Retry
بهترین افزونه های المنتور

ما بیش از 100 مورد افزونه المنتور را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم و 2227 ابزارک را برای درک بهتر بازار در افزودنی های المنتور بررسی کردیم. به طور خاص، ما به قیمت گذاری، ارائه افزونه، توزیع مجوز و سایر داده های مهم بهترین افزونه های المنتور پرداختیم تا به شما نمای چشم گیر افزونه های موجود در بازار المنتور را ارائه دهیم.

در این مقاله مطالب و نکات دقیقی در مورد بهترین افزونه های المنتور گفته شده است.

یافته های کلیدی

المنتور 318 ابزارک افزونه دارد که آن را به افزونه ای با بیشترین تعداد ابزارک تبدیل می کند.

Essential Add-on ها با بیش از 600000 نصب، بیشترین نصب را بین افزونه رایگان المنتور دارد.

افزودنی های پولی المنتور فارسی 38.2٪ از بازار المنتور را در اختیار دارند. افزودنی های رایگان المنتور با 34.3٪ در جایگاه دوم قرار می گیرند.

76.1٪ از افزودنی ها دارای برنامه قیمت گذاری مادام العمر هستند در حالی که تنها 56.7٪ از ادان های المنتور دارای برنامه قیمت گذاری سالانه هستند. دفعات به روز رسانی افزونه های رایگان هر 4.5 ماه یک بار است. از طرف دیگر، نسخه رایگان افزودنی های پولی المنتور پرو هر 1.7 ماه یک بار به روز می شود.

به طور متوسط، یک افزونه المنتور سالانه 26.4 دلار برای یک مجوز تک سایت هزینه دارد که در صورت خرید المنتور فارسی از ژاکت این هزینه ها به شدت برایتان کمتر می شود.

میانگین تعداد ابزارک های افزودنی هر عنصر 47 است.

در طول مطالعه بهترین افزونه های المنتور ، متوجه شدیم که متوسط تعداد ابزارک ها در یک افزودنی المنتور 47 است. ما همچنین دریافتیم که افزودنی های رایگان elementor به طور متوسط 59.6 ابزارک دارند.

در اینجا تجزیه و تحلیل متوسط تعداد ابزارک های المنتور بر اساس قیمت گذاری وجود دارد:

تعداد ابزارک ها بر اساس قیمت

چرا افزونه های رایگان دارای ابزارک های بیشتری هستند؟

اگر چه پاسخ دادن به این اطلاعات فقط بر اساس داده ها غیرممکن است، اما احتمالاً به این دلیل است که افزودنی های پولی باید در برنامه های رایگان و پولی خود ابزارک هایی را ارائه دهند که باعث افزایش کارایی افزونه آن ها می شود.

اما متوجه شدیم که بسیاری از افزودنی های پولی در نسخه رایگان خود افزونه های محدودی را ارائه می دهند که کاربران را مجبور به ارتقا به نسخه ممتاز خود می کند.

آن چه برای ما بسیار جالب بود این بود که برخی از بهترین افزونه های المنتور حتی ابزارک های موجود در نسخه رایگان افزونه خود را به وضوح بیان نمی کنند.

این اغلب منجر به سردرگمی در میان کاربران می شود زیرا آن ها قادر به کشف ابزارک های موجود در نسخه رایگان نیستند.

نکته: اگر به دنبال افزونه ای با ابزارک های بیشتر هستید، افزودنی های رایگان گزینه بهتری است و اگر می خواهید از یک افزونه رایگان استفاده کنید، قبل از نصب، ابزارک پیشنهادی آن افزونه را بررسی کنید.

برای راهنمایی بیشتر برای کار با المنتور، مقاله آموزش کار با المنتور ژاکت را مطالعه کنید.

فقط 12.7٪ از موارد افزونه المنتور الگو کار خود را ارائه می دهند.

ما دیده ایم که بسیاری از بهترین افزونه های المنتور اکنون به همراه ابزارک ها نیز الگو هایی را ارائه می دهند.

اما فقط درصد کمی از افزونه ها هستند که این کار را انجام می دهند. ما دریافتیم که فقط 12.7٪ از موارد افزونه المنتور، الگو کار خود را ارائه می دهند.

افزودنی های المنتور

در حالی که افزونه های محبوب، الگو هایی را ارائه می دهند، به سختی می توان دید که سایر افزودنی ها این مورد را بپذیرند. الگو ها تاثیر زیادی را بر روی افزونه ایجاد می کنند که بر عملکرد افزونه المنتور پرو تأثیر می گذارد.

در حال حاضر بسیاری از بازار های الگوی المنتور وجود دارند که قالب های عالی را ارائه می دهند.

نکته: درصد بسیار کمی از افزونه ها الگو هایی را در افزونه خود ارائه می دهند. همچنین، استفاده از افزودنی هایی که الگو ها را ارائه می دهند، می تواند نرخ تعامل وب سایت شما را افزایش دهد. بهتر است الگو ها را در بازار پیدا کنید و آن ها را بارگیری کنید.

عناصر نامحدود افزودنی با بیشترین تعداد ابزارک

همان طور که گفتیم، عناصر نامحدود برای المنتور بیشترین تعداد ابزارک را در بین تمام افزونه هایی که مطالعه کردیم، دارد.

این افزودنی با 318 ابزارک، از بقیه افزونه ها به راحتی پیشی می گیرند. اگر چه این لزوما به این معنی نیست که آن ها منحصر به فرد ترین ابزارک ها را دارند.

آنچه که ما د رمطالعه بهترین افزونه های المنتور کشف کردیم این بود که عناصر نامحدود دارای چندین ابزارک برای یک مورد استفاده مشابه است که دلیل این تعداد ابزارک بود.

عناصر نامحدود افزودنی با بیشترین تعداد ابزارک

همان طور که می بینید، تعداد زیادی ابزارک با همان مورد استفاده اما سبک های مختلف وجود دارد. سایر موارد افزونه معمولاً همه سبک های مختلف افزونه را در یکی ترکیب می کنند.

هنوز هم افزونه هایی با بیش از 100 ابزارک وجود دارد که کاملاً بی نظیر هستند. در اینجا 10 افزونه برتر وجود دارد که بیشترین تعداد ابزارک را دارند:

عناصر نامحدود افزودنی با بیشترین تعداد ابزارک

نکته: اگر چه به طور واضح، افزونه هایی وجود دارند که تعداد کارایی ها زیادی دارند، اما این لزوما به معنای منحصر به فرد بودن همه ابزارک ها نیست.

در بسیاری از موارد، افزونه های المنتور سبک های مختلف یک ابزارک را به چندین ابزارک تقسیم می کنند و باعث می شوند کاربر به این باور برسد که افزونه های زیادی دارند.

نوار متحرک مقایسه تصویر رایج ترین ابزارک در میان افزونه ها است.

پس از جستجوی 2272 ابزارک، متوجه شدیم که متحرک مقایسه تصویر (Image Comparison Slider) افزونه متداول است که در میان افزونه ها یافت می شود.

این ابزارک در 32.3٪ از افزودنی های المنتور که ما تجزیه و تحلیل کردیم، یافت شد.

نوار متحرک مقایسه تصویر

دومین افزونه محبوب که در بین بهترین افزونه های المنتور پیدا کردیم، افزونه Posts است. این ابزارک در 31.3٪ از افزودنی هایی که مطالعه کردیم، یافت شد.

طبق داده های ما، این افزونه در بین 10 تا از رایج ترین ابزارک موجود در بهترین افزونه های المنتور است:

ما همچنین افزودنی های زیادی پیدا کردیم که ابزارک های مختلف فرم شخص ثالث را ارائه می دهند. از این ابزارک ها، ابزارک فرم تماس 7 از نظر ابزارک های فرم شخص ثالث محبوب ترین است.

افزونه های جانبی المنتور

نکته: Slider مقایسه تصویر رایج ترین ابزارک در میان افزودنی ها است. ابزارک های فرم شخص ثالث در میان addon های المنتور نیز محبوب هستند.

فقط 45.2٪ از افزودنی ها ویژگی های گسترده را ارائه می دهند.

افزودنی های عنصر امروزه فقط مربوط به ابزارک نیستند. اکنون بسیاری از افزودنی ها ویژگی هایی را ارائه می دهند که قابلیت المنتور را بدون افزودن ابزارک جدید گسترش می دهند.

ویژگی هایی مانند جلوه های ذره ای، شبکه، کپی پیست بین دامنه در این گروه قرار می گیرند. ما دوست داریم آن ها را ویژگی های گسترده بنامیم.

در مطالعه بهترین افزونه های المنتور ، ما متوجه شدیم که 45.2٪ از موارد افزونه المنتور ویژگی های گسترده تری را ارائه می دهند. این به وضوح نشان می دهد که افزونه ها بدون معرفی ابزارک های جدید بیشتر در بهبود elementor متمرکز شده اند.

افزودنی های المنتور با ویژگی های گسترده

این امر به این دلیل است که بسیاری از کاربران المنتور پرو از داشتن بیش از حد ابزارک در افزونه ها شکایت کرده اند.

استفاده از یک افزونه با ویژگی های گسترده می تواند از داشتن افزونه های زیادی جلوگیری کند.

استفاده از یک افزونه با ویژگی های گسترده

داده های ما نشان داد که Piotnet Addons المنتور بیشترین تعداد ویژگی های توسعه یافته را دارد. در اینجا سایر افزونه ها با ویژگی های گسترده وجود دارد:

افزودنی های المنتور با ویژگی های گسترده

نکته: اگر از استفاده از افزودنی های دارای افزونه های زیاد خسته شده اید، می توانید به دنبال بهترین افزونه های المنتور باشید که ویژگی های گسترده ای را ارائه می دهند.

محبوب ترین ویژگی توسعه یافته چیست؟

با توجه به داده های ما، اثر اختلاف منظر ویژگی گسترده محبوب است. حتی اگر این ویژگی در المنتور فارسی موجود باشد، بسیاری از افزودنی ها با افزودن توابع و کنترل های بیشتر برای گسترش، این ویژگی را ارائه می دهند.

علاوه بر این، ویژگی های دیگری مانند تعداد، عناصر مهم، جلوه های تغییر شکل نیز محبوب هستند.

بهترین افزونه های المنتور

بسیاری از ویژگی های گسترده وجود دارد که معمول نیستند. به عنوان مثال، Widget Creator by Unlimited Elements در هیچ افزونه دیگری در دسترس نیست.

به همین ترتیب، طراحی های چند لایه در افزونه Designer Powerup ما در سایر افزونه ها یافت نمی شود.

نکته: Parallax متداول ترین ویژگی توسعه یافته در میان افزونه ها است اما بسیاری از ویژگی های عالی وجود دارد که فقط در برخی از افزودنی های المنتور  موجود است.

56.8٪ از افزودنی های المنتور مستندات مناسبی در دسترس دارند.

مستندات دقیق برای کمک به کاربران برای شروع کار با یک افزونه مهم است. ما دریافتیم که 56.8٪ از افزودنی ها مستندات مناسبی را در وب سایت خود دارند.

ما بیشتر بررسی کردیم که در آن افزودنی های پولی در طیف خاصی قرار دارند و متوجه شدیم که 17.6٪ از افزودنی هایی که مستندات مناسبی دارند، پولی هستند.

نکته: افزونه های پولی در مقایسه با افزودنی های رایگان، مستندات دقیق مناسبی دارند.

42.1٪ از افزودنی ها دارای تغییرات عمومی هستند.

علاوه بر مستندات، تغییرات لازم برای کمک به کاربران در شناسایی تغییرات و به روز رسانی های ایجاد شده در یک افزونه ضروری است.

مطالعه ما حول بهترین افزونه های المنتور نشان داد فقط 42.1٪ از افزودنی های المنتور دارای تغییرات عمومی هستند.

از این تعداد، 23.5 درصد از افزونه هایی که دارای تغییرات هستند پولی هستند و تنها 3.9 درصد از افزونه های دارای این تغییرات هستند رایگان هستند.

مقایسه افزودنی های المنتور

این تعجب آور است زیرا بسیاری از افزونه های وردپرس به یک تغییر در صفحه خود در مخزن اشاره می کنند. اما درصد کمی از افزونه های رایگان المنتور دارای یک تغییر عمومی است.

نکته: افزونه های پولی در مقایسه با افزونه های رایگان به احتمال زیاد تغییرات عمومی در وب سایت خود دارند.

میانگین نصب برای بهترین افزونه های المنتور رایگان 24،389 است.

متوجه شدیم که به طور متوسط تعداد نصب های افزودنی های المنتور رایگان 24،389 است.

در اینجا توزیع نصب افزونه های رایگان و پولی از مخزن وردپرس وجود دارد:

مقایسه نصب افزودنی های المنتور

افزودنی های رایگان در وردپرس به طور متوسط 59،212 نصب دارند.

این بدان دلیل است که توسعه دهندگان افزودنی های پولی بیشتر به محصول خود متعهد هستند و از این رو ویژگی های بیشتری و به روز رسانی منظم را ارائه می دهند.

طبق تجزیه و تحلیل ما، حدود 38٪ از موارد افزونه رایگان و پولی دارای نصب در محدوده 1000-5000 هستند.

سرانجام، Essential Addons با بیش از 600،000 نصب، بیشترین نصب المان در مطالعه ما درباره بهترین افزونه های المنتور بود.

نکته: افزونه های پولی بیشتر از افزونه های رایگان در مخازن وردپرس نصب می شوند.

 

افزودنی های رایگان المنتور خیلی مرتب به روز نمی شوند.

هر چند وقت یک بار افزونه های رایگان المنتور به روز می شوند؟ اطلاعات ما در بررسی بهترین افزونه های المنتور حاکی از آن است که میانگین به روز رسانی افزونه های رایگان 4.5 ماه است. این بدان معناست که به طور متوسط، یک افزودنی المنتور رایگان هر 137 روز یک بار به روز می شود.

به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل، هدف ما این است که پاسخ دهیم:

آیا افزودنی های پولی میانگین به روز رسانی یکسانی دارند؟

این چیزی است که ما پیدا کردیم:

میانگین به روز رسانی افزونه های پولی 1.7 ماه است که حدود 52 روز است.

بنابراین، وقتی نوبت به روز رسانی بهترین افزونه های المنتور می رسد، افزودنی های پولی در مقایسه با افزودنی های رایگان بهتر هستند زیرا مرتبا به روز می شوند.

نکته: اگر به دنبال افزودنی هایی با به روز رسانی مکرر هستید، افزودنی های رایگان در مقایسه با افزودنی های رایگان گزینه بهتری است.

52.3٪ از افزودنی های رایگان و پولی  به وردپرس نسخه 4.5 یا بالاتر نیاز دارند.

یکی از دقیق ترین یافته های ما این بود که هم افزونه های رایگان و هم پولی در مخزن وردپرس نیاز به نصب وردپرس نسخه 4.5 یا بالاتر دارند. از این تعداد، 19٪ از افزودنی ها نیاز به نصب وردپرس نسخه 5.0 دارند.

پس از تفکیک داده ها و بررسی افزونه های رایگان و پولی به صورت جداگانه، متوجه شدیم که اکثر افزونه های رایگان و پولی در مخزن به وردپرس 4.5 یا بالاتر نیاز دارند. اما وقتی نوبت به افزونه های رایگان المنتور فارسی می رسد، درصد خوبی از آن ها به وردپرس نسخه 5.0 یا بالاتر نیاز داشتند.

از طرف دیگر، درصد بسیار کمی از افزودنی های پولی المنتور به وردپرس نسخه 5.0 یا بالاتر نیاز دارد.

نکته: اکثر افزونه های بارگیری شده از مخزن وردپرس با وردپرس نسخه 4.5 یا بالاتر کار می کنند.

افزودنی های خریداری شده بر بازار عناصر احاطه دارند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی افزونه پولی در بازار وجود دارد، با کمال تعجب دریافتیم که افزودنی های پولی در واقع بر بازار المنتور تسلط دارند. البته، این داده ها فقط براساس مجموعه نمونه ما است و اگر بخواهیم همه افزونه های رایگان را برای بررسی بهترین افزونه های المنتور تجزیه و تحلیل کنیم، داده ها کمی متفاوت است.

در میان افزودنی های پرداختی و پولی، برنامه طول عمر بیشتر از برنامه سالانه طرفدار دارد. 1/76٪ از افزودنی ها برنامه مادام العمر دارند در حالی که فقط 56.7٪ از افزودنی ها برنامه سالانه دارند.

این داده ها برای کاربرانی که خرید یک برنامه افزونه مادام العمر را ترجیح می دهند، کلیدی است.

نکته ی کلیدی: افزونه های پرداختی با محبوبیت بیشتر از برنامه های سالانه، در بازار المنتور تسلط دارند.

میانگین قیمت گذاری برنامه سالانه یک سایت یک افزونه عنصر 26.4 دلار است

وقتی نوبت به قیمت گذاری می رسد، هزینه برنامه های افزودنی المنتور سالانه به طور متوسط 26.4 دلار برای یک طرح تک سایته است. ما همچنین دریافتیم که یک برنامه مادام العمر برای یک سایت 71.59٪ بیشتر از برنامه سالانه است. هزینه متوسط برنامه مادام العمر یک سایت 45.3 دلار است.

جالب ترین بینش این است که هزینه افزودنی های پولی در واقع بیشتر از افزودنی های رایگان است. ما متوجه شدیم که این روند بدون توجه به برنامه های سالانه یا مادام العمر سازگار است.

مقایسه افزودنی های پولی و افزودنی های رایگان

ما برنامه های تک سایته افزونه های پرداختی و پولی را با هم مقایسه کردیم و متوجه شدیم که هزینه های برنامه های افزودنی پولی سالانه 93.98٪ بیشتر از برنامه های افزودنی پرداختی سالانه است.

علاوه بر این، هزینه های برنامه های عمر اضافی پولی 255.51٪ بیشتر از برنامه های عمر اضافی پرداخت شده است.

بزرگترین دلیل چنین تفاوت بزرگی این است که افزودنی های پولی دارای یک ابزارک بیشتر از افزودنی های پولی هستند.

ما دریافتیم که متوسط قیمت گذاری سالانه برنامه های 1000 / سایت نامحدود 84.3 دلار است.

متوسط قیمت گذاری برای همین طرح 310.5 دلار است که 268.33 درصد افزایش دارد. وقتی قیمت گذاری افزونه های پولی را با افزودنی های رایگان مقایسه کردیم، همین روند اعمال شد.

مقایسه افزونه های پولی و افزونه های رایگان

نکته: هر دو برنامه سالانه و مادام العمر افزودنی های پولی قیمت بالاتری نسبت به افزودنی های پرداختی دارند.

53.7٪ از افزودنی های المنتور مجوز سایتهای نامحدود را ارائه می دهند.

در آخر، ما طبقه بندی استفاده از سایت را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم تا محبوب ترین و بهترین افزونه های المنتور را در میان افزودنی ها پیدا کنیم.

در مطالعه، ما متوجه شدیم که 94٪ از افزودنی ها مجوز یک سایت و 53.7٪ از افزودنی ها دارای مجوز سایت نامحدود هستند.

ما همچنین در مورد چگونگی تفاوت استفاده از سایت بین افزودنی های پرداختی و پولی بررسی کردیم. داده های ما نشان داد که مجوز یا لایسنس نامحدود در میان افزودنی های پولی محبوبیت بیشتری دارد.

فقط 35.8٪ از افزودنی های پولی مجوز سایت نامحدود را ارائه می دهند در حالیکه 78.5٪ از افزودنی های پولی دارای طرح مجوز سایت نامحدود هستند.

سرانجام، طبق داده های ما، مجوزهای سایت های 3، 5، 25 و 100 محبوبیت چندانی ندارند.

نکته: لایسنس نامحدود سایت در میان افزودنی های رایگان بسیار محبوب است.

نتیجه

این مطالعه داده ها به ما کمک زیادی کرد تا در مورد بازار بهترین افزونه های المنتور و لوازم جانبی المنتور اطلاعات بیشتری کسب کنیم. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره تفاوت المنتور رایگان با المنتور پرو مقاله ما در این زمینه را مطالعه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما نیز کمک کرده باشد تا بتوانید مقایسه دقیقی در بین افزودنی های المنتور و افزونه های پولی و رایگان المنتور انجام دهید.

همچنین توصیه می کنیم فیلم آموزشی المنتور را نیز تماشا کنید.

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *