10 ایده کسب و کار اینترنتی که زندگی شما را دگرگون می‌کند!

ایده کسب و کار

7 دقیقه زمان مطالعه

تقریبا چند سالی است که کسب و کارهای اینترنتی بیش از دوران دیگر رونق پیدا کرده‌اند. این رونق تا حدی ادامه داشته است که بسیاری از مشاغل سنتی در حال نابودی هستند و مشتریان نیز ترجیح می‌دهند که نیاز خود را بدون دردسر از طریق اینترنت مرتفع سازند. از این رو بسیاری از کسانی که در حوزه کسب و کارهای سنتی مشغول به کار هستند، گرایش زیادی به سمت کسب و کارهای اینرنتی پیدا کرده‌اند. در این مقاتله به بررسی چند ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی می پردازیم.

شاید بسیاری از مشاغل سنتی بتوانند فروش کالا یا خدمات خود را از طریق پلتفرم اینترنت انجام دهند و به جمع مشاغل اینترنتی بیپوندند، اما برخی مشاغل حتما باید به شکل سنتی اداره شوند و به همین خاطر است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که یک کسب و کار اینترنتی کاملا جدید و نوین را آغاز کنند. راه اندازه کسب و کار اینترنتی با دستان خالی کار بسیار دشواری است. از این رو ما قصد داریم تا شما را با ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی بیشتر آشنا کنیم و چگونگی راه اندازی کسب و کار اینترنتی را به صورت کامل به شمال نشان دهیم. پس با ما همراه شوید تا یک گام به سمت راه اندازه کسب و کار اینترنتی شخصی خود بردارید. فراموش نکنید که راه اندازی کسب و کار اینترنتی از صفر اصلا کار دشواری نیست.

ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اگر کمی به برندهای بزرگ کسب و کار در ایران و حتی خارج از کشور نگاه کنید خواهید دید که اکثریت آنها از طریق پلت فرم اینترنت درآمدزایی می‌کنند. اما مساله اصلی در راه اندازه یک کسب و کار اینترنتی، ایده برای شروع کار است. برخی افراد ترجیح می‌دهند که فروش کالا یا خدمات خود را به دنیای اینترنت نیز گسترش دهند و به این طریق درآمد بیشتری را نسیب خود کنند. اما برخی دیگر چنین امکانی دارند و به دنبال یک ایده عالی برای راه اندازی کسب و کار مدرن و اینترنتی خود می‌گردند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با 10 ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا کنیم که از طریق آن می‌توانید به بهترین نحو ممکن، درآمد خود را افزایش دهید. پس با ما همراه باشید تا راه اندازی کسب و کار اینترنتی از صفر را بهتر درک کنید!

ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

  1. بلاگ نویسی

بسیاری از افرد زمانی که صحبت از چگونگی راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی به میان می‌آید، تصور می‌کنند که تنها باید یک نوع خدمات یا کالای خاص را به مخاطبین خود ارائه دهند و از این طریق درآمد زایی داشته باشند. اما جالب است بدانید که در دنیای اینترنت، مهم‌ترین چیز مخاطب است. در حقیقت می‌توان مخاطب را برابر با پول نقد دانست! زمانی که شما یک تریبون با صدها هزار مخاطب در دستان‌تان داشته باشید، ‌می‌توانید عامل فروش کالا و خدمات دیگران بوده و به این طریق درآمد بسیار بالایی داشته باشید. بلاگ نویسی اشکال مختلفی در دنیای اینترنت دارد. شما می‌توانید یک وبلاگ شخصی پر مخاطب داشته باشید یا در شبکه‌های اجتماعی معروف همانند اینستاگرام مخاطب پیدا کنید و از این طریق درآمدزایی بسیار چشمگیری داشته باشید.

  1. افیلیت مارکتینگ

راه اندازی کسب و کار اینترنتی از صفرافلیت مارکتینگ یا بازاریابی پیوسته، نوعی بازاریابی و کسب و کار اینترنتی محسوب می‌شود که بسیاری از افراد در مورد آن هیچ اطلاعی ندارند. این نوع بازاریابی نوعی فروش اینترنتی محسوب می‌شود که می‌تواند درآمد بسیار بالایی داشته باشد. در حقیقت برند‌های بزرگ تولیدی یا خدماتی، محصولات یا خدمات خود را برای فروش به شما ارائه می‌دهند و شما با فروش این خدمات و محصولات، کمسیون و دسمتزد مناسبی به دست خواهید آورد. حال تصور کنید که اگر یک بلاگ پرمخاطب داشته باشید که طرفداران زیادی دارد، تا چه میزان می‌توانید کمیسیون دریافت نمایید؟ این کار را می‌توانید بدون کمترین سرمایه آغاز کنید و به بهترین درآمد برسید. این نوع بازاریابی برای کسانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی با دستان خالی هستند بهترین ایده خواهد بود.

  1. ساخت اپلیکیشن

در حال حاضر اپلیکیشن‌های تلفن همراه هستند که زندگی ما را هدایت و مدیریت می‌کنند! شاید هر کدام از ما حداقل 10 تا 20 برنامه مختلف روی تلفن همراه خود داشته باشیم که به صورت روزمره از آنها استفاده می‌کنیم. اما حقیقت اینجاست که افراد زیادی دست اندر کار ساخت اپلیکیشن‌های تلفن همراه هستند. بسیاری از اپلیکیشن‌ها ایرانی امروز کشور ما توسط جوانانی تولید می‌شوند که در خانه مشغول خلق ایده‌های مختلف هستند و از طریق پلت‌فرم‌هایی همانند کافه بازار، آنها را به فروش می‌رسانند. شما نیز می‌توانید با این کار و همچنین استفاده از اپلیکیشن ساز ها درآمد بسیار مناسبی پیدا کنید. همچنین باید در جریان باشید که کلاس‌ها و دوره‌های مختلف ساخت اپلیکیشن تلفن همراه نیز وجود دارند.

  1. خرید و فروش دامین

شاید این نوع کسب و کار اینترنتی کمی برای شما عجیب باشد، اما باید بدانید که بسیاری از افراد با این روش درآمد میلیونی به دست می‌آورند. در حقیقت بسیاری از دامنه‌های اینترنتی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. این دامنه‌ها می‌توانند نام‌های پرکاربردی همانند طلا، موبایل، ماشین، خودرو و از این قبیل اسامی باشند که بسیاری از کسب و کار‌های بزرگ اینترنتی به دنبال خرید آنها هستند. حال اگر شما همانند یک شکارچی خبره آماده خالی شدن این دامنه‌ها باشید، می‌توانید با حداقل هزینه‌ آنها را خریده و به قیمت بسیار گزاف به کسانی که نیازمند آن هستند بفروشید!

  1. فروش اینترنتی از طریق شبکه‌های اجتماعی

در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین انواع کسب و کار اینترنتی، فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی است. در گذشته کمتر کسی به این نوع کسب و کارها اعتماد داشت اما امروزه خوشبختانه این دسته افراد متوجه شدند که با جلب اعتماد مشتری، می‌توانند فروش و سود بسیار بالایی را تجربه کنند. به همین خاطر هم هست که افراد زیادی از طریق شبکه‌های اجتماعی خرید خود را انجام می‌دهند و این یعنی بهترین ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی با دستان خالی ! تنها کافیست یک محصول یا نوعی از خدمات را بیابید و آن را در شبکه‌های اجتماعی در معرض دید میلیون‌ها نفر قرار دهید.

  1. فروشگاه‌های اینترنتی

در گذشته طراحی و ساخت وبسایت بسیار دشوار بود و هزینه گزافی داشت. اما امروزه با روی کار آمدن قالب‌های پرکاربرد وردپرس و افزونه‌های کاربردی مثل ووکامرس، ساخت یک فروشگاه اینترنتی کار بسیار ساده‌ای خواهد بود. همه ما زمانی که قصد خرید یک کالا را داشته باشیم، در درجه اول آن را در اینترنت و گوگل جستجو می‌کنیم و اگر یک کالا یا خدمات با قیمت و کیفیت مناسب پیدا کنیم، چه بهتر که سفارش خود را از طریق اینترنت و به صورت غیر حضوری ثبت نماییم.پس شما می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و دقیقا همانند یک مغازه واقعی، اجناس مختلف را به فروش برسانید. خوشبختانه با وجود مجوز‌های مختلف همانند ای نماد، کسب اعتماد مشتری کار دشواری نیست و می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌های سنگین کرایه مغازه، یک بیزینس بسیار پرسود داشته باشید.

  1. خرید و فروش سهام

در گذشته برای خرید و فروش سهام باید در مرکز بورس کنار سایر سهام‌داران جمع می‌شدید. اما امروزه اینترنت سیستم خرید و فروش سهام و بورس را به صورت کامل دگرگون کرده است. به این طریق تمامی کسانی که در کارگذاری‌های مختلف و معتبر، مجوز لازمه را دریافت کرده باشند، می‌توانند از طریق یک اپلیکیشن بسیار سبک، با کارایی بسیار ساده، اقدام به خرید و فروش سهام و نماد‌های مختلف کنند. این می‌تواند یک منبع درآمد عالی برای کسانی باشد که به دنبال یک شغل دوم اینترنتی برای افزایش درآمد خود می‌گردند.

  1. مشاور اینترنتی

اگر در زمینه یک رشته خاص مهارت دارید و می‌دانید که بسیاری از افراد به دنبال یافتن پاسخ سوالات خود در این زمینه هستند، می‌توانید به عنوان یک مشاور اینترنتی مشغول به کار شوید. مشاوره اینترنتی را می‌توان از طریق ویدئو کال یا وبینار اجرا کرد و به همین خاطر هیچ نیازی به حضور فیزیکی وجود ندارد. به این ترتیب بدون کرایه یک فضای اداری یا تجاری، می‌توانید به عنوان مشاوره اینترنتی در زمینه‌های مختلف مشغول به کار شوید و کسب درآمد داشته باشید.

این مقاله را حتما بخوانید
پردرآمدترین مدل‌های کسب و کارهای آنلاین در ایران و جهان کدامند؟

چگونگی راه اندازی کسب و کار اینترنتی

  1. فریلنسر

به صورت کلی به کسی که از راه دور با یک مجموعه بزرگ همکاری می‌کند، فریلنسر گفته می‌شود. خوشبختانه به لطف اینترنت، بسیاری از مشاغل را می‌توان به صورت دورکاری انجام داد. به عنوان مثال شما می‌توانید به عنوان مشاور مالی، حسابدار، نویسنده یا حتی مشاور حقوقی یک شرکت مشغول کار باشید و به صورت حضوری در فضای شرکت قرار نگیرید. به این طریق شما می‌توانید به صورت هم زمان با چند شرکت مختلف همکاری کرده و خودتان را به عنوان یک برند به دیگران معرفی کنید.

  1. آموزش آنلاین

با توجه به کمبود زمان در زندگی شهری و پر هیجان ما، بسیاری به دنبال یک روش ساده برای آموزش هستند. همه ما اینکه در منزل شخصی خودمان باشیم و در عین حال آموزش ببینیم را ترجیح می‌دهیم. به همین خاطر آموزش آنلاین را می‌توان یک ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی دانست که درآمد و طرفداران زیادی خواهد داشت.شما می‌توانید دقیقا همانند یک آموزشگاه مجازی در یک زمینه خاص عمل کنید و با کمک اینترنت، جلسات آنلاین مختلف را برگزار نمایید. در این کلاس‌ها همه چیز به صورت مجازی اداره می‌شود و شما می‌توانید هزینه کلاس‌ها را بدون نیاز به یک فضای واقعی داشته باشید، دریافت نمایید.پیشنهاد میکنیم برای راه اندازی سایت آموزشی قالب های آموزشی ژاکت را بررسی کنید.

خب، نظر شما درباره این 10 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی چیست ؟ به نظر شما ایده مهم‌ترین بخش راه اندازی یک کسب و کار محسوب می‌شود یا باید با چگونگی راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیز آشنایی داشت؟ نکته های مهم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی را نیز فراموش نکنید. آیا شما هیچ یک از این ایده‌ها را در ذهن خود انتخاب کرده‌اید؟ اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی از صفر هستید، فردا دیر است! این را فراموش نکنید!

 

کد تخفیف : gsdm35

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی ایران کالا | قالب Irankala

995,000 تومان

83.35%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیجی لند | قالب Digiland

833,000 تومان

100%
ماهدیس وب

ماهدیس وب

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره هاب | Hub

645,000 تومان

85.45%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره بی تم | قالب BeTheme

645,000 تومان

90.2%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره پرتو | قالب Porto

645,000 تومان

92.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه