بهترین قالب های فروشگاهی ووکامرس که امروزه به آن ها نیاز دارید

آموزش قالب های وردپرس

4 دقیقه زمان مطالعه

اگر تا به حال به راه اندازی فروشگاه آنلاین خود با وردپرس فکر کرده اید حتما نام ووکامرس را شنیده اید. ووکامرس تعداد زیادی از فروشگاه های تجارت الکترونیکی را تشکیل می دهد و یک پلاگین بسیار محبوب وردپرس است که به کاربران به راحتی امکان اضافه کردن ویژگی ها و توابع فروشگاه های اینترنتی را به یک سایت وردپرسی، می دهد. انتخاب بهترین قالب برای فروشگاه ووکامرس می تواند باعث موفقیت یا شکست عملکرد یک سایت شود. انتخاب قالبی که باعث ایجاد مشکل در فروشگاه شود چیزی است که باید از انجام آن اجتناب کنید. پس حتما باید به فکر پیدا کردن بهترین قالب فروشگاهی ووکامرس باشید.

 

دو تا از بهترین قالب های فروشگاهی که به طور کامل با ووکامرس سازگار هستند Astra و  GeneratePress هستند که در این مقاله معرفیشان می کنیم.

قالب Astra

قالب آسترا

قالب آسترا یک قالب فروشگاهی وردپرس است که می توان آن را در بخش میدیریت  وردپرس نصب کرد. نسخه رایگان این قالب نیز وجود دارد اما قدرت آسترا از طریق نسخه پیشرفته آن تامین میشود.

Astra Pro به عنوان یک افزونه معمولی نصب شده است که قالب Astra را باز و گسترش می دهد. Astra Pro تعداد زیادی ویژگی و ماژول فقط برای ووکامرس دارد.

همچنین ، قالب Astra برای کار با تعدادی سازنده صفحه مانند صفحه ساز Beaver Builder و المنتور طراحی شده است. امکان استفاده از صفحه ساز با کاربرد آسان باعث می شود فروشگاه شما دقیقاً همانطور که دوست دارید به نمایش در بیاید. این قالب همچنین دارای کتابخانه عظیمی از دموهای آماده است که کار شما را بسیار راحت می کند.

 

گزینه های Astra Pro را می توان به راحتی از طریق wp-admin فعال کرد:

کافی است به بخش Appearance > Astra Options یا نمایش بروید.

مطمئن شوید که ماژول WooCommerce Pro در تنظیمات گزینه های Astra فعال شده است تا بتوانید با استفاده از قالب Astra  ووکامرس را کنترل کنید

می توانید تغییرات مربوط به ووکامرس را در قالب Astra با استفاده از customizer در wp-admin ایجاد کنید.

قالب Astra به عنوان یک قالب فروشگاهی ووکامرس برای وردپرس بسیار تمیز طراحی شده است که دارای ویژگی های غنی است و همچنین مبتنی بر عملکرد است و هنگام استفاده از آن با ووکامرس مشکلی ایجاد نمی کند.

قالب GeneratePress

قالب جنریت پرس

قالب GeneratePress نیز یکی از بهترین قالب های فروشگاهی ووکامرس است که بسیار تمیز و کاربردی طراحی شده است.

قالب جنریت پرس همچنین برای کار با بیشتر صفحه سازها طراحی شده است و حاوی تنظیمات ظرف سازنده صفحه است و با صفحه ساز هایی مثل بیوربیلدر، ویژوال کامپوزر و … سازگار است. GeneratePress را می توان با استفاده از افزونه پریمیوم آن که به عنوان یک پلاگین معمولی روی سایت شما در wp-admin نصب شده است نیز تمدید کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
شورت‌کدهای ووکامرس را بشناسیم

نسخه پریمویم  جنریت پرس شامل تعدادی ماژول است که قالب GeneratePress را گسترش می دهد. GeneratePress همچنین با ووکامرس بسیار خوب کار خواهد کرد ، این بدان معنی است که شما می توانید از یک قالب تمیز که برای کار با ووکامرس نیز طراحی شده استفاده کنید.

بهترین قالب فروشگاهی ووکامرس چیست؟ آسترا یا جنریت پرس؟

هر دو قالبی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، ویژگی های کاملی دارند و انتخاب مناسبی برای ساخت فروشگاه اینترنتی شما هستند. ضمن اینکه همواره باید به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب یک قالب فروشگاهی وردپرس کامل به شما در بهینه سازی سایت فروشگاهی و فروشگاه اینتذنتی شما کمک شایانی می‌کند.

Astra با Astra Pro بیشترین ویژگی ها و بیشترین گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید قالب و کنترل نحوه نمایش ووکامرس را گسترش دهید. همچنین این قالب، بدون نیاز به استفاده از مقدار زیادی کد برای کنترل عناصر ووکامرس، کار می کند. جنریت پرس نیز بسیار سبک است و با همه افزونه ها سازگاری زیادی دارد. پس بهتر است هردو را بررسی کنید و ببینید کدام یک از آن ها برای سلیقه شما و امکاناتی که برای فروشگاه اینترنتی خود نیاز دارید، مناسب تر هستند. برای مثال صدور فاکتور یکی از الزامات سایت های فروشگاهی است، شما برای اینکه بدانید بهترین افزونه صدور فاکتور برای وردپرس کدام افزونه است می‌توانید به مقاله مربوط آن مراجعه کرده و پس از مقایسه آن ها یکی را برای سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید.

توجه کنید که در انتخاب بهترین قالب فروشگاهی ووکامرس برای راه اندازی سایت فروشگاهی خود عجله نکنید، زیرا با انتخاب درست قالب سایت در ابتدای کار، در مواجهه با مشکلات احتمالی افزونه یا قالب که ممکن است بعداً با رشد فروشگاه ظاهر شود، در وقت و هزینه صرفه جویی می کنید. این را بدانید که بیشترین مقدار بهینه سازی سایت هم نمی تواند مشکلات اصلی فروشگاه شما را که ناشی از قالب فعال شما است برطرف کند.

امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید قالب مناسبی را برای فروشگاه خود انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم برای پیدا کردن بهترین قالب فروشگاهی ووکامرس نگاهی به سایر قالب سایت های فروشگاهی موجود در سایت ژاکت نیز بیندازید.

 

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب خبری جنه | قالب Jannah

525,000 تومان

82%
آمریاران

آمریاران

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب ساکسنیکس | قالب فروشگاهی suxnix

645,000 تومان

100%
ام ای دیزاین

ام ای دیزاین

12

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه