چگونه ارور cURL error 28: Connection timed out را در وردپرس رفع کنیم؟

وردپرس

6 دقیقه زمان مطالعه

اگر شما هم یکی از کاربران وردپرس هستید قطعاً برای سایتتان خطاهای مختلف و زیادی مانند ارور cURL error 28: Connection timed out به وجود آمده است. خطای cURL 28 یکی از مشکلات رایج WordPress REST API است که می تواند بر عملکرد وب سایت شما تأثیر گذاشته و ممکن است باعث به وجود آمدن یک رفتار غیر قابل پیش بینی شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مشکل “cURL error 28: Connection timed out” را در وب سایت وردپرس خود برطرف کنید و برای آن چه راهکار های دقیقی وجود خواهد داشت.

cURL در وردپرس چیست؟

cURL یک ابزار نرم افزاری است که توسط وردپرس و بسیاری از برنامه های تحت وب دیگر برای ارسال و دریافت درخواست داده ها با استفاده از URL ها استفاده می شود. وردپرس از CURL برای رسیدگی به چندین درخواست API استفاده می کند. این زبان به عنوان برنامه افزودنی زبان برنامه نویسی PHP در دسترس است و شرکت میزبانی وردپرس شما از آن پشتیبانی کامل می کند. کتابخانه cURL نقشی اساسی در نحوه کار وردپرس در پشت صحنه دارد. اگر به درستی پیکربندی نشده باشد، وب سایت وردپرس شما کار نخواهد کرد و دچار اختلال خواهد شد.خطای cURL error 28: Connection timed out

چه عواملی باعث بروز خطای cURL 28 در وردپرس می شود؟

عدم پاسخگویی به موقع به درخواست های داده سرور باعث بروز خطای cURL 28 در وردپرس می شود. وردپرس از REST API  که یک روش برنامه نویسی برای ارسال و دریافت درخواست داده ها می باشد ، استفاده می کند. اگر این درخواست ها تمام شوند ، آن را به عنوان یک مسئله ای مهم در گزارش کلی عملکرد و یا سلامت سایت با عنوان عبارت ” The REST API encountered in error ” مواجه خواهید شد.

خطای cURL 28 که در گزارش عملکرد یک سایت وردپرس نشان داده شده است اغلب به صورت زیر خواهد بود. با گسترش خطا جزئیات بیشتری از جمله پیام خطا به شما نشان داده می شود:

Error: cURL error 28: Operation timed out after x milliseconds with x bytes received (http_request_failed)

همچنین ممکن است یک موضوع مرتبط دیگر با عنوان “سایت شما نتوانست درخواست بازگشت مجدد را تکمیل کند و یا خطای our site could not complete a loopback request را مشاهده کنید. این یک پیام خطای مشابه به شرح زیر خواهد داشت.

“درخواست بازگشت به سایت شما انجام نشد ، این بدان معنی است که ویژگی های موردنظر در حال حاضر مطابق با انتظار کار نمی کنند و دچار اختلال شده اند.”

چه عواملی ممکن است باعث ارور cURL error 28: Connection timed out شود؟

تعدادی از مواردی ممکن است باعث از بین رفتن cURL در وردپرس شود. به عنوان مثال ، یک افزونه فایروال وردپرس ممکن است درخواست REST API را مسدود کند ، زیرا این یک فعالیت مشکوک است. اگر سرور DNS شما به درستی کار نکند ، ممکن است درخواست های HTTP را نیز از بین ببرد و باعث خطای وقفه cURL در وردپرس شود.

یک سرور میزبان وردپرس با تنظیمات ضعیف ممکن است به سادگی آستانه وقفه بسیار کمی داشته باشد و به همین علت تنها برخی از فرآیند های وردپرس را به درستی اجرا کند. با این اوصاف ، بیایید نگاهی به چگونگی عیب یابی و رفع ارور cURL error 28: Connection timed out در وردپرس بیندازیم. ما در ادامه مراحل انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه رفع ارور cURL error 28: Connection timed out

  1. فایروال وردپرس را به طور موقت غیرفعال کنید.

اگر از فایروال وردپرس و یا یک پلاگین امنیتی استفاده می کنید در این مرحله و آن را به طور موقت غیرفعال کنید. پس از آن ، باید به صفحه گزارش عملکرد و یا سلامت سایت وردپرس خود مراجعه کنید تا ببینید آیا مشکل شما برطرف شده است و یا خیر.

اگر چنین است ، پس باید سیاهه های مربوط به فایروال وردپرس خود را بررسی کنید تا ببینید دقیقاً کدامیک از درخواست های API مسدود شده است. با انجام این کار منبع مسئله و مشکل شما شناسایی می شود و می توانید آن را برطرف کنید. همچنین می توانید تنظیمات فایروال را به گونه ای قرار دهید که درخواست های قانونی API مسدود نشوند و برای آن ها مشکلی پیش نیاید.

  1. تمامی افزونه های وردپرس را غیرفعال کنید.

افزونه های وردپرس درخواست های API خود را برای ارسال و دریافت داده ها انجام می دهند. اگر این تماس ها بیش از حد مکرر هستند و یا انجام آن ها خیلی طولانی است ، در این صورت ممکن است خطای cURL error 28: Connection timed out در گزارش سلامت سایت شما ایجاد شود. ساده ترین راه برای کشف این مسئله غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس است. کافی است به صفحه افزونه ها بروید و از بین افزونه های نصب شده افزونه های مشکوک را انتخاب کرده و حذف کنید. همچنین ممکن است شما مجبور باشید تمامی افزونه های وردپرس خود را غیرفعال کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
راه‌حل‌هایی برای رفع مشکلات ویرایشگر کلاسیک وردپرس

پس از آن، بر روی منوی کشویی برای دیدن گزینه های اضافی و بیشتر کلیک کنید و گزینه ی “غیرفعال کردن” را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه ” اعمال” کلیک کنید.غیر فعال کردن افزونه ها

اکنون می توانید به قسمت گزارش سلامت سایت مراجعه کنید تا ببینید آیا این مشکل از بین رفته است و یا همچنان وجود دارد. اگر این مسئله مشکلی را حل کرد ، می توانید افزونه های خود را دوباره به صورت تکی فعال کنید تا دوباره این مشکل ظاهر نشود و در صورت روز خطا متوجه خواهید شد که کدام افزونه منجر به این مشکل شده است.

این کار به شما کمک می کند تا افزونه ای را که ممکن است باعث بروز مشکل شود پیدا کرده و سپس می توانید از نویسنده و تولید کننده ی پلاگین درخواست پشتیبانی کنید.

  1. اطمینان حاصل کنید که سرور میزبان شما از جدیدترین نرم افزار استفاده می کند.

گام بعدی این است که مطمئن شوید سرور میزبان وردپرس شما از آخرین نسخه های PHP ، کتابخانه cURL و OpenSSL استفاده می کند. برای انجام این کار کافی است که به برگه اطلاعات سیستم در قسمت ابزارها » سلامت سایت مراجعه کرده و از آن قسمت می توانید این موضوع را بررسی کنید .

همچنین برای دستیابی به اطلاعات بیشتر کافی است به قسمت “اطلاعات سایت” بروید و بخش “سرور” را انتخاب کنید. از آن قسمت می توانید اطلاعات مربوط به نرم افزار نصب شده بر روی سرور میزبان وردپرس خود را بدست آورید. بنابراین با بررسی نسخه های PHP ، cURL  و OpenSSL می توانید از سلامت سایت خود حاصل کنید.ارور cURL error 28: Connection timed out

در حالت ایده آل، سرور شما باید از PHP 7.4.13 یا بالاتر ، curl 7.74.0  یا بالاتر و OpenSSL 1.1.1 یا بالاتر استفاده کند و اگر اینطور نیست ، پس باید با شرکت میزبان وردپرس خود تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که نرم افزار مربوط حساب میزبانی شما را به روز کنند.

  1. مشکلات محتوای ناامن SSL را برطرف کنید.

اگر سایت وردپرسی شما از HTTPS / SSL استفاده می کند ، اما به درستی پیکربندی نشده است ، این امر می تواند وب سرور شما را به مسدود کردن درخواست های cURL ناامن هدایت کند. به همین ترتیب ، اگر سایت وردپرسی شما از گواهی SSL استفاده نمی کند ، اما با استفاده از URL HTTP یک تماس API برقرار کرده است ، این درخواست ها نیز با شکست مواجه می شوند ، ممکن است خطای cURL زیر را مشاهده کنید:

Error: cURL error 7: Failed to connect to localhost port 443: Connection refused (http_request_failed)

برای رفع این مشکل ، می توانید از ارائه دهنده میزبانی خود بخواهید گواهی SSL را برای وب سایت خود دوباره نصب کند.

  1. از ارائه دهنده میزبان خود (هاست) کمک بگیرید.

اگر با دنبال کردن مراحل بالا نتوانستید ارور cURL error 28: Connection timed out را در سایت وردپرسی خود برطرف کنید ، به احتمال زیاد مشکل از یک محیط میزبانی است. فاکتورهای زیادی وجود دارد که فقط توسط شرکت میزبان شما قابل کنترل و رفع شدن است. به عنوان مثال ، اگر سرورهای DNS آن ها نتوانند درخواست ها را به موقع حل و فصل کنند ، این امر باعث بروز محدودیت و یک مهلت برای دسترسی به درخواست های cURL می شود. همچنین موارد دیگر می تواند اتصال را کندتر کرده و یا مشکلات شبکه با سرور میزبان شما را ایجاد کند.

 

نگران نباشید برای حل این مشکل کافی است که ، یک درخواست پشتیبانی با جزئیات خطای cURL error 28: Connection timed out را برای آن ها ارسال کنید و از این طریق کادر فنی آن ها می توانند مشکلات را عیب یابی کرده و برای حل آن راه حلی را پیشنهاد دهند.

در پایان با دنبال کردن تمامی این مراحل می توانید این خطا را رفع کرده و سلامت وب سایت خود را بهبود ببخشید. همچنین امیدواریم این مقاله به شما در چگونگی رفع ارور cURL error 28: Connection timed out در وردپرس کمک کرده باشد.

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

12

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

4

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

من این ایراد رو هنگام فراخوانی کتابخانه المنتور پرو دارم و روی هاست داخلی زمپ دارم استفاده میکنم،چجوری میتونم این ارور رو برطرف کنم در حالی که هیچ افزونه دیگه ای جز المنتور و نسخه پرو اش نصب ندارم و سایر بخش ها هم آپدیته!

سلام من وقتی کد توکن رو برای wp telegramفعال می کنم با این ارور 500 (http_request_failed – cURL error 28: Failed to connect to api.telegram.org port 443 after 5205 ms: Connection timed out)
مواجه میشم .برای رفعش چکار کنم

سلام وقتتون بخیر خوشحال میشم اگر مشکلی مثل مشکل من داشتین و تونستید حلش کنید به من هم کمک کنید.
روی لوکال هاست هستم تمامی افزونه ها بغیر از المنتور غیر فعالن بخش های مختلف آپدیت هستن و curl در لوکال هاست هم فعاله فایروال یا افزونه های مرتبط با فایروال هم ندارم
و موقع باز کردن ویرایشگر المنتور با این خطا مواجه میشم :‌ cURL error 35: OpenSSL SSL_connect: Connection was reset in connection to my.elementor.com:443

ارسال دیدگاه