Retry
تبدیل سایت به اپلیکیشن

آیا به دنبال راهی برای تبدیل سایت وردپرس خود به یک اپلیکیشن موبایل هستید؟ آمار قابل توجهی از افراد ترجیح می دهند با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود به اینترنت بروند و خرید های آنلاین خود را انجام دهند. برنامه ها راهی مناسب برای ارائه محتوای شما و ارائه تجربه بهتر برای کاربران تلفن همراه هستند. در این مقاله، ما بهترین افزونه تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا باید یک اپلیکیشن موبایل برای سایت وردپرس خود ایجاد کنیم؟

اگر ترافیک وب سایت خود را در گوگل آنالیتیکس بررسی کنید، متوجه می شوید که تعداد زیادی از کاربران از طریق تلفن های همراه خود به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند. ساده ترین راه برای اطمینان از اینکه کاربران موبایل تجربه خوبی در وب سایت شما دارند، ریسپانسیو بودن سایت شما در نسخه های تلفن همراه است.

یک وب سایت وردپرس ریسپانسیو برای موبایل از طرحی استفاده می کند که به طور خودکار خود را متناسب با اندازه صفحه کاربر تنظیم می کند. تقریباً تمام قالب های خوب و به روز وردپرسی از قسمت طراحی سایت ریسپانسیو برای موبایل پشتیبانی می کنند. همچنین می توانید برای ووکامرس نیز قالب های ریسپانسیو موبایل با ظاهری عالی پیدا کنید.

با این حال، برخی از مشاغل ممکن است بخواهند با ایجاد برنامه های تلفن همراه خود، تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان خود ارائه دهند. کاربران می توانند به جای بازدید از وب سایت شما در یک مرورگر، برنامه ای را از صفحه اصلی خود راه اندازی کنند تا به وبلاگ مورد علاقه خود، فروشگاه آنلاین و یا وب سایت عضویت یا انجمن آنلاین دسترسی پیدا کنند.

ساخت یک اپلیکیشن تلفن همراه معمولاً به مهارت برنامه نویسی نیاز دارد و آژانس های توسعه برنامه نویسی بسیاری وجود دارند که یک برنامه تلفن همراه برای وب سایت شما ایجاد می کنند. با این حال، این کار هزینه بسیار زیادی را برای شما خواهد داشت.

اگر می خواهید یک اپلیکیشن موبایل به صرفه و با بودجه کم بسازید، افزونه های وردپرس تبدیل سایت به اپلیکیشن که به اپلیکشن ساز معروفند، وجود دارد که می تواند به شما کمک کند سایت وردپرس خود را به یک برنامه تلفن همراه تبدیل کنید. همه این افزونه ها پولی هستند، اما هزینه خرید آن ها کمتر از استخدام شخصی برای ساخت برنامه جدیدی برای وب سایت شما است.

بخاطر داشته باشید که استفاده از افزونه وب اپلیکیشن به مهارت های متوسط ​​تا پیشرفته در وردپرس نیاز دارد. اگر در زمینه کار با وردپرس مبتدی هستید، توصیه می کنیم برای به دست آوردن کاربران بیشتر از طریق تلفن همراه، از یک قالب ریسپانسیو برای موبایل استفاده کنید و باعث افزایش سرعت سایت وردپرسی خود شوید.

همانطور که گفته شد، در اینجا بهترین افزونه ها برای تبدیل سایت به اپلیکیشن تلفن همراه یا همان اپلیکیشن ساز ها را معرفی می کنیم.

اگر در مورد نحوه نصب افزونه ها در وردپرس نمی دانید می توانید مقاله ما در این باره را در وبلاگ ژاکت مطالعه کنید.

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید پرسون برای انواع قالب ووکامرس

افزونه اپلیکیشن ساز پرسون

یکی از افزونه های اپلیکیشن ساز ، پرسون می باشد. این افزونه یکی از بهترین افزونه های وردپرسی برای درست کردن نرم افزار موبایلی است که کار با آن بسیار آسان و راحت می باشد.

این افزونه تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن، با تمام محصولات ووکامرسی سازگاری دارد و می توانید با خیال راحت فروشگاه اینترنتی خود را داخل نرم افزار پیاده سازی کنید.

همچنین نرم افزار نهایی خود را می توانید به راحتی داخل مایکت های معروف مانند گوگل پلی، بازار و چند فروشگاه دیگر درج کنید.

امکانات این افزونه برای ساخت یک فروشگاه آنلاین بسیار عالی است و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن نرم افزار خود را طراحی کنید.

از جمله امکان تغییر رنگ نرم افزار با توجه به قالب شما و همچنین امکان اضافه کردن قابلیت مقایسه برای محصولات را دارد

همچنین شما می توانید برای نرم افزار خود نیز نوتیفیکیشن ارسال کنید و کاربران خود را درباره شروع فروش های ویژه مطلع کنید.

افزونه اپلیکیشن ساز پرسون از تمام درگاه های پرداخت نیز پشتیبانی می کند و سرعت بارگزاری صفحات در نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار ها بسیار بالا است.

نسخه جدید این نرم افزار را می توانید به روز رسانی کنید تا امکانات جدید وب سایت شما به نرم افزار اضافه شود.

همچنین تمام امکانات لازم برای طراحی یک صفحه وب سایت را در قالب تلفن همراه به شما ارائه می دهد.

همچنین شما در صورت نیاز می توانید دامنه سایت خود را تغییر دهید. (بار اول به صورت رایگان  دفعات بعدی نیاز است کمی هزینه پرداخت کنید.)

مدیریت تمام قسمت های این افزونه وب اپلیکیشن به صورت بصری است و نیازی به کد نویسی ندارد.

این افزونه علاوه بر گوشی های اندروید بر روی گوشی های ای او اس نیز جواب گو است.

که شما می توانید نسخه ای او اس پرسون را به صورت جداگانه خریداری کنید و بر روی سایت خود نصب کنید.

شما می توانید تمامی امکانات اپلیکیشن فروشگاهی اندروید پرسون را در فروشگاه ژاکت دیدن کنید و همچنین نسخه ی دمو نرم افزار را نیز امتحان کنید و در صورت رضایت آن را با پشتیبانی 6 ماهه و صورت به روز رسانی خودکار از سایت ژاکت خریداری کنید.

تبدیل سایت به اپلیکیشن با پرسون

اپلیکیشن فروشگاه ووکامرس اپچار

اپچار نیز یکی از بهترین افزونه ها در زمینه تبدیل سایت به اپلیکیشن بر اساس وب سایت وردپرسی است.

شما با کمک این افزونه می توانید فروشگاه خود را در کمتر از 10 دقیقه در قالب یک نرم افزار برای گوشی های اندروید و ای او اس راه اندازی کنید.

همانند طراحی وب سایت شما برای طراحی نرم افزار خود نیز از رابط بصری استفاده می کنید و می توانید المان هایی مانند دکمه، لیست محصولات، تصاویر تمام عرض دلخواه و یا گالری تصاویر برای طراحی نرم افزار خود استفاده کنید.

یکی از مزیت های این نرم افزار امکان ارسال نوتیفیکیشین به صورت کاملا رایگان است، که اگر شما تخفیف یا فروش ویژه ای در نظر گرفته اید، می توانید از طریق آن به مخاطبان خود اطلاع رسانی کنید.

همچنین می توانید تبلیغات خود و یا افراد دیگر را به صورت سفارشی برای کاربران خود ارسال کنید.

امکان توسعه نرم افزار

افزونه اپچار به تنهایی برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین در قالب نرم افزار کافی است و امکانات لازم را در اختیار شما قرار می دهد ولی اگر قصد دارید تا نرم افزار خود را توسعه دهید، می توانید افزونه های مورد نیاز را خریداری کنید که با استفاده از آن ها می توانید تغییرات زیادی را در نرم افزار خود ایجاد کنید از جمله:

ویرایش فرم های ثبت نام

اگر سایت شما دارای فرم های ثبت نام است شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی فرم های ثبت نام خود را ویرایش کنید و با توجه سلیقه خود آن ها را از نو برای نرم افزار طراحی کنید.

سبد خرید با امکانات بیشتر

خرید به صورت مرحله ای و یا خرید بدون عضویت از جمله امکاناتی است که شما می توانید به نرم افزار خود با خرید افزونه های لازم، اضافه کنید.

از جمله امکانی که باعث تمایز سایت شما نسبت به سایر سایت ها می شود امکان اضافه کردن لاگین اجباری در نرم افزار است یعنی وقتی کاربران نرم افزار را باز می کنند ابتدا نیاز است اطلاعات ورود خود را وارد کنند و سپس به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

مهم ترین نکته برای این افزونه پشتیبانی از زبان های فارسی انگلیسی و عربی است یعنی می توانید نرم افزار خود را با زبان دل خواه خود طراحی کنید.

این افزونه امکانات بسیار زیادی دارد که در اینجا به بخش کوچکی از آن ها اشاره شد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپلیکیشن ساز ووکامرس اپچار و همچنین خرید آن می توانید به فروشگاه ژاکت مراجعه کنید و توضیحات کامل را مطالعه کنید و در صورت رضایت این افزونه را با پشتیبانی 6 ماهه خریداری کنید.

افزونه ساخت نرم افزار اندروید همراه وردپرس

یکی دیگر از افزونه های تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن، افزونه همراه وردپرس است که با استفاده از آن همانند بقیه افزونه ها می توانید فروشگاه آنلاین خود را در قالب یک نرم افزار موبایل پیاده سازی کنید.

این افزونه از نسخه ای او اس نیز پشتیبانی می کند و برای تمام نسخه ها به صورت منظم و دقیق به روز رسانی خودکار را انجام می دهد. همچنین با تمام افزونه های وردپرسی نیز به خوبی سازگار است و مشکلی در اجرا برای سایت شما پیش نمی آید. شما با استفاده از این افزونه تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن می توانید تمام متن ها و تصاویر را داخل نسخه موبایل با توجه به سلیقه و نیاز تغییر دهید حتی می توانید در صورت نیاز زبان برنامه را نیز تغییر دهید.

شما می توانید با استفاده از این افزونه اپلیکیشن ساز وردپرس نرم افزار خود را در تمام مایکت های معتبر مانند گوگول پلی و حتی مایکت های ایرانی نظیر مایکت و بازار قرار دهید.

تفاوتی که این افزونه با سایر افزونه ها دارد این است که با کمک api سایت شما را به نرم افزار متصل می کند. بنابراین نیاز نیست که شما برای نسخه نرم افزار طراحی مجدد انجام دهید هر چند سازندگان این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم کرده اند که در صورت نیاز بتوانید متن و تصاویر را در نسخه موبایل تغییر دهید.

با کمک این نرم افزار می توانید برای محصولات خود بنر طراحی کنید و آن را در صفحه اصلی نرم افزار به صورت اسلایدی به کاربران نشان دهید.

همچنین می توانید سیستم ثبت نام و ورود اختصاصی را برای نرم افزار در نظر بگیرید.

از جمله امکانات این افزونه:

  • امکان قرار دادن نام و لوگو دلخواه برای نرم افزار
  • طراحی به سبک کشیدن و رها کردن مانند افزونه های صفحه ساز برای نرم افزار موبایل
  • امکان تغییر رنگ نرم افزار و متن ها
  • امکان ساخت اسلایدر تصویر برای محصولات
  • امکان ساخت بنر و پیشنهاد های شگفت انگیز به صورت محدود به زمان و ارسال برای کابران به صورت نوتیفیکیشن
  • امکان ارسال نوتیفیکشین با قابلیت شخص سازی عکس و متن و همچنین زمان ارسال
  • امکان ساخت دکمه اشتراک گذاری سریع در شبکه های مجازی مانند واتساپ
  • امکان درج پشتیبانی برای محصولات و خدمات

در این جا بخش کوچکی از امکانات این افزونه معرفی شد شما می توانید تمام جزئیات افزونه ساخت اپلیکیشن همراه وردپرس را در فروشگاه ژاکت مطالعه کنید و در صورت نیاز از نسخه ی دمو نرم افزار برای اندروید و ای او اس نیز استفاده کنید و در صورت رضایت این افزونه را از فروشگاه ژاکت خریداری کنید.

چار سوق افزونه ی ساخت نرم افزار نیازمندی وردپرس

چارسوق یک افزونه تبدیل سایت به اپلیکیشن است که به کمک آن می توانید سایت خود را مانند سایت دیوار طراحی کنید و مانند یک فروشگاه واسط عمل کنید.

این افزونه امکانات زیادی در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با استفاده از آن ها یک سایت فروشگاهی عالی را ایجاد کنید

بخشی از امکانات این افزونه:

  • امکان ساخت پلن عضویت عادی و ویژه و تغییر سطح دسترسی های کاربران
  • درست کردن پروفایل به صورت خودکار و دستی برای کاربران
  • امکان اضافه کردن کپن تخفیف برای محصولات و خدمات
  • طراحی اسلایدر برای محصولات در صفحه اصلی
  • امکان درج کامنت و نظر توسط مشتری
  • امکانات جست و جو پیشرفته نظیر محدود سازی به شهر و یا مکان خاص
  • امکان درج لینک برای محصولات
  • امکان اشتراک گذاری مستقیم محصولات و بسیاری موارد دیگر

شما با استفاده از این افزونه علاوه بر فروش محصولات می توانید محصولات و خدمات سایر افراد را نیز با دریافت کار مزد به فروش برسانید.

شما با استفاده پنل مدیریت این افزونه می توانید فروش تک تک محصولات و خدمات را رسیدگی کنید و در انتهای تراکنش سود خود را برداشت کنید.

نکته ی قابل توجه این است که این افزونه فقط بر روی قالب چار سوق جواب می دهد و نیاز است شما این قالب را خریداری کنید و بر روی سایت خود نصب کنید.

در این جا به برخی از امکانات این افزونه اشاره شد. شما می توانید مشخصات کامل افزونه اپلیکیشن ساز چارسوق را در فروشگاه ژاکت مطالعه کنید و در صورت نیاز آن را خریداری کنید.

امیدواریم شما با خواندن این مقاله با 4 افزونه از بهترین افزونه ها در زمینه درست کردن اپلیکیشن اندرویدی آشنا شده باشید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید تا سایت خود را به یک اپلیکیشن کامل برای گوشی های تلفن همراه تبدیل کنید.

دیدگاه‌ها

Comments
  • سایمون

    سلام

    از بین این چهار افزونه کدام بهتره و در بین راه مشکلات کمتری داره ؟؟؟
    چون اپلیکیشن های که در اندروید و آیفون از ساختار مناسبی برخوردار نیستند از نظر گوگل یا اپل مورد تایید نیستند و رد میشن

    لطفاً راهنمایی کنید
    ممنونم

    • کیانا مهدی نژاد

      سلام
      همه افزونه های معرفی شده افزونه های خوبی هستند. پیشنهاد می کنیم به صفحه محصولات برید و ویژگی های هرکدوم رو بررسی و مقایسه کنید تا بتونید بهترین انتخاب رو انجام بدید. در این صفحه می تونید انواع اپلیکیشن ساز ها رو ببینید.

  • مهرداد

    سلام من قالبی میخواهم که هم یک فروم گفتگو در مورد محصولات باشد مانند اپلیکیشن کنسول و هم کاری مانند دیوار انجام دهد.لطفا راهنمایی فرمایید.متشکرم

  • حسام حسن پور

    سلام من از افزونه edd استفاده کردم برای سایتم برای ساخت اپلیکیشن چیکار کنم بهتره؟

    • کیانا مهدی نژاد

      سلام و وقت بخیر
      می‌تونید از سرویس های اپ ساز آنلاین که تعدادشون هم کم نیست، استفاده کنید.

  • aidan nikkar

    سلام وقت بخیر ببخشید من ی سایت فروش محصولات آموزشی دارم چه افزونه برا طراحی اپ پیشنهاد میکنین که به موضوع سایت مرتبط باشه؟

    • کیانا مهدی نژاد

      سلام و وقت بخیر
      افزونه های زیادی برای سایت های فروشگاهی هست که باید با توجه به سلیقه تون انتخاب کنید.
      پیشنهاد می کنم نگاهی به اپلیکیشن ساز ها در ژاکت بندازید.

  • صادقی

    سلام وقت شما بخیر من یه سایت املاک دارم میخوام اپلیکیشن داشته باشه این افزونه ها که فرمودید جواب میده و میشه به این اقزوه لودینگ و اسپلش اضافه کرد ممنون

  • پرهام

    سلام من یه سایت املاک دارم میشه با این افزونه ها اپلیکیشن هم راه اندازی کنم

    ممنون

  • امیر محمد کردزنگنه

    سلام من یک سایت مخصوص ساخت و ساز دارم خواستم بدونم کدوم افزونه برای تبدیل سایتم به اپلیکیشن بهتر هست

    • صبا پلاشانی

      سلام. افزونه های اپلیکیشن ساز موجود مخصوص سایت های فروشگاهی هستن. برای شما که سایت فروشگاهی ندارید، احتمالا داشتن اپلیکیشن چندان به کار نیاد.

  • سعید

    سلام
    سایت من یک سایت فروشگاه محصولات فیزکی و مجازی هستش و بخشی از اون به ارائه دوره های آموزشی اختصاص داره از کدوم محصول استفاده کنم بهتره که دوره ها فقط توی آپ قابل اجرا باشه !؟

  • زهرا

    سلام .من یک افزونه اپ موبایل برای سایت فروشگاهی می خوام که قابلیت ایجاد غرفه برای کاربر را داشته باشه؟همچین افزونه ای وجود داره ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *