آموزش کامل ثبت نام و کار با اسنپ‌ چت

شبکه های اجتماعی

4 دقیقه زمان مطالعه

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های رسانه اجتماعی موجود، اسنپ چت است که به افراد آنچه واقعاً می‌خواهند را می‌دهد. در واقع راهی ساده برای به اشتراک گذاشتن لحظات روزمرگی است و برخلاف فیس‌بوک و توییتر که هر کاری را که انجام می‌دهید ضبط و پخش می‌کنند، اسنپ‌چت از پیام‌هایی استفاده می‌کند که قرار است ناپدید شوند. مانند بسیاری از برنامه‌ شبکه‌های اجتماعی، اسنپ‌چت نیز ترکیبی است، بنابراین برای کار با آن باید تمام نکات را بدانید  اطلاعات کاملی داشته باشید.

ثبت نام در اسنپ‌ چت

اسنپ چت علاوه بر اینکه به شما اجازه می‌دهد با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را دنبال کنید، امکانات جالب‌تری نیز دارد. مانند بازی‌ها، اخبار و سرگرمی‌ها، آزمون‌ها و ابزارهای ویرایش عکس و ویدیوی واقعاً خلاقانه. سایر ویژگی‌ها خطراتی نیز دارند: Snap Map به افراد اجازه می‌دهد موقعیت یکدیگر را روی نقشه ببینند، که همیشه امن نیست. Snapstreaks از افراد  می‌خواهد تا زمانی که ممکن است پیام‌هایشان را رد و بدل کنند و این یک مشکل بزرگ است. و Discover محتوای نامناسب با سن را ارائه می‌دهد. با این حال، آگاهی داشتن درباره حریم خصوصی، ایمنی، فشار شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی، اسنپ چت می‌تواند راهی سرگرم کننده برای ارتباط افراد با یکدیگر باشد. بیایید بیشتر با این نرم افزار و ثبت نام در اسنپ‌ چت آشنا شویم.

اسنپ چت چیست؟

اسنپ چت یک برنامه پیام رسان محبوب است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر و ویدیوهایی (که اسنپ نامیده می‌شوند) را تبادل کنند. این دوربین به عنوان یک “نوع جدید دوربین” تبلیغ می‌شود زیرا عملکرد اساسی آن گرفتن عکس یا فیلم، افزودن فیلترها، لنزها یا جلوه‌های دیگر و به اشتراک گذاری آنها با دوستان است.

اسنپ چت چگونه کار می کند؟

تنها چیزی که برای ثبت نام در اسنپ‌ چت نیاز دارید نام، آدرس ایمیل و تاریخ تولدتان است. در اسنپ چت، کاربران با یک دسته حرکت می‌کنند و اسنپ چت‌ها به سمت نام‌های ناشناس گرایش پیدا می‌کنند. برای افزودن دوستان، می‌توانید مخاطبین خود را آپلود کرده یا افرادی را که می‌شناسید جستجو کنید. همچنین می‌توانید با گرفتن عکس از «Snapcode»، یک کد QR ویژه منحصر به فرد، شخصی را به‌طور خودکار اضافه کنید. بعد از آن همه چیز کمی گیج کننده می شود. در اسنپ چت، عکس‌ها – نه متن – معمولاً ارتباط را شروع می‌کنند. برای شروع مکالمه، روی دایره بزرگ دوربین ضربه بزنید و یک عکس بگیرید. انواع ابزارهای ویرایش عکس و همچنین فیلترهایی برای تزئین تصاویر شما وجود دارد. هنگامی که اسنپ خود را سفارشی کردید، می‌توانید آن را برای هر کسی در لیست مخاطبین خود ارسال کرده یا آن را به استوری اضافه کنید، که یک رکورد روز است که دوستان شما می توانند به مدت 24 ساعت آن را مشاهده کنند. (مانند اینستاگرام) اسنپ چت ارسال پیامک گروهی و استوری‌های گروهی را ارائه می‌دهد که همه افراد گروه می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند.

این مقاله را حتما بخوانید
تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر وبسایت شما

نحوه ثبت نام در اسنپ‌چت

قبل از اینکه بتوانید از برنامه استفاده کنید، باید یک حساب Snapchat ایجاد کنید. نحوه دانلود برنامه اسنپ چت، ایجاد نام کاربری اسنپ چت و شروع کار را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

ثبت نام در اسنپ‌ چت 

  1. در قدم اول نرم افزار مخصوص به اندروید و iOS را دریافت و نصب کنید.
  2. برنامه را باز کرده و روی “Sign Up” بزنید تا یک حساب Snapchat جدید ایجاد کنید.
  3. نام خود را وارد کنید و روی “Sign Up & Accept” ضربه بزنید. سپس تاریخ تولد خود را وارد کنید.
  4. یک نام کاربری اسنپ چت بسازید.
  5. شما فقط یک بار در سال می‌توانید نام کاربری خود را تغییر دهید، پس عاقلانه انتخاب کنید!
  6. رمز عبور ایمن انتخاب کنید.
  7. توصیه می‌کنیم رمز عبور خود را 10 کاراکتر یا بیشتر بسازید تا بسیار قوی باشد.
  8. شماره تلفن همراه  خود را وارد کرده و آن را برای امنیت حساب تأیید کنید.
  9. همچنین اگر نمی‌خواهید از شماره تلفن خود استفاده کنید، می‌توانید روی «sign up with email instead» ضربه بزنید.
  10. دوستان خود را پیدا کنید.
  11. شما می‌توانید اجازه دسترسی به مخاطبین خود را داده تا دوستان خود را به راحتی اضافه کنند.

برای استفاده از اسنپ چت باید چند سال داشته باشید؟

طبق شرایط سرویس، کاربران باید ۱۳ سال به بالا داشته باشند. برای راه‌اندازی حساب باید تاریخ تولد خود را وارد کنید، اما تأیید سن وجود ندارد، بنابراین ثبت‌نام برای بچه‌های زیر ۱۳ سال آسان است. Common Sense Media به Snapchat برای نوجوانان ۱۶ سال و بالاتر امتیاز می‌دهد، عمدتاً ای کار به دلیل قرار گرفتن در معرض محتوای نامناسب برای سن کم و ترفندهای بازاریابی، مانند آزمون‌ها، که داده‌ها را جمع آوری می‌کند، صورت می‌گیرد.

آیا واقعاً پیام ها در اسنپ چت ناپدید می شوند؟

بستگی دارد. اگر یک محدودیت زمانی برای یک اسنپ تعیین کنید، پس از مشاهده ناپدید می‌شود. با این حال، گیرندگان می‌توانند با استفاده از تلفن خود یا یک برنامه رکورد اسکرین صفحه از یک تصویر اسکرین شات بگیرند. عکسبرداری از صفحه نمایش تلفن به فرستنده اطلاع می‌دهد که تصویر گرفته شده است. اما برنامه‌های شخص ثالث اعلانی ندارند.

جمع بندی:

اسنپ چت نیز مانند سایر شبکه‌های اجتماعی به نوعی یک محیط برای اشتراک گذاری پیام‌ها، تصاویر و ویدیوها محسوب می‌شود که قوانین و ویژگی‌های خود را دارد. از ویژگی‌های مهم آن فعال کردن امکان ناپدید شدن پیام‌ها پس از ارسال است که این امر جالبی است. نحوه ثبت نام و استفاده از این برنامه را در مقاله امروز خدمت شما آموزش دادیم. چنانچه از این سرویس استفاده کرده و نظری پیرامون آن دارید حتما با ما درمیان بگذارید.

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

محصول پیشنهادی

بادی باس، قالب آموزشی، شبکه اجتماعی، فروشگاهی، چند منظوره | BuddyBoss

925,000 تومان

73.33%

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه دکمه تماس با ما | پلاگین All in One Support Button

345,000 تومان

63.64%

محصول پیشنهادی

انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و ... | WordPress Automatic Plugin

345,000 تومان

82.86%

نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه