قالب برترین وب سایت های ایران چیست و چگونه از آن ها استفاده کنیم؟

آموزش قالب های وردپرس

6 دقیقه زمان مطالعه

امروزه طراحی سایت ها به قدری اهمیت پیدا کرده است که علاوه بر کیفیت محتوای سایت باید توجه ویژه‌ای به طراحی ظاهری سایت نیز داشت. زیرا امروزه سطح سلیقه کاربران بالا رفته و بسیار به طراحی ظاهری سایت اهمیت می‌دهند. با این تفاسیر اگر یک سایت با محتوای بسیار عالی و منحصر به فرد، ظاهر کاربرپسندی نداشته باشد به احتمال زیاد در جذب مخاطب شکست خواهد خورد. در این مقاله قصد داریم بهترین قالب های وردپرس که پرکاربردترین سیستم مدیرت محتوا برای طراحی سایت می‌باشد را به شما معرفی کرده و با ویژگی‌های آن‌ها آشنا نماییم.

 

قالب برترین سایت های ایران

سایت های ایرانی با سیستم‌های مدیریت محتوای گوناگونی طراحی و ارائه می‌شوند. اما بهترین و محبوب‌ترین آن‌ها برای طراحی سایت در ایران، وردپرس می‌باشد که بسیاری از برترین سایت های ایرانی شامل سایت های خبری، سرگرمی، فروشگاهی و غیره، سایت خود را با استفاده از این سیستم طراحی کرده‌اند. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت وردپرس این است که تم‌ها و قالب های بسیار متنوعی را ارائه می‌دهد که تقریبا برای هر نوع سلیقه و حوزه فعالیت مناسب است. خواه سایت شما یک سایت کوچک یا وبلاگ شخصی باشد یا یک سایت فروشگاهی بزرگ در وردپرس می‌توانید بر حسب نیاز، تم و قالب مناسب خود را در ژاکت پیدا کنید.

از همین رو بسیاری از برترین سایت های ایرانی به دلیل قابلیت بالای شخصی‌سازی در وردپرس از این سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای طراحی سایت های خود استفاده کرده‌اند که بسیار محبوب و کاربرپسند نیز هستند.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهترین قالب ‌های سایت را برای طراحی و مدیریت محتوا ارائه می‌دهد که بسیاری از سایت های مطرح و بزرگ دنیا در حال استفاده از آن می‌باشند. شما نیز اگر قصد راه اندازی سایت یا وبلاگ با سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارید می‌توانید با مراجعه به سایت های خارجی یا داخلی که قالب های متنوع وردپرس را عرضه می‌کنند مراجعه کرده و متناسب با نوع فعالیت و محتوای مورد نظر خود بهترین قالب وردپرس موجود را انتخاب نمایید.

از این رو در ادامه قصد داریم به معرفی برترین سایت های ایرانی که برای طراحی سایت خود از بهترین قالب های وردپرس استفاده کرده‌اند بپردازیم و شما را با ویژگی‌های آن آشنا کنیم تا با بررسی آن‌ها بتوانید یک دید کلی و جامع نسبت به طراحی سایت با وردپرس دست پیدا کنید.

 

  1. سایت دیجی‌کالا مگ

این سایت یک مجله آنلاین می‌باشد که در زمینه‌های ادبیات، هنر و سینما، سلامت و زیبایی و علم و تکنولوژی محتوا ارائه می‌دهد. این سایت که دارای یکی از بهترین قالب های وردپرس می‌باشد به نقد و بررسی محصولاتی که در سایت دیجی‌کالا برای فروش عرضه می‌شوند نیز می‌پردازد. رتبه الکسای این سایت 3 می‌باشد که از این نظر جزو برترین سایت های ایرانی است و از طراحی زیبا و چشم‌نوازی نیز برخوردار است و به لطف تیم تولید محتوای قوی مطالب به‌روز و کاربردی در این مجله آنلاین یافت می‌شود.

بهترین قالب های وردپرس

 

  1. سایت چطور

رتبه دوم برترین سایت های ایرانی که طبیعتاً از بهترین قالب های سایت نیز می‌باشد در اختیار سایت چطور می‌باشد. این سایت یک رسانه آموزشی آنلاین می‌باشد که درباره هر موضوعی که می‌خواهید در این سایت محتوا وجود دارد و می‌‌توانید اطلاعات مفیدی در مورد آن از این سایت به دست آورید. سایت چطور در موضوعات سلامتی، سبک زندگی، رشد و توسعه فردی، موفقیت شغلی و تحصیلی، مهارت‌های ارتباطی، سفر و گردشگری، کسب و کار و مسائل حقوقی راهنمایی‌های لازم را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد و برای این کار از به‌روزترین منابع داخلی و خارجی بهره می‌گیرد. رتبه الکسای ایرانی این سایت 51 است که با بهره‌گیری از قالب وردپرس از طراحی زیبا و کاربردی برخوردار است.

سایت وردپرسی

  1. سایت گجت نیوز

جایگاه سوم در اختیار سایتی است که با یکی از بهترین قالب های وردپرس طراحی شده است که به تکنولوژی و آخریان اخبار مربوط به آن در هر حوزه‌ای می‌پردازد. سایت گجت نیوز به نقد و بررسی آخرین فناوری‌های روز جهان در هر حوزه‌ای اعم از سینما و نجوم و هوافضا و غیره می‌پردازد. همچنین برای خرید محصولات دیجیتال و الکترونیکی مانند موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و غیره می‌توانید با استفاده از راهنمایی‌های ارائه شده در این سایت خرید بهتر و مطمئن‌تری داشته باش

این مقاله را حتما بخوانید
راه‌اندازی سیستم تبلیغات و نیازمندی‌ها با وردپرس

 

ید. رتبه الکسای ایرانی این سایت 61 می‌باشد که از طراحی ساده و کاربردی برخوردار است.

بهترین قالب های وردپرس

 

 

 

  1. سایت شاتل

یکی از بهترین قالب های سایت در ایران متعلق به یکی از بزرگترین و بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت، یعنی شرکت شاتل می‌باشد. طراحی زیبا و کاربردی این سایت بسیار چشم نواز است و در کنار امکاناتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته آنلاین آن را به یکی از سایت های محبوب در این زمینه تبدیل کرده است که دارای الکسای ایرانی با رتبه 147 می‌باشد.

 

  1. سایت دیجیاتو

سایت مطرح دیگری که در حوزه فناوری‌های دیجیتال فعالیت دارد و صاحب یکی از بهترین قالب های وردپرس می‌باشد سایت دیجیاتو است. این سایت آخرین اخبار را در بسیاری از زمینه‌ها از جمله فناوری، اتومبیل، موبایل و تبلت، علمی و کسب و کار را پوشش می‌دهد و به بررسی آخرین تحولات در این زمینه‌ها می‌پردازد. رتبه الکسای ایرانی این سایت 160 می‌باشد.

تم وردپرس

 

  1. سایت ایران استخدام

ششمین سایت ایرانی دارای یکی از بهترین قالب های وردپرس سایتی است که در زمینه معرفی فرصت‌های شغلی به افراد جویای کار فعالیت می‌کند. سایت ایران استخدام یک سایت اشنا و شناخته شده برای جویندگان شغل در ایران به حساب می‌آید و هر فردی با هر تخصص و سابقه کار در هر شهری از ایران می‌تواند شغل مورد نیاز و متناسب خود را در این سایت جستجو کرده و برای استخدام در آن درخواست ارسال کند.

 

  1. سایت مدیر سبز

رتبه هفتم برترین سایت های ایرانی به سایتی تعلق دارد که در حوزه بازاریابی و افزایش فروش فعالیت می‌کند. سایت مدیر سبز به ارائه خدماتی از قبیل محصولات آموزشی برای مدیران، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه بازاریابی و فروش، مشاوره‌های اختصاصی، طراحی وب سایت و اپلیکیشن می‌پردازد.

 

 

  1. سایت دکتر سلام

یکی دیگر از سایت های ایرانی که از بهترین قالب های وردپرس برخوردار است یک مجله پزشکی آنلاین به نام دکتر سلام می‌باشد. این مجله آنلاین در زمینه پزشکی، طب سنتی، زیبایی، تغذیه، زنان و زایمان و روانشناسی محتوای لازم را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از نقاط قوت این سایت ارائه رژیم‌های غذایی به مخاطبان است که در این زمینه بسیار موفق بوده است. در این سایت همچنین می‌توانید آگهی‌های معرفی پزشکان با هر نوع تخصص مشاهده کنید و همچنین خرید محصولات پزشکی و ارتوپدی را نیز انجام دهید.

 

  1. سایت یک پزشک

این سایت که یکی از برترین سایت های ایرانی طراحی شده با وردپرس است بر خلاف نامش فقط در زمینه پزشکی فعالیت ندارد بلکه می‌توانید به محتواهای مختلفی در زمینه علوم زیستی، فناوری، سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، عکاسی و سرگرمی نیز در این سایت دسترسی داشته باشید.

برترین سایت های وردپرس

  1. سایت موسیقی ایرانیان

این سایت که در فهرست 10 تایی ما در رتبه آخر قرار گرفته است از سال 1386 شروع به کار نموده و همانطور که از نام آن پیداست به صورت تخصصی در زمینه هنر موسیقی فعالیت دارد و آخریت اخبار و اتفاقات موسیقی در ایران و جهان را پوشش می‌دهد. تبلیغ کنسرت‌های موسیقی سبک‌های مختلف و آلبوم خوانندگان، دانلود آهنگ و غیره نیز جزو سایر فعالیت‌های این سایت تخصصی است.

 

امروزه طراحی یک سایت مدرن با طراحی ظاهری زیبا و محتوای منحصر به فرد و خاص یکی از نیازهای اصلی حوزه‌های مختلف کاری به منظور ارائه و معرفی خدمات می‌باشد. از این رو سیستم‌های مدیریت محتوا به وجود آمدند تا کمی کار را برای طراحی و تولید محتوا تسهیل کنند که یکی از بهترین‌ این سیستم‌ها وردپرس می‌باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و بسیاری از برترین سایت های ایران و جهان از این سیستم در طراحی سایت خود استفاده می‌کنند. در این مقاله تلاش کردیم شما را با برترین سایت های ایرانی که از بهترین قالب های وردپرس برای طراحی و تولید محتوای خود استفاده کرده‌اند آشنا نماییم تا در صورت تمایل به ساخت و طراحی سایت بهترین قالب وردپرس متناسب با حوزه کاری خود را انتخاب نمایید.

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب خبری جنه | قالب Jannah

525,000 تومان

82%
آمریاران

آمریاران

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب ساکسنیکس | قالب فروشگاهی suxnix

645,000 تومان

100%
ام ای دیزاین

ام ای دیزاین

12

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه