Retry

به عنوان یک مالک سایت شغلی، ممکن است با شرایطی روبه رو شوید که باید به صفحه یا شناسه پست برای یک پست یا برگه خاص دسترسی داشته باشید. ID برگه ها و نوشته ها در وردپرس می تواند برای پیگیری کلیه مطالب موجود در وب سایت شما یا دسترسی به مطالب خاص باشد.

در چنین شرایطی، اگر نمی دانید چگونه شناسه صفحه وردپرس و شناسه پست را پیدا کنید، با مطالعه این مقاله می توانید به راحتی به ID هر برگه و نوشته در وردپرس که می خواهید به راحتی دست پیدا کنید.

در این جا تمام مواردی است که باید در مورد یافتن شناسه در وردپرس بدانید و همچنین اطلاعات تکمیلی در مورد پیدا کردن شناسه در وردپرس را به شما آموزش داده ایم، ما همچنین در مورد ابزار ها و تکنیک های مختلف برای راه حل شما صحبت خواهیم کرد.

 

ID برگه ها و نوشته ها در وردپرس چیست؟

وردپرس به هر محتوای سایت شما یک شماره شناسایی منحصر به فرد اختصاصی می دهد. خواه یک پست باشد یک برگه باشد و یا یک رسانه یا هر چیز دیگری که در سایت شما باشد ، هر محتوا یک شناسه منحصر به فرد می گیرد که به وردپرس کمک می کند تا مطالب سایت شما را ردیابی کند.

هر زمان که محتوای خاصی را جست و جو می کنید، وردپرس با استفاده از شناسه منحصر به فرد محتوای مورد نظر خود را بازیابی می کند. علاوه بر این، ID برگه ها و نوشته ها در وردپرس در هنگام کد گذاری نیز مفید هستند. می توانید هنگام افزودن قطعه کد به سایت یا قالب، افزونه ها یا ابزارک ها، از آن استفاده کنید. همچنین می توانید تغییرات خاصی را با هدف قرار دادن شناسه های خاص انجام دهید.

بنابراین، یافتن یک صفحه وردپرس یا شناسه پست به شما امکان کنترل بیشتر سایت وردپرس شما را می دهد. حال سوال این است که چگونه می توان شناسه صفحه وردپرس و شناسه پست را پیدا کرد.

چگونه می توان شناسه برگه و نوشته را در وردپرس پیدا کرد؟

پیدا کردن ID برگه ها و نوشته ها در وردپرس به صورت کلی بسیار آسان است. روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید، یا از افزونه های اختصاصی این کار استفاده کنید، و یا از PHP استفاده کنید. در زیر به هر یک از این روش های اشاره شده خواهیم پرداخت.

به صورت دستی

برای دستیابی به شناسه صفحه یا شناسه پست در وردپرس ، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

به داشبورد مدیریت وردپرس بروید و روی برگه ها و سپس همه برگه ها کلیک کنید .ID برگه ها

صفحه ای را که می خواهید شناسه آن را پیدا کنید از روی لیست پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی صفحه، می توانید شناسه را پیدا کنید. به آدرس URL در نوار آدرس مرورگر وب خود نگاه کنید. در آن جا، شماره ID صفحه را در URL پیدا خواهید کرد.پیدا کردن ID برگه ها و نوشته ها در وردپرس

به طور مشابه ، برای پیدا کردن شناسه پست نیز می توانید همان کار را تکرار کنید،

 

به داشبورد مدیریت وردپرس بروید و روی نوشته ها و سپس همه نوشته ها کلیک کنید.شناسه نوشته ها در وردپرس

وقتی روی پست کلیک کردید، به دنبال شناسه باشید. به آدرس URL در نوار آدرس مرورگر وب خود نگاه کنید. در آنجا ، شماره شناسه پست را در URL پیدا خواهید کرد.

با استفاده از افزونه های اختصاصی

به جای جست و جوی شناسه در URL ها، می توانید از یک افزونه وردپرس برای یافتن ID برگه ها و نوشته ها در وردپرس استفاده کنید. این افزونه با انجام تمام کار هایی که برای شما انجام می شود کار شما را آسان تر می کند. آن ها شماره شناسنامه را به شما ارائه می دهند بدون اینکه مجبور شوید به تک تک صفحات و یا نوشته ها بروید و بر روی آن ها کلیک کنید.

در اینجا، ما سه عدد از بهترین افزونه ها برای یافتن صفحات وردپرس یا شناسه پست ها داریم.

افزونه ی Reveal IDs برای یافتن ID برگه ها و نوشته ها در وردپرس

Reveal IDs در بالا به عنوان یکی از بهترین افزونه ها برای نمایش سریع و زیبا شناسه ها رتبه بندی می شود. این یک نام معتبر در بین کاربران وردپرس است. با بیش از 70،000 نصب ، Reveal IDs با حداقل استفاده از منابع ، کیفیت خدمات و خدمات را به شما اطمینان می دهد.

این افزونه این گزینه را دارد که تمام شناسه های محتوای شما را در منوی سرور خود نمایش دهد. شما می توانید انتخاب کنید که شناسه را نشان دهید یا نه.

از چندین زبان پشتیبانی می کند و به طور منظم به روز می شود. می توانید آن را بارگیری کنید ، نصب کنید ، فعال کنید و تمام. این افزونه بقیه کار ها را برای شما انجام می دهد در حالی که نیاز به انجام کار خاصی برای شما ندارد.

افزونه ی Show IDs

Show IDs by 99 Robots گزینه عالی دیگری برای افزونه ها است که به شما کمک می کند شناسه صفحه وردپرس را پیدا کنید و شناسه هر محتوایی را در وب سایت خود ارسال کنید. این افزونه بسیار سبک است و استفاده از آن آسان است.

پس از نصب افزونه ، آن را فعال کنید و تمام. نیازی به پیکربندی تنظیمات نیست. هنگامی که افزونه را فعال  کردید، یک ستون اضافی به صفحه مدیر اضافه می شود که تمام شناسه های محتوای شما ، از جمله پست ها ، صفحات ، دسته ها و غیره را نمایش می دهد.

بهترین نکته در مورد افزونه Show IDs پشتیبانی از انواع پست های سفارشی و طبقه بندی های سفارشی است.

افزونه ی Catch IDs

Catch IDs از گروه Catch Plugins یکی دیگر از افزونه های عالی برای یافتن ID برگه ها و نوشته ها، شناسه دسته، شناسه برچسب، شناسه رسانه، شناسه پیوندها و شناسه کاربر است. این به شما کمک می کند هر زمان که لازم بود محتوای خود را به راحتی بازیابی کنید.

برای رمز گذاران ، دانستن شناسه های مطالب می تواند کمک بزرگی باشد. برای استفاده از این افزونه ، آن را نصب و فعال کنید. سپس ، یک ستون جدید به نام ID با شناسه برای تمام مطالب مشاهده خواهید کرد. می توانید انتخاب کنید که نمایش داده شود و یا خیر.

این افزونه با بیش از 30000 نصب و به روز رسانی مکرر ، افزونه ای است که می توانید به آن اعتماد کنید.

با استفاده از PHP

اگر قبلاً نمی دانستید، افزونه های زیاد می توانند سرعت بارگذاری وب سایت شما را کاهش دهند . برای یافتن ID برگه ها و نوشته ها در وردپرس می توانید از این روش جایگزین استفاده کنید.

از آن جا که وردپرس از PHP استفاده می کند ، این روش به شما امکان می دهد از تابع PHP به نام تابع_ID () استفاده کنید. این تابع به شما کمک می کند تا شناسه های هر محتوایی را در وب سایت بازیابی کنید.

در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است:

<p>Post Number: <?php the_ID(); ?></p>

از آن جا که تابع_ID () درون حلقه اضافه می شود ، ID فعلی را چاپ می کند.

چگونه می توان شناسه دسته و شناسه برچسب را پیدا کرد؟

به راحتی می توانید شناسه های طبقه بندی مانند دسته ها و برچسب ها را پیدا کنید. برای این منظور ، شما باید فرآیند مشابه یافتن ID برگه ها و نوشته ها در وردپرس را دنبال کنید.

به Posts> Categories یا Posts> Tags بروید و دسته یا بر چسبی را که می خواهید شناسایی کنید انتخاب کنید. بر روی دکمه “ویرایش” کلیک کنید.

URL را در نوار آدرس مرورگر وب بررسی کنید. رشته ای را خواهید دید که به این شکل است:

tag_ID = NUMBER. این شناسه دسته / برچسب است.

چگونه می توان شناسه رسانه را در وردپرس پیدا کرد؟

وقتی به دنبال Media ID ، ID تصویر یا سایر پرونده های رسانه ای هستید ، در داشبورد مدیریت وردپرس خود به رسانه ها و سپس کتاب خانه بروید.

پرونده رسانه ای را که می خواهید شناسایی کنید انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. صفحه “جزئیات پیوست” را مشاهده خواهید کرد که ظاهر می شود. برای دریافت شناسه پرونده رسانه URL را بررسی کنید. شناسه به عنوان مورد = NUMBER ظاهر می شود.

یافتن ID برگه ها و نوشته ها در وردپرس

نتیجه گیری

انتخاب یک افزونه برای پیدا کردن ID برگه ها و نوشته ها در وردپرس یا انجام دستی آن به صورت دستی ممکن است به هدف و اولویت شما بستگی داشته باشد.

امیدواریم شما با مطالعه این مقاله با همه روش های مختلف پیدا کردن ای دی صفحه وردپرس و شناسه پست و هر چیزی که شامل محتوای وردپرس می شود ، را آموخته باشید. شما می توانید برای بازیابی هر محتوای وب سایت خود به راحتی از این روش ها استفاده کنید.

 

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

دسته بندی: پنل وردپرس , وب , وردپرس

دیدگاه‌ها

Comments
  • علیرضا

    سلام
    ایدی صفحات ارشیو و صفحه اصلی که برگه نیست رو چطور پیدا کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *