آموزش دانلود و ثبت نام در توییچ

نکات آموزشی

2 دقیقه زمان مطالعه

معمولا افراد علاقه‌مند به بازی‌ با سرویس توییچ آشنا هستند و با آن کار می‌کنند. توییچ یکی از بزرگ‌ترین مراکز بازی است که بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر علاقه‌مند داشته و بازی‌های متعددی را پوشش می‌دهد. معمولا در اینجا افراد می‌توانند بازی‌های ویدیویی خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و پیرامون آن با یکدیگر صحبت کنند. فکرش را بکنید! یک فضای بزرگ که همه افراد علاقه‌مند به بازی دور هم جمع شده و با هم تبادل نظر می‌کنند. در این مقاله قرار است درمورد دانلود و ثبت نام در توییچ صحبت کنیم. اگر شما هم اهل بازی هستید، حتما در این آموزش ما را همراهی کنید.

ثبت نام در توییچ

توییچ سرویسی خریداری شده توسط آمازون است که محل مناسبی برای افراد علاقه‌مند به بازی بوده که می‌توانند استریم‌های مختلف و بازی‌های ویدیویی که کاربران در این فضا منتشر کرده‌اند را ببینند. علاوه بر آن افراد قادر به ایجا یک فضای اختصاصی بوده تا محتوای مختص خود را در آن منتشر کنند. از همه مهم‌تر اینکه دستگاه‌هایی مانند پلی استیشن و ایکس باکس نیز امکان برقراری ارتباط با توییچ را دارند. اما اگر با کامپیوتر کار می‌کنید حتما باید حساب کاربری خود را در آن بسازید. و اما نحوه ثبت نام در توییچ چگونه است؟ با هم به بررسی آن می‌پردازیم.

وارد سایت www.twitch.tv می‌شویم و برای ثبت نام روی گزینه signup کلیک می‌کنیم. چنانچه اکانت فیس بوک داشته باشید می‌توانید با این سرویس همگام‌سازی کنید.

عضویت در توییچ

پس از ثبت نام با اطلاعات کاربری وارد سایت شده و اقدام به سفارشی سازی آن می‌کنیم. روی نام کاربری خود در سمت راست کلیک کرده و وارد پروفایل خود شوید.

این مقاله را حتما بخوانید
سرویس voip چیست و چگونه کار می کند؟ بررسی مزایا و معایب آن

اکانت توییچ

در اینجا اطلاعات کاربری خود را تکمیل کنید. بعدها هر ویدیویی که آپلود کنید از این بخش قابل مشاهده خواهد بود. همچنین تمامی افرادی که شما دنبال می‌کنید یا شما را دنبال می‌کنند از همین بخش قابل پیگیری است.
برای ورود به صفحه کانال روی نام کاربری خود کلیک کنید تا صفحه مربوطه برایتان باز شود.

مشاهده چنل

سوخت توییچ پرایم با کمک آمازون پرایم

اگر در آمازون اکانت دارید به راحتی امکان اتصال اکانت توییچ به آن وجود دارد. فقط کافیست وارد Amazon Prime شوید. حال لینکی با عنوان  Twitch Prime وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید تا مراحل اتصال انجام شده و ثبت نام در توییچ صورت گیرد.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی


نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه