معرفی بهترین قالب های خبری و بلاگ وردپرس

آموزش قالب های وردپرس

7 دقیقه زمان مطالعه

سایت‌های خبری جزو پربازدیدترین سایت‌ها در جهان هستند. مجله‌های خبری سودآوری بسیار زیادی دارند و بسیاری از سایت‌های معتبر ایرانی و خارجی تنها از طریق خبر و محتوای وبلاگی درآمد بسیار زیادی دارند. در دنیای مدرن امروز محتوا و خبر بیشتر از هر چیز دیگری مصرف می‌شود. شاید بیشتر از غذا. شما هم می‌توانید با قالب های خبری برای وردپرس و قالب خبری رایگان وردپرس مجله دلخواهتان را بسازید و درآمد کسب کنید.

شما با قالب خبری رایگان وردپرس می‌توانید همین الان با چند کلیک ساده یک مجله حرفه‌ای را راه‌اندازی کنید. بدون نیاز به کدنویسی و در مدت زمانی بسیار کم.  لیستی از قالب های خبری برای وردپرس در سایت ما موجود هستند. سایت‌های خبری می‌توانند از طریق روش‌های زیر درآمدزایی کنند.

  • تبلیغات و بنرهای تبلیغاتی برای کسب و کارها
  • درج رپورتاژ خبری برای افراد و کسب و کارها
  • تبلیغات کلیکی یا تبلیغات همسان
  • سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing

قالب های خبری برای وردپرس

روش‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانند درآمد بالایی برای وبلاگ با قالب های خبری برای وردپرس داشته باشند.

اما شما کدامیک از قالب های خبری برای وردپرس را انتخاب می‌کنید؟ انواع قالب خبری رایگان و غیررایگان برای وردپرس طراحی شده‌اند که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. ما در اینجا انواع قالب خبری رایگان وردپرس و همچنین قالب های غیررایگان را به شما معرفی خواهیم کرد. این قالب های خبری برای وردپرس گزینه‌های فوق‌العاده‌ای هستند که می‌توانید وبلاگی باکیفیت و حرفه‌ای با آن‌ها طراحی کنید.

قالب های خبری حرفه ای وردپرس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

قالب حرفه‌ای خبری

وقتی خودتان می‌خواهید یک خبر بخوانید یا بین پست‌های وبلاگی سایت‌های مختلف دنبال محتواهای مختلف می‌گردید چه چیزی بیشتر از هر چیزی توجه شما را جلب می‌کند؟

مهم نیست قالب خبری رایگان وردپرس استفاده می‌کنید و یا از نسخه‌های غیررایگان استفاده می‌کنید. قالب خبری شما باید این ویژگی‌های مهم را داشته باشد. حتما و حتما قبل از نصب به این ویژگی‌ها توجه داشته باشید.

  1. طراحی حرفه‌ای داشته باشد. از نظر استفاده از اسلایدرها، عکس‌های متحرک، فونت‌ها و سایز عکس‌ها کاملا ایده‌ال باشد. به طور کلی تجربه‌ای که کاربر از بودن در سایت شما می‌گیرد بسیار مهم است و باید با طراحی هیجان‌انگیز این تجربه را به کاربر القا کنید.
  2. خوانایی بالایی داشته باشد. نوع فونت‌، سایز فونت‌ها، عنوان‌ها، زیرعنوان‌ها و تمام موارد باید به گونه‌ای باشند که کاربر حین خواندن خبرها و پست‌های وبلاگی شما دچار مشکل نشود.
  3. سرعت بالایی داشته باشد. یک قالب خبری حرفه‌ای باید از نظر سرعت کاملا بهینه باشد. چون سرعت هم در سئو تاثیر مستقیم دارد و هم اگر سایت شما سرعت مناسب را نداشته باشد کاربران خیلی زود خسته می‌شوند و سایت شما را ترک می‌کنند.
  4. سایدبارها، اسلایدرها و جداول محتوایی پیشرفته داشته باشد تا بتوانید امکانات بیشتری در اختیار کاربران‌تان قرار دهید.

این 4 ویژگی بسیار مهمند. اما قالب های خبری برای وردپرس ویژگی‌های دیگری هم باید داشته باشند که در معرفی قالب‌ها به شما خواهیم گفت.

چند قالب خبری رایگان وردپرس

ابتدا چند قالب خبری رایگان را به شما معرفی می‌کنیم. فقط یک نکته مهم را در نظر داشته باشید که مزیت قالب غیررایگان این است که توسعه‌دهندگان قالب به صورت مداوم امکانات جدید به آن اضافه می‌کنند. اما قالب‌های رایگان معمولا آپدیت‌های زیادی ندارند و حتی ممکن است باگ‌هایی هم داشته باشند که بعدها با آن‌ها مواجه شوید.

اما این قالب های خبری برای وردپرس که در ادامه معرفی خواهیم کرد تقریبا بدون مشکل هستند و بسیاری از کاربران نظرات مثبتی در مورد آن‌ها داده‌اند.

  • قالب خبری لوسید: لوسید یک قالب خبری رایگان است که امکانات نوشتاری، طراحی صفحات بدون کدنویسی و همچنین تغییر ترتیب و طراحی‌های متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد. این قالب ساده و شیک است.
  • قالب خبری امروز: امروز یک قالب مخصوص مجله و خبر است. امکان نصب صفحه‌ساز را در اختیار شما قرار می‌دهد. سیستم تبلیغاتی ساده‌ای هم دارد و امکان اجرای کدهای تبلیغاتی را دارد. اسلایدر دارد و می‌توانید اخبار و محتوایتان را به صورت گرافیکی و متغیر به کاربران نمایش دهید.
  • قالب خبری NewsNow: این قالب به شما این امکان را می‌دهید که صفحه اصلی سایت را طبقه‌بندی شده و کاملا جذاب به مخاطب نشان دهید. این قالب خبری رایگان وردپرس در میان وبلاگ‌های غیرفارسی‌زبان هم بسیار محبوب است. دقیقا چیزی است که یک مجله خبری با دسته‌بندی‌های مختلف نیاز دارد.
  • قالب خبری Wellington: یک قالب برای وبلاگ‌های سبک کلاسیک. اگر سیستم‌های وبلاگی قدیمی را به یاد داشته باشید از سیستم آرشیوی و همچنین آخرین پست‌ها و ادامه مطلب استفاده می‌کردند. این قالب کمی قدیمی است. اما برای یک وبسایت آرشیوی گزینه نسبتا خوبی است.

این‌ها 4 قالب خبری رایگان وردپرس بودند که هم از نظر تعداد نصب و هم امتیازهای که دریافت کرده‌اند گزینه‌های مناسبی هستند. البته ما این قالب های خبری برای وردپرس را پیشنهاد نمی‌کنیم چون در صورت بروز مشکل در بخش کدهای قالب، احتمالا نتوانید آن‌ها را برطرف کنید و با مشکل مواجه می‌شوید. در ضمن امکانات خیلی کمتری هم دارند.

بهترین قالب های خبری برای وردپرس

حالا سراغ قالب های خبری ایده آل و فوق حرفه ای برای وردپرس  می‌رویم. این قالب های خبری برای وردپرس تمام امکانات موردنیاز شما برای ساخت یک وبلاگ حرفه‌ای و قدرتمند را دارند.

  • قالب خبری صحیفه

قالب خبری صحیفه پرفروش‌ترین قالب در میان قالب های خبری برای وردپرس ایرانی بوده است. این قالب کاملا واکنش‌گراست و روی تمام صفحات موبایل و دسکتاپ و تبلت به زیبایی هرچه تمام‌تر نمایش داده می‌شود. صفحه‌ساز حرفه‌ای دارد که می‌توانید هر چیزی را بدون کدنویسی طراحی کنید. انواع منوها و دسته‌بندی‌های مختلف این قالب به شما کمک می‌کند هر وبلاگی با هر موضوعی که دوست داشته باشید بسازید. از نظر سئو کاملا بهینه‌ست و امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد.

این مقاله را حتما بخوانید
افزایش سرعت سایت وردپرس

اکثر پلاگین‌های ضروری برای وبلاگ را دارد. انواع دکمه‌ها، سیستم نظردهی، آمار بازدید پست‌ها، جستجوی حرفه‌ای و هر چیزی که نیاز دارید تا وبلاگی زیبا و حرفه‌ای و پردرآمد داشته باشید. در ضمن حالت Dark Mode هم دارد.

  • قالب خبری نیوزپیپر (NewsPaper)

شما با نصب این قالب حرفه‌ای می‌توانید وبلاگ دلخواه‌تان را بسازید. بیش از 100 طرح از پیش آماده شده برای صفحات مختلف وبلاگ دارد که می‌توانید تنها با یک کلیک انتخاب کنید. طرح‌هایی منحصر به فرد و عالی که زیبایی و جذابیت را به وبلاگ شما اضافه می‌کنند. قالب نیوزپیپر کاملا با قوانین مدرن دنیای سئو همخوانی دارد. صفحه‌ساز اختصاصی دارد و هر المانی که دوست داشته باشید را با تنها با درگ اند دراپ می‌توانید به صفحات‌تان اضافه کنید. این قالب در GTmetrix از نظر سرعت امتیاز بسیار بالایی کسب کرده است. هم می‌توانید سیستم تبلیغات بنری را روی صفحات پیاده کنید و هم می‌توانید Adsense و تبلیغات کلیکی گوگل و یا سایر وبسایت‌ها را داشته باشید و هدفمند کسب درآمد کنید.

  • قالب خبری مولتی‌نیوز

این پوسته مخصوص مجله طراحی بسیار زیبایی دارد. می‌توانید برای ساخت انواع مجله خبری، وبلاگ و روزنامه از آن استفاده کنید. یکی از امکانات جالب توجه این قالب طراحی برگه مانند وبلاگ است که می‌توانید صفحات‌تان را مشابه ورق زدن یک مجله واقعی طراحی کنید. می‌توان گفت از نظر امکانات گرافیکی برای طراحی بهترین قالب است. ساده و در عین حال کاربردی است.

از نظر سرعت کاملا بهینه است. امکانات لازم برای شخصی‌سازی کامل را در اختیار شما قرار می‌دهد. انواع ابزارک‌های اختصاصی به همراه صفحه‌ساز ویژوال کامپوزر به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین وبلاگ را طراحی کنید. می‌توانید هر وبلاگی را با هر موضوعی روی این قالب پیاده کنید و از سیستم تبلیغاتی آن هم برای کسب درآمد استفاده کنید.

  • قالب خبری جی نیوز

جی نیوز یکی از قالب های خبری برای وردپرس است که سرعت بسیار بالایی دارد. می‌توانید طرح‌های دلخواه‌تان را در این قالب پیاده کنید و از ابزارک‌های بسیار زیادی که در دسترس شماست برای طراحی سایدبارها، فوتر و هدر از آن کمک بگیرید. قالب جی نیوز از نظر سئو بهینه است و با افزونه های صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر کاملا هماهنگ است و کاملا واکنش‌گرا و رسپانسیو است.

چند سوال متداول در انتخاب قالب های خبری برای وردپرس

قالب های خبری رایگان

  • آیا می توان روی قالب خبری فروشگاه راه‌اندازی کرد؟

بله. اکثر قالب‌های خبری در حقیقت چندمنظوره هستند و می‌توانید به سادگی روی آن‌ها افزونه های فروشگاهی نصب کنید و یک فروشگاه آنلاین با محصولات مدنظرتان بسازید. اگر می‌خواهید محصولات دیجیتال بفروشید هم می‌توانید قالب EDD را نصب کنید.

  • قالب خبری برای چه نوع سایت‌هایی مناسب است؟

قالب خبری با اینکه بیشتر خبر را مدنظر گرفته است اما برای انواع مدل‌های کسب و کار کارایی دارد. مثلا برای راه‌اندازی آموزش، سیستم محتوا، مجلات و … کاربرد دارد. اکثر سایت‌های مربوط به تکنولوژی، بازی، تفریح و سرگرمی و همچنین سایت‌های خبرگزاری‌های معتبر از این قالب خبری استفاده می‌کنند.

  • قالب خبری رایگان چقدر می‌تواند برای یک سایت خبری جوابگو باشد؟

قالب خبری رایگان وردپرس امکانات ابتدایی و نسبتا ضعیفی دارد. بسیاری از ابزارک‌های ضروری برای وبلاگ را ندارند. از نظر سرعت بهینه نیستند و برخی ایرادات هم در کدهای آن‌ها وجود دارد که ممکن است بعدا مشکل‌آفرین باشد. قالب‌های خبری غیر رایگان که می توانید آن ها را از سایت ژاکت تهیه کنید، هزینه زیادی برای شما نخواهند داشت. قیمت بسیار مناسبی دارند. اما چون پشتیبانی فعال دارند کوچکترین باگ‌های آن‌ها بلافاصله برطرف می‌شود و روز به روز هم امکانات جدیدتری روی آن‌ها پیاده می‌شود که کار شما را راحت‌تر می‌کند.

جمع‌بندی

اگر قصد دارید یک کسب و کار مبتنی بر خبر و محتوا داشته باشید نیازی نیست میلیون‌ها تومان هزینه کنید تا یک سایت برای شما طراحی شود. با قالب های خبری برای وردپرس می‌توانید با کمترین هزینه وبلاگ دلخواه‌تان را بسازید. این قالب‌ها طرح‌های آماده بسیار زیادی دارند و خودتان هم می‌توانید هر چیزی که دوست دارید را به آن‌ها اضافه کنید. کدنویسی تمیز و متناسب با قوانین سئو دارند و می‌توانید با محتوای مناسب به سادگی ترافیک جذب کنید.

قالب های خبری برای وردپرس که در اینجا معرفی شد گزینه‌های خوبی هستند. امکانات موردنیاز شما را دارند و کار کردن با آن‌ها هم بسیار راحت است. می‌توانید در کمتر از 10 دقیقه نصب کنید. تغییرات لازم را اعمال کنید و شروع به کار کنید.

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب خبری جنه | قالب Jannah

525,000 تومان

82%
آمریاران

آمریاران

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب ساکسنیکس | قالب فروشگاهی suxnix

645,000 تومان

100%
ام ای دیزاین

ام ای دیزاین

12

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه