ارائه چند ایده کسب درامد از اینترنت برای کاربران دنیای وب

ایده کسب و کار

8 دقیقه زمان مطالعه

امروزه همگی ما از موفقیت کسب و کارهای آنلاین آگاه هستیم و می دانیم که چه ویژگی‌های مثبتی دارند. وقتی که شما مشغول در یک کسب و کار آنلاین هستید، خودتان می‌توانید زمان کار خود را تنظیم کنید، محدودیت مکانی ندارید و از هر جا که دوست دارید می‌توانید کار کنید و مواردی از این قبیل. از طرف دیگر کسب و کارهای آنلاین مشتریان بالقوه بسیاری دارند و برای همین می‌توانند سودهای بالایی کسب کنند. یکی از دغدغه‌های کسانی که می‌خواهند کسب و کارهای آنلاینی را شروع کنند و از آن ها کسب درامد کنند، این است که کدام ایده کسب درامد از اینترنت مناسب‌شان است. در این متن به این موضوع بسیار مهم خواهیم پرداخت و به شما از ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ایده کسب درامد از اینترنت خواهیم گفت و به این موضوعات خواهیم پرداخت:

  • چند ایده ایده کسب درامد از اینترنت در زمینه بازاریابی و مالی
  • چند ایده ایده کسب درامد از اینترنت در زمینه تولید محتوای متنی
  • ایده‌های کسب درامد از اینترنت در زمینه تولید محتوای تصویری
  • چند ایده برای کسب درامد در زمینه برنامه نویسی و شبکه
  • چند ایده برای کسب درامد از اینترنت با سرمایه کم در زمینه آموزش

چند ایده کسب درامد از اینترنت در زمینه بازاریابی و مالی

ایده کسب درامد از اینترنت

  1. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

اگر شما به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند هستید و در گرفتن لایک و نظر و ریتوییت در شبکه‌های اجتماعی مختلف فرد موفقی هستید، شغلی برای شما وجود دارد که به وسیله آن به راحتی می‌توانید به درآمد برسید. در این ایده کسب درامد از اینترنت شما می‌توانید در نقش مشاور شرکت‌های مختلف ظاهر شوید و صفحات اجتماعی آن‌ها را مدیریت کنید و با گردش در شبکه‌های مجازی هم به علایق خود بپردازید و هم درآمد کسب کنید.

  1. متخصص سئو (SEO)

یکی از ایده های کسب درامد از اینترنت و از مهارت‌هایی که هر کسب و کار آنلاینی به آن نیاز خواهد داشت، سئو است. متخصص سئو فردی است که از تکنیک های افزایش مخاطبان سایت آگاه است و می‌داند که چگونه رتبه‌بندی سایت در موتور جست و جوی گوگل بالاتر می‌رود. متخصص سئوی با مهارت می‌تواند که مخاطبان سایت را به طور چشم‌گیری افزایش دهد و سود بالایی را به صاحبان کسب و کارهای آنلاین برساند. همه دلایل مذکور صاحبان کسب و کارهای آنلاین را بر می‌انگیزد که به دنبال متخصص سئو باشند و شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید.

  1. بازاریابی تلفنی

اگر به حرف زدن با افراد مختلف علاقه‌مند هستنید و به طور طبیعی دوست دارید به دیگران کمک می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که برای ایده کسب درامد از اینترنت ، بازاریابی تلفنی را امتحان کنید. امروزه برخی از شرکت‌ها وظیفه بازاریابی تلفنی را برون سپاری می‌کنند و شما می‌توانید به این طریق و به شیوه دورکاری به این کار بپردازید.

  1. فروشگاه اینترنتی

متداول‌ترین ایده کسب درامد از اینترنت افتتاح یک فروشگاه اینترنتی است. شما می‌توانید سایتی طراحی کنید و محصولات خود را در آن بفروشید. در وهله اول باید به این موضوع بیاندیشید که چه محصولی را می‌خواهید بفروشید و محصول شما به چه اندازه در میان مردم طرفدار دارد و شما چگونه می‌توانید از طرق مختلف برای محصول خود تبلیغ کنید. برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس کافی است از افزونه های فروشگاهی ژاکت استفاده کنید تا تمام امکانات فروشگاهی را در سایت خود داشته باشید.

  1. حسابداری

یکی دیگر از مشاغلی که هر کسب و کاری به آن نیاز مبرم دارد، حسابداری است. شما در صورت کسب دانش و تخصص مربوطه برای کسب و کارها و شرکت‌های مختلف کار حسابداری را انجام دهید و از این طریق درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

چند ایده کسب درامد از اینترنت در زمینه تولید محتوای متنی

تولید محتوای آنلاین

  1. نویسندگی فریلنسر

اگر در زمینه نویسندگی ذوق و استعداد دارید، می‌توانید در زمینه نویسندگی به صورت فرینلسر کار کنید. برای این حرفه نیاز است که نخست قواعد نگارش را بدانید. در این شغل کارفرمایان از شما خواهند خواست که خلاقانه و واضح بنویسید و شما هم تا زمانی که به کیبورد و اینترنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید به این شغل بپردازید!

  1. ترجمه

یکی ایده کسب درامد از اینترنت که محبوب است، مترجمی است. اگر نویسنده خوبی هستید ولی به تولید محتوای اورجینال و اصل علاقه‌ای ندارید و همچنین به زبان‌های مختلفی تسلط دارید می‌توانید از طریق ترجمه به درآمد بسیار خوبی برسید. برای آن که مترجم خوبی باشید باید به مهارت‌های مختلف زبان از جمله درک مطلب مسلط باشید و در ادامه کار خود می‌توانید مهارت‌های ترجمه و زبان خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید که تسلط بر زبان‌های خارجی مختلف یکی از مهمت رین مهارت‌ها برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین پرسود است.

  1. وبلاگ نویسی

درست است که وبلاگ نویسی به خودی خود درآمدزا نیست ولی شما می‌توانید با استفاده از مدل‌های درآمدی از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید. این یک ایده کسب درامد از اینترنت است  که مب تواند سود آور باشد. برای وبلاگ نویسی در وهله اول باید علاقه خود را پیدا کنید و ببینید در چه زمینه‌ای دانش و مهارت بیشتری دارید. مهارت‌هایی مثل عکاسی و فیلمبرداری، برنامه نویسی و تناسب اندام و مواردی از این قبیل می‌توانند موضوع شما برای وبلاگ نویسی باشند. هر چه مخاطبان شما بیشتر شوند، شما بیشتر شناخته می‌شوید و با استفاده از برند خود می‌توانید دست به کسب و کارهای بزرگتری بزنید. حتی اگر هنوز به ایده مشخصی نرسیده‌اید، بهتر است از همین حالا وبلاگ نویسی را شروع کنید.

 

ایده‌های کسب درامد از اینترنت در زمینه تولید محتوای تصویری

  1. فریلنسر گرافیک

اگر به هنر و طراحی علاقه‌مند و همین طور فرد خلاقی هستید و در نرم‌افزارهای گرافیک مانند فتوشاپ یا ایلاستریتور مهارت دارید، می‌توانید فریلنسر گرافیک بشوید و برای شرکت‌های مختلف پروژه‌هایی مربوط به این حوزه را انجام دهید. طراحی‌های گرافیکی از نیازهای ضروری هر شرکتی است.

  1. اینفلوئنسر شوید

به احتمال بسیار زیاد شما صفحات مربوط به اینفلوئنسرها را در اینستاگرام دیده‌اید. اینفلوئنسرها کسانی هستند که فالوورهای بسیاری در شبکه‌های مجازی دارند و در یک حوزه خاص مثل آرایش، پرورش اندام و … تخصص دارند و در این زمینه مطالبی را در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کنند. این افراد در شبکه مجازی خود شرکت‌های مختلف را تبلیغ می‌کنند و از این طریق درآمد کسب می‌کنند. در دنیای امروز بازار اینفلوئنسرها روز به روز بزرگتر می‌شود و شما می‌توانید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید و از اینستاگرام کسب درامد کنید . یک ایده کسب درامد از اینترنت در این زمینه اضافه کردن تولید پادکست به برنامه‌هایتان است.

این مقاله را حتما بخوانید
15 ابزار از بهترین برنامه حذف پس زمینه عکس برای موبایل و کامپیوتر

 

چند ایده برای کسب درامد در زمینه برنامه نویسی و شبکه

  1. فریلنسر برنامه نویسی و طراحی وب سایت

بسیاری از کارهایی که شما می‌توانید در یک اتاق کار و برای یک شرکت انجام دهید، می‌توانید در اتاق خود یا هر کجا و هر زمان که می‌خواهید برای شرکت‌های مختلفی انجام دهید. به احتمال زیاد کسب و کارهای انلاین بسیاری را دیده‌اید و متوجه شده‌اید که این کسب و کارها بر بستر اپلیکیشن‌ها و وب سایت به مشتریان عرضه می‌شوند. این یک ایده کسب درامد از اینترنت و فرصتی برای برنامه نویسان و طراحان وب سایت است تا به درآمدهای بالایی برسند.

  1. امنیت سایبری و مشاوره فناوری اطلاعات

اگر پیشینه مهندسی دارید ولی علاقه‌ای به کدنویسی یا توسعه نرم افزار ندارید، یک ایده کسب درامد از اینترنت برای شما امنیت سایبری و مشاوره فناوری اطلاعات است. شما به عنوان مشاور امنیت سایبری می‌توانید با کسب و کارهای آنلاین مختلفی در ارتباط باشید و پس از تست سیستم‌های امنیت سایتشان به آنان برای قوی تر شدن امنیت سایت مشاوره بدهید. باز هم تکرار این نکته حائز اهمیت است که شما می‌توانید از هر مکانی و با راه‌های ارتباطی مختلف نظیر ایمیل، پیام رسان‌ها و مواردی از این قبیل با مشتریان خود در ارتباط باشید. البته گاهی ممکن است برای تسهیل انجام کارها به محل شرکت‌ها سری بزنید.

  1. توسعه دهنده نرم افزار و برنامه نویس

اگر برنامه نویسی بلد هستید، می‌توانید به جای کار کردن در شرکت‌های مختلف بر روی اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های خود کار کنید. شما می‌توانید از طریق دو مدل درآمدی از طریق برنامه‌های خود به درآمد برسید. یکی از این راه‌ها گرفتن تبلیغات بر روی اپلیکیشن شما است و راه دیگر این است که منتظر باشید تا شرکت بزرگی اپلیکیشن شما را بخرد. هر چند که ممکن است که این شغل نسبت به فریلسنری گرافیک و نویسندگی پر زحمت تر به نظر برسد ولی در صورت موفقیت شما درآمد بسیار خوبی کسب خواهید کرد و حتی ممکن است به درامد دلاری برسید. به یاد داشته باشید، اپلیکیشن شما می‌تواند Angry birds بعدی باشد.

چند ایده برای کسب درامد از اینترنت با سرمایه کم در زمینه آموزش

کسب درامد از اینترنت

  1. زبان درس بدهید

امروزه تسلط بر یک زبان خارجی یکی از مهارت‌های اصلی برای زندگی است. اگر به یک زبان تسلط دارید، می‌توانید از اینایده کسب درامد از اینترنت استفاده کنید و با استفاده از ابزارهایی که اینترنت در اختیار شما قرار می‌دهد، زبان درس بدهید. ابزارهایی همچون شبکه‌های مجازی و اسکایپ و یا LMS ها یا راه اندازی سایت آموزش زبان . آموزش زبان یک ایده کسب درامد از اینترنت و راه اندازی کسب کار با سرمایه کم است.

  1. فروش دوره‌های آنلاین

تا به این جا با چند ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم آشنا شدید و فهمیدید که شما می‌توانید بدون هیچ گونه هزینه اولیه و صرفاً با یک مهارت کسب درآمد کنید. درنتیجه بسیاری سعی می‌کنند که مهارت‌های مختلف خود را افزایش دهند و نرم افزارهای مختلفی یادبگیرند و با ایده کسب درامد از اینترنت رو به جلو حرکت کنند. این موضوع فرصتی برای شما است که دوره‌های آنلاینی تهیه کنید و آن‌ها را در سایت خود بفروشید. برای راه اندازی چنین سایتی می توانید از قالب های آموزشی ژاکت استفاده کنید.

جمع‌بندی

زمان شروع هر کسب و کاری موضوعی که ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند، ایده کسب درامد از اینترنت است. امروزه به لطف اینترنت مشاغل بسیاری به وجود آمده است که شما می‌توانید به صورت دورکاری و از هر محلی که می‌خواهید به آن بپردازید در این مقاله حوزه‌های مختلف کسب و کار اینترنتی را معرفی کردیم و در هر کدام چند مورد به خصوص را بررسی کردیم.

به عنوان مثال اگر شما می‌خواهید در زمینه محتوای متنی فعالیت کنید و به این زمینه علاقه دارید، می‌توانید فریلنسر نویسندگی شوید یا همین طور مترجم. اگر به زمینه تولید محتوای تصویری علاقه دارید، می‌توانید نرم‌افزارهای مربوط به این حوزه را یاد بگیرید و به صورت فریلنسر گرافیک برای شرکت‌های مختلف پروژه انجام دهید.

اگر به کدنویسی و برنامه نویسی علاقه‌مند هستید نیز می‌توانید دست به شروع کسب و کارهای اینترنتی مختلف بزنید. به عنوان مثال می‌توانید وبسایت طراحی کنید یا اپلیکیشن بسازید و با استفاده از مدل‌های درآمدی مختلف درآمد کسب کنید. اگر به بازاریابی علاقه‌مند هستید، می‌توانید متخصص سئو شوید یا شبکه‌های اجتماعی شرکت‌ها را مدیریت کنید. همچنین از آن جایی که برخی از شرکت‌ها بازاریابی تلفنی را برون سپاری می‌کنند، شما می‌توانید از این طریق هم درآمدزایی کنید.

امیدواریم این مقاله در گرفتن ایده کسب درامد از اینترنت به شما کمک کرده باشد.

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره پرتو | قالب Porto

645,000 تومان

92.44%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره هاب | Hub

645,000 تومان

85.45%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی ایران کالا | قالب Irankala

995,000 تومان

83.35%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره بی تم | قالب BeTheme

645,000 تومان

90.2%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیجی لند | قالب Digiland

833,000 تومان

100%
ماهدیس وب

ماهدیس وب

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه