ابزارها و تکنینک های بهبود سئو فروشگاه اینترنتی

سئو

13 دقیقه زمان مطالعه

وردپرس و ووکامرس، راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی آنلاین که انعطاف پذیر و کاربر پسند باشد را آسان می‌کنند. اما برای اینکه خریداران را به فروشگاه اینترنتی خود جذب کنید، باید راهکار های سئو فروشگاه اینترنتی را به کار بگیرید. در ادامه کار هایی را که باید انجام دهید تا سایتتان در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد، بیان می‌کنیم.

در این پست شما را با تمام بخش های مهم سئوی فروشگاه اینترنتی ووکامرس آشنا می‌کنیم. سپس، برخی از افزونه های با کیفیت سئو را به شما معرفی می‌کنیم که به خوبی با فروشگاه های ووکامرس کار می‌کنند.

همچنین روش هایی را به شما ارائه خواهیم داد که بتوانید با استفاده از صفحه ساز برگه های ووکامرسی المنتور، انعطاف پذیری بیشتری برای افزودن محتوا در قالب فروشگاهیتان داشته باشید و به طور غیرمستقیم سئو فروشگاه اینترنتی خود را بهبود بخشید.

آیا ووکامرس با سئو سازگار است؟

بله، درست مانند وردپرس، ووکامرس هم با سئو سازگار است اما برای استفاده از این قابلیت، به کمک یک افزونه سئو نیاز دارید.

با استفاده از یک افزونه مناسب، شما قادر خواهید بود تمامی موارد سئو فروشگاه اینترنتی خود را برای رتبه بندی فروشگاهتان در گوگل را انجام دهید. از جمله می توانید عناوین و توضیحات سئو شده  را به محصولات و صفحات دسته بندی خود اضافه کنید.

چگونه ووکامرس را برای سئو بهینه سازی کنیم؟

در ابتدا به بخش های مختلف سئو فروشگاه اینترنتی ووکامرس خواهیم پرداخت.

ما برای نمونه در تصاویر زیر، از افزونه یواست سئو استفاده خواهیم کرد زیرا محبوب ترین افزونه سئو است که با ووکامرس  کار می کند.

با این حال، شما می توانید از استراتژی های دقیقاً یکسان در افزونه های دیگری که بعداً به اشتراک خواهیم گذاشت استفاده کنید، فقط رابط کاربری آن ها کمی متفاوت خواهد بود.

1. درباره کلمات کلیدی تحقیق کنید

قبل از بهینه سازی وبسایت خود، باید بدانید برای چه کلماتی سئو فروشگاه اینترنتی را انجام دهید.

به عنوان مثال، فکر کنید شما فروشنده‌ی کیف لپتاپ هستید. باید بدانید که مردم وقتی دنبال کیف لپتاپ هستند، کلمه “کیف لپتاپ” را جستجو میکنند یا کلمه “کیس لپتاپ”، تا بتوانید برای عبارت ارزشمند تر بهینه سازی کنید.

با انتخاب بهترین عبارت برای سئو فروشگاه اینترنتی، می توانید تضمین کنید که  بهترین بازده سرمایه گذاری خود را دریافت کنید.

برخی از ابزارهایی که به شما برای پیدا کردن کلمه کلیدی کمک می‌کنند عبارت اند از:

  • KWFinder
  • Ahrefs
  • SEMrush

علاوه بر این ابزار ها ابزارهای رایگان مفیدی هم وجود دارند اما ممکن است محدودیت داشته باشند و به اندازه ابزارهای پولی انعطاف پذیر نیستند. به عنوان مثال، ابزار Keyword Explorer Moz به شما امکان ۱۰جستجوی رایگان در ماه را می‌دهد.

برای فروشگاه های آنلاین، یک گزینه کاربردی دیگر این است که به آمازون بروید و ببینید آمازون چه عباراتی را برای جستجو پیشنهاد می کند. در زمینه فروشگاه های آنلاین، آمازون به اندازه گوگل محبوب است بنابراین می توانید در آن جا اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

یک راه راحت تر استفاده از ابزار Keyword است که می تواند به شما کمک کند به صورت خودکار جستارها را از آمازون بیرون بکشید. اگر نسخه پولی آن را بخرید، می توانید حجم جستجوی گوگل را نیز برای آن دسته از جستار ها، ببینید.

راهنمای سئو فروشگاه اینترنتی ووکامرس

2. تنظیمات اولیه سئو وردپرس را پیاده سازی کنید

قبل از آنکه به سراغ بهینه سازی سئو فروشگاه اینترنتی ووکامرس بروید، باید تنظیمات اصلی سئو وردپرس خود را به درستی انجام دهید.

و این یعنی ابتدا یکی از افزونه های سئو مثل یواست سئو را نصب کنید و جزئیات اصلی را در این افزونه وارد کنید. این افزونه همچنین تنظیمات اولیه سئو مانند نقشه سایت XML را تنظیم می کند.

3. توضیحات محصول خود را برای سئو فروشگاه اینترنتی بهینه سازی کنید

اگر می خواهید صفحات محصولات فروشگاه اینترنتی خود را برای گوگل بهینه سازی کنید، به محتوا نیاز دارید. در صفحه ی یک محصول، بخش عمده محتوا، همان توضیحات محصول است.

در ووکامرس دو نوع توضیح برای محصولات وجود دارد:

توضیحات کوتاه – که در قالب های ووکامرس زیر عنوان محصول و در کنار تصاویر محصول ظاهر می شود.

توضیحات طولانی – که معمولاً در زیر تصاویر محصول و زیر توضیحات کوتاه ظاهر می شود.

با اینکه هدف اصلی این توضیحات ارائه اطلاعات مربوط به محصول و متقاعد کردن خریداران برای خریدن آن است، شما می توانید کلمات کلیدی هدف و کلمات کلیدی مرتبط را نیز در توضیحات بگنجانید.

در حالت ایده آل، می توانید حداقل یک بار در هر کدام از توصیف های کوتاه و طولانی، از کلمات کلیدی استفاده کنید.

4. عنوان ها و توضیحات متای منحصر به فرد انتخاب کنید

عنوان محصول و توضیحات متای آن برای سئو فروشگاه اینترنتی لازم هستند و همان چیزهایی هستند که در نتایج جستجوی  گوگل نمایش داده می شوند.  برای این دو بخش باید دو هدف اصلی داشته باشید:

  1. ارائه ی متن ارزشمند به گوگل، با استفاده از درج کلمه کلیدی اصلی و (در صورت امکان) کلمات کلیدی مرتبط
  2. ترغیب بازدیدکنندگانی که فروشگاه شما را در گوگل می بینند، به کلیک کردن

برای تحقق این اهداف، راه های زیر را امتحان کنید:

عنوان صفحه: حتما کلمه کلیدی اصلی خود را در عنوان صفحه بیان کنید. لازم نیست حتما اسم محصول شما شامل کلمه کلیدی باشد، با استفاده از کلمه کلیدی اطلاعاتی را در عنوان صفحه، به بازدیدکننده ارائه دهید.

توضیحات متا : سعی کنید حداقل یک بار کلمه کلیدی اصلی خود و در صورت امکان کلمات کلیدی مرتبط با آن را در توضیحات متا درج کنید. توضیحات متا همچنین مکان مناسبی برای برجسته کردن مشوق هایی مانند تخفیف ها یا ارسال رایگان است که می تواند مردم را به کلیک کردن روی نتیجه شما ترغیب کند.

می توانید در قسمت meta box افزونه Yoast SEO این موارد راتنظیم کنید:

  • گوگل همیشه از این داده ها استفاده نمی کند و در بعضی جستارها، عنوان ها و توضیحات متا را عوض می کند. با این حال باز هم مهم است که عنوان و توضیحات منحصر به فردی برای همه ی محصولات انتخاب کنیم.

 

5. اسلاگ URL را بهینه سازی کنید

بهینه سازی اسلاگ URL هم بخش مهمی از بهینه سازی برای گوگل است. مانند قسمت های قبل بهتر است کلمه کلیدی اصلی خود را در اسلاگ URL استفاده کنید.

6. تصاویر محصولات را بهینه سازی کنید (تگ Alt و نام فایل ها)

دو راه برای بهینه سازی تصاویر وجود دارد:

  • تگ Alt
  • نام فایل ها

تگ Alt در انجام دو مورد به شما کمک می کند:

  1. text alt اطلاعاتی را درباره تصاویر شما به گوگل می دهد که خود باعث بهینه سازی صفحه تان می شود و همچنین این شانس را به شما می دهد که تصویر محصول شما در نتایج جستجوی تصویری گوگل، رتبه بندی شود.
  2. باعث می شود خریدارانی که از “خواننده صفحه” استفاده میکنند صفحه شما را پیدا کنند

برای قرار دادن تگ alt برای تصاویر خود، به منوی تغییرات عکس رفته و آن را تغییر دهید.

به منظور سئو فروشگاه اینترنتی خود در صورت امکان، برای نام های تصاویر خود نیز از کلمات کلیدی استفاده کنید. مثلا به جای “s122_v1_hd.jpg” از “green-sports-shoes.jpg” استفاده کنید.

سئو فروشگاه آنلاین

7. از دسته ها و برچسب ها برای سئو فروشگاه اینترنتی استفاده کنید

دسته ها و برچسب ها دو ابزار مفید در مدیریت محصولات در ووکامرس هستند که به خریداران کمک می کنند تا راحت تر محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. همچنین می توانید به منظور سئو فروشگاه اینترنتی خود، برای صفحه های دسته بندی و برچسب های خود درگوگل رتبه بگیرید.

به عنوان مثال فرض کنید شما پنج نوع لباس ورزشی مردانه مختلف مردانه می فروشید. اگر سعی کنید هر محصول را به طور جداگانه برای کلمه کلیدی “لباس ورزشی مردانه” رتبه بندی کنید، فقط وقت خود را هدر می دهید و در واقع با خود رقابت می کنید. درعوض، می توانید یک دسته “لباس ورزشی مردانه” ایجاد کرده و برای صفحه دسته بندی خود در گوگل رتبه بگیرید.

به عنوان مثال می توانید ببینید که، تمام صفحات برتر رتبه بندی گوگل برای عبارت “لباس ورزشی مردانه” در واقع صفحات دسته بندی کالاها هستند، نه صفحات خود محصول.

تفاوت دسته بندی و تگ چیست؟

دسته بندی ها گسترده تر هستند. به عنوان مثال “لباس ورزشی مردانه”

تگ ها جزئی تر هستند. مثلا یک پیراهن در دسته بندی “پیراهن مردانه” ممکن است دارای برچسب “سوپرمن” باشد که نشان می دهد پیراهن دارای عکس سوپرمن است.

همچنین دسته بندی ها سلسله مراتبی هستند یعنی می توانید دسته هایی را به عنوان زیرمجموعه ی دسته های دیگر تعریف کنید. مثلا می توانید دسته “لباس مردانه” را به عنوان دسته مادر و “پیراهن” را به عنوان دسته ی فرزند آن تعریف کرده و محصولاتی که پیراهن مردانه هستند را در آن قرار دهید.

8. صفحات دسته بندی ها و برچسب های خود را بهینه کنید

بعد از آن که دسته ها و برچسب های خود را ایجاد کردید باید مانند صفحات محصولات، آن ها را هم برای سئو فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی کنید.

باز هم می گوییم، صفحات دسته بندی محصولات شما می توانند از با ارزش ترین صفحات شما باشند، بنابراین باید بهترین رتبه ممکن را برای آنها کسب کنید.

در ابتدا عنوان و توضیحات منحصر به فردی را برای هر دسته بنویسید، درست همانطور که برای محصولات خود انجام دادید. در اینجا نحوه انجام این کار با یواست سئو را بیان می‌کنیم:

  • به قسمت Products و سپس قسمت Categories و Tags بروید تا لیستی از دسته بندی های خود را ببینید
  • تغییرات را در دسته بندی انجام دهید
  • با پایین صفحه و بلوک Yoast SEO در قسمت تنظیمات دسته بندی بروید
این مقاله را حتما بخوانید
سئو سایت های گردشگری و نکاتی که باید بدانید

می توانید از استراتژی مشابه استرتژی محصولات برای برچسب ها و تگ ها استفاده کنید.

یک استراتژی دیگر برای سئو فروشگاه اینترنتی برای صفحات برچسب ها و تگ ها این است که محتوای منحصر به فردی را به عنوان توضیحات دسته بندی، به صفحات پر ارزش اضافه کنید.

در تصویر زیر می بینیم که چگونه فروشگاه Uniqlo توضیحات مفصلی را در پایین صفحه افزوده است تا محتوای بیشتری را برای گرفتن رتبه در گوگل اضافه کند:

سئو فروشگاه اینترنتی

این توضیحات در واقع برای خواندن توسط کاربران نوشته نشده اند، زیرا در انتهای صفحه قرار دارند، این وبسایت قصد دارد این محتوا را به گوگل نشان بدهد. همانطور که دیده می شود چندین بار از روش های مختلف عبارت “تی شرت های مردانه” را به کار برده است.

برخی از قالب ها به طور خودکار توضیحی را که شما در تنظیمات یک دسته  قرار می دهید نمایش می دهند.

اما همه ی قالب ها توضیحات دسته بندی محصولات را نشان نمی دهند، که می تواند ناامید کننده باشد.

اگر قالب شما این ویژگی را ندارد، و یا اگر می خواهید کنترل بیشتری روی توضیحات دسته بندی خود داشته باشید،  می توانید با استفاده از صفحه ساز برگه های ووکامرسی توضیحات دسته بندی محصولات را نیز اضافه کنید.

فقط کافی است ویجت Archive Description  را در هر جایی از قالب که می خواهید نمایش داده شود، اضافه کنید.

صفحه ساز ووکامرس

9. اضافه کردن داده های ساخت یافته برای  رسیدن به ریچ اسنیپت ها

داده های ساخت یافته یا نشانه گذاری های schema ، داده هایی در پشت صحنه هستند که می توانید برای سئو فروشگاه اینترنتی به سایت خود اضافه کنید تا به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک کنید تا محتوای شما را درک کنند.

داده های ساخت یافته همچنین می توانند به شما در گرفتن ریچ اسنیپت ها در نتایج جستجوی گوگل کمک کنند.

برای یک فروشگاه ووکامرسی، ریچ اسنیپت ها می توانند به شما کمک کنند جزئیات بیشتری را به صفحه نتایج جستجو اضافه کنید از جمله:

  • رتبه بندی
  • تعداد نظرات
  • اطلاعات قیمت
  • وضعیت موجودی انبار

به عنوان مثال:

داده های ساخت یافته و rich snippetها به طور مستقیم روی سئو فروشگاه اینترنتی تاثیر نمی گذارند. اما باعث می شوند سایت شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل  بیشتر به چشم بیاید، که  می تواند CTR ارگانیک شما را تقویت کند. به همین دلیل، داده های ساخت یافته هنوز بخش مهمی از استراتژی سئوی وردپرس هستند.

ووکامرس به طور اتوماتیک مقداری داده ساخت یافته به محصولات شما اضافه می کند اما می توانید از افزونه های سئوی ووکامرس هم برای امکانات بیشتر استفاده کنید.

 

10. بردکرامب ها را اضافه کنید

بردکرامب، یک امکان دیگر است که هم باعث بهبود تجربه کاربری می شود و هم به سئو فروشگاه اینترنتی شما کمک می کند.

در زمینه سئو فروشگاه اینترنتی، بردکرامب ها باعث می شوند گوگل راحت تر بتواند در فروشگاه شما بخزد و سایت شما را درک کند.گوگل همچنین بردکرامب ها را در نتایج جستجو نشان می دهد که کمک میکند نمایش سایت خود در گوگل را بهبود ببخشید.

ووکامرس قابلیت های بردکرامب خاص خود را دارد که در بسیاری از قالب های ووکامرس استفاده می شود. اما اگر می خواهید کنترل بیشتری روی بردکرامب های خود داشته باشید، به راه حل دیگری نیاز دارید.

یکی از راه های تنظیم بردکرامب ها استفاده از فیلترهای PHP است.

برخی افزونه های ووکامرس هم در این زمینه کنترل زیادی به شما می دهند. به عنوان مثال یوآست سئو این امکان را به شما می دهد تا محتوای خود را در بردکرامب تنظیم کنید و همچنین داده های ساختاری JSONLD را اضافه می کند تا به سایت شما کمک کند از نتایج گوگل بردکرامب بگیرید. برای تنظیمات بردکرامب ها  می توانید به SEO → Search Appearance → Breadcrumbs مراجعه کنید:

سئو فروشگاه اینترنتی با بردکرامب ها

اگر از صفحه ساز برگه های ووکامرسی المنتور برای طراحی فروشگاه خود با استفاده از رابط بصری المنتور استفاده می کنید، ویجت اختصاصی WooCommerce Breadcrumbs نیز در زمینه بردکرامب ها به شما کمک می کند که می توانید در هر کجای طرح های خود قرار دهید:

صفحه ساز برگه های ووکامرسی المنتور

11. از تگ کنونیکال استفاده کنید

فروشگاه اینترنتی ووکامرس شما به طور طبیعی محتوای تکراری زیادی ایجاد می کند. به عنوان مثال، تمام پارامترهایی که خریداران شما می توانند از آنها برای فیلتر کردن محصولاتتان استفاده کنند، URL های اضافی ایجاد می کنند که حاوی محتوای تکراری هستند و تاثیر بدی روی سئو فروشگاه اینترنتی شما می گذارند.

برای رفع این مشکل، می توانید از برچسب کنونیکال استفاده کنید، که اساساً به  گوگل می گوید کدام صفحه شامل صفحه ی محتوای اصلی است.

استفاده از این تگ ساده است. بیشتر افزونه های سئو، از جمله یواست سئو، به طور خودکار تگ کنونیکال را برای شما اضافه می کنند. فقط حواستان باشد که این ویژگی را غیرفعال نکنید (به طور پیش فرض فعال است).

12. به ووکامرس سرعت ببخشید

در نهایت، گوگل از سرعت صفحه، هم در دسکتاپ و هم در موبایل، برای رتبه بندی صفحات استفاده می کند. یعنی سرعت برای سئو فروشگاه اینترنتی مهم است. پس باید مطمئن شوید که فروشگاه ووکامرسی شما به سرعت لود می شود. در رابطه با افزایش سرعت سایت فروشگاهی این مقاله را از بلاگ ژاکت بخوانید.

برای سرعت بخشیدن به ووکامرس می توانید از افزونه WP Rocket برای تنظیمات سریع استفاده کنید.

سه تا از بهترین افزونه های سئو فروشگاه اینترنتی ووکامرس

در آخر، بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های سئو فروشگاهی بیندازیم.

اکثر افزونه های محبوب سئو وردپرس، برای سئو فروشگاه اینترنتی ووکامرس هم خوب کار می کنند. با این حال،  گاهی برای دسترسی به برخی از ویژگی های خاص ووکامرس ممکن است نیاز به خرید نسخه پریمیوم داشته باشید.

1. افزونه یواست سئو Yoast SEO

یواست سئو، محبوب ترین افزونه سئو وردپرس است.

اکثر مردم از این افزونه برای سایت های رایج وردپرسی خود استفاده می کنند، در حالیکه این افزونه  گزینه ای عالی برای فروشگاه های ووکامرس  نیز هست و توسعه دهنده، افزونه اختصاصی Yoast WooCommerce SEO extension را نیز ارائه می دهد. این افزونه به شما اجازه می دهد:

  • عناوین سئو و توضیحات متا را برای محصولات و صفحات بایگانی محصولات تنظیم کنید.
  • بردکرامب های ووکامرس را اضافه و تنظیم کنید.
  • برای محصولات ووکامرس یک نقشه سایت XML ایجاد کنید (اما برخی بهینه سازی هایی که نسخه پریمیوم دارد را ندارد)

WooCommerce extension ویژگی های مفید بیشتری دارد:

  1. نقشه سایت XML را پاکسازی میکند تا محتوا های بی ربط، مانند URL های ناخواسته را از فروشگاه شما حذف کند.
  2. شما می توانید اطلاعات محصولات در شبکه های اجتماعی، مثلا قیمت یک محصول درپینترست، را کنترل کنید، اگر محصولات شما در شبکه های اجتماعی زیاد به اشتراک گذاشته می شوند، این افزونه برایتان مفید خواهد بود.

2.افزونه Rank Math

Rank Math  یک افزونه جدید سئوی وردپرس از MyThemeShop است که به لطف قیمت رایگان و لیست ویژگی هایش، به سرعت محبوبیت پیدا کرده است.

یکی از جذاب ترین ویژگی های افزونه رنک مث این است که 100% رایگان است

شما می توانید عناوین و توضیحات بهینه شده را برای هر یک از محصولات و صفحات تنظیم کنید، همچنین به ویژگی های دیگر افزونه رنک مث دسترسی داشته باشید که به شرح زیر است:

  • داده های ساخت یافته خودکار برای محصولات ووکامرس
  • بردکرامب های قابل برنامه ریزی
  • گزینه ای برای پاک کردن پرمالینک ها از پیوندهای یکتا

Rank Math با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد، احتمالاً بهترین افزونه رایگان سئوی وردپرس است.

اگر قصد دارید از صفحه ساز برگه های ووکامرسی برای طراحی فروشگاه خود استفاده کنید باید بدانید که این افزونه با المنتور نیز سازگاری داخلی دارد.

3. افزونه All in One SEO Pack

بعد از یواست سئو، ، All in One SEO Pack دومین افزونه محبوب سئوی وردپرس است.

نسخه رایگان افزونه All in One دارای پشتیبانی اولیه برای  ووکامرس است ، اما پیشنهاد میکنیم برای استفاده از ویژگی های اساسی مرتبط با  ووکامرس از نسخه پریمیموم آن استفاده کنید.

با نسخه رایگان، می توانید عنوان ها و توضیحات متا  بهینه شده  را برای محصولات تنظیم کنید.

اگر می خواهید عناوین و توضیحات متا سئو شده را برای دسته بندی محصولات و بایگانی برچسب ها هم تنظیم کنید، باید از نسخه پریمیوم استفاده کنید.

امروز سئوی فروشگاه اینترنتی ووکامرس خود را بهبود ببخشید

اگر می خواهید فروشگاه تجارت آنلاین خود را توسعه دهید و سئو فروشگاه اینترنتی خود را بهبود ببخشید، مهم است که سئوی وردپرس را به درستی انجام دهید.

با استفاده از نکاتی که در این پست گفتیم، می توانید در مسیر درست دستیابی به یک فروشگاه با رتبه بالا قرار بگیرید.

و اگر به دنبال راهی آسان تر برای بهینه سازی فروشگاه خود هستید، صفحه ساز برگه های ووکامرسی المنتور  را بررسی کنید که به شما این امکان را می دهد که قالب های فروشگاه خود را با استفاده از ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن، سفارشی سازی کنید. و این امکان را میدهد که:

  • محتوای بیشتری را در جاهایی که نیاز به گرفتن رتبه دارند، مثل قسمت توضیحات دسته بندی محصولات، اضافه کنید.
  • تجربه کاربری بهتری برای خریداران خود ایجاد کنید، که می تواند میزان بانس ریت شما را کاهش دهد.

آموزش سئو وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو لینک ساز خودکار | پلاگین Interlinks Manager

345,000 تومان

73.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئوی محلی وردپرس | پلاگین Yoast Local SEO Premium

345,000 تومان

100%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه موشک سئو | WP Schema Pro

345,000 تومان

82.39%
9

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه