مسئول خرابی سایت شما است. افزونه ی جت پک دارای یک برنامه تلفن همراه است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را از هرجای دیگر بازیابی کنید.

با استفاده از این افزونه، وب سایت شما فقط در عرض چند دقیقه به شکل اصلی خود در می آید. اگر به روزرسانی های سایت خود را دوست ندارید، می توانید برای بازگشت به نسخه قبلی، تغییرات را برگردانید. به علاوه، Jetpack همچنین ویژگی های امنیتی زیادی را ارائه می دهد. این فقط می تواند یک مزیت برای یک افزونه پشتیبان باشد. برخی از ویژگی های برتر Jetpack عبارتند از:

  • اسکن بدافزار را فراهم می کند و از سایت شما در برابر هرزنامه محافظت می کند.
  • زمان خرابی به شما اطلاع می دهد که سایت شما بلافاصله از کار افتاده است.
  • حفاظت از حمله و هک مخرب
  • برنامه تلفن همراه که می توانید همه جا با خود ببرید و از آن استفاده کنید.
  • نظرات هرزنامه را به طور خودکار از سایت خود پاک می کند.

لازم به ذکر است که این افزونه برای برخی از هاست ها و سرور های ایرانی فیلتر می باشد و دچار محدودیت هایی است که ممکن است با کندی سرعت سایت مواجه شوید. پیشنهاد می کنیم حتما مقاله افزونه jetpack  وردپرس چیست را مطالعه کنید.

افزونه ی WP Time capsule

افزونه ی WP Time capsule

اگر می خواهید فقط از پرونده های اخیر خود و نه از کل سایت وردپرس خود پشتیبان تهیه کنید، WP Time Capsule  یک راه حل مناسب برای شماست. با WP Time Capsule ، می توانید از وب سایت خود در سایت های ذخیره سازی ابر مورد علاقه خود مانند Google Drive ، Dropbox یا Amazon S3 نسخه پشتیبان تهیه کنید. مزیت اصلی WP Time Capsule این است که منابع سرور بسیار کمتری را مصرف می کند، زیرا فایل های پشتیبان شما را فشرده می کند.

برای استفاده از WP Time Capsule در سایت خود، برای یک حساب کاربری در WP Time Capsule ثبت نام کنید، افزونه رایگان را نصب کنید و سپس برنامه cloud را با پلاگین خود متصل کنید تا بتوانید فایل های پشتیبان وردپرس خود را به مکان دلخواه خود ارسال کنید. پس از تکمیل نسخه پشتیبان کامل، می توانید زمانی را برای تهیه نسخه پشتیبان از پرونده های اخیراً تغییر یافته خود تعیین کنید.

افزونه BackWPUp

افزونه BackWPUp یک افزونه پشتیبان دیگر است که از نصب کامل وردپرس شما پشتیبان تهیه می کند و آن ها را در یک مکان از راه دور مورد علاقه شما مانند Dropbox یا Amazon S3 ذخیره می کند. این افزونه پشتیبان گیری با کاربرد آسان است زیرا در پایان کار شما به تنظیمات پیکربندی نیاز ندارید. پس از فعال شدن، از فایل های شما به طور مستقیم نسخه ی پشتیبان تهیه می شود.

به طور پیش فرض، پرونده های پشتیبان در مکان / wp-content / backups وب سایت شما ذخیره می شوند، اما اگر بخواهید می توانید مسیر را به راحتی تغییر دهید. از آنجا که از تمام پرونده ها، از جمله پرونده های غیر وردپرس شما در روت سایت شما پشتیبان تهیه می شود، توصیه می شود مسیر را برای ایمن بودن آن تغییر دهید. این افزونه می تواند روی سرورهای لینوکس و ویندوز به طور یکسان کار کند. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند تا پرونده هایی را که نمی خواهید از آنها پشتیبان تهیه کنید، حذف کنید.

 

استراتژی پشتیبان گیری صحیح از وردپرس چگونه است؟

هر یک از افزونه های فوق برای تهیه نسخه بکاپ سایت و بازیابی سایت وردپرس شما کار خواهند کرد. اما شما باید از آن ها به درستی استفاده کنید. تهیه نسخه پشتیبان فقط درصورتی که در دسترس باشد خوب است. اگر دسترسی به نسخه های پشتیبان خود را از دست دهید، ممکن است در وهله اول هرگز آن ها را اجرا نکنید. بنابراین، برای اطمینان از اینکه همیشه به یک نسخه پشتیبان مناسب دسترسی دارید، باید مورد زیر را به خاطر داشته باشید: 3-2-1

استراتژی پشتیبان گیری 3-2-1 به این معنی است که شما همیشه از سایت خود سه نسخه پشتیبان تهیه می کنید که دو نسخه پشتیبان از آن ها محلی و دیگری از سایت خارج است. یک نسخه از سایت خود را در:

  • کامپیوتر خود
  • یک درایو سخت خارجی / درایو USB
  • یک ارائه دهنده فضای ذخیره سازی ابری مانند Dropbox یا Google Drive

ذخیره کنید. ممکن است بیش از حد به نظر برسد، اما پیروی از این استراتژی اساساً تضمین می کند که همیشه به حداقل یک نسخه پشتیبان مناسب دسترسی خواهید داشت

 

آموزش وردپرس

جمع بندی

هر افزونه پشتیبان گیری از وردپرس در لیست ما نکات مثبت و منفی خود را دارد اما همه آن ها پشتیبان گیری کامل از فایل وردپرس و همچنین ویژگی های کامل پشتیبان گیری از پایگاه داده را ارائه می دهند. افزونه بکاپی را انتخاب کنید که استفاده از آن بسیار آسان است.

در پایان هر کدام از افزونه های پشتیبان گیری از وردپرس را انتخاب کنید، لطفاً نسخه پشتیبان خود را در همان سرور وب سایت خود ذخیره نکنید.

با این کار، شما تمام اطلاعات را در دام هک شدن قرار می دهید. اگر سخت افزار سرور شما خراب شود یا در بدترین حالت هک شوید، نسخه ی پشتیبان به خطر می افتد. به همین دلیل است که ما به شدت توصیه می کنیم نسخه های پشتیبان خود را در یک سرویس ذخیره سازی شخص ثالث قرار دهید و یا از استراتژی موثر 3-2-1 استفاده کنید. در کنار همه این موارد که گفته شده است اگر شما آموزش وردپرس را به صورت حرفه ای یادگرفته باشید قطعا در این جور مواقع می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید ،  اگر تمایل دارید می توانید برای یادگیری صفر تا صد وردپرس از آموزش وردپرس ژاکت استفاده کنید .

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

8

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه