بهترین ابزارها برای تشخیص قالب وردپرس

وردپرس

4 دقیقه زمان مطالعه

اکثر افراد تصور می‌کنند که راه‌اندازی وب‌سایت پایان دادن به مشکلات است.اما چالش‌های واقعی درست بعد از آموزش وردپرس به صورت کامل و راه‌اندازی سایت تازه شروع می‌شوند. اولین و مهم‌ترین چالش برای پیاده‌سازی وب‌سایت انتخاب پلت‌فرم مناسب است. با توجه به تعدد سیستم‌های مدیریت محتوا در بازار، انتخاب پلت‌فرم یک تصمیم مهم است. چالش دوم انتخاب قالب وردپرس است که ظاهر وب سایت را مشخص می‌کند. قالب مناسب تا حد زیادی تجربه کاربری را افزایش می‌دهد که یک جنبه مهم استراتژی بازاریابی دیجیتال است. در نهایت، چالش سوم انتخاب افزودنی‌ها است. افزودنی‌ها ویژگی‌های وب‌سایت را گسترش می‌دهند. برای مقابله با این سه چالش باید تحقیق و بررسی‌هایی انجام داد تا در نهایت بتوان قالب، افزونه و شکل و شمایل مورد نظر را روی سایت پیاده کرد. اما تحقیق و مع‌آوری اطلاعات کمی زمان‌بر است. به همین دلیل به جای صرف زمان برای آزمون و خطا تا یافتن مورد مناسب، می توانید به کمک یک مجموعه کامل از ابزارهای آنلاین به شناسایی قالب و افزونه‌ و پلت‌فرم سایر وب‌سایت‌ها بپردازید. برای تشخیص قالب وردپرس سایت مورد نظر خود می توانید از این بازارها استفاده کنید.

تشخیص قالب وردپرس | شناسایی قالب و افزونه‌

 

لازم نیست کدهای وب‌سایت‌ها را بررسی کنید تا متوجه شوید CMS آن چیست. ابزارهای زیادی وجود دارند که این کارها را انجام می‌دهند. در ادامه به معرفی رایج‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

WhatCMS.org

شناسایی قالب و افزونه‌ -WhatCMS.org_

WhatCMS یک ابزار بسیار مفید برای شناسایی قالب و افزونه‌ و پلت‌فرم است که می‌تواند 142 CMS مختلف و افزودنی‌های آن را شناسایی کند.

IsItWP.com

تشخیص قالب وردپرس

این ابزار دقیقا برای وردپرس‌کاران ارائه شده است و اطلاعات زیادی در مورد وب‌سایت های مبتنی بر وردپرس شامل قالب، افزونه‌ها و… ارائه می‌دهد. ابزار فوق گزینه مناسبی برای شناسایی قالب و افزونه‌ است.

Allora.io

شناسایی قالب و افزونه‌ Allora.io_

Allora یکی دیگر از ابزارهای مفید برای شناسایی قالب و افزونه‌ است دارای که یک پایگاه داده شامل اطلاعات بیش از 2200 CMS / frameworkworks است. این ابزار می‌تواند پیشنهادات و توصیه‌های مبتنی بر قالب‌ها و افزونه‌های محبوب را ارائه دهد. این اطلاعات به صورت پویا نگهداری می شود، که شما را قادر می سازد تا آخرین قالب‌ها و افزونه‌هایی که در نوع خود محبوب شده‌اند را بررسی کنید.

OnlineWebTool.com

شناسایی قالب و افزونه‌ OnlineWebTool.com_

OnlineWebTool مجموعه کاملی از ابزارها برای شناسایی قالب‌ها و اطلاعات مرتبط است. بهترین ویژگی این ابزار توانایی انجام مقایسه با وب سایت رقبا است.

Wappalyzer

شناسایی قالب و افزونه‌ Wappalyzer-

اگر نمی خواهید از یک ابزار مبتنی بر وب استفاده کنید، می‌توانید از ابزار Wappalyzer کمک بگیرید که یک افزودنی کروم است. برای شناسایی قالب و… به وب‌سایت مورد نظر رجوع کنید و سپس روی دکمه Wappalyzer کلیک کنید تا قالب و اطلاعات مرتبط را بررسی کند.

این مقاله را حتما بخوانید
چگونه برای سایت وردپرسی خود گواهی SSL رایگان بگیریم؟

به این صورت به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که وب‌سایت مورد نظر شما از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده می‌کند!

ابزارهای مخصوص سیستم مدیریت محتوای وردپرس

از آنجا که وردپرس بسیار محبوب و وب‌سایت‌های فراوانی بر پایه وردپرس پیاده‌سازی شده،ابزارهای متعددی هم برای شناسایی اطلاعات وب‌سایت‌های وردپرسی ارائه شده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

WP Theme Detector

شناسایی قالب و افزونه‌ WP-Theme-Detector

فقط کافی است آدرس مورد نظر خود را وارد کنید تا WPThemeDetector جزئیات کامل قالب وردپرس و افزونه‌های نصب شده را به شما بگوید همچنین لیستی از بهترین قالب‌ها و افزونه‌ها را همراه با جزئیات توسعه دهندگان به شما ارائه می‌دهد.

Built With

شناسایی قالب و افزونه‌ Built-With

Built With اطلاعات فنی وب‌سایت‌ها از جمله جزئیات وب سرور، گواهی‌های SSL و ارائه‌دهنده میزبانی را ارائه می‌دهد.

Scan WP

شناسایی قالب و افزونه‌ Scan-WP


یکی دیگر از ابزارهای شناسایی قالب و افزونه Scan WP است که اطلاعات جامعی از قالب و افزونه‌های وب‌سایت مورد نظر شما به همراه درصد وب‌سایت‌هایی که از این موارد استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد.

What WP Theme Is That

شناسایی قالب و افزونه‌ What-WP-Theme-Is-Thatاین وب سایت نه تنها قالب‌های وردپرسی را تشخیص می‌دهد، بلکه قادر به تشخیص چایلدتم هم خواهد بود! علاوه بر این، می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد افزونه‌‌های نصب شده روی وب‌سایت مورد نظر دریافت کنید.

Web Tech Detector

شناسایی قالب و افزونه‌ Web-Tech-Detector

این ابزار  تشخیص قالب وردپرس اطلاعاتی در مورد نسخه وردپرس نصب شده، قالب و افزونه‌ها ارائه می‌دهد. تنها کافی است آدرس مورد نظر خود را در فیلد جستجو وارد کنید.

جمع‌بندی نهایی

به منظور صرفه‌جویی در زمان و انرژی، توصیه می‌کنیم فهرستی از وب‌سایت‌های رقیب ایجاد کنید و سپس از یک یا چند ابزار فوق استفاده کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد پلت‌فرم، قالب و افزونه‌های نصب شده آنان بیابید و ببینید چه ویژگی‌هایی را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند. همچچنین در صورتی به دنبال تشخیص قالب وردپرس و شناسایی یک قالب نصب شده روی وب‌سایت خاصی باشید به سادگی می‌توانید آن را تشخیص دهید. البته قبل از همه این موارد مهم ترین مورد تسلط داشتن شما به این پلتفرم می باشد که شما با مطالعه در مورد آموزش وردپرس به صورت صفر تا صد تمام تنطیمات و ترفند های وردپرس را یاد بگیرید تا بهترین انتخاب را برای قالب و افزونه های سایت خود داشته باشید .

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ


نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه