Retry

قالب جنه (Jannah) یک قالب وردپرس ریسپانسیو و مدرن است و برای وب سایت های روزنامه، وبلاگ و مجلات استفاده می شود. این قالب شامل تعداد زیادی ابزار و امکانات از پیش ساخته با طرح های جذاب و حرفه ای است که طراحی سایت را برای تمامی افراد آسان می کند. در قالب جنه تعداد بسیاری از عناصر و گزینه های قابل تنظیم وجود دارد. پنل پیشرفته آن دارای بسیاری از گزینه های سفارشی سازی است.

این قالب توجه خاصی نسبت به سرعت بارگذاری سریع و طراحی مناسب سئو داشته است و با ووکامرس و سایر موارد کاملاً سازگار است. قالب جنه کنترل همه چیز در مورد مدیریت وب سایت را برای کاربر آسان کرده است. در این مقاله به شما امکانات و ویژگی های مختلف این قالب را معرفی خواهیم کرد و در نهایت خواهیم گفت که چرا باید از آن در سایت خود استفاده کنید.

قالب جنه چه ویژگی ها و امکاناتی دارد؟

طراحی ریسپانسیو و سازگار با موبایل

قالب جنه به خوبی برای همه دستگاه های مدرن بهینه شده است. این قالب همچنین طراحی کامل و پاسخگو را برای انواع دستگاه های هوشمند ارائه می دهد. منوی ناوبری دوستانه برای موبایل قابل تنظیم است. این موضوع  یکی دیگر از ویژگی های مهم برای تجربه بهتر کاربران است.

مناسب برای سئو

قالب جنه می تواند برای بهینه سازی سایتتان و سئو بسیار مفید باشد. این قالب با بهترین شیوه های کد نویسی سازگار با سئو پیاده سازی شده است و از این طریق می توانید رتبه سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو ارتقاء دهید. این قالب همچنین با اغلب افزونه های سئو سازگار است و به شما امکان می دهد سایت خود را برای رتبه بندی بهتر بهینه کنید.

سرعت بارگذاری سریع

این قالب علاوه بر آنکه ریسپانسیو و مناسب برای سئو است، عملکرد بسیار مناسبی در بارگذاری صفحات دارد. سرعت بالای این قالب به شما این امکان را می دهد که یک وب سایت وردپرس جذاب ایجاد کنید. قالب جنه با استفاده از امکاناتی مانند JS کوچک شده، منابع CSS فشرده شده، بارگذاری تنبل تصاویر، حافظه پنهان داخلی برای کاهش نمایش داده های DB و … سرعت سایت را بهبود می بخشد. همچنین، این قالب کاملاً با افزونه بهبود سرعت سایت سازگار است و این موضوع برای بهینه سازی صفحات وب و بهبود سرعت بارگذاری صفحات عالی خواهد بود.

پنل قدرتمند

قالب جنه دارای قوی ترین و غنی ترین پنل گزینه های سفارشی سازی قالب است. سفارشی سازی هدر، فوتر، منوها، نوار کناری، طرح بندی پست، رنگ، فونت، تایپوگرافی، و بسیاری از گزینه های سفارشی دیگر در این پنل موجود است. با استفاده از این قالب شگفت انگیز، شما کنترل کاملی بر وب سایت خود خواهید داشت. این پنل قدرتمند به شما این امکان را می دهد که هرگونه تغییری در وب سایت خود ایجاد کنید.

قالب سایت

گزینه های پیشرفته تایپوگرافی

قالب جنه شامل بیش از 1000 فونت به صورت پیشفرض است. شما همچنین می توانید در صورت تمایل فونت دلخواه خود را بارگذاری کرده و استفاده کنید. گزینه تایپوگرافی پیشرفته به شما امکان می دهد وب سایت را با تنوع رنگ، اندازه فونت و غیره سفارشی کنید.

ابزارک های سفارشی آماده

برای روزنامه، مجله و وبلاگ ابزارک های آماده ای ساخته شده است که بهترین راه حل برای مدیریت وب سایت را به شما ارائه می دهد. این قالب شامل برخی از ویجت های سفارشی داخلی مانند موارد زیر است:

  • گزینه اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی
  • بارگیری خودکار پست ها
  • گزینه حالت تاریک و روشن
  • ناوبری موبایل قابل تنظیم
  • امکان ایجاد مگا منو
  • ابزارک های هدر و فوتر

سازگار با ووکامرس

قالب جنه امکان ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیکی حرفه ای و کاملاً کاربردی را با کمک ووکامرس فراهم می کند. این قالب برای ووکامرس طراحی و توسعه یافته است. با این حال، می توانید روزنامه، وب سایت، مجله، وبلاگ و همچنین وب سایت های تجارت الکترونیکی خیره کننده خود را ایجاد کنید. شما می توانید با ایجاد یک فروشگاه آنلاین از ویژگی های ووکامرس برای فروش محصولات خود استفاده کنید.

ترجمه و پشتیبانی

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این قالب، قابلیت ارائه ی آن به چند زبان مختلف است. این قالب را می توان به هر زبانی ترجمه کرد و از افزونه چند زبانه WPML پشتیبانی می کند. بنابراین، می توانید یک وب سایت وردپرس چند زبانه ایجاد کنید.

جمع بندی : چرا باید از قالب جنه در سایت خود استفاده کرد؟

همانطور که در بخش قبل اشاره شد، قالب جنه دارای قابلیت های فراوان است و استفاده از آن در وب سایت خود مزایای بسیار زیادی دارد. اما در ادامه می خواهیم سه دلیل مهم برای استفاده از این قالب در وب سایتتان را بررسی کنیم:

قالب جنه نگاهی تازه به عصر مدرن بازاریابی محتوا دارد و سایت را با طراحی خیره کننده، گزینه های سفارشی سازی، گزینه های به اشتراک گذاری و سازگاری با محبوب ترین برنامه های افزودنی وردپرس، حداکثر انعطاف پذیری را به شما ارائه می دهد.

از آن جایی که اغلب افراد از موبایل خود برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند، بهینه بودن سایت برای تلفن همراه دارای اولویت است. قالب جنه دارای طراحی کاملاً ریسپانسیو است که نه تنها با همه دستگاه های مدرن امروزی سازگار است، بلکه وب سایت شما را در به روزترین دستگاه های تلفن همراه به بهترین شکل ممکن نمایش می دهد.

دلیل سوم این است که این قالب به دلیل استاندارد های کد نویسی کاملاً با پروژه Accelerated Mobile Pages (AMP) سازگار است، بنابراین محتوای شما در همه جا سریع بارگذاری می شود. با پشتیبانی کامل این قالب از افزونه فوق العاده محبوب یواست سئو، می توانید به راحتی سئو سایت خود را بهبود دهید و از این طریق بازدیدکنندگان بیشتری از گوگل دریافت کنید. با استفاده از این قالب، سرعت سایت خود را افزایش داده و می توانید عملکرد وب سایت را به طور کلی ارزیابی کنید.

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *