Retry
خطای Missing a Temporary Folder

خطای Missing a Temporary Folder یکی از نا امیدکننده ترین موضوعات وردپرس است که می تواند کل توسعه وب سایت و تجربه کاربری شما را مختل کند. خوشبختانه، یک راه حل ساده برای این رفع مشکل گم شدن یک پوشه موقت وجود دارد.

این خطا مانع از بارگذاری پرونده ها در وردپرس می شود، به این معنی که دیگر قادر به بارگذاری هیچ تصویر یا نصب پلاگین و قالب نخواهید بود.

با این حال، با ویرایش چند فایل در سرور خود، به راحتی خطا برطرف می شود. همه کارها را می توانید خودتان انجام دهید. ما به شما نشان خواهیم داد که چطور این کار انجام خواهد شد.

خطای Missing a Temporary Folder چیست؟

توضیح خطای Missing a Temporary Folder یا گم شدن یک پوشه موقت کمی پیچیده است، زیرا شامل بسیاری از سیستم های مجوز پوشه سمت سرور و تنظیمات و عملکردهای PHP است.گم شدن یک پوشه موقت

به زبان ساده، هنگامی که پوشه “temp” به طور تصادفی از سرور شما، توسط شما یا سو عملکرد سرور پاک می شود، خطای پوشه موقت موجود نمی باشد به شما نشان داده می شود. در نتیجه مجوزهای پوشه تنظیم شده توسط سرور میزبان شما رخ می دهد.

وردپرس از یک پوشه موقت در سرور وب سایت شما برای ذخیره فایل هایی که به طور موقت بارگذاری می کنید قبل از قرار دادن در پوشه های مناسب، استفاده می کند. به عنوان مثال، هنگامی که یک افزونه وردپرس را بارگذاری می کنید، ابتدا در پوشه temp ذخیره می شود قبل از اینکه وردپرس پوشه جدیدی را برای پرونده های پلاگین در پوشه WP-Content  ایجاد کند و آن ها را برای همیشه ذخیره کند.

هنگامی که این پوشه “temp” از بین می رود، وردپرس تلاش می کند روند بارگذاری پیش فرض خود را طی کند و خطای Missing a Temporary Folder را به شما نشان می دهد.

چگونه خطای از دست دادن پوشه موقت را برطرف کنیم؟

برای رفع خطای Missing a Temporary Folder باید وارد سرور وب سایت خود شوید و یک فایل اصلی وردپرس را ویرایش کنید. ما توصیه می کنیم قبل از ایجاد هرگونه تغییر در پرونده های موجود در سرور، از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای این کار می توانید از افرونه بک آپ بادی استفاده کنید.

مرحله 1: وارد سرور خود شوید.

برای ورود به سرور خود دو روش وجود دارد. شما می توانید از یک برنامه سرویس گیرنده FTP مانند Filezilla استفاده کنید یا از CPanel برای سرویس میزبانی وب استفاده کنید. برای این نمایش، ما از CPanel استفاده می کنیم. فرآیند رفع خطای گم شدن یک پوشه موقت هنگام استفاده از سرویس گیرنده FTP نیز به همین صورت است.

برای ورود به سرور خود از طریقCPanel ، در انتهای URL وب سایت خود / cpanel را تایپ کنید(به عنوان مثال: yourwebsite.com/cpanel)

نام کاربری و رمز عبور CPanel را وارد کنید. این توسط ارائه دهنده میزبانی شما در اختیار شما قرار می گیرد. آن را در ایمیل خوش آمدگویی که هنگام ثبت نام در سیستم عامل میزبان دریافت کرده اید، پیدا خواهید کرد.

مرحله 2: پرونده wp-config.php را پیدا کنید.

پس از ورود به CPanel، برنامه File Manager را پیدا کرده و باز کنید.

سپس به پوشه public.html بروید. در این جا فایل wp-config.php را پیدا خواهید کرد. این یک فایل اصلی وردپرس است که کلیه تنظیمات مربوط به سیستم وردپرس را کنترل می کند.پوشه موقت موجود نمی باشد

بر روی پرونده wp-config.php کلیک راست کرده و ویرایش را انتخاب کنید.

اکنون کد زیر را درست قبل از خطی که می گوید “That’s all, stop editing! Happy blogging” ، کپی کنید.

define(‘WP_TEMP_DIR’,dirname(_FILE_). ‘/wp-content/temp/’);

برای ذخیره تغییرات، روی save کلیک کنید.

با این کار مکان پوشه temp برای وردپرس تعریف می شود تا به سیستم کمک کند آن را به راحتی پیدا کند.

مرحله 3: پوشه temp را ایجاد کنید.

برای ادامه روند رفع خطای Missing a Temporary Folder به پوشه public.html برگردید و این بار پوشه WP-Content را باز کنید.خطای Missing a Temporary Folder

یک پوشه جدید در داخل WP-Content ایجاد کنید و نام آن را “temp” بگذارید.

با این کار باید خطای “Missing A Temached Folder” رفع شود. به وب سایت خود برگردید و فایلی را بارگذاری کنید تا ببینید آیا برطرف شده است.

نتیجه

اگر مشکل Missing a Temporary Folder همچنان ادامه دارد، با ارائه دهنده میزبانی وب خود ارتباط برقرار کنید و با تیم پشتیبانی فنی آن ها تماس بگیرید و از آن ها بخواهید مشکل را برطرف کنند.

در بیشتر موارد، این خطا در نتیجه تنظیمات و مدیریت بد میزبانی وب ایجاد می شود. اگر می خواهید در آینده از چنین مواردی جلوگیری کنید، انتقال وب سایت خود را به یک سیستم عامل مدیریت شده میزبانی وردپرس انجام دهید.

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *