افزونه های مناسب برای اتصال درگاه پرداخت در وردپرس

وردپرس

6 دقیقه زمان مطالعه

این روز‌ها کسب و کار‌های آنلاین بسیار توسعه یافته‌اند و بسیاری از خرید و فروش‌ها از همین روش انجام می‌شوند. پرداخت اینترنتی، بخش جدایی ناپذیر از فروشگاه‌های آنلاین است. برای اینکه بتوانید تجربه‌ای فوق‌العاده از خریدی لذت بخش را برای مشتریان خود ایجاد کنید، اتصال درگاه پرداخت در وردپرس برای یابت شما الزامی است. برای این کار لازم است امکانی را برای آن‌ها فراهم نمایید تا بتوانند پرداخت اینترنتی، بدون نیاز به حضور در فروشگاه شما را انجام دهند.

وقتی کسی برای خرید اینترنتی به سایت شما مراجعه می‌کند، به احتمال زیاد امکان حضور فیزیکی در فروشگاه شما را نداشته است و تصمیم گرفته از طریق خرید غیرحضوری نیاز خود را برطرف کند. وقتی کسی برای خرید اینترنتی به سایت شما مراجعه می‌کند، به احتمال زیاد امکان حضور فیزیکی در فروشگاه شما را نداشته است و تصمیم گرفته از طریق خرید غیرحضوری نیاز خود را برطرف کند. اما اگر شما امکان پرداخت اینترنتی را برای مخاطبان خود ایجاد نکنید، آن‌ها نسبت به خرید از سایت شما منصرف شده و خرید حضوری را ترجیح خواهند داد.

پس برای اینکه مشتری‌های خود را حفظ کنید و بهترین تجربه را برای آن‌ها ایجاد نمایید، لازم است پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، درگاه پرداخت اینترنتی را در سایت خود ایجاد نمایید. در این مطلب، ما قصد داریم آموزش اتصال درگاه پرداخت در وردپرس را به شما عزیزان ارائه کنیم. پس همراه ما باشید و این مطلب را تا انتها ادامه دهید تا به پاسخ بسیاری از پرسش‌های خود دست یابید.

 

برای نصب درگاه پرداخت اینترنتی چه شرایطی نیاز است؟

در ابتدا لازم است بدانید که اصلا درگاه پرداخت چیست؟ و چگونه می‌توانید انواع مختلفی از درگاه‌های پرداخت اینترنتی را برای کسب و کار خود دریافت کنید. انواع مختلفی از درگاه پرداخت که وجود دارند شامل مستقیم، غیر مستقیم و واسط خواهند بود. درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم، یکی از انواع درگاه‌های پرداخت است که شما می‌توانید برای کسب و کار اینترنتی و آنلاین خود دریافت نمایید. این مدل از درگاه برای کسب و کار‌های بزرگتر که گردش‌های مالی زیادی دارند مناسب‌تر خواهد بود. شرایط لازم برای نصب درگاه پرداخت در وردپرس در این نوع از آن‌ها به شرح زیر خواهد بود.

  • مجوز شغلی حقیقی و یا حقوقی که کاملاً با کسب و کار شما مرتبط باشد،
  • داشتن شرکتی که به صورت قانونی ثبت شده و مکان مشخصی داشته باشد،
  • دریافت نماد الکترونیکی،
  • داشتن وب سایت از پیش تهیه شده جهت خرید و فروش اینترنتی،
  • دریافت کد رهگیری پرداخت مالیات،
  • قرارداد مهر و امضا شده،
  • ارائه اصل مدارک کارت ملی و شناسنامه مدیران و مسئولین و کسانی که قرارداد را امضا کرده‌اند،
  • کسب نماد اعتمادی مخصوص از وزارت صمت،
  • ارائه حساب مشخص و حقوقی.

مواردی که قبل‌تر ذکر کردیم، بخشی از شرایط لازم جهت ساخت درگاه پرداخت در وردپرس، از نوع مستقیم بود. در ادامه به بررسی شرایط لازم برای نصب درگاه پرداخت در وردپرس از نوع واسط خواهیم پرداخت.

شاید بدانید که ساخت درگاه پرداخت اینترنتی وردپرس واسط امری بسیار ساده‌تر نسبت به نوع مستقیم است. در واقع، بسیاری از کسب و کار‌ها استفاده از این نوع درگاه را برای سایت‌های خود ترجیح داده و سعی می‌کنند آن را دریافت کنند.

با توجه به شرایط ساده‌ای که دریافت این درگاه پرداخت در وردپرس برای شما فراهم می‌کند، شما می‌توانید بدون هیچ سختی، تنها وارد سایت همان پرداخت یار مدنظرتان شوید و بعد از اینکه در آن ثبت نام انجام دادید، اسکن کارت ملی و شناسنامه خود را ارسال کرده و منتظر انجام احراز هویتتان بمانید. پس از اینکه مرحله احراز هویت شما انجام شد، می‌توانید آدرس سایت خود را در سایت پرداخت یار مذکور وارد کرده و آن را فعال نمایید.

 

نصب ssl

یکی از موارد اصلی و ضروری که باید در هنگام نصب درگاه پرداخت در وردپرس به آن توجه کنید، نصب SSL است. منظور از SSL، لایه اتصال ایمن و یا همان Socket Secure Layer است. این قابلیت می‌تواند امنیت کاربران را در هنگام استفاده از سایت فراهم کرده و تجربه خریدی مطمئن را برای آن‌ها فراهم نماید.

به عنوان صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی، مسأله امنیت حساب بانکی کاربران باید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد و شما باید بتوانید خریدی ایمن را برای آن‌ها ایجاد کنید. برای دست‌یابی به این هدف لازم است SSL را برروی سایت خود نصب نموده و از قابلیت‌های مناسب آن برخوردار شوید.

این مقاله را حتما بخوانید
ساخت لینک بیو اینستاگرام با المنتور

پس از نصب SSL و به منظور مطمئن شدن از فعال شدن آن در سایت، می‌توانید به آدرس URL سایت توجه کنید. در صورتی که این قابلیت برای سایت فعال شده باشد، آدرس URL آن با https آغاز خواهد شد.

 

وب سایت وردپرسی ایمن

به عنوان وب مستر و صاحب کسب و کار اینترنتی، باید به ایجاد وب سایت وردپرسی ایمن هم توجهی ویژه داشته باشید. این روز‌ها بسیاری از کسب و کار‌های آنلاین در بستر وردپرس ساخته می‌شوند و به دلیل اینکه این بستر سورس باز است می‌تواند به سادگی تحت تأثیر ناامنی‌های هکر‌ها قرار گرفته و آسیب ببیند. به همین دلیل لازم است به منظور حفظ اطلاعات کسب و کارتان، وب سایت وردپرسی ایمنی را ایجاد نمایید.

 

هاستینگ امن و پرسرعت

خرید هاست‌های امن و پر سرعت برای کسب و کار‌های آنلاین از اهمیت زیادی برخوردار است. این مسأله می‌تواند پایداری و اعتماد بالایی را در کاربران فراهم کرده و آن‌ها را نسبت به سایت شما راضی‌تر نماید.

 

معرفی افزونه‌های درگاه پرداخت برای سایت‌های وردپرسی

در این بخش از مطلبی که پیش رو دارید، قرار است شما را با برخی از افزونه‌های درگاه پرداخت برای سایت‌های وردپرسی آشنا کنیم. شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها که تمایل دارید استفاده کرده و از ویژگی‌های آن بهره‌مند شوید.

 

افزونه زرین پال

اگر سایت خود را برپایه ووکامرس تأسیس کرده‌اید، می‌توانید از افزونه زرین پال بعنوان درگاهی در پرداخت اینترنتی خود استفاده کنید. این درگاه به عنوان نوع واسطه شناخته می‌شود و می‌تواند شما را به بانک مرکزی متصل نماید.

استفاده از افزونه زرین پال مزایایی دارد که به شرح زیر خواهند بود:

قابل انطباق و سازگاری با آخرین نسخه ووکامرس، وجود قابلیت نوشتن جملات دلخواه به عنوان پیام در تسویه حساب، نمایش کد رهگیری پرداخت به منظور پیگیری خرید، امکان انتخاب واحد پولی به صورت تومان یا هزار تومان.

این افزونه کاملاً رایگان بوده و قابل دانلود از مخزن وردپرس است.

 

افزونه به پرداخت ملت برای ووکامرس

یکی دیگر از درگاه‌های پرداخت اینترنتی، افزونه به پرداخت ملت است که شما می‌توانید آن را برای سایت‌های کسب و کار ووکامرسی خود استفاده کنید. این افزونه یکی از انواع درگاه‌های واسطه است که استفاده از آن برای فروشگاه‌های آنلاین بسیار ساده‌تر بوده و امکانات بیشتری را هم در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

یکی از مزایای استفاده از افزونه به پرداخت ملت، قابلیت ارسال پیامک پس از انجام تراکنش خواهد بود که شما می‌توانید پس از دریافت پنل پیامکی آن را به درگاه خود متصل نموده و از این مزیت بهره‌مند گردید.

 

افزونه درگاه پرداخت سامان کیش برای ووکامرس

از جمله دیگر افزونه‌های دیگری که می‌توانید برای سایت مرتبط با کسب و کار خود از آن استفاده کنید، افزونه درگاه پردخت سامان کیش برای سایت‌های برپایه ووکامرس است. با استفاده از این درگاه، شما از مزایای بی‌نظیری بهره‌مند شده و تجربه خریدی لذت بخش را برای کاربران خود تأمین خواهید کرد.

از جمله مزیت‌های استفاده از این درگاه، قابلیت سازگاری با همه بانک‌های متصل به شبکه شتاب بوده و علاوه بر آن، شما می‌توانید پیام‌های سفارشی را برای بررسی وضعیت پرداخت تعیین نمایید.

بررسی کارت‌های پرداختی در راستای جلوگیری از پرداخت‌های غیرمجاز از دیگر قابلیت‌های این درگاه پرداخت اینترنتی خواهد بود که شما می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

 

افزونه درگاه پرداخت بانک پارسیان برای ووکامرس

بانک پارسیان یکی از بانک‌های مطرح ایرانی است که در سال‌های اخیر افزونه درگاه پرداخت بانک پارسیان را ایجاد کرده است. شما می‌توانید با استفاده از این افزونه، تجربه خریدی امن و مطمئن را برای کاربران خود فراهم نمایید.

تمامی مواردی که قبل‌تر ذکر کردیم، نمونه‌هایی از افزونه‌ها برای اتصال درگاه پرداخت به ووکامرس بودند. شما می‌توانید از هر یک از انواع درگاهی که گفتیم برای سایت‌های خود استفاده نمایید.

 

جمع بندی

پرداخت اینترنتی بخشی است که نمی‌توانیم آن را از خرید‌های اینترنتی جدا بدانیم. برای اینکه بتوانید خریدی مطمئن را برای مشتریان خود رقم بزنید، لازم است درگاه پرداخت در وردپرس را برای سایت‌های کسب و کار خود فراهم کرده و اگر سایت ووکامرسی دارید، از افزونه‌های اتصال درگاه پرداخت به ووکامرس که قبل‌تر گفتیم استفاده نمایید.

در این مطلب سعی کردیم شما را با اتصال درگاه پرداخت در وردپرس و ساخت و نصب آن آشنا کنیم.

 

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

12

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

1

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

سلام و ممنون از مطلب مفیدتون.میتونید راهنمایی کنید استفاده از کدام یک از افزونه ها و درگاهها در حال حاضر مفید تر و بهتر است.هم از منظر برگشت مبالغ کسر شده و هم سرعت انجام تراکنش

ارسال دیدگاه