zhaket logo

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

هوش مصنوعی

5 دقیقه زمان مطالعه

حضور هوش مصنوعی در زندگی ما انسان‌ها هم مزایا به همراه دارد و هم معایب؛ اما یکی از بزرگ‌ترین مزایای آن سرعت دادن به کارها و صرفه‌جویی در زمان است. ابزارهای متعددی برای تولید محتوا توسط هوش مصنوعی روی کار آمدند که امروز قرار است درباره ابزارهایی کاربردی درجهت تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی صحبت کرده و بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم دوست دارید با این نوع ابزارها آشنا شوید و زمان برایتان عنصر باارزشی است، با ما همراه شوید.

تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی

شاید بهتر است اول درباره مزایای این نوع ابزارها صحبت کنیم. اینکه اگر بخواهیم از ابزار هوش مصنوعی در جهت تبدیل متن‌هایمان به ویدیو بهره ببریم چه سودی خواهیم کرد و چقدر کارمان جلو می‌افتد؟ با کمک این ابزارها به موارد زیر دست می‌یابیم:

  • همانطور که در بالا گفته شد در وهله اول قطعا در زمان صرفه‌جویی قابل توجهی خواهد شد و این برای افرادی که سرشان شلوغ است، بسیار موردتوجه و عالی است.
  • از طرفی دیگر نیازی به پرداخت هزینه به افراد برای ساخت ویدیو و تدوین آن نیست. همچنین برای تهیه ابزارهای ساخت ویدیو نیز نیازی به هزینه‌های گزاف خرید دوربین، میکروفن و … ندارید.
  • امکان شخصی سازی ویدیوها بطور کامل فراهم می‌شود.

حال که درباره مزایا صحبت کردیم بهتر است به معایب آن نیز گوشه نگاهی بیندازیم. استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را رد نمی‌کنیم اتفاقا وجودشان عالی است اما قطعا در حال حاضر شاید آن کیفیتی را که انتظار داریم به ما ندهند. پس با توجه به این مورد قدم بردارید. حالا بیایید بهترین ابزارهای تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی را با هم بررسی کنیم.

۱- ابزار هوش مصنوعی Synthesia

این ابزار عالی هر متنی را اعم از متن بلاگ، متن ایمیل و هر نوع سندی مانند ورد و پی دی اف را در اختیار بگیرد، به ویدیوهای باکیفیت تبدیل خواهد کرد. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتخاب تم و آواتار موردنظر است. حال متن خود را به او بدهید تا تبدیل به ویدیو شود. تنظیمات بسیار زیادی داشته و شما می‌توانید از بین صداها و تصاویر افراد مختلف هر کدام را که موردپسند است، انتخاب کنید. از همه جالب‌تر اینکه برندسازی با کمک این ابزار کاملا محیاست. یعنی امکان افزودن لوگو و رنگ سازمانی فراهم است.

ابزار هوش مصنوعی Synthesia 

۲- ابزار هوش مصنوعی Fliki.ai

این ابزار تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی، کمی پیشرفته‌تر عمل می‌کند زیرا نه تنها می‌توانید متن خود را به او بدهید بلکه آدرس صفحه‌ای که قرار است متن آن به ویدیو تبدیل شود را هم می‌توانید وارد کنید. حال با توجه به این اطلاعات متن شما تبدیل به ویدیو با صدای انسانی موردنظرتان خواهد شد. همچنین می‌توان زیرنویس به ویدیوها افزود و آهنگ پس زمینه‌ای را روی ویدیوها قرار داد.

ابزار هوش مصنوعی Fliki.ai

۳- ابزار هوش مصنوعی Invideo

ابزار Invideo نیز یکی دیگر از بهترین‌ها در حوزه تبدیل متن، محتوای بلاگ و فایل‌های محوایی به ویدیوهای باکیفیت و سفارشی شده است. بیش از ۵۰۰۰ تم برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی و یوتیوب دارد که فیلترهای جذابی را می‌توان به آن‌ها اضافه کرد. همچنین تنظیمات عالی و نسبتا کاملی را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید ویدیوی خود را سفارشی کرده و حدالامکان همانی را بسازید که می‌خواهید. این ابزار برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی در برندسازی بسیار توصیه می‌شود.

ابزار هوش مصنوعی Invideo

۴- ابزار هوش مصنوعی Hour One

امکان جالبی که این ابزار دارد، پشتیبانی از قابلیت چند زبانه بودن است. در واقع شما به کمک Hour One می‌توانید ویدیوهای خود را به چند زبان مختلف ایجاد کنید که هر زبان تا جای ممکن به خوبی شبیه سازی شده‌اند. بهتر است بدانید که بیش از ۶۰ زبان مختلف توسط آن پشتیبانی می‌شود. قالب‌های زیادی برای ویدیوها ارائه می‌دهد که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. شما امکان استفاده از نسخه رایگان را دارید اما برای کسب امکانات بیشتر بهتر است از نسخه پرمیوم آن استفاده کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
تفاوت page view با visit در بازدید سایت چیست؟

ابزار هوش مصنوعی Hour One 

۵- ابزار هوش مصنوعی Pi‌ctory

یکی دیگر از نرم‌افزارهای تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوع Pi‌ctory است. این ابزار برای ساخت ویدیوهای آموزشی گزینه خوبیست و در سرعت بی‌نظیر عمل می‌کند. چنانچه زمان محدودی داشته و سرعت کار برایتان مهم است، حتما از Pi‌ctory استفاده کنید. این ابزارها بی‌شمار کلیپ و آهنگ در خود دارند که در ساخت و تدوین ویدیوها می‌توان از آن بهره برد؛ فقط کافیست انتخاب کنید!

ابزار هوش مصنوعی Pi‌ctory 

۶- ابزار هوش مصنوعی Elai.io

ابزار Elai.io ادعا می‌کند که در سرعت حرف اول را زده و در تدوین و ایجاد ویدیوها ۲۰ برابر بهتر عمل می‌کند. اگر این چنین باشد، عالیست! پنل مدیریتی بسیار ساده‌ای داشته و افراد برای کار با آن دچار مشکل نخواهند شد. از ۶۵ زبان پشتیبانی کرده و شما به راحتی می‌توانید زبان موردنظر خود را انتخاب کنید همچین در بین آواتارها اگر هیچکدام موردپسندتان نبود می‌توانید بصورت شخصی آواتار موردنظر خود را اضافه کنید.

ابزار هوش مصنوعی Elai.io

۷- ابزار هوش مصنوعی Designs.ai

با کمک این ابزار می‌توان حرفه‌ای‌تر عمل کرد زیرا از الگوریتم‌ها و تکنیک‌های AI و ML استفاده می‌کند. همچنین بیش از ۵۰۰K فایل صوتی، ۱۷۰ میلیون تصویر ۱۲۳RF، حدود ۲۰ زبان، افکت‌های مختلف در خود دارد که شما می‌توانید طبق نظر و سلیقه خود انتخاب کنید. با کمک این ابزار هر نوع ویدیویی را که بخواهید می‌توانید بسازید.

ابزار هوش مصنوعی Designs.ai

۸- ابزار هوش مصنوعی Steve.ai

متن و تصویر را در اختیاز Steve.ai قرار داده و از آن ویدویی تدوین شده با امکاناتی نظیر زیرنویس، موزیک زمینه و کیفیت عالی تحویل بگیرید. قالب‌های متعددی در حوزه بازاریابی، تبلیغات و برندسازی دارد که با گرافیک بالایی همراهند.

ابزار هوش مصنوعی Steve.ai

۹- ابزار هوش مصنوعی Colossyan

ابزار Colossyan نیز از ۷۵ زبان دنیا پشتیبانی کرده و شما می‌توانید انتخاب خود را انجام دهید. همچنین ویدیوهایی باکیفیت و دارای زیرنویس و موزیک پس زمینه را برایتان ایجاد می‌کند. این برنامه کاملا رایگان است و تمامی امور آن مشخص و قابل اجراست.

ابزار هوش مصنوعی Colossyan

۱۰- ابزار هوش مصنوعی Lumen5

برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی و برندسازی از ابزار Lumen5 استفاده کنید زیرا تبحر خاصی در این زمینه دارد. همچنین برای ساخت ویدیوهای اینستاگرام مانند ریلز و استوری می‌توانید از آن کمک بگیرید.

جمع بندی

ابزارهای متنوع در حوزه‌های مختلف در هوش مصنوعی روی کار آمدند تا فعالیت‌های انسانی را بهبود و سرعت ببخشند. استفاده از آن‌ها خالی از لطف نیست به شرطی که با نظارت و بررسی دقیق باشد. در این مقاله به بهترین ابزارهای تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی اشاره کردیم که همگی دارای ویژگی‌ها و امکانات خوبی هستند. در حال حاضر ابزارهای هوش مصنوعی در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت می‌کنند و خیلی از کسب و کارها  از آن برای تولید محتوا بهره می‌برند. دوره اموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی هم به همین منظور توسط ژاکت آکادمی تولید و ارائه شده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سرفصل‌های دوره به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

محصول پیشنهادی

افزونه هوش مصنوعی دستیار تولید محتوا المنتور | AI Assistant for Elementor

345,000 تومان

20%

محصول پیشنهادی

افزونه پیشنهادات هوشمندانه | پلاگین Smart Offers

645,000 تومان

90%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه هاب هوشمند (رایگان) | Smart Hub

0 تومان

76.92%

محصول پیشنهادی

افزونه نوشته‌های مرتبط هوشمند | پلاگین Inline Related Posts Pro

345,000 تومان

78.67%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه AI Power | پلاگین هوش مصنوعی برای وردپرس

445,000 تومان

20%

نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه