Retry
سفارشی سازی ایمیل ووکامرس

یکی از اساسی ترین بخش های یک فروشگاه موفق ووکامرس ایمیل ها هستند. در واقع  از طریق ایمیل است که به کاربر در زمان ثبت نام در فروشگاه ، ثبت سفارش ،تکمیل سفارش، یادآوری سبد خرید رها شده  و … اطلاع داده می شود. با استفاده از قدرت ایمیل می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و با دادن اطلاعات بیشتر از محصولات و خدمات فروشگاه خود میزان فروش خود را به میزان زیادی بالا ببرید. در این مقاله به آموزش تغییر ایمیل های پیش فرض ووکامرس با افزونه وسپرو می پردازیم. شما با سفارشی سازی ایمیل ووکامرس می توانید تعامل خود را با خریداران چند برابر کنید. در ادامه با فیلم آموزشی افزونه vespro به شما آموزش می دهیم چگونه تغییرات دلخواه خود را در ایمیل های پیش فرض ووکامرس ایجاد کنید.

موردی که باید حتماً در ارسال ایمیل به مشتریان خود باید به آن توجه داشته باشید قالب ایمیل های ارسالی است. چون ایمیل ها باید اولاً یک نمایش جذاب و کاربر پسند داشته باشند تا کاربر در زمان کوتاهی بتواند آن را بررسی نمایید و نسبت به هدف مورد نظر ایمیل اقدام نمایید. ثانیاً ایمیل ها در دستگاه های مختلفی همچون موبایل، تبلت، دسکتاپ و … نمایش داده شود و تا در همه این دستگاه ها به خوبی نمایش داده شود.

ووکامرس قالب های به صورت پیش فرض برای موارد مختلف در نظر گرفته است اما واقعیت این است که این قالب ها زیاد جذابیت ندارد و نمی توان زیاد آن را مطابق با برند و فروشگاه خود سفارش سازی کرد. حالا راهکار تغییر قالب ایمیل ووکامرس چیست؟

پیشنهاد ژاکت برای سفارشی سازی ایمیل ووکامرس

برای اینکه بتوانید قالب ایمیل ووکامرس فروشگاه خود را به راحتی سفارش سازی و تغییر دهید تنها کافی است که از افزونه وسپرو که توسط تیم مگاتم ارائه شده استفاده نمایید. این محصول یک افزودنی به ووکامرس است که با نصب آن ویژگی های این محصول به ووکامرس فروشگاه شما افزوده می شود.

مهمترین ویژگی های افزونه سفارشی سازی ایمیل vespro

وسپرو با محبوب ترین سرویس های ایمیل مانند ، Yahoo Mail ، Gmail ، AOL، Outlook، Thunderbird و … سازگاری کامل دارد. مهمترین ویژگی های محصول تغییر قالب ایمیل ووکامرس وسپرو عبارت است از:

  • دارا بودن 20 قالب ایمیل واکنش گرا با طرح بندی های مختلف
  • قالب ایمیل به صورت psd طراحی شده به صورت برداری
  • آیکون های که به راحتی می توان در برنامه ایلستریتور ویرایش و سفارش سازی کرد
  • سازگاری کامل با ووکامرس و Mailster

با محصول وسپرو می توان انواع قالب های عملیات تراکنشی مانند  ایمیل خوش آمد گویی، جزئیات سفارش، تکمیل عملیات سفارش، مرجوع کردن سفارش، ایمیل تغییر رمز عبور و… انواع قالب های ایمیل تبلیغاتی مانند تخفیف ها، پیشنهاد های ویژه ، جشنواره ها و … را انتخاب و سفارش سازی کرد.

فیلم آموزشی افزونه وسپرو | آموزش سفارشی سازی ایمیل ووکامرس

سوال های پرتکرار تغییر قالب ایمیل ووکامرس

ما با بررسی دیدگاه های این محصول متداول ترین سوالات کاربران را انتخاب کرده ایم که در ادامه این سوالات آورده شده و به آن ها پاسخ داده شده است.

چطور با وسپرو کار کنیم؟

خوشبختانه تیم مگاتم نحوه کار با محصول وسپرو را به صورت کامل چه به صورت فایل راهنما و چه به صورت ویدیوی ارائه شده در این مقاله آموزش داده است و شما با مشاهده و بررسی این آموزش ها به صورت کامل با نحوه کار با محصول وسپرو آشنا خواهید شد و در صورت داشتن مشکلی در نصب و راه اندازی از پشتیبانی تیم قدرتمند مگاتم در ژاکت می توانید کمک بگیرید.

آیا قالب های ایمیل وسپرو واکنشگرا است؟

قالب های ارائه شده توسط افزونه وسپرو را در پیش نمایش افزونه قالب ایمیل ووکامرس وسپرو می توانید مشاهده کنید و با بررسی متوجه خواهید شد که کاملاً قالب های ارائه شده در این محصول واکنش گرا بوده و در همه دستگاه ها به خوبی نمایش داده می شود.

آیا وسپرو یک افزونه وردپرس است؟

وسپرو در اصل یک افزودنی ووکامرس است و در واقع  20 فایل PHP است که بر روی قالب فروشگاه شما نصب می شود و پس از آن همه ارسالی ووکامرس با این قالب ها خواهد بود.

آیا وسپرو قالب های ایمیل های ارسالی سایر افزونه ها مانند دکان را نیز تغییر می دهد؟

بله قالب های وسپرو روی قالب فروشگاهی شما نصب می شود و هر افزونه ای مانند دکان که ایمیلی ارسال کند و مربوط به ووکامرس باشد طبق قالب سفارشی سازی شده با وسپرو ارسال خواهد شد. پس عملا با این افزونه میتوانید قالب های ایمیل افزونه دکان را نیز سفارشی سازی کنید.

آیا ایمیل های ارسالی وارد اینباکس مشتری می شود؟

ارسال ایمیل به اینباکس مشتری مربوط به قالب ایمیل نمی شود و برای جلوگیری از ارسال ایمیل به پوشه اسپم ها لازم است که یک سرور Smtp روی وردپرس نصب نمایید

آیا می توان کدها و فونت قالب ها را تغییر داد؟

بله کدهای قالب ها در اختیار شما قرار داده می شود و شما می توانید آن را مطابق با سلیقه و نیاز خودتون تغییر بدهید.

آیا هر بار باید قالب های ایمیل را باید تغییر بدهیم؟

خیر یکبار برای همیشه  قالب های ایمیل که به منظور های مختفی برای کاربر ارسال می شود را سفارشی سازی می نمایید و بعد از آن هر وقت که به ارسال ایمیل نیاز بود ووکامرس از قالب مورد نظر استفاده کرده و ایمیل را در طبق قالب سفارش سازی شده شما ارسال خواهد شد.

آیا این افزونه قالب های ایمیل های افزونه های مثل contact form 7 را تغییر می دهد؟

خیر در حال حاضر وسپرو تنها قالب های ایمیل ووکامرس ، افزونه عضویت ویژه و Mailster را پشتیبانی می کند.

شما هم اگر سوالی در مورد سفارشی سازی ایمیل ووکامرس دارید و جزء موارد بالا نبودند می توانید از قسمت دیدگاه های محصول آن را ارسال نمایید تا تیم مگاتم به شما پاسخ دهند.

 

دیدگاه‌ها

Comments
  • احسان

    Mailjet هنوز به ایرانی ها سرویس میده ؟ چون یخورده سخت گیر تر شده تصویر از مدارک میخواد و اینکه الان ۳ روزه درخواست دادم حسابم تایید نشده
    ،

    • کیانا مهدی نژاد

      سلام
      متاسفانه منبع موثقی برای جواب سوال شما وجود نداره اما چندین جا گزارش دادن که به ایرانی ها سرویس نمیده.

  • علی

    ادامۀ ویدیوی آموزشی مربوط به سرور Smtp رو از کجا پیدا کنیم ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *